switch Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Rabinu nu te poate ajuta cu rotile spate de GS pentru ca nu are sistem de fixare pentru ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 asa e cu bavaria, si eu am avut fel de fel de probleme. operatiile mecanice tibi le-a facut bine, se pricepe, cu electrica insa a fost jale, nimic nu mergea ca lumea. unele lucrari au fost suprataxate. personal nu am timp de service in ungaria, o sa fac aici, totusi nu e mare branza o revizie. am vazut si reparatii mari executate la ei deci daca vor pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 @ Bogdan H. Multumesc frumos Bogdan, daca nu il regasesc pe pustiul de la AutoZone o sa ma duc la Pneurom. Cei de la Autozone faceau treaba foarte buna vis a vis de McDonalds de la Piata Buzesti, dar au inchis...asta e. Nu vreau sa centrez rotile, doar sa le echilibrez din plumbi dupa ce imi monteaza gumele noi. Am luat Anakee2 de la Bogdan C. @ Aurelian, @ Switch Am fost la Rabinu in vara, inainte de drumul in Turcia. Nu se pricepe la roatile spitate de GS ADV, sau nu a putut sa o faca pe a mea, desi a muncit fix o zi intreaga, eu stand langa el. A facut'o si a refacut'o de nu stiu cate ori, dar de fiecare data era la final la fel ca la inceput. Spitele de ADV au o tehnica speciala, pe care Rabinu' ori nu o stie ori nu are cu ce sa faca treaba. Am vazut insa roti "normale" aranjate perfect de el. Asta e, ghinionul meu. @ All Stie cineva unde s'a mutat AutoZone din Buzesti? Baiatul care lucra mobrele acolo chiar stia ce face... si avea si chei de BMW la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 @ Aurelian, @ SwitchAm fost la Rabinu in vara, inainte de drumul in Turcia. Nu se pricepe la roatile spitate de GS ADV, sau nu a putut sa o faca pe a mea, desi a muncit fix o zi intreaga, eu stand langa el. A facut'o si a refacut'o de nu stiu cate ori, dar de fiecare data era la final la fel ca la inceput. Spitele de ADV au o tehnica speciala, pe care Rabinu' ori nu o stie ori nu are cu ce sa faca treaba. Am vazut insa roti "normale" aranjate perfect de el. Asta e, ghinionul meu. Aha... eu stiamde la el ca a lucrat o roata de GS si ca s-a chinuit mult, dar din ce intelesesem eu i-a iesit pana la urma... Astea de GS cu prindere pe laterala sunt mai speciale si nu merge sa aplici la ele ce stii de la spitele prince central. Rabinu le face dumnezeieste pe alea normale insa astea de GS sunt alta inginerie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) BMW R 1200 GS Adv Long Way Down Replica Editat Ianuarie 25, 2009 de Pijama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 SALUT STIE CAREVA CUM STA TREABA CU CAUCIUCURILE DE OFF ROAD PT ADVENTURE,,,,,,,,,,,,DACA A FOLOSIT CAREVA SAU FOLOSESTE,,,,,,,,,,CARE SUNT MAI BUNE EU AM METZELER KAROO T.......AM VREO 1200 KM CU ELE CAM 50-50 ON?OFF ROAD DAR MI SE PARE CA SE BARBERESC CAM REPEDE.............IDEEA ESTE CA MERG DESTUL DE MULT PE FORETIERE DAR PINA ACOLO TRE SA TREC PE ASFALT CARE AR FIII COMPROMISUL ???????? am avut bridgestone battlewind..m-au tzinut cam 11 mii,,,,,,,,am mers si pe off road cu ele..........dar indiscutabil cele cu crampoane sunt mai bune pe macadamuri sunt mai bune tkc 80 ...i? cer dintre stradale sunt acceptabile si pe forestiere? O ALTA PROBLEMA ,,,,,,,,,,,ARE CAREVA VREUN SISTEM INTERCOM PE MOTOR?............STARCOM AUTOCOM...........sau ALBRECHT............SUNT CURIOS DAC FUNCTIONEAZA BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 E un thread special de gume. De asemenea, baietii de pe topicul de R1200GS s-ar putea sa te ajute mai mult decat daca arunci o intrebare pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 salve sunt incepator si vreau ceva sfaturi despre anvelopele pt gs adventure am avut BRIDGESTONE BATTLE WING..........11 MII KM............acum am testat ceva METZELER KAROO T........dar azi le voi da jos deaoarece...dupa 1200 km apar cam barberite asa ca am hotarat sa le pastrez pt la vara .........eventual pt intalnirea bmw daca va avea loc,,la VOINEASSA....... CUM M-AM ALES DIN UNGARIA cu o pereche de METZELER TOURANCE.........LE VOI MONTA AZI..............IMI SPUNE CAREVA CEVA DESPRE ELE............LE-AM ALES PT CA UNGURII IN CLUBUL LOR BMW.......CU VACI MARI SUNT FT INCANTATZI DE ELE..........am citit ca nu tzin mai mult de 6000 -7000.........dar ca sunt ft bune pe umed si pe macadame CIRCUL ON ROAD 60% SI OFF ROAD DAR SOFT 40%............de karoo t sunt ft multzumit doar ca se barberesc cam repede............am optat pt ele pt ca mi-au iesit la budapesta in pretz bun ambele perechi....