bogdan_harea Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Nu mai plangeti voi clasa muncitoare. La noi de cel putin 2 ani somajul este 0 (zero). 2-3% someri este chiar bine. Si referitor la AB, acum cand nu le mai merge afacerea pe roate, poate inteleg si ei ca salariul il plateste CLIENTUL, nu BMW-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 19, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2008 am primit asa ceva uauuuuuuuuuuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Hartia asta o fi vreun eufemism pentru call-back? Adica nu e upgradare, ci depanare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Nah,dupe ce scrie acolo cred ca e doar soft update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 io nu va inteleg ce vreti cu softul? (moftul) care ar fi hiba ce trebuie reparata? chiar credeti ca e ceva -palpabil-? cred ca e doar placebo si ca voi aveti nevoie de soft update.... am io pe laptop ultimul softptr moto rossi 2008..... din nefericire la mine placa de baza e de P I si RAM am doar 256.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 io nu va inteleg ce vreti cu softul? (moftul)care ar fi hiba ce trebuie reparata? chiar credeti ca e ceva -palpabil-? cred ca e doar placebo si ca voi aveti nevoie de soft update.... am io pe laptop ultimul softptr moto rossi 2008..... din nefericire la mine placa de baza e de P I si RAM am doar 256.... refidelizarea clientilor.. frumos din partea ab!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 21, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2008 conform rezervarii facute am intrat azi in service la 9.30 si la 12 eram plecat 1. resoftat motorul cu noul program conform chemarii de la bavaria 2. inlocuit amortizorul central fata pe garantie piesa venita ok intr.o saptamana 0 ron super ok multumesc tibi a lucrat la motor tot timpul merci man vreau la mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 in ce consta fratioare apgreidu? se simte ceva schimbare in bine sau e neobservabil? dezvolta putin , bitte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 conform rezervarii facuteam intrat azi in service la 9.30 si la 12 eram plecat 1. resoftat motorul cu noul program conform chemarii de la bavaria 2. inlocuit amortizorul central fata pe garantie piesa venita ok intr.o saptamana 0 ron super ok multumesc tibi a lucrat la motor tot timpul merci man vreau la mare Ai de dat o bere (mai mare). Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 22, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2008 Ai de dat o bere (mai mare).Mae de ce? CUI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 (editat) de ce?CUI? Amortizorul fata? Editat Noiembrie 22, 2008 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 23, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2008 Amortizorul fata? da SEFU dator vandut pentru acuratetea privirii avute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 (editat) Salut! V-as ruga sa-mi spuneti care dintre voi ati reusit sa mergeti pe nisip - daca ati facut-o cu adv. cu atit mai bine, caci diferenta de greutate dintre gs-ul simplu si adv. se va regasi sigur in bagajul ce-l voi avea cu mine. Ma intereseaza sa stiu ce marca si model de gume ati folosit, si cit de (ne)/multumiti ati fost! Vara urmatoare am de gind sa bat toata Dobrogea in mod constant, sa campez pe malul marii in primul rind, dar si in diferite locuri din delta. Ca atare, trebuie neaparat sa-mi schimb rotile! Vara asta au fost doua dati cind ... cauciucul de strada mi-a aratat ca nu e deloc amic cu nisipul - de parca n-as fi stiut; da' ... a meritat s-o imping prin nisip, doar de dragul de a fi singur pe malul marii, departe de manele, jeep-uri, cefe groase cu lanturi de aur si ... maldarul de gunoaie aferent "civilizatiei" de la noi. Rog doar raspunsuri pertinente! Multumesc, Aurelian