Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ciudata optica... vrem putere mai mare da' nu cumva sa ajunga la roata - tre' TC musai sa decida ala cum dai gazul ( GS12 curent cu TC on e super enervant si pe drum de tara )... vrem putere mai mare da' nu cumva sa poti s-o dai pe-o roata, trebuie sa fie grea de fatza cat sa se ingroape in orice e mai moale ( nu ca n-ar fi si model curent un pic cam grea de fatza ).

 

PS: daca front heavy e bine, presupun ca inginerii chiar au fost talambi daca la seria de F-uri au pus rezervorul in spate... ce drac stiu ei de distributia greutatii si ciclistica? :)

Si mai ciudata optica la tine. Ce, ai impresia ca GS-ul mai are vreo treaba cu offroad-ul? Lasa ca seria noua e pentru asta! GSul e o masinarie "allroad", adica merge perfect pe orice DRUM, indiferent cat de valurit e drumul ala. Numai sa fie drum. Cand vorbim de poteca, namol, iarba... deja e intr-o zona unde cu indulgenta te avanti cu un F800. Pentru placere maxima, in conditii din alea extreme de offroad trebuie musai capra.

 

Ce ai face tu de exemplu cu 125cp pe teren accidentat? Ai modifica raportul sa fie mai jos ca sa poti controla puterea :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu cata experienta ai tu pe 12GS

 

3000+ km. Nu sunt 140+ ca ai lui Ianachim dar eu zic ca se califica ca "mai mult decat un test ride" sau "mai mult decat cu mobra imprumutata de la prietenu' X".

 

(ai urcat ceva pasuri mai abrupte de exemplu?)

 

Cu pasager si casa dupa mine, nu, dar am urcat cu mobre cu geometrie mai nasoala de strada cu bagaj cacalau si pasager fara probleme, deci stiu la ce sa ma raportez.

 

sau ce asteptari de pilotaj ai de la el (in caz ca suna, nu spun nimic cu ironie)

 

vezi mai sus, din punctul meu de vedere ciclistica modelului curent e excelenta de strada considerand gama. Si motoreta curenta chiar este mai grea de fatza decat restul.

 

dar eu ca utilizator "permanent" de GS m-am lovit de problema asta, nu o data am "pierdut" fata la urcare (fara pasager).

 

Am inteles, si bogdan_harea se plange ca se da pe-o roata usor si alte alea... da' treaba sta in mana dreapta, nu?

 

In legatura cu TC, nu m-a deanjat niciodata pt. ca atunci cand intru pe ceea ce eu numesc off, daca e cu mult praf/pietris, il decuplez partial. Cine vrea, il poate chiar decupla de tot; asadar, ai de ales intre trei variante si nu vad unde e problema.

 

Nu am nici o problema cu asta, dar sunt unii care vor sistemele astea on permanent si ca remediu al tuturor problemelor de la artrita pana la diaree daca citesti mai sus...

 

Si mai ciudata optica la tine. Ce, ai impresia ca GS-ul mai are vreo treaba cu offroad-ul? Lasa ca seria noua e pentru asta! GSul e o masinarie "allroad", adica merge perfect pe orice DRUM, indiferent cat de valurit e drumul ala. Numai sa fie drum. Cand vorbim de poteca, namol, iarba... deja e intr-o zona unde cu indulgenta te avanti cu un F800. Pentru placere maxima, in conditii din alea extreme de offroad trebuie musai capra.

 

Stiu de ce am vorbit, de drumuri, am vorbit... nu de carari si padure... ai inteles si tu dar te faci ca nu.

 

Ce ai face tu de exemplu cu 125cp pe teren accidentat? Ai modifica raportul sa fie mai jos ca sa poti controla puterea :)

 

Eu nu cred ca am ce face nici pe strada cu 125cp... ma plictisesc autostrazile.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de ce am vorbit, de drumuri, am vorbit... nu de carari si padure... ai inteles si tu dar te faci ca nu.

Mah... eu nu sunt prea convins (acum) ca am inteles bine. Am avut impresia ca moale se referea la pamant sau alte carari, de aici si afirmatia legata de off. Bine, pamant batatorit si prafuit nu prea e drum la mine.

