Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Inutil. BMW este condusa mai nou de contabili ori sa fim seriosi, nu se compara 100 lei/ora cu 80 eur/ora. Piesele costa la fel peste tot. A, daca iti iau banii si calitatea nu corespunde atunci da, fire at will! Insa dpdv al banilor nici nu se compara costul servisarii in Ro cu ala din Austria sau Germania. Asa ca pentru BMW in sine nu este nicio problema.

 

Nu inteleg deloc ideea ta... tu ai citit tot ce am scris acolo? Cred ca spui cam acelasi lucru, poate e o neintelegere. :scratch:

 

Si apropos de preturi la service: toate service-urile sunt obligate sa respecte standarde de constructie/doate etc. incepand de la gresia de pe jos din show-room, biroul la care stai de vorba cu clientul, calitatea reclamei luminoase de la intrare etc etc pana la dotarile din service, testere, software (care sunt foarte scumpe), scule etc. Toate astea cam au pretul "de afara" si evident trebuiesc reflectate in pretul manoperei, avand o pondere destul de mare. (apropos, Budd, si de diferenta de pret dintre marocanul tau si service-ul de reprezentanta)

Deci, diferenta pretului (mai mic) in Ro la manopera o face in primul rand salariul mai mic al angajatilor, investitia mai mica in pregatirea lor etc. implicit in final exact in ceea ce schiopateaza la Bavaria: calitatea oamenilor si a serviciilor.

Si aici apare cercul vicios: oamenii nu prea au bani, evita cat pot reprezentanta, motociclete se vand incomparabil mai putine... si apare (ne)rentabilitatea, ca pana la urma e business, nu societate de bine-facere.

Cum ziceam, cerc vicios... in care insa ei ar trebui sa faca primul pas, sa investeasca ceva mai mult ca sa-si (re)faca imaginea.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ca sunt mai ieftine ... :D e normal sa arate mai ieftine.

Te intreb sincer pentru ca nu inteleg deloc ... am prieteni cu GS si chiar nu dau doi bani pe aspectul motorului, n-am observat asa ceva la ei le-au cumparat pe alte considerente ... Ce pixu meu conteaza finisajele la motocicleta asta. Ai GS nu RT sau K1600GT/L, etc Tre sa ti se rupa de estetica unui comutator pentru manerele incalzite, functioneaza bine? Se incalzesc manerele repede? Este rezistent in timp? In rest ce mai conteaza ca atarna 2cm de fire?.

Se vad becurile pe sub bord? Unde e problema daca se pot schimba repede atunci cand ai nevoie?

GS-urile, ca si alte motoare din categoria asta sunt facute pentru a fi umblate, murdarite nu pentru a fi fotografiate. In general punem accesorii practice nu estetice.

Comenzile de pe varadero sunt 90% aceleasi care erau pe transalp in 89 si nu se plange nimeni cat timp se invarte roata. Sa nu cumva sa-ti fi ales gresit motocicleta!

Bafta!

in acelas timp se pare ca BMW a gasit reteta succesului si cu R1200GS a fost "best seller" timp de 4 ani in comparatie cu varadero

cu cat acoperi mai multe pasarici ale fiecaruia cu atat vinzi mai bine.........marketing pe multi bani

si invariabil dupa ce dai o carca de bani, esti multumit desigur dar nu-ti mai vine sa dai cu ea de pamant sau la orice plastic de 2 lei sa dai cat pe o opera de arta

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg deloc ideea ta... tu ai citit tot ce am scris acolo? Cred ca spui cam acelasi lucru, poate e o neintelegere. :scratch:

Exact.Doar ti-am dat dreptate.

 

Si apropos de preturi la service: toate service-urile sunt obligate sa respecte standarde de constructie/doate etc. incepand de la gresia de pe jos din show-room, biroul la care stai de vorba cu clientul, calitatea reclamei luminoase de la intrare etc etc pana la dotarile din service, testere, software (care sunt foarte scumpe), scule etc. Toate astea cam au pretul "de afara" si evident trebuiesc reflectate in pretul manoperei, avand o pondere destul de mare. (apropos, Budd, si de diferenta de pret dintre marocanul tau si service-ul de reprezentanta)

Deci, diferenta pretului (mai mic) in Ro la manopera o face in primul rand salariul mai mic al angajatilor, investitia mai mica in pregatirea lor etc. implicit in final exact in ceea ce schiopateaza la Bavaria: calitatea oamenilor si a serviciilor.

