Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ideea e ca adevaratele gume sunt cele sport deci pe 17.

Producatorii abia au reusit sa fqcq ceva mai decent dual compund. Iar cum la clasa asta dimensiunea era una standard cine crezi ca se apuca sa faca uncauciuc nou doar ptr un model ... o sa fie unu doi producatori cu ceva bani de investit dar nu suficienti pt o concurenta f serioasa. Iar pqnq se vor vinde 100k buc 1200GS cq sa existe o piata decenta proprietari vor plati pretul exclusivismului... furnizori putini cu preturi mai mari. Nu cred ca e omotocicleta proasta dar

 

Cred ca s-au chinuit sa o schimbe unde nu era nevoie. Sunt curios daca au modificat busonul de la rezervor care era enervant de mic... daca au reusit sa maiscada din consum (problema a tuturor motocicletelor care consuma cat o masina desi au 1/4 din greutate deci si o autonomie scazuta)

Ideea e ca ma asteptam la inovatii ca doar buget aveau in schimb au facut chesti cu jumatatile: racit cu lichid dar nu complet 125cp din motor nou desi hp2vechi era cam tot acolo, cutie de viteze pe care o banui ca e luata de pe k-uri si care din cate stiu era f zgomotoasa si dura, basca kg in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu cata experienta ai tu pe 12GS (ai urcat ceva pasuri mai abrupte de exemplu?) sau ce asteptari de pilotaj ai de la el (in caz ca suna, nu spun nimic cu ironie), dar eu ca utilizator "permanent" de GS m-am lovit de problema asta, nu o data am "pierdut" fata la urcare (fara pasager). Ar fi poate lucrul cel mai important pe care, din punctul meu de vedere, l-as reprosa acestei motociclete. Si din cate am vazut, nu sunt singurul s-a plans de asta.

 

In legatura cu TC, nu m-a deanjat niciodata pt. ca atunci cand intru pe ceea ce eu numesc off, daca e cu mult praf/pietris, il decuplez partial. Cine vrea, il poate chiar decupla de tot; asadar, ai de ales intre trei variante si nu vad unde e problema.

 

:agree: In plus sunt cativa pe aici care s-au imprastiat cu GS-ul la un demaraj mai consistent, pe o panta usoara, in urcare si usor viraj. Deci trebuie indeplinite cateva conditii de altfel banale ca sa faci bufff. Nu am inteles de ce TC de la actualul GS nu a reactionat. Sper ca la cel nou sa fie mai sensibil cu conditia evidenta de a fi cuplat.

 

Ideea e ca adevaratele gume sunt cele sport deci pe 17.

Producatorii abia au reusit sa fqcq ceva mai decent dual compund. Iar cum la clasa asta dimensiunea era una standard cine crezi ca se apuca sa faca uncauciuc nou doar ptr un model ... o sa fie unu doi producatori cu ceva bani de investit dar nu suficienti pt o concurenta f serioasa. Iar pqnq se vor vinde 100k buc 1200GS cq sa existe o piata decenta proprietari vor plati pretul exclusivismului... furnizori putini cu preturi mai mari. Nu cred ca e omotocicleta proasta dar

 

Cred ca s-au chinuit sa o schimbe unde nu era nevoie. Sunt curios daca au modificat busonul de la rezervor care era enervant de mic... daca au reusit sa maiscada din consum (problema a tuturor motocicletelor care consuma cat o masina desi au 1/4 din greutate deci si o autonomie scazuta)

Ideea e ca ma asteptam la inovatii ca doar buget aveau in schimb au facut chesti cu jumatatile: racit cu lichid dar nu complet 125cp din motor nou desi hp2vechi era cam tot acolo, cutie de viteze pe care o banui ca e luata de pe k-uri si care din cate stiu era f zgomotoasa si dura, basca kg in plus.

 

Esti cam petentios cu un BMW. Tot ce nu-ti convine le bagi la categoria personalitate si caracter si problemele au disparut, tranformandu-se in caracteristici de brand.:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre noul GS, racit cu lichid?!

http://rllemke.smugm...79647&k=PGXSCn2

 

Iar legat de service, am auzit ca Bardak Motors ar fi luat contractul cu politia Romana pentru a face service la moto.