 

Sincer cred ca va prinde ultra-bine motorul asta. La fel cum prind si namilele "concurentei", avand roti de 17-17 si gume strict stradale. La urma urmei, lumea e in stare sa cumpere jeep-uri cu garda la sol mai joasa ca la Dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah... eu nu sunt prea convins (acum) ca am inteles bine. Am avut impresia ca moale se referea la pamant sau alte carari, de aici si afirmatia legata de off. Bine, pamant batatorit si prafuit nu prea e drum la mine.

 

Exemple: drum de pietris nefixat gen piatra turnata cu basculanta, nisipos, gen diguri cu bucati in care se mai afunda, gen aratura discuita... chestii d-astea unde trebuie sa tragi si cu motoare usoare de fatza de gaz mai mult decat normal... nu consider astea enduro sau carari dar boxerul e mai nasol pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 70k cu destule drumuri abrubte.

Am mers si pe circuit cu mobrq si sunt de parere ca se conduce pe roata spate. in viraje cand incepi sa deschizi gazul mobra devine mega stabila chiar daca fata se usureaza pana la descarcat complet (apropo eu nu am ESA dar am reglajul ala manual pe cqre il strang bine) lucru ce se poate ajusta prin setarea mai ferma a suspensiei spate. Mutarea spre fata a CG ului rezolva poate o pb a unora care de fapt e o pb de suspensie imposibil de reglat pe o plaja de la 80kg(solo)- 200kg(2+bagaje). Dar pb cu feedback redus+greutate mai mare cred ca va duce la o reducere a nivelului de fun. Daca putinul offroad pe care il putea face il omori cu kg in plus si cu roti a caror dimensiuni nu-ti ofera posibilitatea de gume aderente de asfalt si nici profil de offroad de ce naiba sa nu-ti iei Ducati? Macar ala e mai mic si mai usor, are dimensiuni de gume de strada si are si putere. Clar nu ma mai vad posesor de 1200GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si cu roti a caror dimensiuni nu-ti ofera posibilitatea de gume aderente de asfalt si nici profil de offroad de ce naiba sa nu-ti iei Ducati?

 

N-am inteles ideea ta cu dimensiunile rotilor... (prin faptul ca le-au latit, inteleg ca se apropie mai mult de strada)

Exista deja (si sunt convins ca mai toti producatorii consacrati vor oferi), exact ca la GS actual, atat anvelope de strada (ma rog, mixte gen Tourance & co) cat si de off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca adevaratele gume sunt cele sport deci pe 17.

Producatorii abia au reusit sa fqcq ceva mai decent dual compund. Iar cum la clasa asta dimensiunea era una standard cine crezi ca se apuca sa faca uncauciuc nou doar ptr un model ... o sa fie unu doi producatori cu ceva bani de investit dar nu suficienti pt o concurenta f serioasa. Iar pqnq se vor vinde 100k buc 1200GS cq sa existe o piata decenta proprietari vor plati pretul exclusivismului... furnizori putini cu preturi mai mari. Nu cred ca e omotocicleta proasta dar

 

Cred ca s-au chinuit sa o schimbe unde nu era nevoie. Sunt curios daca au modificat busonul de la rezervor care era enervant de mic... daca au reusit sa maiscada din consum (problema a tuturor motocicletelor care consuma cat o masina desi au 1/4 din greutate deci si o autonomie scazuta)

Ideea e ca ma asteptam la inovatii ca doar buget aveau in schimb au facut chesti cu jumatatile: racit cu lichid dar nu complet 125cp din motor nou desi hp2vechi era cam tot acolo, cutie de viteze pe care o banui ca e luata de pe k-uri si care din cate stiu era f zgomotoasa si dura, basca kg in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cata experienta ai tu pe 12GS (ai urcat ceva pasuri mai abrupte de exemplu?) sau ce asteptari de pilotaj ai de la el (in caz ca suna, nu spun nimic cu ironie), dar eu ca utilizator "permanent" de GS m-am lovit de problema asta, nu o data am "pierdut" fata la urcare (fara pasager). Ar fi poate lucrul cel mai important pe care, din punctul meu de vedere, l-as reprosa acestei motociclete. Si din cate am vazut, nu sunt singurul s-a plans de asta.

