Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Seamana cu desenul?

 

Priceputii sustin ca racirea va fi amestecata. Chiulasele racite cu apa, iar corpul cilindrilor cu ulei! :scratch:

 

 

bogdan te rog lumineaza ma si pe mine

CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual?

 

cu gsa sincer cam greu offoff road si unde dracu te dai cu 2 km/h

in ungaria la iesire din buda am prins o sosea aglomerata si a urcat temp la apa

 

dar sincer acum doar din pct asta de ved nu vad atata TAMTAM

 

AM PUTERE MAI MARE?

AM CONSUM MAI MIC?

CRESTE ANDURANTA MOTORULUI?

 

astea sunt puncte care sa necesite o invesitie asa de mare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e anduranta motorului?

fiabilitatea?

 

pentru mine unul

anduranta = viata mai lunga

fiabilitate = viata mai lunga in parametri specificati

 

la cat tin boxerele iar nu vad o asa investitie cu rost

sunt curios cu CAT va creste pretul acest up grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau: cand mergi pe autostrada (deci cu viteza mare) pe vreme mai rece, motorul racit cu aer va functiona prea rece. Rezulta pierdere de putere si consum mai mare de benzina si ulei. Cu racirea pe apa elimini problema asta datorita termostatului.

PS: GSA-ul actual are racire pe aer dar si indicator de temperatura a apei?

PS: BMW nu o creste performantele si fiabilitatea noului GSA dar e clar o chestie de marketing. Ca si toate upgrade-urile anterioare. 1100-1150-1200. Ca sa atraga cumparatorii si sa-si mentina vanzarile trebuie sa schimbe ceva la modelul de mobra respectiv. Probabil nu mai aveau ce sa imbunatateasca la GSA si au trebuit sa faca ceva la motor. Iar o simpla crestere cu 50cc nu au considerat-o suficient de atractiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan te rog lumineaza ma si pe mine

CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa.....

O motocicleta cu mai multi cai si un cuplu mai mare in conditiile in care motorul va respecta normele de poluare din viitorul apropiat sau mai indepartat. Un motor cu viitor pt ca cel actual este depasit si mai mult de atat nu poate. Si evident cum s-a mai pomenit aici inbunatatirea consumului. Ai vazut ce a patit Aurelian asta toamna! :blbl:

Sunt curios cum va proceda Uralul care clar nu are resursele pt a reproiecta motorul. Macar daca ar putea imprumuta o varianta mai actualizata a aceluiasi motor de la strabunica BMW. Si ei trec testele de poluare la limita si numai in urma unui artificiu legat de viteza max constructiva declarata de numai 110 cand de fapt merge mai repede.

 

Creste sigur si fiabilitatea motorului pt ca temperatura generala scade ne mai existand zone de suprasolicitare mai ales pt componentele din cauciuc, respectiv simeringuri care traditional cedeaza de multe ori inaintea celorlalte componente. Ambreiajul in ulei mai fiabil si mai placut in exploatare mai ales pt cei care au alergie la mirosul de ferodo ars :cheers:

Noul GS-WC va avea minim 125 CP sau nu va fi deloc!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sau: cand mergi pe autostrada (deci cu viteza mare) pe vreme mai rece, motorul racit cu aer va functiona prea rece. Rezulta pierdere de putere si consum mai mare de benzina si ulei. Cu racirea pe apa elimini problema asta datorita termostatului.

Nu stiu de ce ar face treaba asta, pentru ca la vechiul RT exista un termostat pentru circuitul de racire cu ulei, care are exact aceeasi functie ca cel de apa, adica da drumul la ulei in radiator numai cind temperatura depaseste o anumita limita.

Tin minte ca iarna nu era mare diferenta la temperatura, cum nu este nici la actualul LT, desi asta este patru in linie racit cu apa.

Cred ca au introdus racirea cu apa pentru vara, pe temperaturi caniculare, unde ar putea fi o problema in traficul in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta cu mai multi cai si un cuplu mai mare in conditiile in care motorul va respecta normele de poluare din viitorul apropiat sau mai indepartat. Un motor cu viitor pt ca cel actual este depasit si mai mult de atat nu poate. Si evident cum s-a mai pomenit aici inbunatatirea consumului. Ai vazut ce a patit Aurelian asta toamna! :blbl:

Sunt curios cum va proceda Uralul care clar nu are resursele pt a reproiecta motorul. Macar daca ar putea imprumuta o varianta mai actualizata a aceluiasi motor de la strabunica BMW. Si ei trec testele de poluare la limita si numai in urma unui artificiu legat de viteza max constructiva declarata de numai 110 cand de fapt merge mai repede.

 

Creste sigur si fiabilitatea motorului pt ca temperatura generala scade ne mai existand zone de suprasolicitare mai ales pt componentele din cauciuc, respectiv simeringuri care traditional cedeaza de multe ori inaintea celorlalte componente. Ambreiajul in ulei mai fiabil si mai placut in exploatare mai ales pt cei care au alergie la mirosul de ferodo ars :cheers:

Noul GS-WC va avea minim 125 CP sau nu va fi deloc!