Editat Noiembrie 26, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Petrica ! Many thanks,eu chiar incetineam pe nisip. Bine,nu am cazut insa nici nu inaintam. Evident, a trebuit scoasa de acolo. Noroc cu colegii. Aveam cauciucuri de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Daca este permis si ,,altora", as incerca sa imi spun parerea, in speranta ca iti va fi de folos. Cele mai bune cauciucuri cu care se poate rula ,,mai sigur" pe nisip, sunt cele din categoria cross, insa la tine nu poate fi vorba de asa ceva, dat fiind dimensiunile rotilor (in special fata) si faptul ca in calatoria asta o sa mai mergi si pe asfalt sau drum de camp cu pamant tare. Cel mai bun compromis cred ca este o pereche de Continental TKC80 Twinduro, gume ce se gasesc pe dimensiunile rotilor tale, insa nu ai rezolvat tot doar cu o pereche de gume. Mersul pe nisip este un capitol a'parte din ceea ce inseamna off-road. Daca 'ni se mai intampla sa ne mai fuga roata spate, surprinzandu-ne placut uneori, altfel se intampla cand iti fuge fata, provocandu-ne fiori reci pe sira spinarii ! La mersul pe nisip cu motocicleta (oricare ar fi ea) nu prea se mai aplica ,,regulile" cu care suntem invatati de pe sosea. Motocicleta pluteste pur si simplu pe nisip, roata fata ce ,,ia in frunte" o cantitate considerabila de nisip, tinde sa se elibereze spre laterale. Adica ghidonul iti zvacneste in maini, ori in stanga, ori in dreapta ...... este ca si cum ai merge intr-un voblaj continuu, daca pot spune asa. Secretul mersului pe nisip este ca nu trebuie sa mergi incet ! Reflexiv, toti avem tendinta de a taia gazul cand rotile nu-si pastreaza traiectul, insa de cele mai multe ori, chiar din aceasta ,,franare" ne tavalim ! Mersul pe nisip este ca o ,,acvaplanare", daca pot sa spun asa ! Cu cat mergi mai tare, cu atat te ridici peste nisip si ai un control mai bun al motocicletei. Daca vrei o comparatie...imagineaza-ti o salupa, care dupa ce prinde viteza, capata portanta la suprafata apei. Acum eu nu stiu cat ai mers tu pe nisip, insa nu ar trebuii sa te surprinda ca un viraj pe nisip trebuie luat ca un mic drift, chiar accelerand putin si nu venind in frana de motor. Cu cat eliberezi fata de sarcina, cu atat mai bine ! Un alt punct destul de important la tine este modul cum motocicleta ta, transmite cuplul motor la sol. Se stie ca o transmisie pe cardan are tendinta de a infunda roata in pamant(nisip). Pe sosea este foarte tare, insa pe suprafete dubioase, precum este nisipul ... senzatia nu mai este asa de ,,cool" ! Cineva spunea ca atunci cand pleaca de pe nisip (cu cardan), pleaca direct in trapta a 2 a ca sa nu apuce roata sa sape ! Parerea mea este ca e total gresit ! Roata va functiona ca un polizor ce va sapa instantaneu in nisip. De plecat trebuie plecat usor, intr-a 'ntaia, patinand usor ambreiajul, iar dupa ce motocicleta sa urnit din loc si roata fata incepe ,,sa-si faca siajul" in nisip, abia atunci se poate accelera. Ma rog ... atata vorbaraie ... cel mai bine ia-ti o pereche de TKC-uri si iesi la antrenament undeva unde este nisip. Sa ai si cativa prieteni langa tine sa te ajute ! Cu timpul te vei obisnuii si cu mersul asta pe nisip. Probabil ca o sa-mi spui ,,...dar eu am mers destul pe nisip ..." ! Eu inteleg mersul pe nisip atunci cand te deplasezi cu o viteza la care nu ai impresia ca piezi timpul pe drum si nu mersul in treapta intai, patinand ambreiajul la 3-5km/h si tarshaind picioarele pe langa motocicleta sperand sa o sprijini atunci cand ea va vrea sa cada . Inca o chestie ... si ultima, promit ! Ai dezavantajul (ca si mine de altfel) sa ai un motor destul de greu. ,,Voblajul" de care vorbeam mai sus iti va face praf muschii bratelor in nici 10km. Nu o sa mai ai resurse fizice sa controlezi ghidonul si o sa iei pauza destul de des. Eu am montat pe mobra un amortizor de ghidon, care ma