 

In legatura cu TC, nu m-a deanjat niciodata pt. ca atunci cand intru pe ceea ce eu numesc off, daca e cu mult praf/pietris, il decuplez partial. Cine vrea, il poate chiar decupla de tot; asadar, ai de ales intre trei variante si nu vad unde e problema.

 

:agree: In plus sunt cativa pe aici care s-au imprastiat cu GS-ul la un demaraj mai consistent, pe o panta usoara, in urcare si usor viraj. Deci trebuie indeplinite cateva conditii de altfel banale ca sa faci bufff. Nu am inteles de ce TC de la actualul GS nu a reactionat. Sper ca la cel nou sa fie mai sensibil cu conditia evidenta de a fi cuplat.

 

Ideea e ca adevaratele gume sunt cele sport deci pe 17.

Producatorii abia au reusit sa fqcq ceva mai decent dual compund. Iar cum la clasa asta dimensiunea era una standard cine crezi ca se apuca sa faca uncauciuc nou doar ptr un model ... o sa fie unu doi producatori cu ceva bani de investit dar nu suficienti pt o concurenta f serioasa. Iar pqnq se vor vinde 100k buc 1200GS cq sa existe o piata decenta proprietari vor plati pretul exclusivismului... furnizori putini cu preturi mai mari. Nu cred ca e omotocicleta proasta dar

 

Cred ca s-au chinuit sa o schimbe unde nu era nevoie. Sunt curios daca au modificat busonul de la rezervor care era enervant de mic... daca au reusit sa maiscada din consum (problema a tuturor motocicletelor care consuma cat o masina desi au 1/4 din greutate deci si o autonomie scazuta)

Ideea e ca ma asteptam la inovatii ca doar buget aveau in schimb au facut chesti cu jumatatile: racit cu lichid dar nu complet 125cp din motor nou desi hp2vechi era cam tot acolo, cutie de viteze pe care o banui ca e luata de pe k-uri si care din cate stiu era f zgomotoasa si dura, basca kg in plus.

 

Esti cam petentios cu un BMW. Tot ce nu-ti convine le bagi la categoria personalitate si caracter si problemele au disparut, tranformandu-se in caracteristici de brand.:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre noul GS, racit cu lichid?!

http://rllemke.smugm...79647&k=PGXSCn2

 

Iar legat de service, am auzit ca Bardak Motors ar fi luat contractul cu politia Romana pentru a face service la moto.

Editat de diarzvn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-auzi ca astia de la bembe sunt dati dracu'? Si ca sunt oameni care pun botul la stampilele alea? Am si io o carte d-aia cu stampile gramada. Cand merg la bembe sa-mi schimb uleiul pot sa-mi pun stampile bembe pe toate casutele alea.

 

In vest stampila e importanta, cateodata si facturile mai ales pt service mai amanuntit, nu de rutina. La dealeri nu pupi stampila pe "spaga" pbbil poti sa fake uesti la service uri de cartier, dar apoi lumea se uita stramb la tine.....cel putin asa e in CH.

 

Mi se pare corect sa fie un etalon care sa ti dea o oarecare incredere ca pana la urma TU scoti banu din buzunar si vrei ca achizitia/investitia sa merite si sa te bucuri de ea.

 

Eu am avut debate uri mari cand am vandut Africana aici, desi am dat o sub piatza etc... a trebuit sa tin discursuri etc legat de faptu ca nu aveam carte la ea si faceam service ul la cineva de incredere in Buc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In vest stampila e importanta, cateodata si facturile mai ales pt service mai amanuntit, nu de rutina. La dealeri nu pupi stampila pe "spaga" pbbil poti sa fake uesti la service uri de cartier, dar apoi lumea se uita stramb la tine.....cel putin asa e in CH.

