Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zero fata de japonezi( adica Honda, Yamaha, Suzuki,Kawasaki la un loc) inseamna ca sunt tari!!!

 

Eu am cumparat BMW-ul meu din munchen. Proprietarii ( erau 2 - adica 2 bososrogi) au facut in jur de 5000km/an fapt ce se poate vdea in cartea service .

 

Si din nou fara statistica daca faci ture si te intalnesti cu alti motociclisti in proportie sa zic 60% au BMW.

 

Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zeromai putin fata de japonezi

 

stai linistit

bogdan s.a plimbat ceva.....

si singur a vazut in drumurile lui mai multe bmw decat oricare alta marca

ma refer la drumuri, prin pasuri alpine din austria elvetia italia franta etc

 

dar asa ii place lui sa faca baza

daca te prinzi de treaba nici nu l mai bagi in seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta cam asa este, Alpii fiind un fel de Meca pt BMW-isti din Europa, plasati in mijlocul zonei de vanzare maxima. Distractie maxima la BMW Camp. Din pacate nu pot venii. M-a mancat sa fac cutii si am comenzi de onorat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb.

 

Dupa interventia celor din Geneva (a 2a oara) :

 

- schimbat cauciuc fatza, mi au pus un Pirelli Scorpion, desi aveam Tourance EXP :blink: , a intrat muuult mai putin plumb pe janta

- repozitionat furca

- schimbat bara ghidonului ca cica era stramba

 

Mai putin guma pe fata, restul toate pe garantie

 

Rezultat:

- pozitia furcii e mai buna dar nu perfecta, se poate trai si asa pana la urmatoarea revizie ca cica e greu de bibilit pozitia perfect aliniata

- voblajul a disparut in conditii normale de drum dar nu si cand sunt turbulente de la camioane mari sau vant puternic

 

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

 

Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu BMW 1200 GS/GSA care vor un traseu interesant combinat asfalt, macadam, drum forestier, peisaje frumoase Deva-Petrosani-Uricani-Campu lui Neag-Lacul Valea lui Iovan-Baile Herculane, circa 250km.Cateva poze.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb.

 

Dupa interventia celor din Geneva (a 2a oara) :

 

- schimbat cauciuc fatza, mi au pus un Pirelli Scorpion, desi aveam Tourance EXP :blink: , a intrat muuult mai putin plumb pe janta

- repozitionat furca

- schimbat bara ghidonului ca cica era stramba

 

Mai putin guma pe fata, restul toate pe garantie

 

Rezultat:

- pozitia furcii e mai buna dar nu perfecta, se poate trai si asa pana la urmatoarea revizie ca cica e greu de bibilit pozitia perfect aliniata

- voblajul a disparut in conditii normale de drum dar nu si cand sunt turbulente de la camioane mari sau vant puternic

 

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

 

Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... :cheers:

 

Intreaba-l pe Ovideo. A patit si el ceva similar, dar s-a rezolvat parca numai prin schimbarea cauciucului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asa este.Daca ai Conti Trail Atack pe fata,nu mai sta pe ganduri si schimb-o!

 

Eu mai aveam un pic si schimbam roata din cauza asta,am schimbat cauciucul care apropo era fabricat in Corea!,si apoi alta treba!

 

Am observat ca si moto lui Vlad( am facut schimb la tura de 1 mai) ca cu aceasi guma si a lui trepideaza ghidonul. Nu asa tare cum imi vibra mie dar tot facea.

Au o problema gumele astea,mi-a mai spus cineva treaba asta c-a patit-o si el!

 

Incearca si treaba asta,nu neaparat cu unul nou.Poate ai unul mai vechi prin garaj si nu te costa decat schimbul.

Eu asa am facut si apoi cand m-am convins am cumparat unul nou!

 

Mai apoi,cand am facut vreo 10000 km cu Anakee2 cel de pe spate a inceput sa vajaie exact asa cum face un rulment dus,si numai cand luam curbele. Bineanteles ca m-am panicat,dar inainte de a schimba rulmentul( facea tare!),am zis sa schimb totusi cauciucul. Bineanteles ca nu mai facea dupaia!

 

Asadar,am taiat de pe lista Conti TA si Anakee2.Urmatoarele am sa pun Tourance EXP,sa vedem astea cum or fi!

 

Bafta!

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu BMW 1200 GS/GSA care vor un traseu interesant combinat asfalt, macadam, drum forestier, peisaje frumoase Deva-Petrosani-Uricani-Campu lui Neag-Lacul Valea lui Iovan-Baile Herculane, circa 250km.Cateva poze.

 

Foarte frumos!

Vroiam sa fac drumul respectiv acum vreo 5 ani, dar atunci nu se putea trece decat cu "capre" usoare, fiind terenul surpat pe o anumita portiune (undeva pe langa lacul Valea lui Iovan).

Acum inteleg ca s-a facut drumul.

 

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

 

Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... :cheers:

 

Din cauza la Telelever, directia GS-ului este mai usoara decat la motoarele cu furci clasice.

Telelever separa functiile directie si suspensie, astfel si in viraje, mai ales pe teren accidentat este ghidonul prea usor si necomunicativ.

 

Cu asta ori inveti sa traiesti, ori iti iei moto fara telelever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1343113355[/url]' post='3186359']

 

 

 

Din cauza la Telelever, directia GS-ului este mai usoara decat la motoarele cu furci clasice.

Telelever separa functiile directie si suspensie, astfel si in viraje, mai ales pe teren accidentat este ghidonul prea usor si necomunicativ.

