Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nu mai plangeti voi clasa muncitoare. La noi de cel putin 2 ani somajul este 0 (zero). 2-3% someri este chiar bine. Si referitor la AB, acum cand nu le mai merge afacerea pe roate, poate inteleg si ei ca salariul il plateste CLIENTUL, nu BMW-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

io nu va inteleg ce vreti cu softul? (moftul)

care ar fi hiba ce trebuie reparata?

chiar credeti ca e ceva -palpabil-?

cred ca e doar placebo si ca voi aveti nevoie de soft update....

am io pe laptop ultimul softptr moto rossi 2008..... din nefericire la mine placa de baza e de P I si RAM am doar 256.... :what: :haha: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu va inteleg ce vreti cu softul? (moftul)

care ar fi hiba ce trebuie reparata?

chiar credeti ca e ceva -palpabil-?

cred ca e doar placebo si ca voi aveti nevoie de soft update....

am io pe laptop ultimul softptr moto rossi 2008..... din nefericire la mine placa de baza e de P I si RAM am doar 256.... :what: :haha: :rock:

 

refidelizarea clientilor.. frumos din partea ab!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conform rezervarii facute

am intrat azi in service la 9.30

si la 12 eram plecat

 

1. resoftat motorul cu noul program conform chemarii de la bavaria

2. inlocuit amortizorul central fata pe garantie piesa venita ok intr.o saptamana

 

0 ron

 

super ok

multumesc

 

 

tibi a lucrat la motor tot timpul merci man

 

vreau la mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conform rezervarii facute

am intrat azi in service la 9.30

si la 12 eram plecat

 

1. resoftat motorul cu noul program conform chemarii de la bavaria

2. inlocuit amortizorul central fata pe garantie piesa venita ok intr.o saptamana

 

0 ron

 

super ok

multumesc

 

 

tibi a lucrat la motor tot timpul merci man

 

vreau la mare

 

Ai de dat o bere (mai mare).

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

 

V-as ruga sa-mi spuneti care dintre voi ati reusit sa mergeti pe nisip - daca ati facut-o cu adv. cu atit mai bine, caci diferenta de greutate dintre gs-ul simplu si adv. se va regasi sigur in bagajul ce-l voi avea cu mine.

 

Ma intereseaza sa stiu ce marca si model de gume ati folosit, si cit de (ne)/multumiti ati fost!

 

Vara urmatoare am de gind sa bat toata Dobrogea in mod constant, sa campez pe malul marii in primul rind, dar si in diferite locuri din delta. Ca atare, trebuie neaparat sa-mi schimb rotile!

 

Vara asta au fost doua dati cind ... cauciucul de strada mi-a aratat ca nu e deloc amic cu nisipul - de parca n-as fi stiut; da' ... a meritat s-o imping prin nisip, doar de dragul de a fi singur pe malul marii, departe de manele, jeep-uri, cefe groase cu lanturi de aur si ... maldarul de gunoaie aferent "civilizatiei" de la noi.

 

 

Rog doar raspunsuri pertinente!

 

 

Multumesc,

 

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este permis si ,,altora", as incerca sa imi spun parerea, in speranta ca iti va fi de folos. :P

 

Cele mai bune cauciucuri cu care se poate rula ,,mai sigur" pe nisip, sunt cele din categoria cross, insa la tine nu poate fi vorba de asa ceva, dat fiind dimensiunile rotilor (in special fata) si faptul ca in calatoria asta o sa mai mergi si pe asfalt sau drum de camp cu pamant tare.

Cel mai bun compromis cred ca este o pereche de Continental TKC80 Twinduro, gume ce se gasesc pe dimensiunile rotilor tale, insa nu ai rezolvat tot doar cu o pereche de gume.