 

La fel este si in Austria si sunt convins ca asa este cam peste tot si este firesc sa fie asa.

Eu nu-mi inchipui de exemplu cum as putea aici sa-mi pun stampila pe naspa, se uita aia in calculator de doua ori inainte sa-mi puna nr de km in carte.

Normal, se pot face si smecherii dar asta nu inseamna ca din principiu nu dai doi bani pe o carte de service tinuta corect, cel putin cand iei o motocicleta mai noua si pe care dai ceva bani.

De fapt, discutia a plecat de la faptul ca cineva isi punea problema daca poate obtine stampila de inspectie schimband doar uleiul la dealer dar na, mai sunt si unii carora le place sa scrie mult si spuna mai nimic.

 

Scuze , dar nu l-am vazut. Unde il pot gasi?!

 

Chiar aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Tracand peste faptul ca pot sa iau stampila aia si sa o pun pe orice hartie ca deh, sunt acolo, biroul gol etc etc intreb si io intr-o doara, ce valoare au stampilele alea far factura??? Oricine poate falsifica o stampila de ... garaj. Wtf ppl? Si sa-ti mai zic o smecherie, faci o stampila cu un dealership care a fost inchis intre timp. Mare jmen, ce sa-ti povestesc. FACTURILE BAI, FACTURILE! Aveam un kil de facturi in Polo cu toate interventiile. Nici nu s-a pus problema ca nu vorbesc pe bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree: In plus sunt cativa pe aici care s-au imprastiat cu GS-ul la un demaraj mai consistent, pe o panta usoara, in urcare si usor viraj. Deci trebuie indeplinite cateva conditii de altfel banale ca sa faci bufff. Nu am inteles de ce TC de la actualul GS nu a reactionat. Sper ca la cel nou sa fie mai sensibil cu conditia evidenta de a fi cuplat.

 

Cred ca stiu despre cine si ce eveniment vorbesti si n-are absolut nici o legatura cu greutatea mica pe fata ( mai ales ca era si GSA ).... asta in cazul in care e exemplul care l-ai mai dat repetat ( ah, pe langa cel cu australienii de coboara in picaj )...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa stai sa inteleg... cum adica ridicat pe o roata si pierdut control roata fata? Asta e o prostie.... cum sa ai aderenta pe ceva aflat in aer?.Poate ridicat pe o roata si pierdut echilibru, sau poate un lowside din pierdut aderenta. In general pe acc se face lowside prin pierdere aderenta roata spate.

