Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, dar risti carnetul. eu nu-mi permit.

ma enerveaza, dar asta-i situatia.

 

camera montata pe rezervor?

cred c-o sa incerc si eu. in canada am lucrat la un proiect de camera holder pe magnet.

daca nu venea pleasca asta cu romania, acuma vindeam

 

camera o avea montata pe un surub ce fixaza ghidonul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata-duminica am bagat o tura bucuresti-transalpina-petrosani-sibiu-transfagarasan-bucuresti. Tipul cu care eram a culcat mobra intr-o curba pe transalpina si de frica sa nu-l iau l-am bagat in santul ala de beton. Pana aici totul bine...era asezat showroom..gen, fara nici o buba. Dar dupa ce l-am ajutat pe coleg sa ridice vita, sa reparam casca, parbriz, etc, am vrut sa-l scot din sant si l-am culcat pe o parte... Un bou! Bube : oglinda ( doar geamul, plasticul nici macar zgariat nu e) si cateva punctulete pe protectia de cilindru.

Acu' intrebarea: se poate inlocui doar geamul? Ca nu m-as lupta cu casco doar pt asta. Sau daca are cineva vreo oglinda de dat...

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata-duminica am bagat o tura bucuresti-transalpina-petrosani-sibiu-transfagarasan-bucuresti. Tipul cu care eram a culcat mobra intr-o curba pe transalpina si de frica sa nu-l iau l-am bagat in santul ala de beton. Pana aici totul bine...era asezat showroom..gen, fara nici o buba. Dar dupa ce l-am ajutat pe coleg sa ridice vita, sa reparam casca, parbriz, etc, am vrut sa-l scot din sant si l-am culcat pe o parte... Un bou! Bube : oglinda ( doar geamul, plasticul nici macar zgariat nu e) si cateva punctulete pe protectia de cilindru.

Acu' intrebarea: se poate inlocui doar geamul? Ca nu m-as lupta cu casco doar pt asta. Sau daca are cineva vreo oglinda de dat...

Merci

 

 

1 geam poti sa faci la orice oglinzi si geamuri insa nu este ok la calitate

2 poti cumpara deam de la o oglinda normala de masina mai ieftin si sa mergi sa l taie pe dimensiune

3 nu sctiu sa se vanda separat doar sticla

4 a cazut intr .o curba la stanga inainte de ranca? o curba f inselatoare si lunga???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii geamgii mai au oglinzi curbate de camion din care pot taia la masura pt o oglinda moto mai mica. Mai sunt magazine care comercializeaza piese de dube sau camioane in general turcesti care au la preturi modice oglinzi curbate ce pot fi decupate si adaptate. Cutitul de Argint sau Militari la iesirea spre autostrada, visavis de capul troleibusului.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, poti gasi oglinzi auto si in targul Vitan, apoi mergi la orice geamgiu care ti le taie si pileste la forma.

Si eu am facut la a mea, va fi o mica diferenta de focalizare intre cea originala si cea facuta, dar nederanjanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum ceva accesorii noi si eventual utile de la Wunderlich:

 

- gratar pt. ceva extra bagaje pe topcase-ul original de GS;

- suport pt. picioare montat pe crashbar, pliabil. :D

 

Suportul de picioare e interesant ca si concept dar nu cred ca se potriveste pe o asemenea mobra....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul de picioare e interesant ca si concept dar nu cred ca se potriveste pe o asemenea mobra....

 

D-aia am bagat si eu emoticonul cu zambet "tamp"... dar cateodata, la drum lung, mi-ar placea sa am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-aia am bagat si eu emoticonul cu zambet "tamp"... dar cateodata, la drum lung, mi-ar placea sa am.

 

Eu ma urc pe crashbars, desi nu sunt la fel de comode ca H&B pe care le aveam pe Africana... :) Am mai auzit ca unii si le tin pe ghidon :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu Metzeler Tourance exp pentru ca citisem lucruri bune de aceste cauciucuri, dar sunt cam dezamagit de ele pentru ca desi le-am echilibrat, cel de fata este cam zgomotos la rulare. Asa sunt ele, sau caucicul meu fata are ceva?Le-am luat de noi noute din Germania, dot 2011. Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2. Cel putin asta e impresia mea dupa vreo 2000 de km cu Tourance exp.Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara, pentru ca banuiesc ca se pot pune bujii din astea, ca in carticica mea nu scrie de ele.Acum am gasit ca imi trebuie ngk DCPR8EKC.Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a experimentat cineva patinarea ambreajului? (cel putin eu asa am avut impresia) Schimbasem, in depasire, in inferioara si am accelerat puternic intr-a 3-a(probabil undeva sub 40km/h)....ceea ce nu mai stiu exact este daca am eliberat complet ambreajul sau l-am tinut putin tras de teama sa nu intru in frana de motor sau nu....cert este ca am simtit cum se accelereaza (am accelerat progresiv) si nu trage, dupa care a mirosit urat pana la prima oprire(cateva semafoare bune am simtit miros de ferodou incins).