Si aici apare cercul vicios: oamenii nu prea au bani, evita cat pot reprezentanta, motociclete se vand incomparabil mai putine... si apare (ne)rentabilitatea, ca pana la urma e business, nu societate de bine-facere.

Cum ziceam, cerc vicios... in care insa ei ar trebui sa faca primul pas, sa investeasca ceva mai mult ca sa-si (re)faca imaginea.

Dupa cate inteleg eu Bavaria e un dilar preponderent de masini. De acolo scot ei grosul. Eu am vazut foarte putine reprezentante BMW Motorraad fara sa fie atasate unui BMW/Mini dealership. Povestea cu marocanul/turcul vs mecanic reprezentanta este prea umflata. Mai ales ca ne referim la un banal schimb de ulei, un cauciuc, o bujie sau un schimbat de evacuare. Turcul imi va lua 5 lei pe cand BMW imi va lua 500. So, there you have it. De fapt nici macar astea nu le fac acolo. Tot ce am nevoie este ITP-ul. Mobra/masina mea nu va mai fi niciodata noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt mai ieftine ... :D e normal sa arate mai ieftine.

 

Esti primul din "tabara non-BMW" care accepta acest adevar logic si evident :cheers:

 

Acum, pe langa toate celelalte avantaje subiective si/sau obiective ale BMW (nu le mai enumar), daca se poate si mai frumos, mai elegant, mai ergonomic, mai..., mai... de ce sa nu apreciez asta? cand cumperi o masina, nu iei in calcul si asa ceva?

La o femeie care gasteste bine, te satsiface, o apreciezi intelectual etc etc nu iti place mai mult daca are si ochii mai frumosi, parul mai aranjat, se imbraca mai frumos etc? :D Costa dar iti place, asa si la GS, ce daca nu-i RT?

 

Sa-mi iau XTZ cu doar cca 1000€ mai ieftina dar sa nu pot comanda ESA si alte optiuni utile, sa vad bordul ala naspa ca o caramida cu becuri, sa ma intind dupa butonul de computer de bord pus la mama naibii si sa-mi iau ochii de la drum, sa reglez parbrizul doar cu surubelnita, sa nu aiba indicator de treapta de viteza, daca am inteles bine (?) nici termometru (desi m-as mira) etc etc cand exista BMW care mi le ofera pe toate? Nu mai vorbim de teste, evenimente, multitudinea de accesorii etc. De partea tehnica, suspensii, motor n-am mai pomenit... Si asta in conditiile in care 12GS si-a terminat cariera dupa 9 sezoane iar XTZ a aparut recent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi iau XTZ cu doar cca 1000€ mai ieftina dar sa nu pot comanda ESA si alte optiuni utile, sa vad bordul ala naspa ca o caramida cu becuri, sa ma intind dupa butonul de computer de bord pus la mama naibii si sa-mi iau ochii de la drum, sa reglez parbrizul doar cu surubelnita, sa nu aiba indicator de treapta de viteza, daca am inteles bine (?) nici termometru (desi m-as mira) etc etc cand exista BMW care mi le ofera pe toate? Nu mai vorbim de teste, evenimente, multitudinea de accesorii etc. De partea tehnica, suspensii, motor n-am mai pomenit... Si asta in conditiile in care 12GS si-a terminat cariera dupa 9 sezoane iar XTZ a aparut recent!

Breh, vezi ca nu numai XTZ exista ca alternativa la GS :crack:

PS: domnu' Harea nu cred ca are o pasiune pentru XTZ, el are o problema cu BMW :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Breh, vezi ca nu numai XTZ exista ca alternativa la GS :crack:

 

Dupa gustul meu, Tiger Explorer este singura alterativa la GS.

 

PS: domnu' Harea nu cred ca are o pasiune pentru XTZ, el are o problema cu BMW :wink:

 

Pai asta stie toata lumea!