Ca sa termin subiectul cu CG mutat in fata intrebati-va cum afecteaza franarea... care la modelul vechi era ok ... desi fara ABS nu cred ca ar fi fost f amuzanta (diametru roata/cg inalt/dimensiuni cauciuc/compozitie nici unul din aceste aspecte nu favorizau o franare model insa per total franarea era reusita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avea putina rabdare ai intelege. Ingredientele sunt urmatoarele, motociclist experimentat, GS adv 2011, sosea uscata, cald , lumina, panta usoara in uscare si viraj larg. Tras de acceleratie, motorul saltat usor de fata, pierdut aderenta fata si in loc de viraj motorul s-a dus drept inainte in bordura. Unele dintre date nu sunt relevante, dar le-am pomenit doar de dragul conversatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai deloc. Insa daca io nu o fac nu insamna ca nu o face nimeni. Asta ca sa se duca mitul ca vezi doamne in garajele vestice SERVICIUL E PE MASURA PRETULUI. Esti facut sange daca ajungi la un dilarship "autorizat" care are meritul doar ca primeste marfa mai des si mai repede decat orice alt garaj. Cica mecanicii lor sunt instruiti de X,Y,Z. So fucking what? Asta nu inseamna ca sunt buni. Doar ca TI-AR PUTEA rezolva problema mai repede pentru ca de ieftin nici nu se pune problema. La un surub blocat care a luat ceva timp sa fie scos afara cac atul ala de mecanic de la Daimler Chrysler mi-a facturat timpul pe cand la un garaj "normal" baietii mi-au scos GRATIS (da, in Olanda!) un suport de asemenea blocat. Io nu aveam scule ca o faceam eu, la aia a durat fix 10 minute cu tot cu urcat pe rampa. M-au recunoscut ca mai fusesem pe la ei si mi-au zis ca-i gratis. Le-am dat 10 eur ca mi-era mie rusine. Ca sa nu mai vorbesc de BMW care-ti tine masina pana expira ITP-ul (ca sa nu mai poti iesi cu ea pe strada decat la risc) si iti vinde ca ITP item platanele de la amortizoare. Cica nu-ti da ITP fara d-alea noi! Si daca esti bolovan (ca mine) le platesti (cam 200 eur bucata fara montaj) si apoi de la alt dilar BMW afli ca ala vb prostii. Te duci la el si iti zice senin ca ... el nu a zis ca asta e item ITP. WTF ?!? Asta ca sa vezi cat conteaza cuvantul din garajului din vest. Ma pish pe ei toti. Un baiat istet din garaje "normale" de oriunde din lumea asta e un dar trimis pe pamant de zeul motorist. Si culmea este ca sunt mii de prosti care au impresia ca la dilar se face si se desface miezul de la cardan si ii vezi la ghiseu fericiti ca au primit un appointment peste 2 saptamani ca sa se ocupe dilaru de ei. O tanti careia i se dusese capacul de plastic la roata si facuse appointment la dilar desi nu avea decat un E36 si sute de garaje in jurul ei. Fericita ca s-a rezolvat desi toata afacerea a costat-o 80 eur + costul capacului. Asta e, a dat din umeri desi e vai cwru ei de pensionara.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai Budd-ule, asta-mi place mie la tine, esti baiat umblat, uns cu alifii si nu vorbesti'din carti"..

Vad si altii umblati prin zona, dar ce folos daca nu stiu sa... :12101:

Inca un argument pt.astia mai puritanii, care-si servesc cafeaua prin reprezentante :wink: ..cu mai multi ani in urma se falsificau destul de usor cartile de service la auto, pina intr-o zi cind afara au au introdus niste masuri speciale de siguranta pe ele..au fost vreo trei saptamani de "stagnare" in piata dupa care problema s-a rezolvat simplu printr-un blat cu "partea germana" direct la tipografia care le dadea viata! :smoke:

Originalische!

..Ideea este ca nu au inventat romanii smecheria si mersul pe jos..sa am eu sanatate cite facturi 'dolofane' mi s-au cerut de catre nemti, francezi, austrieci, norvegieni..asta ca sa-ti zic de lumea buna.. de italieni, greci, sarbi nu mai pomenesc, astia se aseamana cu noi la obiceiuri si nu se cade sa-i dau exemplu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce a descris Bogdan i s-a intamplat chiar unuia dintre noi, nu are legatura cu MotoGP sau greseala de pilotaj, ci chiar cu faptul ca GS-ul prinde foarte usor "aripi" pe fata, mai ales cind este incarcat cu bagaje si pasager..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Tracand peste faptul ca pot sa iau stampila aia si sa o pun pe orice hartie ca deh, sunt acolo, biroul gol etc etc intreb si io intr-o doara, ce valoare au stampilele alea far factura??? Oricine poate falsifica o stampila de ... garaj. Wtf ppl? Si sa-ti mai zic o smecherie, faci o stampila cu un dealership care a fost inchis intre timp. Mare jmen, ce sa-ti povestesc. FACTURILE BAI, FACTURILE! Aveam un kil de facturi in Polo cu toate interventiile. Nici nu s-a pus problema ca nu vorbesc pe bune.

 

cif' atata timp cat ai stampilele pe bune ai si istoricul de service cu toate facturile platite in cadrul reviziei cu pricina. Deci, pot fi verificate la reprezentanta respectiva in cateva secunde. Despre ce tot discutam aici?

Eu unul am verificat (ce-i drept dupa ce am achizitionat mobra) istoricul masinariei, iar baiatul de la AB a fost foarte amabil si mi-a intors monitorul pentru a vedea cu ochii mei tot ce era inregistrat......

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...