ianachim Postat Ianuarie 9, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2012 bogdan poate sa l faca si pe oxigen si pe kerosen din punctul meu de vedere conteaza sa fie fiabil sa nu stau sa bag mana in el la drum si avand in vedere pretul combustibilului un consum mai scazut in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate nu fi asa sigur, pana acuma sa dovedit ca intotdeauna au avut un as in maneca cu care sa dea pe spate piata moto/concurenta, ceva in plus, o chichita care sa te faca sa ti-o doresti, ca si cu femeile, sa vrei neaparat calare, vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Poate ceva CP si NM in plus si KG in minus Editat Ianuarie 9, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 daca e pe bune, sunt 2 schimabri mari ce vad, ambreiajul in baie de ulei si pozitia admisiei Si cutia de viteze in aceeasi carcasa cu motorul. S-a dus dracu' traditia BMW. Arata ca un boxer facut de japonezi. Sper sa fie la fel de performant si fiabil ca si cand ar fi facut de ei. Despre greutate nu cred sa coboare sub 250 kg daca ce se aude este adevarat legat de ramforsarea cadrului, intarirea cardanului si inevitabila crestere in greutate a motorului racit cu apa. Chichita este parbrizul electric pt ca cruizcontrolul electronic deja si l-au rezervat cei de la Triumph. Dpdv putere cuplu deja zarurile au fost aruncate de Explorer si Crosstourer. Nu cred sa aiba tupeul sau resursele sa-i depaseasca la acest capitol. in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate Ciclistica se va modifica vrand-nevrand. Uita-te la motor, cilindrii par amplasati mai sus, la fel si volanta. Centrul de greutate al motorului si a intregii motociclete cred ca va fi mai sus, cu avantajele si dezavantajele aferente. Dpdv design sunt schimbari date de aparitia radiatorului de apa plasat ca la SuperTenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Un desen pt clatit ochii. Eu zic ca nu este BMW, e doar un desen facut de cei de la S-kraft E o firma de design, nimic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Nu am mai pus pozele. Le consideram deja arhicunoscute. http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2013-bmw-r1250gs-preview-91202.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2013-bmw-r1250gs-preview-91202.html chiar e adevarat e tare carcotasi pe el acu desfintatil ati vrea voi dar neamtu e neamt stie sa faca motoare o seara buna sa fiti iubiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2013-bmw-r1250gs-preview-91202.html chiar e adevarat e tare carcotasi pe el acu desfintatil ati vrea voi dar neamtu e neamt stie sa faca motoare o seara buna sa fiti iubiti oare stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Seamana cu desenul? Priceputii sustin ca racirea va fi amestecata. Chiulasele racite cu apa, iar corpul cilindrilor cu ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 Seamana cu desenul? Priceputii sustin ca racirea va fi amestecata. Chiulasele racite cu apa, iar corpul cilindrilor cu ulei! bogdan te rog lumineaza ma si pe mine CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 bogdan te rog lumineaza ma si pe mine CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa..... o sa ai cucu' mic de la apa rece , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual? cu gsa sincer cam greu offoff road si unde dracu te dai cu 2 km/h in ungaria la iesire din buda am prins o sosea aglomerata si a urcat temp la apa dar sincer acum doar din pct asta de ved nu vad atata TAMTAM AM PUTERE MAI MARE? AM CONSUM MAI MIC? CRESTE ANDURANTA MOTORULUI? astea sunt puncte care sa necesite o invesitie asa de mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 AM PUTERE MAI MARE? AM CONSUM MAI MIC? nu CRESTE ANDURANTA MOTORULUI? da ce e anduranta motorului? fiabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 ce e anduranta motorului? fiabilitatea? pentru mine unul anduranta = viata mai lunga fiabilitate = viata mai lunga in parametri specificati la cat tin boxerele iar nu vad o asa investitie cu rost sunt curios cu CAT va creste pretul acest up grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Sau: cand mergi pe autostrada (deci cu viteza mare) pe vreme mai rece, motorul racit cu aer va functiona prea rece. Rezulta pierdere de putere si consum mai mare de benzina si ulei. Cu racirea pe apa elimini problema asta datorita termostatului. PS: GSA-ul actual are racire pe aer dar si indicator de temperatura a apei? PS: BMW nu o creste performantele si fiabilitatea noului GSA dar e clar o chestie de marketing. Ca si toate upgrade-urile anterioare. 1100-1150-1200. Ca sa atraga cumparatorii si sa-si mentina vanzarile trebuie sa schimbe ceva la modelul de mobra respectiv. Probabil nu mai aveau ce sa imbunatateasca la GSA si au trebuit sa faca ceva la motor. Iar o simpla crestere cu 50cc nu au considerat-o suficient de atractiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) bogdan te rog lumineaza ma si pe mine CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa..... O motocicleta cu mai multi cai si un cuplu mai mare in conditiile in care motorul va respecta normele de poluare din viitorul apropiat sau mai indepartat. Un motor cu viitor pt ca cel actual este depasit si mai mult de atat nu poate. Si evident cum s-a mai pomenit aici inbunatatirea consumului. Ai vazut ce a patit Aurelian asta toamna! Sunt curios cum va proceda Uralul care clar nu are resursele pt a reproiecta motorul. Macar daca ar putea imprumuta o varianta mai actualizata a aceluiasi motor de la strabunica BMW. Si ei trec testele de poluare la limita si numai in urma unui artificiu legat de viteza max constructiva declarata de numai 110 cand de fapt merge mai repede. Creste sigur si fiabilitatea motorului pt ca temperatura generala scade ne mai existand zone de suprasolicitare mai ales pt