Editat de diarzvn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-auzi ca astia de la bembe sunt dati dracu'? Si ca sunt oameni care pun botul la stampilele alea? Am si io o carte d-aia cu stampile gramada. Cand merg la bembe sa-mi schimb uleiul pot sa-mi pun stampile bembe pe toate casutele alea.

 

In vest stampila e importanta, cateodata si facturile mai ales pt service mai amanuntit, nu de rutina. La dealeri nu pupi stampila pe "spaga" pbbil poti sa fake uesti la service uri de cartier, dar apoi lumea se uita stramb la tine.....cel putin asa e in CH.

 

Mi se pare corect sa fie un etalon care sa ti dea o oarecare incredere ca pana la urma TU scoti banu din buzunar si vrei ca achizitia/investitia sa merite si sa te bucuri de ea.

 

Eu am avut debate uri mari cand am vandut Africana aici, desi am dat o sub piatza etc... a trebuit sa tin discursuri etc legat de faptu ca nu aveam carte la ea si faceam service ul la cineva de incredere in Buc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In vest stampila e importanta, cateodata si facturile mai ales pt service mai amanuntit, nu de rutina. La dealeri nu pupi stampila pe "spaga" pbbil poti sa fake uesti la service uri de cartier, dar apoi lumea se uita stramb la tine.....cel putin asa e in CH.

 

La fel este si in Austria si sunt convins ca asa este cam peste tot si este firesc sa fie asa.

Eu nu-mi inchipui de exemplu cum as putea aici sa-mi pun stampila pe naspa, se uita aia in calculator de doua ori inainte sa-mi puna nr de km in carte.

Normal, se pot face si smecherii dar asta nu inseamna ca din principiu nu dai doi bani pe o carte de service tinuta corect, cel putin cand iei o motocicleta mai noua si pe care dai ceva bani.

De fapt, discutia a plecat de la faptul ca cineva isi punea problema daca poate obtine stampila de inspectie schimband doar uleiul la dealer dar na, mai sunt si unii carora le place sa scrie mult si spuna mai nimic.

 

Scuze , dar nu l-am vazut. Unde il pot gasi?!

 

Chiar aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Tracand peste faptul ca pot sa iau stampila aia si sa o pun pe orice hartie ca deh, sunt acolo, biroul gol etc etc intreb si io intr-o doara, ce valoare au stampilele alea far factura??? Oricine poate falsifica o stampila de ... garaj. Wtf ppl? Si sa-ti mai zic o smecherie, faci o stampila cu un dealership care a fost inchis intre timp. Mare jmen, ce sa-ti povestesc. FACTURILE BAI, FACTURILE! Aveam un kil de facturi in Polo cu toate interventiile. Nici nu s-a pus problema ca nu vorbesc pe bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree: In plus sunt cativa pe aici care s-au imprastiat cu GS-ul la un demaraj mai consistent, pe o panta usoara, in urcare si usor viraj. Deci trebuie indeplinite cateva conditii de altfel banale ca sa faci bufff. Nu am inteles de ce TC de la actualul GS nu a reactionat. Sper ca la cel nou sa fie mai sensibil cu conditia evidenta de a fi cuplat.

 

Cred ca stiu despre cine si ce eveniment vorbesti si n-are absolut nici o legatura cu greutatea mica pe fata ( mai ales ca era si GSA ).... asta in cazul in care e exemplul care l-ai mai dat repetat ( ah, pe langa cel cu australienii de coboara in picaj )...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa stai sa inteleg... cum adica ridicat pe o roata si pierdut control roata fata? Asta e o prostie.... cum sa ai aderenta pe ceva aflat in aer?.Poate ridicat pe o roata si pierdut echilibru, sau poate un lowside din pierdut aderenta. In general pe acc se face lowside prin pierdere aderenta roata spate.