 

multumesc bogdan

si celor care au raspuns

 

ideea e urmatoarea desi cum spune bogdan boxerul e vechi ca , conceptie

nu am auzit la cate unitati vandute au sa fi fost prob cu TOPIREA/distrugerea

unor comp din cauza temp ridicate

 

iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati

acest upgrade.......

 

se merita????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati

acest upgrade.......

 

se merita????????

 

Nu stiu dar nu cred ca va fi vorba de mii de euro; poate chiar diferenta va fi foarte mica.

Daca se merita sau nu, e simplu: nu vei avea de ales... decat sa-ti iei s.h. modelul vechi (actual). :rolleyes:

 

Am incredere ca BMW nu va dezamagi; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu dar nu cred ca va fi vorba de mii de euro; poate chiar diferenta va fi foarte mica.

Daca se merita sau nu, e simplu: nu vei avea de ales... decat sa-ti iei s.h. modelul vechi (actual). :rolleyes:

 

Am incredere ca BMW nu va dezamagi; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum.

 

 

khk ule mi.ai inselat asteptarile :angryfire:

tu care erai POLUL BMW nu ai nici o inf de ultima ora

 

il lasi pe "outsiderul" asta de bogdan sa ne mai arunce cate un ciolal, pardon supapa asa pe la nas cu inf despre NOUA APARITIE,........:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

; si voi astepta macar un an de la introducerea pe piata, sa vad ce si cum.

La BMW asta este regula. Astepti 2-5 ani sa-si descopere greselile si sa le "rafineze" , iar cand in sfarsit l-ai cumparat constati ca l-au scos din productie. Si ciclul se repeta de fiecare data. Sa tot fii fan! :grinbandit:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk ule mi.ai inselat asteptarile :angryfire:

tu care erai POLUL BMW nu ai nici o inf de ultima ora

 

Dusule... "de ultima ora" am postat informatii (si niste poze parca) despre viitorul GS in urma cu cateva luni, chiar pe topicul asta parca. Sa mai bat campii, chiar n-ar avea rost. Las' sa apara si atunci avem ce comenta eventual, nu s-o frecam asa la rece. Viata e frumoasa, sunt si alte chestii interesante de facut ;)

Peste 3 saptamani e salon moto aici, la Linz, iar peste 4 saptamani IMOT-ul la MĂźnchen... nu ma tenteaza deloc sa merg. De banii si timpul ala mai bine merg iar la ski.

 

Mai bine ne gandim pe unde ne plimbam la (prima)vara cu amaratele nostre de boxere fara racire cu apa :moto:

 

p.s. BMW Motorrad Community

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dusule... "de ultima ora" am postat informatii (si niste poze parca) despre viitorul GS in urma cu cateva luni, chiar pe topicul asta parca. Sa mai bat campii, chiar n-ar avea rost. Las' sa apara si atunci avem ce comenta eventual, nu s-o frecam asa la rece. Viata e frumoasa, sunt si alte chestii interesante de facut ;)

Peste 3 saptamani e salon moto aici, la Linz, iar peste 4 saptamani IMOT-ul la MĂźnchen... nu ma tenteaza deloc sa merg. De banii si timpul ala mai bine merg iar la ski.

 

Mai bine ne gandim pe unde ne plimbam la (prima)vara cu amaratele nostre de boxere fara racire cu apa :moto:

 

p.s. BMW Motorrad Community

 

 

nu i asa,:kick: ca nu ai pus calendarul????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc bogdan

iar ce e si mai interesant .... cu cate mii de euro in plus vei plati

acest upgrade.......

 

se merita????????

Se pare ca pretul nu va fi mai mare fata de modelul vechi decat cu cateva sute de euro, pt ca rotile turnate, cutia de viteze si cea mai mare parte a pieselor de aluminiu inclusiv bascula vor fi fabricate in China. Modelul nou va apare in 2012, iar vanzarea din 2013.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca pretul nu va fi mai mare fata de modelul vechi decat cu cateva sute de euro, pt ca rotile turnate, cutia de viteze si cea mai mare parte a pieselor de aluminiu inclusiv bascula vor fi fabricate in China. Modelul nou va apare in 2012, iar vanzarea din 2013.

 

 

deci clar ce e pana in 2012 MERITA TOTI BANII chiar daca se raceste pe AER :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile...

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva pe acasa o pipa de la fisa de bujie, de rezerva sau stricata? Vreau sa fac un extractor dinala de fise si mi-ar prinde foarte bine o fisa de model, de pe care sa imi iau dimensiunile...

 

 

BAI SA FIE

 

ESTI CRIMINAL

 

iar ii dai lui harea de lucru.....

adica la BMW se strica pana si fisele de bujii

bai ce teapa mi.am luat......

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...