(karoot+tourance)........... ce alte cauciucuri mixte dar cu orientare 50-50 ..........atzi folosit as vrea pareri despre ANAKEE 2...........METZELER TOURANCE EXP SI PILOT ROAD.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 METZELER TOURANCE EXP SI PILOT ROAD.............. salut am pe varadero tourancele de care spui - sunt ff incantat de ele.cand le am luat aveam de ales intre ele si michelin anakee , ambele la acelasi pret. dupa 7000 km ..arata foarte bine..carne multa pe ele ( estimez uzura la un max 50 % ) dar asa cum stiti , prima parte se duce mai greu . cu motorul incarcat bine( 2 persoane, 2 coburi + topcase ) nu au carait deloc ba din ...graba intr o curba mai stransa in croatia m am trezit ca mi haraie palpatorul..ce sa vezi, ma inclinasem tare si nu mi dadeam seama . nu mi dau seama daca ABS ul le protejeaza sau nu, eu am abs si poate ca si asta le-a mai protejat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 salve sunt incepator si vreau ceva sfaturi despre anvelopele pt gs adventure am avut BRIDGESTONE BATTLE WING..........11 MII KM............acum am testat ceva METZELER KAROO T........dar azi le voi da jos deaoarece...dupa 1200 km apar cam barberite asa ca am hotarat sa le pastrez pt la vara .........eventual pt intalnirea bmw daca va avea loc,,la VOINEASSA....... CUM M-AM ALES DIN UNGARIA cu o pereche de METZELER TOURANCE.........LE VOI MONTA AZI..............IMI SPUNE CAREVA CEVA DESPRE ELE............LE-AM ALES PT CA UNGURII IN CLUBUL LOR BMW.......CU VACI MARI SUNT FT INCANTATZI DE ELE..........am citit ca nu tzin mai mult de 6000 -7000.........dar ca sunt ft bune pe umed si pe macadame CIRCUL ON ROAD 60% SI OFF ROAD DAR SOFT 40%............de karoo t sunt ft multzumit doar ca se barberesc cam repede............am optat pt ele pt ca mi-au iesit la budapesta in pretz bun ambele perechi....(karoot+tourance)........... ce alte cauciucuri mixte dar cu orientare 50-50 ..........atzi folosit as vrea pareri despre ANAKEE 2...........METZELER TOURANCE EXP SI PILOT ROAD.............. metzeler tourance sunt cele mai bune pt ce doresti tu sa faci ..daca vroiai mai mult asfalt in teste facute pe GS 1200 cel mai bine au iesit CONTI TRIALATTACK !!! Eu acum am Karoo 2 si ma batea gandul sa incerc HAIDENAU K60 care au un profil chiar de 50-50!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 salve sunt incepator si vreau ceva sfaturi despre anvelopele pt gs adventure am avut BRIDGESTONE BATTLE WING..........11 MII KM............acum am testat ceva METZELER KAROO T........dar azi le voi da jos deaoarece...dupa 1200 km apar cam barberite asa ca am hotarat sa le pastrez pt la vara .........eventual pt intalnirea bmw daca va avea loc,,la VOINEASSA....... CUM M-AM ALES DIN UNGARIA cu o pereche de METZELER TOURANCE.........LE VOI MONTA AZI..............IMI SPUNE CAREVA CEVA DESPRE ELE............LE-AM ALES PT CA UNGURII IN CLUBUL LOR BMW.......CU VACI MARI SUNT FT INCANTATZI DE ELE..........am citit ca nu tzin mai mult de 6000 -7000.........dar ca sunt ft bune pe umed si pe macadame CIRCUL ON ROAD 60% SI OFF ROAD DAR SOFT 40%............de karoo t sunt ft multzumit doar ca se barberesc cam repede............am optat pt ele pt ca mi-au iesit la budapesta in pretz bun ambele perechi....(karoot+tourance)........... ce alte cauciucuri mixte dar cu orientare 50-50 ..........atzi folosit as vrea pareri despre ANAKEE 2...........METZELER TOURANCE EXP SI PILOT ROAD.............. Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata . Mentionez ca am mers 90% pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 ..toate rotile spitate de la bmw necesita o tehnica mai speciala de reglare si centrare!..nu se pot face decit in centrele oficiale bmw(nu in toate!) deoarece e nevoie de niste aparate speciale combinate cu scule speciale pe care sa le manuiasca niste oameni priceputi si scolarizati la bmw! ...si ca sa pun si mai mult gaz pe foc, rotile spitate de la bmw trebuiesc verificate si reglato-centrate minim 1 data pe an!!!..asa ca va sugerez daca tot a-ti dat o geanta de bani pe un bmw adevarat mai faceti un efort si duceti-le la un service autorizat bmw sa le reglati!...nu va zgirciti unde nu-i cazul!