Ca sa termin subiectul cu CG mutat in fata intrebati-va cum afecteaza franarea... care la modelul vechi era ok ... desi fara ABS nu cred ca ar fi fost f amuzanta (diametru roata/cg inalt/dimensiuni cauciuc/compozitie nici unul din aceste aspecte nu favorizau o franare model insa per total franarea era reusita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avea putina rabdare ai intelege. Ingredientele sunt urmatoarele, motociclist experimentat, GS adv 2011, sosea uscata, cald , lumina, panta usoara in uscare si viraj larg. Tras de acceleratie, motorul saltat usor de fata, pierdut aderenta fata si in loc de viraj motorul s-a dus drept inainte in bordura. Unele dintre date nu sunt relevante, dar le-am pomenit doar de dragul conversatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai deloc. Insa daca io nu o fac nu insamna ca nu o face nimeni. Asta ca sa se duca mitul ca vezi doamne in garajele vestice SERVICIUL E PE MASURA PRETULUI. Esti facut sange daca ajungi la un dilarship "autorizat" care are meritul doar ca primeste marfa mai des si mai repede decat orice alt garaj. Cica mecanicii lor sunt instruiti de X,Y,Z. So fucking what? Asta nu inseamna ca sunt buni. Doar ca TI-AR PUTEA rezolva problema mai repede pentru ca de ieftin nici nu se pune problema. La un surub blocat care a luat ceva timp sa fie scos afara cac atul ala de mecanic de la Daimler Chrysler mi-a facturat timpul pe cand la un garaj "normal" baietii mi-au scos GRATIS (da, in Olanda!) un suport de asemenea blocat. Io nu aveam scule ca o faceam eu, la aia a durat fix 10 minute cu tot cu urcat pe rampa. M-au recunoscut ca mai fusesem pe la ei si mi-au zis ca-i gratis. Le-am dat 10 eur ca mi-era mie rusine. Ca sa nu mai vorbesc de BMW care-ti tine masina pana expira ITP-ul (ca sa nu mai poti iesi cu ea pe strada decat la risc) si iti vinde ca ITP item platanele de la amortizoare. Cica nu-ti da ITP fara d-alea noi! Si daca esti bolovan (ca mine) le platesti (cam 200 eur bucata fara montaj) si apoi de la alt dilar BMW afli ca ala vb prostii. Te duci la el si iti zice senin ca ... el nu a zis ca asta e item ITP. WTF ?!? Asta ca sa vezi cat conteaza cuvantul din garajului din vest. Ma pish pe ei toti. Un baiat istet din garaje "normale" de oriunde din lumea asta e un dar trimis pe pamant de zeul motorist. Si culmea este ca sunt mii de prosti care au impresia ca la dilar se face si se desface miezul de la cardan si ii vezi la ghiseu fericiti ca au primit un appointment peste 2 saptamani ca sa se ocupe dilaru de ei. O tanti careia i se dusese capacul de plastic la roata si facuse appointment la dilar desi nu avea decat un E36 si sute de garaje in jurul ei. Fericita ca s-a rezolvat desi toata afacerea a costat-o 80 eur + costul capacului. Asta e, a dat din umeri desi e vai cwru ei de pensionara.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai Budd-ule, asta-mi place mie la tine, esti baiat umblat, uns cu alifii si nu vorbesti'din carti"..

Vad si altii umblati prin zona, dar ce folos daca nu stiu sa... :12101:

Inca un argument pt.astia mai puritanii, care-si servesc cafeaua prin reprezentante :wink: ..cu mai multi ani in urma se falsificau destul de usor cartile de service la auto, pina intr-o zi cind afara au au introdus niste masuri speciale de siguranta pe ele..au fost vreo trei saptamani de "stagnare" in piata dupa care problema s-a rezolvat simplu printr-un blat cu "partea germana" direct la tipografia care le dadea viata! :smoke:

Originalische!