 

apropo

de la unguri a venit pretul

133400 forinti tva inclus

 

Cu tot cu sincronizare, nu? Adica service de 30.000km plus ce vrei tu extra, ulei cardan si bujii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1347552190[/url]' post='3230469']

Dupa gustul meu, Tiger Explorer este singura alterativa la GS.

 

 

 

Pai asta stie toata lumea!

 

 

 

Cu tot cu sincronizare, nu? Adica service de 30.000km plus ce vrei tu extra, ulei cardan si bujii?

 

iep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa gustul meu, Tiger Explorer este singura alterativa la GS.

Speak of the devil..ai gusturi bune : Triumph Tiger Explorer 1200 sales beat BMW R1200GS :wink: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/July/jul2012-triumph-explorer-1200-tops-sales-charts/

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speak of the devil..ai gusturi bune : Triumph Tiger Explorer 1200 sales beat BMW R1200GS :wink: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/July/jul2012-triumph-explorer-1200-tops-sales-charts/

 

Cam irelevant... si scrie mai jos de ce: daca aduni si vanzarile GSA, BMW il bate la fundu' gol. Si site-ul arata cumva vanzarile din Anglia?

Basca, eu ma mir cum BMW a mai vandut atat de bine GS anul asta, un model la sfarsit de cariera, cand toata lumea stie ca apare inlocuitorul in octombrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nicio legatura cati km faci pe an, conteaza mult mai mult la cati km parcursi ti-a aparut o problema.

Si n-are nicio legatura ca o tii in garaj, faci service mai repede decat e nevoie, ca o tii curata, ca ii schimbi bujiile daca tu "o rupi in doua" cand mergi cu ea si apoi te plangi ca ti s-a stricat ceva la cutie.

Sunt total de acord ca ai avut niste probleme care nu ar fi trebuit sa se intample in mod normal (si simering, si indicator de benzina). Totusi ai mers pe ea 4 (sau 5?) sezoane, ai facut atatia km...

 

 

 

Nu sunt de aceeasi parere. Nu ma laud ca fac km, doar ne stim. Daca faci 2000km/an timp de 15 ani normal ca nu se strica, si zici domne sunt fiabile m-a tinut ATATIA ANI. De aceea am adus vorbda de km/an.

Cu Yamaha am facut mai multi km in 2 sezoane, am traversat rauri am mers tras de ea fara mila pe asfalt, si am intretinut-o exemplar mecanic vorbind....Dovada ca na a mers in Maroc si Kurdistan cu ea... urmatorul proprietar.

Cand o sa imi iau chopper atunci o sa merg, la 2000rpm.

2 sezoane are si BMW-ul si ............cutie..........grup.............ESA blocata..........senzor de carburant. Electronica are o scuza, nu o iau in calcul, dar mecanica ..........mecanica nu are scuze :finger: mama ei de mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de aceeasi parere. Nu ma laud ca fac km, doar ne stim. Daca faci 2000km/an timp de 15 ani normal ca nu se strica, si zici domne sunt fiabile m-a tinut ATATIA ANI. De aceea am adus vorbda de km/an.

Cu Yamaha am facut mai multi km in 2 sezoane, am traversat rauri am mers tras de ea fara mila pe asfalt, si am intretinut-o exemplar mecanic vorbind....Dovada ca na a mers in Maroc si Kurdistan cu ea... urmatorul proprietar.

Cand o sa imi iau chopper atunci o sa merg, la 2000rpm.

2 sezoane are si BMW-ul si ............cutie..........grup.............ESA blocata..........senzor de carburant. Electronica are o scuza, nu o iau in calcul, dar mecanica ..........mecanica nu are scuze :finger: mama ei de mecanica.

cif, eu ma bucuram ca simptomul meu a aparut si la tine si nu a evoluat, dar vad ca tu ai refacut toata mobra....wtf....

e chiar atat de grav? mai e si R-u pe care-l lauda toata lumea....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cif, eu ma bucuram ca simptomul meu a aparut si la tine si nu a evoluat, dar vad ca tu ai refacut toata mobra....wtf....

e chiar atat de grav? mai e si R-u pe care-l lauda toata lumea....