 

Ulterior am incercat toate variantele posibile pentru a vedea un reply la fenomen si nimic (am fost si pe autostrada cu viteze 140-160 a 5-a si a 6-a si nimic. Trage indiferent de situatie...chiar si subturata se gatuie motorul dar nu patineaza. Precizez ca nu se blocheaza maneta in handguard. Motorul are 17000km.

Am descoperit la ultima completare cu ulei ca am exagerat si am depasit limaita maxima cu 150-200ml.....asta sa fie motivul???? a facut presiune prea mare si a scapat pe la simeringul de la arbore? (la incercarile ulterioare fenomenului deja eliminasem surplusul de ulei) si daca da, oare am scapat doar eliminand 150ml de ulei?

nu am constatat nici un fel de pierderi la imbinarea grupului cu motorul....

a... si inca o chestie : cand accelerez puternic am parte de un pacanit cel mult 2 - ceva metalic (m-am gandit sa nu fie galeria)....un zgomot similar cu cel de racire galerie dar pare mai puternic

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a experimentat cineva patinarea ambreajului? (cel putin eu asa am avut impresia) Schimbasem, in depasire, in inferioara si am accelerat puternic intr-a 3-a(probabil undeva sub 40km/h)....ceea ce nu mai stiu exact este daca am eliberat complet ambreajul sau l-am tinut putin tras de teama sa nu intru in frana de motor sau nu....cert este ca am simtit cum se accelereaza (am accelerat progresiv) si nu trage, dupa care a mirosit urat pana la prima oprire(cateva semafoare bune am simtit miros de ferodou incins).

 

Ulterior am incercat toate variantele posibile pentru a vedea un reply la fenomen si nimic (am fost si pe autostrada cu viteze 140-160 a 5-a si a 6-a si nimic. Trage indiferent de situatie...chiar si subturata se gatuie motorul dar nu patineaza. Precizez ca nu se blocheaza maneta in handguard. Motorul are 17000km.

 

 

BINGO si eu am crezut ca sunt TAMPIT cand era motocicleta mai noua, am zis ca s-au pus astrele stramb.

Am patit si eu chestie similara cand era motocicleta mai noua nu este GS e R dar tot motorul si cutia aia o are.

Pana in 15000km am patit simptome de genul asta(doar cand schimbam)......... atunci cand ma duceam in 7000 si schimbam la 7500-8000 bagam 3-a si ii dadeam imediat GAZ cat ma tinea palma, si patina ambreiajul 1 2 sec nu se intampla nimic.........ambreiajul era liber 3-a cuplata, si motorul duduia in limitare....... iar eu ma uitam :unsure: WTF....iar in urmatoarea secunda BAM o lua, sau se ridica pe 1 roata daca schimbam 1-a in 2-a.

De 2 3 ori am patit asta si repet numai atunci cand era noua.

Niciodata nu mi-a patinat ambreiajul la o acceleratie brusca indiferent de treapta. Numai la schimbari foarte rapide de treapta, cand era noua ......... mai patina...........acum n-are treaba.

Banuiesc ca ambreiajul nu era rodat 100% nu era mancat/tocit acolo 1 - 2 mm cat trebuia ca sa prinda uniform si fest.

Acum la + 33.000km nu mai face , nici anul trecut in ALPI nu a patinat la schimbari bruste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreo sursa de bujii NGK iridium la noi in tara

 

Desi la fostul boxer (1100) mi le-au recomandat si asa am scapat de problema cu mersul inconstant, cei de la BMW Viena mi-au recomandat sa nu pun bujii cu iridium la motor 1200; ca nu prea ajunta si ar fi fost chiar cazuri cand au daunat motorului (nu am retinut si explicatia).

 

Alta intrebare, ce uleiuri de motor mai folositi ca am vazut ca Motul 20W50 full syntetic de care am pus eu nu prea se mai gaseste.Mersi.

 

Castrol Power 1, 10w40, semisintetic.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eu la a mea pun 10W60 Castrol Sport Full Synt( ulei exclusiv auto ) imi consuma la mersul meu 500g la 10.000km . Sunt foarte multumit de el.

 

Inainte sa iasa din garantie cu 20w50 al lor de la BMW lua 1litru la 10.000km si mai consuma dar nu indeajuns incat sa completez a 3-a oara ca sa umplu ochiul de vizitare. Pe romaneste 500g inseamna 1 ochi de vizitare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlopul cu care era incaltata motoreta cand am cumparat-o si Michelin Anakee 2 pe care l-am cumparat ulterior nu faceau asa. Si spatele mai rupe aderenta cateodata la frane de motor, am impresia ca e un cauciuc mai tare. Oricum e prima si ultima pereche de Metzeler pe care o pun pe motoreta, o sa revin la Anakee 2.

 

Revista Motorrad a facut in 2011 un test destul de complex cu 7 anvelope enduro-touring; Anakee 2 a iesit pe locul 6, fiind salvat de locul 3 pe ploaie si cea mai mica uzura dupa 5500km.