..Ideea este ca nu au inventat romanii smecheria si mersul pe jos..sa am eu sanatate cite facturi 'dolofane' mi s-au cerut de catre nemti, francezi, austrieci, norvegieni..asta ca sa-ti zic de lumea buna.. de italieni, greci, sarbi nu mai pomenesc, astia se aseamana cu noi la obiceiuri si nu se cade sa-i dau exemplu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce a descris Bogdan i s-a intamplat chiar unuia dintre noi, nu are legatura cu MotoGP sau greseala de pilotaj, ci chiar cu faptul ca GS-ul prinde foarte usor "aripi" pe fata, mai ales cind este incarcat cu bagaje si pasager..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Tracand peste faptul ca pot sa iau stampila aia si sa o pun pe orice hartie ca deh, sunt acolo, biroul gol etc etc intreb si io intr-o doara, ce valoare au stampilele alea far factura??? Oricine poate falsifica o stampila de ... garaj. Wtf ppl? Si sa-ti mai zic o smecherie, faci o stampila cu un dealership care a fost inchis intre timp. Mare jmen, ce sa-ti povestesc. FACTURILE BAI, FACTURILE! Aveam un kil de facturi in Polo cu toate interventiile. Nici nu s-a pus problema ca nu vorbesc pe bune.

 

cif' atata timp cat ai stampilele pe bune ai si istoricul de service cu toate facturile platite in cadrul reviziei cu pricina. Deci, pot fi verificate la reprezentanta respectiva in cateva secunde. Despre ce tot discutam aici?

Eu unul am verificat (ce-i drept dupa ce am achizitionat mobra) istoricul masinariei, iar baiatul de la AB a fost foarte amabil si mi-a intors monitorul pentru a vedea cu ochii mei tot ce era inregistrat......

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motocicleta normala nu prinde aripi usor in conditii de pasager si bahaje? apropo masa cumulata de incarcatura era in parametrii specificati de BMW?. ca eu +nevasta+ bagaje depasim...

 

Ce motocicleta normala nu prinde aripi usor in conditii de pasager si bahaje? apropo masa cumulata de incarcatura era in parametrii specificati de BMW?. ca eu +nevasta+ bagaje depasim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fim seriosi, cand vezi ca poate pui si mai mult.....iar tendinta de a conduce mai sportiv(stii ca poti, insa uiti de coada), atunci cand supraincarci mobra cu de toate si pasager, consider ca este o greseala a rider-ului...pai ce facem cu cei 150 cai si ditamai cuplu de la ktm si multistrada.....te dau pe spate indiferent de greutate daca nu dozezi cum trebuie, insa probabil nu sunt atat de raspandite (cu cat mai multe vandute cu atat mai multe incidente)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu se intelege este faptul ca noua generatie de motociclete enduroturing cu puteri peste 100 si mai la vale de cai, au TC care TREBUIE sa tempereze nesabuinta pilotului de cate ori se face simtita, pt a ramane cu toate rotile (2) pe pamant. Daca decuplezi TC si faci pe nebunul e treaba ta.Da-l ai cuplat si face mobra figuri, e vina ei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu se intelege este faptul ca noua generatie de motociclete enduroturing cu puteri peste 100 si mai la vale de cai, au TC care TREBUIE sa tempereze nesabuinta pilotului de cate ori se face simtita, pt a ramane cu toate rotile (2) pe pamant. Daca decuplezi TC si faci pe nebunul e treaba ta.

probabil nici eu nu inteleg multe lucruri, insa in situatia sus mentionata TC-ul nu face 2 bani....este vorba de fizica...asa cum inertia te trage spre exterior daca intri prea tare in curba....

si da enduroturingurile(pot cara toata casa nevestei) de peste 100 si la vale cai, cu peste 1200cc vor face treaba asta cu toate sistemele de pe lume....dar cum spuneam, pana acum 2 ani facea asta doar bmw-u acum nu inseamna ca fenomenu nu se va repeta si la noii veniti - fizica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bavaria vinde 3.8 mobre pe cincinal. Nici nu stiu la ce le-ar mai trebui o baza de date. Eu vorbeam de o piata unde sunt zilnic la vanzare cam 100.000 mobre din 1912 pana in 2012 cu un milion de posesori de carnet cat A. Nici nu vreau sa ma gandesc cati ar fi in Germania sau Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...