 

Mersul pe nisip este un capitol a'parte din ceea ce inseamna off-road. Daca 'ni se mai intampla sa ne mai fuga roata spate, surprinzandu-ne placut uneori, altfel se intampla cand iti fuge fata, provocandu-ne fiori reci pe sira spinarii ! La mersul pe nisip cu motocicleta (oricare ar fi ea) nu prea se mai aplica ,,regulile" cu care suntem invatati de pe sosea. Motocicleta pluteste pur si simplu pe nisip, roata fata ce ,,ia in frunte" o cantitate considerabila de nisip, tinde sa se elibereze spre laterale. Adica ghidonul iti zvacneste in maini, ori in stanga, ori in dreapta ...... este ca si cum ai merge intr-un voblaj continuu, daca pot spune asa.

Secretul mersului pe nisip este ca nu trebuie sa mergi incet ! Reflexiv, toti avem tendinta de a taia gazul cand rotile nu-si pastreaza traiectul, insa de cele mai multe ori, chiar din aceasta ,,franare" ne tavalim ! Mersul pe nisip este ca o ,,acvaplanare", daca pot sa spun asa ! Cu cat mergi mai tare, cu atat te ridici peste nisip si ai un control mai bun al motocicletei. Daca vrei o comparatie...imagineaza-ti o salupa, care dupa ce prinde viteza, capata portanta la suprafata apei.

Acum eu nu stiu cat ai mers tu pe nisip, insa nu ar trebuii sa te surprinda ca un viraj pe nisip trebuie luat ca un mic drift, chiar accelerand putin si nu venind in frana de motor. Cu cat eliberezi fata de sarcina, cu atat mai bine !

Un alt punct destul de important la tine este modul cum motocicleta ta, transmite cuplul motor la sol. Se stie ca o transmisie pe cardan are tendinta de a infunda roata in pamant(nisip). Pe sosea este foarte tare, insa pe suprafete dubioase, precum este nisipul ... senzatia nu mai este asa de ,,cool" ! Cineva spunea ca atunci cand pleaca de pe nisip (cu cardan), pleaca direct in trapta a 2 a ca sa nu apuce roata sa sape ! Parerea mea este ca e total gresit ! Roata va functiona ca un polizor ce va sapa instantaneu in nisip. De plecat trebuie plecat usor, intr-a 'ntaia, patinand usor ambreiajul, iar dupa ce motocicleta sa urnit din loc si roata fata incepe ,,sa-si faca siajul" in nisip, abia atunci se poate accelera.

 

Ma rog ... atata vorbaraie ... cel mai bine ia-ti o pereche de TKC-uri si iesi la antrenament undeva unde este nisip. Sa ai si cativa prieteni langa tine sa te ajute ! Cu timpul te vei obisnuii si cu mersul asta pe nisip.

Probabil ca o sa-mi spui ,,...dar eu am mers destul pe nisip ..." ! Eu inteleg mersul pe nisip atunci cand te deplasezi cu o viteza la care nu ai impresia ca piezi timpul pe drum si nu mersul in treapta intai, patinand ambreiajul la 3-5km/h si tarshaind picioarele pe langa motocicleta sperand sa o sprijini atunci cand ea va vrea sa cada .

 

Inca o chestie ... si ultima, promit ! :huh: Ai dezavantajul (ca si mine de altfel) sa ai un motor destul de greu. ,,Voblajul" de care vorbeam mai sus iti va face praf muschii bratelor in nici 10km. Nu o sa mai ai resurse fizice sa controlezi ghidonul si o sa iei pauza destul de des. Eu am montat pe mobra un amortizor de ghidon, care ma scos din rahat de nenumarate ori. Cu toate ca am dat pe el o poala de bani, cred ca mai mult m'ar fi dus o tibie rupta ! ..... Doamne fereste !

Daca ai un astfel de amortizor la directie, te-ai scos ! Daca nu ... trebuie sa te apuci de antrenament ! ... cu motorul pe nisip !

