ianachim Postat Iulie 12, 2012 Autor Share Postat Iulie 12, 2012 Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zero fata de japonezi( adica Honda, Yamaha, Suzuki,Kawasaki la un loc) inseamna ca sunt tari!!! Eu am cumparat BMW-ul meu din munchen. Proprietarii ( erau 2 - adica 2 bososrogi) au facut in jur de 5000km/an fapt ce se poate vdea in cartea service . Si din nou fara statistica daca faci ture si te intalnesti cu alti motociclisti in proportie sa zic 60% au BMW. Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zeromai putin fata de japonezi stai linistit bogdan s.a plimbat ceva..... si singur a vazut in drumurile lui mai multe bmw decat oricare alta marca ma refer la drumuri, prin pasuri alpine din austria elvetia italia franta etc dar asa ii place lui sa faca baza daca te prinzi de treaba nici nu l mai bagi in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) Asta cam asa este, Alpii fiind un fel de Meca pt BMW-isti din Europa, plasati in mijlocul zonei de vanzare maxima. Distractie maxima la BMW Camp. Din pacate nu pot venii. M-a mancat sa fac cutii si am comenzi de onorat. Editat Iulie 13, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Cu atat mai mare satisfactia !!! ok !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 20, 2012 Autor Share Postat Iulie 20, 2012 care ai drum in brasov /index.php?/topic/681116-bmw-test-ride-days-brasov-prin-automobile-bavaria-group/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb. Dupa interventia celor din Geneva (a 2a oara) : - schimbat cauciuc fatza, mi au pus un Pirelli Scorpion, desi aveam Tourance EXP , a intrat muuult mai putin plumb pe janta - repozitionat furca - schimbat bara ghidonului ca cica era stramba Mai putin guma pe fata, restul toate pe garantie Rezultat: - pozitia furcii e mai buna dar nu perfecta, se poate trai si asa pana la urmatoarea revizie ca cica e greu de bibilit pozitia perfect aliniata - voblajul a disparut in conditii normale de drum dar nu si cand sunt turbulente de la camioane mari sau vant puternic Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc.... Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Pentru cei cu BMW 1200 GS/GSA care vor un traseu interesant combinat asfalt, macadam, drum forestier, peisaje frumoase Deva-Petrosani-Uricani-Campu lui Neag-Lacul Valea lui Iovan-Baile Herculane, circa 250km.Cateva poze. Editat Iulie 23, 2012 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb. Dupa interventia celor din Geneva (a 2a oara) : - schimbat cauciuc fatza, mi au pus un Pirelli Scorpion, desi aveam Tourance EXP , a intrat muuult mai putin plumb pe janta - repozitionat furca - schimbat bara ghidonului ca cica era stramba Mai putin guma pe fata, restul toate pe garantie Rezultat: - pozitia furcii e mai buna dar nu perfecta, se poate trai si asa pana la urmatoarea revizie ca cica e greu de bibilit pozitia perfect aliniata - voblajul a disparut in conditii normale de drum dar nu si cand sunt turbulente de la camioane mari sau vant puternic Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc.... Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... Intreaba-l pe Ovideo. A patit si el ceva similar, dar s-a rezolvat parca numai prin schimbarea cauciucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Da,asa este.Daca ai Conti Trail Atack pe fata,nu mai sta pe ganduri si schimb-o! Eu mai aveam un pic si schimbam roata din cauza asta,am schimbat cauciucul care apropo era fabricat in Corea!,si apoi alta treba! Am observat ca si moto lui Vlad( am facut schimb la tura de 1 mai) ca cu aceasi guma si a lui trepideaza ghidonul. Nu asa tare cum imi vibra mie dar tot facea. Au o problema gumele astea,mi-a mai spus cineva treaba asta c-a patit-o si el! Incearca si treaba asta,nu neaparat cu unul nou.Poate ai unul mai vechi prin garaj si nu te costa decat schimbul. Eu asa am facut si apoi cand m-am convins am cumparat unul nou! Mai apoi,cand am facut vreo 10000 km cu Anakee2 cel de pe spate a inceput sa vajaie exact asa cum face un rulment dus,si numai cand luam curbele. Bineanteles ca m-am panicat,dar inainte de a schimba rulmentul( facea tare!),am zis sa