componentele din cauciuc, respectiv simeringuri care traditional cedeaza de multe ori inaintea celorlalte componente. Ambreiajul in ulei mai fiabil si mai placut in exploatare mai ales pt cei care au alergie la mirosul de ferodo ars Noul GS-WC va avea minim 125 CP sau nu va fi deloc! Editat Ianuarie 19, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 19, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 19, 2012 Sau: cand mergi pe autostrada (deci cu viteza mare) pe vreme mai rece, motorul racit cu aer va functiona prea rece. Rezulta pierdere de putere si consum mai mare de benzina si ulei. Cu racirea pe apa elimini problema asta datorita termostatului. Nu stiu de ce ar face treaba asta, pentru ca la vechiul RT exista un termostat pentru circuitul de racire cu ulei, care are exact aceeasi functie ca cel de apa, adica da drumul la ulei in radiator numai cind temperatura depaseste o anumita limita. Tin minte ca iarna nu era mare diferenta la temperatura, cum nu este nici la actualul LT, desi asta este patru in linie racit cu apa. Cred ca au introdus racirea cu apa pentru vara, pe temperaturi caniculare, unde ar putea fi o problema in traficul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 O motocicleta cu mai multi cai si un cuplu mai mare in conditiile in care motorul va respecta normele de poluare din viitorul apropiat sau mai indepartat. Un motor cu viitor pt ca cel actual este depasit si mai mult de atat nu poate. Si evident cum s-a mai pomenit aici inbunatatirea consumului. Ai vazut ce a patit Aurelian asta toamna! Sunt curios cum va proceda Uralul care clar nu are resursele pt a reproiecta motorul. Macar daca ar putea imprumuta o varianta mai actualizata a aceluiasi motor de la strabunica BMW. Si ei trec testele de poluare la limita si numai in urma unui artificiu legat de viteza max constructiva declarata de numai 110 cand de fapt merge mai repede. Creste sigur si fiabilitatea motorului pt ca temperatura generala scade ne mai existand zone de suprasolicitare mai ales pt componentele din cauciuc, respectiv simeringuri care traditional cedeaza de multe ori inaintea celorlalte componente. Ambreiajul in ulei mai fiabil si mai placut in exploatare mai ales pt cei care au alergie la mirosul de ferodo ars Noul GS-WC va avea minim 125 CP sau nu va fi deloc! multumesc bogdan si celor care au raspuns ideea e urmatoarea desi cum spune bogdan boxerul e vechi ca , conceptie nu am auzit la cate unitati vandute au sa fi fost prob cu TOPIREA/distrugerea unor comp din cauza temp ridicate iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati acest upgrade....... se merita???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati acest upgrade....... se merita???????? Nu stiu dar nu cred ca va fi vorba de mii de euro; poate chiar diferenta va fi foarte mica. Daca se merita sau nu, e simplu: nu vei avea de ales... decat sa-ti iei s.h. modelul vechi (actual). Am incredere ca BMW nu va dezamagi; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 Nu stiu dar nu cred ca va fi vorba de mii de euro; poate chiar diferenta va fi foarte mica. Daca se merita sau nu, e simplu: nu vei avea de ales... decat sa-ti iei s.h. modelul vechi (actual). Am incredere ca BMW nu va dezamagi; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum. khk ule mi.ai inselat asteptarile tu care erai POLUL BMW nu ai nici o inf de ultima ora il lasi pe "outsiderul" asta de bogdan sa ne mai arunce cate un ciolal, pardon supapa asa pe la nas cu inf despre NOUA APARITIE,........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) ; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum. La BMW asta este regula. Astepti 2-5 ani sa-si descopere greselile si sa le "rafineze" , iar cand in sfarsit l-ai cumparat constati ca l-au scos din productie. Si ciclul se repeta de fiecare data. Sa tot fii fan! Editat Ianuarie 19, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 khk ule mi.ai inselat asteptarile tu care erai POLUL BMW nu ai nici o inf de ultima ora Dusule... "de ultima ora" am postat informatii (si niste poze parca) despre viitorul GS in urma cu cateva luni, chiar pe topicul asta parca. Sa mai bat campii, chiar n-ar avea rost. Las' sa apara si atunci avem ce comenta eventual, nu s-o frecam asa la rece. Viata e frumoasa, sunt si alte chestii interesante de facut Peste 3 saptamani e salon moto aici, la Linz, iar peste 4 saptamani IMOT-ul la MĂźnchen... nu ma tenteaza deloc sa merg. De banii si timpul ala mai bine merg iar la ski. Mai bine ne gandim pe unde ne plimbam la (prima)vara cu amaratele nostre de boxere fara racire cu apa p.s. BMW Motorrad Community Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2012 Dusule... "de ultima ora" am postat informatii (si niste poze parca) despre viitorul GS in urma cu cateva luni, chiar pe topicul asta parca. Sa mai bat campii, chiar n-ar avea rost. Las' sa apara si atunci avem ce comenta eventual, nu s-o frecam asa la rece. Viata e frumoasa, sunt si alte chestii interesante de facut Peste 3 saptamani e salon moto aici, la Linz, iar peste 4 saptamani IMOT-ul la MĂźnchen... nu ma tenteaza deloc sa merg. De banii si timpul ala mai bine merg iar la ski. Mai bine ne gandim pe unde ne plimbam la (prima)vara cu amaratele nostre de boxere fara racire cu apa p.s. BMW Motorrad Community nu i asa, ca nu ai pus calendarul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) multumesc bogdan iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati acest upgrade....... se merita???????? Se pare ca pretul nu va fi mai mare fata de modelul vechi decat cu cateva sute de euro, pt ca rotile turnate, cutia de viteze si cea mai mare parte a pieselor de aluminiu inclusiv bascula vor fi fabricate in China. Modelul nou va apare in 2012, iar vanzarea din 2013. Editat Ianuarie 23, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.