 

Bafta in calatorie si iti doresc sa ai momente frumoase si sa te bucuri de ceea ce se numeste ...... AVENTURA ! :D

 

P.S. Daca in calatoria asta nu pleci cu GS-u, ci cu alta mobra se intelege ca multe din chestiile de mai sus se anuleaza ...... si eu sunt ,,un dus" ! :laugh:

 

 

;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ianachim:Lasa mah ca nu mergi singur la plaja. S-o gasi unul care sa te ajute sa tragi de cal. Lasa ca si lantul te baga adanc nu doar cardanul. E drept ca ultimul este foarte greu de unde si zicala : cardanul te-afunda :D

@petrica:deci ala sigur nu e cauciuc de tractor? :laugh:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti ceva extrem pe nisip, va recomand ceea ce se vede in poze .........

:laugh:

 

corect asta da pt nisip

prob e ca trebuie sa.l pui la fata locului

sau sa vii cu moto pe remorca pana la locul faptei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si apropo de amortizorul de ghidon si cati bani face el cand dai de nisip, MAE si'a salvat fizicul de la o deteriorare grava datorita deviceului in cauza.

Aurelian, parerea mea este ca daca ai ganduri nisipoase, baga banutii si ia un amortizor de ghidon ca lumea.

 

My2Cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este permis si ,,altora", as incerca sa imi spun parerea, in speranta ca iti va fi de folos.

 

Cele mai bune cauciucuri cu care se poate rula ,,mai sigur" pe nisip, sunt cele din categoria cross, insa la tine nu poate fi vorba de asa ceva, dat fiind dimensiunile rotilor (in special fata) si faptul ca in calatoria asta o sa mai mergi si pe asfalt sau drum de camp cu pamant tare.

Cel mai bun compromis cred ca este o pereche de Continental TKC80 Twinduro, gume ce se gasesc pe dimensiunile rotilor tale, insa nu ai rezolvat tot doar cu o pereche de gume.

 

Mersul pe nisip este un capitol a'parte din ceea ce inseamna off-road. Daca 'ni se mai intampla sa ne mai fuga roata spate, surprinzandu-ne placut uneori, altfel se intampla cand iti fuge fata, provocandu-ne fiori reci pe sira spinarii ! La mersul pe nisip cu motocicleta (oricare ar fi ea) nu prea se mai aplica ,,regulile" cu care suntem invatati de pe sosea. Motocicleta pluteste pur si simplu pe nisip, roata fata ce ,,ia in frunte" o cantitate considerabila de nisip, tinde sa se elibereze spre laterale. Adica ghidonul iti zvacneste in maini, ori in stanga, ori in dreapta ...... este ca si cum ai merge intr-un voblaj continuu, daca pot spune asa.

Secretul mersului pe nisip este ca nu trebuie sa mergi incet ! Reflexiv, toti avem tendinta de a taia gazul cand rotile nu-si pastreaza traiectul, insa de cele mai multe ori, chiar din aceasta ,,franare" ne tavalim ! Mersul pe nisip este ca o ,,acvaplanare", daca pot sa spun asa ! Cu cat mergi mai tare, cu atat te ridici peste nisip si ai un control mai bun al motocicletei. Daca vrei o comparatie...imagineaza-ti o salupa, care dupa ce prinde viteza, capata portanta la suprafata apei.

Acum eu nu stiu cat ai mers tu pe nisip, insa nu ar trebuii sa te surprinda ca un viraj pe nisip trebuie luat ca un mic drift, chiar accelerand putin si nu venind in frana de motor. Cu cat eliberezi fata de sarcina, cu atat mai bine !

