CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Repet ce am scris in postul anterior. Unde avem noi in tara o panta cu nisip ca cea din film? Stiu eu cateva prin Moldova/Bacau, mult mai faine decat aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Poti sa-mi spui de acum. In "desertul olteniei" nu am vazut nimic interesanta. Prin Dobrogea in afara de cateva damburi de 3-4 metri, nimic interesant. Nu fii secretos, e posibil sa ma fi dat pe acolo Bacau? Tu esti sigur ca era nisip? Daca te astepti sa gasesti nisip de scoici in centrul tarii nu o sa gasesti niciodata. La fel cu nu vei gasi nici nisip ca in desert insa de soluri nisipoase nu ducem lipsa. Eu am gasit pante de nisip pe langa valenii de munte la cariera nu atat de lungi cat aia din filmulet insa mult mai abrupte. oricum de la abs pe pietris s-a ajuns la "desertul olteniei" Intotdeauna va conta mai mult decat abs-ul un cauciuc bun si potrivit genului de teren pe care te dai. Editat Februarie 28, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Corect ce spui atunci cand te referi la generatii mai vechi de ABS-uri. Stiam filmuletul de mult timp, nu l-am postat eu aici ca sarea lumea la gat. Am facut un test similar cu motorul meu la care nu se poate decupla ABS-ul si desi eram pe panta cu nisip am oprit fara probleme motorul. Evident franarea a fost mai lunga, dar am oprit chiar de mai multe ori pe panta. Din ce am observat la motoarele nou aparute si la care avem deja ceva informatii, ABS noi au unitatea centrala la jumatate (greutate/gabarit) decat cele vechi si prin prizma reglementarilor viitoare asupra obligativitatii ABS nedecuplabil, intuiesc si un alt comportament in situatii similare( tipul a pierdut frana complet). Mai mult ca sigur noul GS1250WC va avea si franarea revizuita. Bogdane,cum le mai sti tu pe toate si cum vrei sa ne faci sa credem ca ST-ul e mai bun la toate! Din ce stiu eu,si la ST se decupleaza ABS-ul. Nu de la buton ca la altele,dar se decupleaza!Apoi nu te cred ca ai oprit tu motorul tau in asa panta decat daca imi aratti filmarea! Noul WC asta de BMW cum iti place tie sa-i spui( desi daca o luam dupa aceeasi logica si ST-ul tot un WC este)va avea intradevar franele imbunatatite. Si anume va avea etriere radiale,cu care doar Multistada se mai poate lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Ce-mi plac mie astia care nu vad enduro decat in filme dar pe de alta parte sunt experti in teste comparative cu filme de pe net. Deci asta e maxima nu ma pot abtine sa faci test comparativ cu un film de pe youtube. Si daca tot suntem experti in teste comparative sa inceapa . Editat Februarie 28, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Bogdane,cum le mai sti tu pe toate si cum vrei sa ne faci sa credem ca ST-ul e mai bun la toate! Din ce stiu eu,si la ST se decupleaza ABS-ul. Nu de la buton ca la altele,dar se decupleaza!Apoi nu te cred ca ai oprit tu motorul tau in asa panta decat daca imi aratti filmarea! Noul WC asta de BMW cum iti place tie sa-i spui( desi daca o luam dupa aceeasi logica si ST-ul tot un WC este)va avea intradevar franele imbunatatite. Si anume va avea etriere radiale,cu care doar Multistada se mai poate lauda. Ovidele, stii ca nu ma feresc. Mergem impreuna si franam si vedem ce iese. Stiam filmul, dar nu am facut voit niciun test, pur si simplu cu nevasta in spate m-am trezit pe o panta cu nisip intr-o pozitie din care nu mai aveam cale de intoarcere. Am facut coborarea foarte incet oprindu-ma de 2-3 ori si am scapat. Claudia nici nu si-a dat seama prin ce emotii am trecut. Esentialul este ca intamplator am verificat cum lucreaza ABS in aceasta situatie. Panta era la fel de abrupta cu acelasi nisip, dar fara bolovani. ST-ul nu este mai bun, este doar mai nou, iar legat de noul GS sunt convins ca va avea noutati si excusivitati. Altfel nu poate exista intr-o competitie atat de stransa. Etrierele mai putin conteaza, unitatea centrala si senzorii, acolo este cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Vezi ca intelegi de ce panta aia e destul de dificila Una e sa ai drumul nisipos/noroios/etc. si alta e sa mai ai pe langa astea si gropi/bolovani care sa-ti inoade roata fata. Clar e dificila, dar tantalaul nu a avut frana niciun moment. S-a dat cu sania! In cazul meu erau doar denivelari, nu cataroaie mari. Nu aveau cum sa nu cada, doar si-au cautat-o cu lumanarea. Se vede clar si difereanta de greutate intre motoare. Editat Februarie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Mie unu imi place poza asta Pare sa fie inaltat oleaca GS-ul, de sta asa de intr-o dunga in poza, sau poate e doar iluzie optica. Oricum, pentru cei e vor sa inalte GS-ul sau sa il coboare, una din optiuni, pe langa saua OEM mai inalta/joasa, ar fi sa iti ie un linkage dinala de deasupra la cardan, mai lung sau mai scurt. Daca e mai scurt, o lasi mai jos, daca e mai lung, logic, se ridica mobra. Nu stiu cifre exact ca sa va zic, cum stiu la 1100/1150, dar ma gandesc ca tot cam pe acolo e raportul, adica 1:3. Barele astea nu le gasesti la BMW din pacate, ca la 11XX, dar sunt produce aftermarket reglabile, care insa costa ceva banuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Editat Martie 1, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Mie unu imi place poza asta Cam