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 ..toate rotile spitate de la bmw necesita o tehnica mai speciala de reglare si centrare!..nu se pot face decit in centrele oficiale bmw(nu in toate!) deoarece e nevoie de niste aparate speciale combinate cu scule speciale pe care sa le manuiasca niste oameni priceputi si scolarizati la bmw!...si ca sa pun si mai mult gaz pe foc, rotile spitate de la bmw trebuiesc verificate si reglato-centrate minim 1 data pe an!!!..asa ca va sugerez daca tot a-ti dat o geanta de bani pe un bmw adevarat mai faceti un efort si duceti-le la un service autorizat bmw sa le reglati!...nu va zgirciti unde nu-i cazul!... DECI IN CONCLUZIE UNDE........................................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata . Mentionez ca am mers 90% pe asfalt. ale mele au 16500 km si le voi schimba la revizia de 19000 ... sanatoase gumele astea ... 98% asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 desi toti ne bucuram cat de mult ne tin anvelopele ce nefolosite par dupa n km grija mare la vechime depozitare trecerea peste o iarna etc eu unul am simtt asta pe pielea mea cred ca un maxim de 10000 km este momentul schimbarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Si totusi unde se echilibreaza si centreaza roti spitate de BMW in RO ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 Si totusi unde se echilibreaza si centreaza roti spitate de BMW in RO ??? dupa cum vezi ............NU dar poate aude cineva ceva.......... si posteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 dupa cum vezi ............NU dar poate aude cineva ceva.......... si posteaza pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 apropo de roti spitzate... da omule o adresa ceva , ori ai aruncat-o la misteaux. tu ai facut asta, unde? IARNA SCURTA, ZAPADA PUTINA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 DECI IN CONCLUZIE UNDE........................................... In primavara(martie) merg la Szeged pt. revizie,inclusiv echilibrat roti spitate,asa ca daca pana atunci nu gasiti varianta o sa va spun de preturi,competenta,etc. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 In primavara(martie) merg la Szeged pt. revizie,inclusiv echilibrat roti spitate,asa ca daca pana atunci nu gasiti varianta o sa va spun de preturi,competenta,etc.Toate cele bune! ai facut programare? cam cat ti.au zis de revizie ca te costa revizia de.............. km merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 In timpul unor cautari/documentari pe net am gasit asta : R1200GS Road & Off Road Tyre Choice si m-am gandit ca poate va intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) In timpul unor cautari/documentari pe net am gasit asta : R1200GS Road & Off Road Tyre Choice si m-am gandit ca poate va intereseaza. Raul, De apreciat gestul tau, multumesc! Insa ... naiba stie pe cine sa mai crezi, ca ziaristii ... ca si politicienii - mint de rup! Nici nu mai stii pe cine sa crezi, baga si ei cind si ce pot, ca sa-si faca norma ...! Uite (inca) un exemplu: www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf Pe cine naiba sa mai crezi? Editat Ianuarie 30, 2009 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Raul, De apreciat gestul tau, multumesc! Insa ... naiba stie pe cine sa mai crezi, ca ziaristii ... ca si politicienii - mint de rup! Nici nu mai stii pe cine sa crezi, baga si ei cind si ce pot, ca sa-si faca norma ...! Uite (inca) un exemplu: www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf Pe cine naiba sa mai crezi? Depinde si cine si cum face testul..Va dati seama ca rezultatele sunt ABSOLUT subiective. Eu sunt abonat la Bike Magazin... in afara de testul dat mai sus, cu 5-6 luni in urma a mai fist unul, tot pentru Big Trailies...si rezultatele erau altele. O sa caut printre reviste sa pun un scan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 Testele aste sant cat se poate de obiective. Singura variabila numarul de stele al hotelului unde sant cazati jurnalistii si cine achita nota de plata pe durata testelor. BINGO DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE 1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE 2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE 3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP 4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE 5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA 6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.