Insa pe asfalt uscat, atat nou cat si dupa cei 5500km, a iesit cel mai slab, fiind considerat ca prea solicitat pt. 1200GS. (motocicletele de test au fost 8 R1200GS)

 

Dunlop Trailmax TR91 a fost castigatorul testului, fiind considerat cel mai bun pe ploaie si locul doi pe uscat (atat nou cat si dupa 5500km).

Locul 2 la general a fost Conti Trail Attack (locul 1 pe uscat dar 6 pe ud, rezistand insa bine la uzura)

Locul 3 Tourance EXP (4/5 pe uscat nou/5500km dar locul 2 pe ud, dar se uzeaza repede)

 

Eu la a mea pun 10W60 Castrol Sport Full Synt( ulei exclusiv auto ) imi consuma la mersul meu 500g la 10.000km .

 

Discutia asta cu uleiurile este veche si interminabila, nu prea am inteles-o niciodata. In carte sunt date niste norme negru pe alb si gata; normal fiecare face cum crede.

La service BMW mi s-a recomandat Power1 pt. boxer si asta am pus, nu mi-am batut capul.

 

Ca idee, mie dupa primii cca. 10.000km mi-a scazut consumul consireabil, la acelasi stil de mers. Oricum, stilul de mers, cel putin la boxer, influenteaza clar consumul asa ca la un moment dat comparatiile intre cat consuma una sau alta la un moment dat imi par irelevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa verifici daca-ti patineaza baga treapta superioara(5/6)pe la 40/50 si accelereaza puternic, daca urca in ture odata cu cresterea vitezei este ok.

Am incercat si varianta asta si nu patineaza(de fapt in toate treptele am accelerat puternic fiind subturata si da sa se opreasca, in nici un caz nu se accelereaza)....din fericire nu am reusit sa repet fenomenul.

Asa cum spune si bigfoot fenomenul a avut loc intr-a 3-a pentru cateva sec(moment in care motorul s-a accelerat progresiv - nefiind foarte subturat) dupa care a tras ff puternic (a cuplat ambreajul) sa fie oare o hiba a sistemului hidraulic?ne_nau.gif

Daca era dus ambreajul nu tragea brusc dupa 1-2 sec ci crestea treptat....zic....singura varianta care ar sta in picioare este ceva ulei pe placa, insa nu am nici picatura prelinsa la imbinare....

 

BINGO si eu am crezut ca sunt TAMPIT cand era motocicleta mai noua, am zis ca s-au pus astrele stramb.

si eu incercam sa-mi dau seama daca nu cumva n-am eliberat complet maneta, insa frustarea momentului nu putea fi atat de mare daca nu o aveam libera.....

sunt ceva mai linistit avand in vedere ca ai patit-o si tu si nu au urmat consecinte urate....inteleg ca ai avut parte de fenomen in mai multe randuri... a urmat si un miros de ferodou incins?

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 geam poti sa faci la orice oglinzi si geamuri insa nu este ok la calitate

2 poti cumpara deam de la o oglinda normala de masina mai ieftin si sa mergi sa l taie pe dimensiune

3 nu sctiu sa se vanda separat doar sticla

4 a cazut intr .o curba la stanga inainte de ranca? o curba f inselatoare si lunga???

 

Nope, a cazut imdiat dupa Ranca intr-o curba fara mari probleme...dar deh, admira peisajul....

Multam de sfaturi, le-am switch-uit si rezolvam pe cascoul lui.

 

Si apoi cui ii trebuie oglinzi? Daca depasesti tot timpul si nu esti depasit, la ce iti mai trebuiesc ? :P

 

Adevarat dar cand am ajuns in Bucale pe Fane the great....am simtit brusc lipsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xtrblack, intr-adevar ce o zis Luigi e testul ambreiajului, dar recent am observat ceva care seamana cu ce zici tu la masina, la care stiu ca ambreiajul e pe duca...

 

Tine-l o vreme si vezi daca se mai reproduce problema.

 

Referitor la zgomotul ala care il auzit tu, e de la avans. Este ca seamana cu niste piulite aruncate intr-o galeata de metal? :) Ala e zgomotul d ela vans, care se poate auzi mai mult sau mai putin... Ce se intampla e ca daca mergi cu viteza constanta si tragi brusc de gaz, senzorul TPS (ala negru de pe admisia din stanga) ii zice la calculator in ce pozitie e clapeta, si calculatoru regleaza unghiu la avans in consecinta. Numai ca motorul nu e la turatia potrivita pentru avansu ala, hence, ai sunetul respectiv. A, e mai pronuntat cu cat e mai cald afara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, ce am uitat sa zic e ca pe intoarcere, pe autostrada am vazut ca mobra lui e cu curu' pe jos. Am oprit, verificat setarile si culmea e ca erau aceleasi la ambele motorete. Am incercat orice alte setari si am vazut ca lucra doar fata, spatele ramanand pe ciuci.E posibil ca de la o cazatura nu atat de grava sa buleasca suspensia? Sau e o chestie ce va trebui rezolvata pe garantie cu prietenii de la AB?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...