scos din rahat de nenumarate ori. Cu toate ca am dat pe el o poala de bani, cred ca mai mult m'ar fi dus o tibie rupta ! ..... Doamne fereste ! Daca ai un astfel de amortizor la directie, te-ai scos ! Daca nu ... trebuie sa te apuci de antrenament ! ... cu motorul pe nisip ! Bafta in calatorie si iti doresc sa ai momente frumoase si sa te bucuri de ceea ce se numeste ...... AVENTURA ! P.S. Daca in calatoria asta nu pleci cu GS-u, ci cu alta mobra se intelege ca multe din chestiile de mai sus se anuleaza ...... si eu sunt ,,un dus" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 27, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2008 ma baga si eu ca fraieru nisipul de la noi nu seamana deloc cu nisipul ala din clip 1200 gs e cam mare pt asa ceva si f greu cardanul ingroapa roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) @ianachim:Lasa mah ca nu mergi singur la plaja. S-o gasi unul care sa te ajute sa tragi de cal. Lasa ca si lantul te baga adanc nu doar cardanul. E drept ca ultimul este foarte greu de unde si zicala : cardanul te-afunda @petrica:deci ala sigur nu e cauciuc de tractor? Editat Noiembrie 27, 2008 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 27, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2008 Daca vreti ceva extrem pe nisip, va recomand ceea ce se vede in poze ......... corect asta da pt nisip prob e ca trebuie sa.l pui la fata locului sau sa vii cu moto pe remorca pana la locul faptei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Si apropo de amortizorul de ghidon si cati bani face el cand dai de nisip, MAE si'a salvat fizicul de la o deteriorare grava datorita deviceului in cauza. Aurelian, parerea mea este ca daca ai ganduri nisipoase, baga banutii si ia un amortizor de ghidon ca lumea. My2Cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Daca este permis si ,,altora", as incerca sa imi spun parerea, in speranta ca iti va fi de folos. Cele mai bune cauciucuri cu care se poate rula ,,mai sigur" pe nisip, sunt cele din categoria cross, insa la tine nu poate fi vorba de asa ceva, dat fiind dimensiunile rotilor (in special fata) si faptul ca in calatoria asta o sa mai mergi si pe asfalt sau drum de camp cu pamant tare. Cel mai bun compromis cred ca este o pereche de Continental TKC80 Twinduro, gume ce se gasesc pe dimensiunile rotilor tale, insa nu ai rezolvat tot doar cu o pereche de gume. Mersul pe nisip este un capitol a'parte din ceea ce inseamna off-road. Daca 'ni se mai intampla sa ne mai fuga roata spate, surprinzandu-ne placut uneori, altfel se intampla cand iti fuge fata, provocandu-ne fiori reci pe sira spinarii ! La mersul pe nisip cu motocicleta (oricare ar fi ea) nu prea se mai aplica ,,regulile" cu care suntem invatati de pe sosea. Motocicleta pluteste pur si simplu pe nisip, roata fata ce ,,ia in frunte" o cantitate considerabila de nisip, tinde sa se elibereze spre laterale. Adica ghidonul iti zvacneste in maini, ori in stanga, ori in dreapta ...... este ca si cum ai merge intr-un voblaj continuu, daca pot spune asa. Secretul mersului pe nisip este ca nu trebuie sa mergi incet ! Reflexiv, toti avem tendinta de a taia gazul cand rotile nu-si pastreaza traiectul, insa de cele mai multe ori, chiar din aceasta ,,franare" ne tavalim ! Mersul pe nisip este ca o ,,acvaplanare", daca pot sa spun asa ! Cu cat mergi mai tare, cu atat te ridici peste nisip si ai un control mai bun al motocicletei. Daca vrei o comparatie...imagineaza-ti o salupa, care dupa ce prinde viteza, capata portanta la suprafata apei. Acum eu nu stiu cat ai mers tu pe nisip, insa nu ar trebuii sa te surprinda ca un viraj pe nisip trebuie luat ca un mic drift, chiar accelerand putin si nu venind in frana de motor. Cu cat eliberezi fata de sarcina, cu atat mai bine ! Un alt punct destul de important la tine este modul cum motocicleta ta, transmite