 

Cu asta ori inveti sa traiesti, ori iti iei moto fara telelever.

 

Si in final, in ce situatii este teleleverul superior unei suspensii clasice. Evident nu ma refer la cea de JAWA ci la una cu reglaje, din zilele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in final, in ce situatii este teleleverul superior unei suspensii clasice. Evident nu ma refer la cea de JAWA ci la una cu reglaje, din zilele noastre.

 

Mie mi se pare net superior pe franare. Cand m-am suit pe FZ1 si am muscat din frana m-am cam albit oleaca. Uitasem de dive. Plus ca franele nici nu se compara intre un BMW si orice mobra de pe planeta. In curbe mi se pare mai misto o furca conventionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare?

Doi tipi mi-au mai spus treaba asta,unul cu un gs1150 si unul cu un varadero.

 

Crezi ca-i de la telelever? nu cred,da-l naiba "made in Corea!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine bobleaza' fata rau in curbe ... uite cum le iau

 

http://www.youtube.com/watch?v=pT9UPOQ9D8I

 

-franezi cam devreme

-nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul

-ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ?

-ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ?

-roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ?

 

nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul

 

mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta..

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-franezi cam devreme

-nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul

-ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ?

-ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ?

-roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ?

 

nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul

 

mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta..

 

sarut mana sefu de obs

o sa le am in vedere

deja le am printat si le lipesc pe rezervor

la urcare pe moto le repet de 2 ori inainte sa bag cheia in contact

 

.... am in schimb o prob mare

exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine

sa mai incerc .... sau ma las....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb.

...

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

Doua intrebari:

1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure.

2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul?

 

Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga.

 

------

 

In alta ordine de idei, a incercat cineva si alte scarite decat cele originale? Ma refer in special la Pivot Pegz (pivotante) si Fastway. Ambele ar avea avantajul ca sunt ceva mai coborate (cu aprox. 2- 2,5 cm) si sunt pozitionate cu aprox. 1 cm mai in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure.

 

Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) :) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv.

Radu are ADV 2011.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) :) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv.

Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162

FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162

FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau.

 

Daca nu gresesc, mi se pare mai mult a fi o conventie pt. advrider. Sau nu m-ar mira ca in State de ex. sa se foloseasca in acest fel. Si ca sa-ti spun sincer habar n-am cine-i Jim Bade. Desi am cont facut, nu am apucat sa citesc mai nimic pe Advrider.

Nu-mi aduc aminte ca, in toate cartile/revistele/internet/pliante oficiale ce am citit pana acum, sa ma fi intalnit notiunea asta (GSA = GS cu ABS). Stiu ca se mai foloseste la japoneze, parca...

Insa, asa cum ai vazut pana acum aici pe topic/forum si asa cum am vazut in prin alte surse (ex. site Touratech), am intalnit GSA ca fiind Adv.

Basca, orice "om serios" isi ia GS/A-ul cu ABS, deci asta nu mai e nevoie sa specificam. :wink: (am italnit si oameni care nu au dar regretau si intentionau sa schimbe tot cu GS dar cu ABS)

Oricum, pana la urma fiecare foloseste cum vrea/crede, important e sa ne intelegm noi. :ok:

 

Apropos de denumiri/abrevieri, daca intalniti pe undeva, la BMW se folosesc atat oficial cat si pe site-uri/forumuri/acte etc. si prescurtarile:

- MĂ = ModellĂźbertragung (revizuire model) pt. GS/GSA facelift incepand cu 2008

- TĂ = technische Ăbertragung (revizuire tehnica) pt. GS/GSA dohc incepand cu 2010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serpele... :D

 

 

Este scurgerea dispozitivului de navigatie?

 

.... am in schimb o prob mare

exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine

sa mai incerc .... sau ma las....?

Aha, deci asta inseamna "vesnic incepator"? :D

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare?

 

Guma era EXP, stiam de pb cu Conti. Din astia pe care ii cunosc pe aici eu am fost ghinionistul

 

Doua intrebari:

1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure.

2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul?

 

Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga.

 

 

 

1.GSA la mine inseamna GS Adventure, m am obisnuit asa, in partea franceza se abreviaza mult si asa ii zice pe la noi JE ES A :), zicea Vlad ceva de abrevieri pe la Touratech etc, sincer nu mi am pus problema, cand e nevoie detaliez si seria de motor dc e cazul

 

2. inainte sa schimbe guma pe fata aparea de la peste 60 la ora. acum apare la peste 100 si NUMAI cand este vant lateral sau turbulente ca urmare a trecerii pe langa o masina mai mare (microbuz, camion etc). ca si definitie proprie a voblajului, se misca furca (ghidonul se misca oricum, ca doar e boxer) stanga dreapta cam suficient cat sa o vezi cu ochiul liber si sa o simti in ghidon....senzatia e asemanatoare cu trepidatia volanului la masina cand nu ai rotile echilibrate cum trebuie sau presiunea corecta. Se intampla cu si fara top case, cu si fara cutii, in orice setare ESA. Cand o sa am timp o sa testez inca 3 Adventure-uri de la dealer sa vad daca e la fel, ultimul raspuns este ca tinuta de drum este diferita fata de GS simplu din cauza rezervorului mare, structura mobrei nu se descurca la fel cu turbulentele. Nu e nimic grav dar e enervant cand te plictisesti pe autostrada si te gandesti numai la asta. Probabil ca o sa ma obisnuiesc cu senzatia, mai ales ca pe viraje si drum national nu prea am cum sa simt deoarece nu pot ajunge la viteza respectiva, fiind ilegal :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...