grobiene accesoriile alea... Pare sa fie inaltat oleaca GS-ul, de sta asa de intr-o dunga in poza, sau poate e doar iluzie optica. Ia uite-o pe a mea ce inclinata era... si nu era ridicata, nici iluzie optica Oricum, pentru cei e vor sa inalte GS-ul sau sa il coboare, una din optiuni, pe langa saua OEM mai inalta/joasa, ar fi sa iti ie un linkage dinala de deasupra la cardan, mai lung sau mai scurt. Sau selecteti modul enduro "mare" din butonul ESA si sa vezi cum se ridica... Editat Martie 1, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Ala chiar iti ridica mobra de spate sau numa iti intareste arcu, adeca il comprima? Intreb, pentru ca nu stiu... Ok, am mai citit pe net si intr-adevar, pare ca ESA iti modifica inaltimea la sa Cat de tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Ia uite-o pe a mea ce inclinata era... si nu era ridicata, nici iluzie optica Mie asta nu-mi place si de aia mi-am luat ceva de la touratech care se pune pe cric si nu mai lasa mobra sa se incline asa mult. Gandeste-te daca era incarcata cu cutii si etc.nu mai puteai sa-l ridici! cel putin eu ma chinuiam tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Mie asta nu-mi place si de aia mi-am luat ceva de la touratech care se pune pe cric si nu mai lasa mobra sa se incline asa mult. nu inteleg ce zici, te referi cumva la extensia pt. "talpa" cricului? Daca da, nu are legatura ca nu s-a afundat in pamant ci era terenul inclinat. Oricum, poate mi-o cumpar si eu. (apropos de extensii, recomand extensia pt. pedala de frana, tot de la TT; GSA o are standard) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) nu inteleg ce zici, te referi cumva la extensia pt. "talpa" cricului? Daca da, nu are legatura ca nu s-a afundat in pamant ci era terenul inclinat. Oricum, poate mi-o cumpar si eu. (apropos de extensii, recomand extensia pt. pedala de frana, tot de la TT; GSA o are standard) Uite http://www.touratech-usa.com/Store/PN-044-3030/Large-Sidestand-Foot-BMW-R1200GS-ADV-2006-on si cu asta:http://www.touratech-usa.com/Store/PN-044-3033/4-mm-Spacer-Plate-fits-044-3030 al doilea un distantier intre talpa cricului si extensia care-l face sa nu se afunde in pamant. Poti sa pui mai multe pana cand iti place cum sta. Mie mi-ar trebui vreo 2 cm. Uite http://www.touratech-usa.com/Store/PN-044-3030/Large-Sidestand-Foot-BMW-R1200GS-ADV-2006-on si cu asta:http://www.touratech-usa.com/Store/PN-044-3033/4-mm-Spacer-Plate-fits-044-3030 al doilea un distantier intre talpa cricului si extensia care-l face sa nu se afunde in pamant. Poti sa pui mai multe pana cand iti place cum sta. Mie mi-ar trebui vreo 2 cm. Nu merge link-ul catre a doua.O vezi pe prima pagina in dreapta jos,are 4 mm grosime. Editat Martie 2, 2012 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Tank rucsac RING Avantajul fata de prinderea originala a rucsacului rezulta din rapiditatea montarii /demontarii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) Nu-mi dau seama daca se aplica si pt motoarele voastre, dar eu am rezolvat problema asa. O piesa din plastic cu doi bumbi din al care se fixeaza in cele doua gauri false ale busonului, doua carlige si magnetii din dotare, repozitionati ca sa intre in contact cu rezervorul. Daca rezervorul este din plastic in locul magnetilor cred ca se pot folosi cleme din plastic. Costuri 0, rezultate similare. Editat Martie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Pe langa capacitatile de enduro touring, un 1200GSA mai poate face si asta: Unii ii zic desfacator de bere ce costa 15k eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Pe langa capacitatile de enduro touring, un 1200GSA mai poate face si asta: Unii ii zic desfacator de bere ce costa 15k eur Tare faza!Cel mai tare, in extrasezon, sa umbli cu scarita in buzunar, la crasma. Editat Martie 7, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 O alternativa pt. cei carora puterea GS nu le este suficienta: S1000RR Wunderlich Mad Max, incaltat cu Conti TKC 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Pana cand se termina asfaltul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Pana cand se termina asfaltul... Zici tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Ma indoiesc ca motorul ala se simte bine chinuit in halul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 N-are de ce sa nu se simta bine ca d-aia o fo facut, sa fie pornit. Da, a fost nevoie de ceva apa ca sa fie curatat insa cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Filmuletul ala mi-a produs o sinaplsa haotica care m-a dus brusc cu gandul la o gagica pe care am vazu-o we trecut pe munti cu tocuri cui de peste 12. Probabil si ea se credea cool si foarte potrivit incaltata pana i s-a rupt tocul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 (editat) Zici tu? http://youtu.be/I4t7L62SJDM O alternativa pt. cei carora puterea GS nu le este suficienta: S1000RR Wunderlich Mad Max, incaltat cu Conti TKC 80 Let`s get gay-tech ! Editat Martie 8, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 8, 2012 Autor Share Postat Martie 8, 2012 O alternativa pt. cei carora puterea GS nu le este suficienta: S1000RR Wunderlich Mad Max, incaltat cu Conti TKC 80 arata DEMENTIAL intrebarea este??? DA E SI UTIL??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.