cuplul motor la sol. Se stie ca o transmisie pe cardan are tendinta de a infunda roata in pamant(nisip). Pe sosea este foarte tare, insa pe suprafete dubioase, precum este nisipul ... senzatia nu mai este asa de ,,cool" ! Cineva spunea ca atunci cand pleaca de pe nisip (cu cardan), pleaca direct in trapta a 2 a ca sa nu apuce roata sa sape ! Parerea mea este ca e total gresit ! Roata va functiona ca un polizor ce va sapa instantaneu in nisip. De plecat trebuie plecat usor, intr-a 'ntaia, patinand usor ambreiajul, iar dupa ce motocicleta sa urnit din loc si roata fata incepe ,,sa-si faca siajul" in nisip, abia atunci se poate accelera. Ma rog ... atata vorbaraie ... cel mai bine ia-ti o pereche de TKC-uri si iesi la antrenament undeva unde este nisip. Sa ai si cativa prieteni langa tine sa te ajute ! Cu timpul te vei obisnuii si cu mersul asta pe nisip. Probabil ca o sa-mi spui ,,...dar eu am mers destul pe nisip ..." ! Eu inteleg mersul pe nisip atunci cand te deplasezi cu o viteza la care nu ai impresia ca piezi timpul pe drum si nu mersul in treapta intai, patinand ambreiajul la 3-5km/h si tarshaind picioarele pe langa motocicleta sperand sa o sprijini atunci cand ea va vrea sa cada . Inca o chestie ... si ultima, promit ! Ai dezavantajul (ca si mine de altfel) sa ai un motor destul de greu. ,,Voblajul" de care vorbeam mai sus iti va face praf muschii bratelor in nici 10km. Nu o sa mai ai resurse fizice sa controlezi ghidonul si o sa iei pauza destul de des. Eu am montat pe mobra un amortizor de ghidon, care ma scos din rahat de nenumarate ori. Cu toate ca am dat pe el o poala de bani, cred ca mai mult m'ar fi dus o tibie rupta ! ..... Doamne fereste ! Daca ai un astfel de amortizor la directie, te-ai scos ! Daca nu ... trebuie sa te apuci de antrenament ! ... cu motorul pe nisip ! Bafta in calatorie si iti doresc sa ai momente frumoase si sa te bucuri de ceea ce se numeste ...... AVENTURA ! P.S. Daca in calatoria asta nu pleci cu GS-u, ci cu alta mobra se intelege ca multe din chestiile de mai sus se anuleaza ...... si eu sunt ,,un dus" ! Petrica, ai explicat perfect Mersul pe nisip e o forja continua Aurelian, uite cum ar trebui sa mergi la vara pe plajele la care visezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Si apropo de amortizorul de ghidon si cati bani face el cand dai de nisip, MAE si'a salvat fizicul de la o deteriorare grava datorita deviceului in cauza. Aurelian, parerea mea este ca daca ai ganduri nisipoase, baga banutii si ia un amortizor de ghidon ca lumea. My2Cents problema cu amortizorul este ca: 1. nu se fac special pentru 12gs 2. nu se merita "efortul" de a improviza unu din cauza sistemului telelever (e un tip pe advrider.com din australia care si-a facut asa ceva ) Aurelian, uite cum ar trebui sa mergi la vara pe plajele la care visezi smile.gif aia e reclama ... e normal sa mearga perfect Editat Noiembrie 27, 2008 de grownup.punk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 aia e reclama ... e normal sa mearga perfect Eeeee, nu-i chiar asa greu sa mergi asa Nu face nimic iesit din comun, doar merge frumos prin nisip Asa pot merge multi dintre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Bai,deci io nu pot. Clar. Si sincer, mi-e mila de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Eeeee, nu-i chiar asa greu sa mergi asa Nu face nimic iesit din comun, doar merge frumos prin nisip Asa pot merge multi dintre noi cu 12gs ..... pana nu vad nu cred ... eu am incercat ... si am ramas infipt in nisip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) cu 12gs ..... pana nu vad nu cred ... eu am incercat ... si am ramas infipt in nisip Cu 1200 n-am avut ocazia sa incerc, dar uite ca totusi se poate ..............e, acum crezi? se pare ca n-ai stiut tu cum se incearca Editat Noiembrie 27, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.