 

 

A si am uitat sa mentionez, motocicleta s-a stricat pentru ca e proasta, NU pentru ca nu am stiut eu sa o folosesc, nu pentru ca nu am stiut eu sa folosesc ambreiajul. Ambreiajul era si este in toate mintile lui, in mod normal ambreiajul are rol de amortizor de cuplu, dar ................ na se pare ca ambreiajul a tinut si au cedat altele :crack: .

 

Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A si am uitat sa mentionez, motocicleta s-a stricat pentru ca e proasta, NU pentru ca nu am stiut eu sa o folosesc, nu pentru ca nu am stiut eu sa folosesc ambreiajul. Ambreiajul era si este in toate mintile lui, in mod normal ambreiajul are rol de amortizor de cuplu, dar ................ na se pare ca ambreiajul a tinut si au cedat altele :crack: .

 

Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu.

smile.gif sorry....probabil tine si de noroc...nu ca eu as dispune de asa ceva...blink.gif

 

insa chiar cred ca esti un caz izolat....am citit si auzit numai de la excelent in sus in ceea ce priveste 1200R

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A si am uitat sa mentionez, motocicleta s-a stricat pentru ca e proasta, NU pentru ca nu am stiut eu sa o folosesc, nu pentru ca nu am stiut eu sa folosesc ambreiajul. Ambreiajul era si este in toate mintile lui, in mod normal ambreiajul are rol de amortizor de cuplu, dar ................ na se pare ca ambreiajul a tinut si au cedat altele :crack: .

 

Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu.

Vinde mobra. Sunt dispus sa te scap de ea contra unui pret modic. Sa zicem 1500 eur. Si-asa pe tine deja te enerveaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti primul din "tabara non-BMW" care accepta acest adevar logic si evident :cheers:

 

Acum, pe langa toate celelalte avantaje subiective si/sau obiective ale BMW (nu le mai enumar), daca se poate si mai frumos, mai elegant, mai ergonomic, mai..., mai... de ce sa nu apreciez asta? cand cumperi o masina, nu iei in calcul si asa ceva?

La o femeie care gasteste bine, te satsiface, o apreciezi intelectual etc etc nu iti place mai mult daca are si ochii mai frumosi, parul mai aranjat, se imbraca mai frumos etc? :D Costa dar iti place, asa si la GS, ce daca nu-i RT?

 

Sa-mi iau XTZ cu doar cca 1000€ mai ieftina dar sa nu pot comanda ESA si alte optiuni utile, sa vad bordul ala naspa ca o caramida cu becuri, sa ma intind dupa butonul de computer de bord pus la mama naibii si sa-mi iau ochii de la drum, sa reglez parbrizul doar cu surubelnita, sa nu aiba indicator de treapta de viteza, daca am inteles bine (?) nici termometru (desi m-as mira) etc etc cand exista BMW care mi le ofera pe toate? Nu mai vorbim de teste, evenimente, multitudinea de accesorii etc. De partea tehnica, suspensii, motor n-am mai pomenit... Si asta in conditiile in care 12GS si-a terminat cariera dupa 9 sezoane iar XTZ a aparut recent!

E clar ca ne alegem motocicletele dupa criterii diferite si e bine ca avem de unde alege :cheers: La mine exemplu fiabilitatea este prima conditie iar consumul a doua. Motocicleta o folosesc zilnic la naveta si nu am chef de "surprize". Adica asta care o am acum e fiabila ca o piatra de moara :D asta am vrut asta mi-am luat. Merge de 4 ani si 84000km perfect nu consuma ulei si inafara de o problema la partea electrica strict din vina mea ca am montat proiectoare de 2X55W, n-am avut nici macar o problema. Iar de menajat nu o menajez absolut de loc. Ma batea gandul la o motocicleta premium ca si dotari gen GS, KTM insa mai mult ca sigur cand o fi sa-mi schimb motocicleta in 2-3 ani va fi noul model de v-strom 650 chiar daca are un plastic de "doi lei" cum spunea cineva mai inainte.

Si o intamplare reala apropo de finisaje:

Stateam in benzinarie cu un prieten cu GS, deabia il luase, iar un choperist tot admira GS-ul astuia...