Un alt punct destul de important la tine este modul cum motocicleta ta, transmite cuplul motor la sol. Se stie ca o transmisie pe cardan are tendinta de a infunda roata in pamant(nisip). Pe sosea este foarte tare, insa pe suprafete dubioase, precum este nisipul ... senzatia nu mai este asa de ,,cool" ! Cineva spunea ca atunci cand pleaca de pe nisip (cu cardan), pleaca direct in trapta a 2 a ca sa nu apuce roata sa sape ! Parerea mea este ca e total gresit ! Roata va functiona ca un polizor ce va sapa instantaneu in nisip. De plecat trebuie plecat usor, intr-a 'ntaia, patinand usor ambreiajul, iar dupa ce motocicleta sa urnit din loc si roata fata incepe ,,sa-si faca siajul" in nisip, abia atunci se poate accelera.

 

Ma rog ... atata vorbaraie ... cel mai bine ia-ti o pereche de TKC-uri si iesi la antrenament undeva unde este nisip. Sa ai si cativa prieteni langa tine sa te ajute ! Cu timpul te vei obisnuii si cu mersul asta pe nisip.

Probabil ca o sa-mi spui ,,...dar eu am mers destul pe nisip ..." ! Eu inteleg mersul pe nisip atunci cand te deplasezi cu o viteza la care nu ai impresia ca piezi timpul pe drum si nu mersul in treapta intai, patinand ambreiajul la 3-5km/h si tarshaind picioarele pe langa motocicleta sperand sa o sprijini atunci cand ea va vrea sa cada .

 

Inca o chestie ... si ultima, promit ! :P Ai dezavantajul (ca si mine de altfel) sa ai un motor destul de greu. ,,Voblajul" de care vorbeam mai sus iti va face praf muschii bratelor in nici 10km. Nu o sa mai ai resurse fizice sa controlezi ghidonul si o sa iei pauza destul de des. Eu am montat pe mobra un amortizor de ghidon, care ma scos din rahat de nenumarate ori. Cu toate ca am dat pe el o poala de bani, cred ca mai mult m'ar fi dus o tibie rupta ! ..... Doamne fereste !

Daca ai un astfel de amortizor la directie, te-ai scos ! Daca nu ... trebuie sa te apuci de antrenament ! ... cu motorul pe nisip !

 

Bafta in calatorie si iti doresc sa ai momente frumoase si sa te bucuri de ceea ce se numeste ...... AVENTURA !

 

P.S. Daca in calatoria asta nu pleci cu GS-u, ci cu alta mobra se intelege ca multe din chestiile de mai sus se anuleaza ...... si eu sunt ,,un dus" !

 

Petrica, ai explicat perfect :D Mersul pe nisip e o forja continua :laugh:

 

Aurelian, uite cum ar trebui sa mergi la vara pe plajele la care visezi :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si apropo de amortizorul de ghidon si cati bani face el cand dai de nisip, MAE si'a salvat fizicul de la o deteriorare grava datorita deviceului in cauza.

Aurelian, parerea mea este ca daca ai ganduri nisipoase, baga banutii si ia un amortizor de ghidon ca lumea.

 

My2Cents

 

 

problema cu amortizorul este ca:

 

1. nu se fac special pentru 12gs

2. nu se merita "efortul" de a improviza unu din cauza sistemului telelever :D (e un tip pe advrider.com din australia care si-a facut asa ceva :laugh:)

 

 

Aurelian, uite cum ar trebui sa mergi la vara pe plajele la care visezi smile.gif

 

aia e reclama ... e normal sa mearga perfect :P

Editat de grownup.punk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeeee, nu-i chiar asa greu sa mergi asa :P Nu face nimic iesit din comun, doar merge frumos prin nisip :D Asa pot merge multi dintre noi

 

 

cu 12gs :laugh: ..... pana nu vad nu cred ...;)

 

 

eu am incercat ... si am ramas infipt in nisip :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 12gs :laugh: ..... pana nu vad nu cred ...

 

 

eu am incercat ... si am ramas infipt in nisip :huh:

 

 

Cu 1200 n-am avut ocazia sa incerc, dar uite ca totusi se poate

:P ..............e, acum crezi? :D

 

se pare ca n-ai stiut tu cum se incearca ;)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...