schimb totusi cauciucul. Bineanteles ca nu mai facea dupaia! Asadar,am taiat de pe lista Conti TA si Anakee2.Urmatoarele am sa pun Tourance EXP,sa vedem astea cum or fi! Bafta! Editat Iulie 23, 2012 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare? Editat Iulie 24, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Pentru cei cu BMW 1200 GS/GSA care vor un traseu interesant combinat asfalt, macadam, drum forestier, peisaje frumoase Deva-Petrosani-Uricani-Campu lui Neag-Lacul Valea lui Iovan-Baile Herculane, circa 250km.Cateva poze. Foarte frumos! Vroiam sa fac drumul respectiv acum vreo 5 ani, dar atunci nu se putea trece decat cu "capre" usoare, fiind terenul surpat pe o anumita portiune (undeva pe langa lacul Valea lui Iovan). Acum inteleg ca s-a facut drumul. Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc.... Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... Din cauza la Telelever, directia GS-ului este mai usoara decat la motoarele cu furci clasice. Telelever separa functiile directie si suspensie, astfel si in viraje, mai ales pe teren accidentat este ghidonul prea usor si necomunicativ. Cu asta ori inveti sa traiesti, ori iti iei moto fara telelever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 24, 2012 Autor Share Postat Iulie 24, 2012 NISTE PORCARII bmW-URILE ASTEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 1343113355[/url]' post='3186359'] Din cauza la Telelever, directia GS-ului este mai usoara decat la motoarele cu furci clasice. Telelever separa functiile directie si suspensie, astfel si in viraje, mai ales pe teren accidentat este ghidonul prea usor si necomunicativ. Cu asta ori inveti sa traiesti, ori iti iei moto fara telelever. Si in final, in ce situatii este teleleverul superior unei suspensii clasice. Evident nu ma refer la cea de JAWA ci la una cu reglaje, din zilele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Si in final, in ce situatii este teleleverul superior unei suspensii clasice. Evident nu ma refer la cea de JAWA ci la una cu reglaje, din zilele noastre. Mie mi se pare net superior pe franare. Cand m-am suit pe FZ1 si am muscat din frana m-am cam albit oleaca. Uitasem de dive. Plus ca franele nici nu se compara intre un BMW si orice mobra de pe planeta. In curbe mi se pare mai misto o furca conventionala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare? Doi tipi mi-au mai spus treaba asta,unul cu un gs1150 si unul cu un varadero. Crezi ca-i de la telelever? nu cred,da-l naiba "made in Corea!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Tourancele mele sunt facute, unul in Germania si celalalt in Malaezia, dar probabil in cazul vostru este o problema. Ciudat ca nu a fost prea des pomenita si de altii, la cat de naspa se manifesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 24, 2012 Autor Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) si la mine bobleaza' fata rau in curbe ... uite cum le iau http://www.youtube.com/watch?v=pT9UPOQ9D8I Editat Iulie 24, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 si la mine bobleaza' fata rau in curbe ... uite cum le iau http://www.youtube.com/watch?v=pT9UPOQ9D8I -franezi cam devreme -nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul -ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ? -ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ? -roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ? nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 24, 2012 Autor Share Postat Iulie 24, 2012 -franezi cam devreme -nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul -ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ? -ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ? -roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ? nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta.. sarut mana sefu de obs o sa le am in vedere deja le am printat si le lipesc pe rezervor la urcare pe moto le repet de 2 ori inainte sa bag cheia in contact .... am in schimb o prob mare exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine sa mai incerc .... sau ma las....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb. ... Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc.... Doua intrebari: 1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure. 2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul? Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga. ------ In alta ordine de idei, a incercat cineva si alte scarite decat cele originale? Ma refer in special la Pivot Pegz (pivotante) si Fastway. Ambele ar avea avantajul ca sunt ceva mai coborate (cu aprox. 2- 2,5 cm) si sunt pozitionate cu aprox. 1 cm mai in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure. Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv. Radu are ADV 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv. Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162 FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162 FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau. Daca nu gresesc, mi se pare mai mult a fi o conventie pt. advrider. Sau nu m-ar mira ca in State de ex. sa se foloseasca in acest fel. Si ca sa-ti spun sincer habar n-am cine-i Jim Bade. Desi am cont facut, nu am apucat sa citesc mai nimic pe Advrider. Nu-mi aduc aminte ca, in toate cartile/revistele/internet/pliante oficiale ce am citit pana acum, sa ma fi intalnit notiunea asta (GSA = GS cu ABS). Stiu ca se mai foloseste la japoneze, parca... Insa, asa cum ai vazut pana acum aici pe topic/forum si asa cum am vazut in prin alte surse (ex. site Touratech), am intalnit GSA ca fiind Adv. Basca, orice "om serios" isi ia GS/A-ul cu ABS, deci asta nu mai e nevoie sa specificam. (am italnit si oameni care nu au dar regretau si intentionau sa schimbe tot cu GS dar cu ABS) Oricum, pana la urma fiecare foloseste cum vrea/crede, important e sa ne intelegm noi. Apropos de denumiri/abrevieri, daca intalniti pe undeva, la BMW se folosesc atat oficial cat si pe site-uri/forumuri/acte etc. si prescurtarile: - MĂ = ModellĂźbertragung (revizuire model) pt. GS/GSA facelift incepand cu 2008 - TĂ = technische Ăbertragung (revizuire tehnica) pt. GS/GSA dohc incepand cu 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Serpele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Serpele... Este scurgerea dispozitivului de navigatie? .... am in schimb o prob mare exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine sa mai incerc .... sau ma las....? Aha, deci asta inseamna "vesnic incepator"? Editat Iulie 25, 2012 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare? Guma era EXP, stiam de pb cu Conti. Din astia pe care ii cunosc pe aici eu am fost ghinionistul Doua intrebari: 1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure. 2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul? Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga. 1.GSA la mine inseamna GS Adventure, m am obisnuit asa, in partea franceza se abreviaza mult si asa ii zice pe la noi JE ES A , zicea Vlad ceva de abrevieri pe la Touratech etc, sincer nu mi am pus problema, cand e nevoie detaliez si seria de motor dc e cazul 2. inainte sa schimbe guma pe fata aparea de la peste 60 la ora. acum apare la peste 100 si NUMAI cand este vant lateral sau turbulente ca urmare a trecerii pe langa o masina mai mare (microbuz, camion etc). ca si definitie proprie a voblajului, se misca furca (ghidonul se misca oricum, ca doar e boxer) stanga dreapta cam suficient cat sa o vezi cu ochiul liber si sa o simti in ghidon....senzatia e asemanatoare cu trepidatia volanului la masina cand nu ai rotile echilibrate cum trebuie sau presiunea corecta. Se intampla cu si fara top case, cu si fara cutii, in orice setare ESA. Cand o sa am timp o sa testez inca 3 Adventure-uri de la dealer sa vad daca e la fel, ultimul raspuns este ca tinuta de drum este diferita fata de GS simplu din cauza rezervorului mare, structura mobrei nu se descurca la fel cu turbulentele. Nu e nimic grav dar e enervant cand te plictisesti pe autostrada si te gandesti numai la asta. Probabil ca o sa ma obisnuiesc cu senzatia, mai ales ca pe viraje si drum national nu prea am cum sa simt deoarece nu pot ajunge la viteza respectiva, fiind ilegal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.