-Uite Bah! Vezi ce inseamna BMW? I-a pus un plastic rotunjit aici pe ghidon ca sa nu atinga cablul de metal si sa se roada! Uite aici meserie! Tu ce ai bah la aia a ta? O sarma de inox ambutisata! Pai aia ce ai tu e motocicleta....? Cu sarma aia asa urata acolo!!?? :D

Drumuri faine si noroaie nelipicioase!

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde mobra. Sunt dispus sa te scap de ea contra unui pret modic. Sa zicem 1500 eur. Si-asa pe tine deja te enerveaza.

 

Hai pentru tine 1000. Ok? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supralicitez

1100 ca are cutie noua!!!!

 

Ma mai gandesc.......... stai sa vezi cand o sa aibe alte piese noi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(nota: voi exprima si eu numai preturi fara TVA, sa fie echivalent)

 

La piese nu am ce comenta, sunt pereturile ca si aici, cele mai scumpe pe lista ta sunt uleiurile dar asta-i pretul.

Singurul reper care imi atrage atentia este lichidul de frana, atata costa 1L; la mine au pus doar 0,5L iar la tine 1L??

...........

 

Chiar alaltaieri am drenat tot lichidul de frana pt ca am demontat modulatorul ABS si toata instalatia contine max. 0,25 l de lichid, daca nu mai putin.

Practic, in afara de cele 2 paharele, restul e in pompe si conducte (care sunt foarte subtiri), deci si 0,5 l este mult facturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar alaltaieri am drenat tot lichidul de frana pt ca am demontat modulatorul ABS si toata instalatia contine max. 0,25 l de lichid, daca nu mai putin.

Practic, in afara de cele 2 paharele, restul e in pompe si conducte (care sunt foarte subtiri), deci si 0,5 l este mult facturat.

 

poti duce tu lichidul daca vrei si sa ceri inapoi ce ramane

il poti cumpara la 250mL.

daca in instalatie iti intra 250, trebuie sa deschida 2 bidonele, ca mai ai si aerisirea de facut.

ce s-ar intampla cu restul daca tie-ti pune doar 300mL?

ai fi de acord sa-ti puna in instalatie lichid dintr-un bidon desfacut?

 

asta sa fie vina la bavaria, ca te incarca cu 250mL cu lichid.

as prefera sa faca treaba mai responsabil, ca e vorba de viata mea, si nu ma lasa sa ma uit nici prin geam ce-i fac motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti duce tu lichidul daca vrei si sa ceri inapoi ce ramane

il poti cumpara la 250mL.

daca in instalatie iti intra 250, trebuie sa deschida 2 bidonele, ca mai ai si aerisirea de facut.

ce s-ar intampla cu restul daca tie-ti pune doar 300mL?

ai fi de acord sa-ti puna in instalatie lichid dintr-un bidon desfacut?

 

asta sa fie vina la bavaria, ca te incarca cu 250mL cu lichid.

as prefera sa faca treaba mai responsabil, ca e vorba de viata mea, si nu ma lasa sa ma uit nici prin geam ce-i fac motorului.

normal ..... nu ai ce cauta langa mecanic

normal..... pun o camera de luat vederi si un ecran la camera de cafea

normal..... ai timp sa stai acolo ore????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ..... nu ai ce cauta langa mecanic

normal..... pun o camera de luat vederi si un ecran la camera de cafea

normal..... ai timp sa stai acolo ore????

 

yep, la masina stau langa mecanic.

asa-s io mai paranoic, speriat de cei care "las-o ca merge si-asa"

normal n-am ce cuata acolo, pot invoca siguranta mea, ceea ce e adevarat, dar m-ar putea lasa sa ma zgaiesc la geam.

ma rog e in detrimentul lor, daca-mi strica ceva, si, cum n-au competitie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nu ma lasa sa ma uit nici prin geam ce-i fac motorului.

 

Nu stiu de ce tot insistati cu asta, nu mi se pare deloc normal sa fie obligati sa te lase sa stai sa-l urmaresti pe mecanic ce si cum face. Asa ce facem, se fataie toti prin atelier, stau si-i freaca pe aia la cap cu intrebari etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...