eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Era culmea ca BMW sa renunte la cioc dupa ce aproape toti l-au adoptat. Pana si noul DL1000 model 2013 il are.Marea dezamagirii nu este claxonul sau semnalizarea, ci faptul ca nu au mers pana la cap cu motorul. Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei. La renumarare a iesit ca ambreiaju e in ulei DL1000 2013-Prototip are o "frumusete" de cioc si far de Transalp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Prima senzatie a fost ca seamana cu Multistrada. Apoi am vazut treaba aia rotunda in fata, unde era decupat motorul. Nu stiam sigur daca e ambreiajul sau alternatorul... S-a dovedit a fi ambreiajul, deci gata cu patinari din cauza la simeringuri care cedeaza. Un plus zic eu, care compenseaza cu alternatorul mai mic ca si putere decat modele precedente. Si altenatorul nu mai e deasupra motorului in fata, deci nu mai ai grija curelei, care oricum costa 30 de lei, si l-au pus zic eu tot in ulei. Asta poate insemna ca nu mai e cu excitatie ci cu magnet permanent. Si atunci sa vezi tu piata de desfacere pentru regulatoare de tensiune pe beamvee Altfel, ca si constructie, pare a avea centrul de greutate mai jos. Acelasi DOHC dar zic eu mai manevrabil, de vreme ce e mai jos. Mai usor de ridicat. Mai... mai bine il lasau asa cum era el dinainte Daca pana acum credeam ca o sa scada pretul la 1200 pre 2012, teama mi-e ca ma insel. O sa ramana lumea la ce e sigur. Racit cu apa si mai multa putere sau mai multa bataie de cap (a se citi costuri) la reparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cineva interesat de o plimbare? Click! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cineva interesat de o plimbare? Click! Decat daca ma lasa cu newborn seat in loc de top case Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Pana acum i-a copiat Multistrada. Acum am senzatia ca s-au inversat rolurile. Nu-mi plac: ciocul, ciudateniile alea pe care le-au pus pe post de carene laterale, 120 pe fata si noianul de butoane. Plus ca s-a dus dreacu hackingul cu xenoane. In rest... fie intr-un ceas bun! nu stiu cu ce ia copiat multistrada zau poate ma lamuresti si pe mine...faptul ca e tot touring sau? acum despre motor cum multi au spuso si sunt deacord ciocul ala e urat rau si parca disproportioneaza motoreta , farul in schimb mi se pare interesant si parca se preteaza mai bine cu offroad ul nus de ce da asa imi inpira mie in rest o redesenare la ce a fost cu exceptia rotii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Devenise asa, un soi de moda ca mai toate mobrele dual sport sa dezvolte cioc si cardan. Iar acum, e prima data dupa R1100 cand GS-ul incepe sa schimbe linia designului. Mie mi se pare ca si-a pierdut ceva din aerul robust pe care il aveau modelele anterioare. Si am strania senzatie ca nu-s singurul. In fine, nu era decat o observatie subiectiva, nu cred ca merita sa devina obiectul unei "lamuriri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Daca bunica mea ar mai fi trait si ar fi fost interesata de fenomenul moto si ar fi vazut noul BMW si noul KTM ar fi spus : "-S-a intors lumea cu sus-n jos maica!" Primele poze pe care le vad cu noul BMW sunt cu cramponate iar primele poze cu noul KTM cu gume de strada WTF !!!! Si ce naiba au toti de au inceput sa faca tobele alea asa de mari si de turtite zici ca sunt arme SF! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Prima senzatie a fost ca seamana cu Multistrada. Apoi am vazut treaba aia rotunda in fata, unde era decupat motorul. Nu stiam sigur daca e ambreiajul sau alternatorul... S-a dovedit a fi ambreiajul, deci gata cu patinari din cauza la simeringuri care cedeaza. Un plus zic eu, care compenseaza cu alternatorul mai mic ca si putere decat modele precedente. Si altenatorul nu mai e deasupra motorului in fata, deci nu mai ai grija curelei, care oricum costa 30 de lei, si l-au pus zic eu tot in ulei. Asta poate insemna ca nu mai e cu excitatie ci cu magnet permanent. Si atunci sa vezi tu piata de desfacere pentru regulatoare de tensiune pe beamvee Altfel, ca si constructie, pare a avea centrul de greutate mai jos. Acelasi DOHC dar zic eu mai manevrabil, de vreme ce e mai jos. Mai usor de ridicat. Mai... mai bine il lasau asa cum era el dinainte Daca pana acum credeam ca o sa scada pretul la 1200 pre 2012, teama mi-e ca ma insel. O sa ramana lumea la ce e sigur. Racit cu apa si mai multa putere sau mai multa bataie de cap (a se citi costuri) la reparat? Treaba cu ambreiajul e f. OK. Mult mai ieftin si mai usor de intretinut. La treaba cu alternatorul nu ma pronunt pt. ca nu ma pricep. Iar faptul ca-i racit cu apa il pune pe sosea mai mult decat ar fi vrut lumea sa-l puna inainte Nu zic ca e rau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 citesc de 6 pagini si inca ma minunez.......................... ALOOOOOOOOOOOOO TOVARASI SUNTEM IN 2012..........TOAMNA VRETI MOTOARE CA IN 1990?????????? VRETI LOOK CA IN 1970????????????????? VRETI FIABILITATE CA IN 1980??????????????????? BMW/KTM NU MAI ESTE CE A FOST.......ESTE PUR MARKETING, ESTE TOTAL AXAT PE A VINDE CAT MAI MULT SI NICIDECUM A TINE CAT MAI MULT UN PRODUS LA CONSUMATOR KTM A VAZUT CA BMW VINDE PE SEGMENTUL GS/GSA CE MAI BINE SI ATUNCI A ADAPTAT 990 "CERINTELOR" CUMPARATORILOR CATI INTRA CU VACA DE 990 IN TEREN....???????????????? ASA CA DAI SI ADAPTEAZA.L PENTRU STRADA DE CE CARDAN PE STANGA , DE CE PE DREAPTA PAI IN PUII MEI, SA VANDA CAT MAI MULTE PIESE DE SCHIMB SA NU SE MAI POTRIVEASCA DE LA UN AN LA ALTUL TELEFOANELE MOBILE DE CE SCHIMBA MUFELE DE LA UN MODEL LA ALTUL????????? NU SUNTEM DECAT O PIATA DE CONSUM VREI CUMPERI NU VREI ...RAMAI CU SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Bine mah da' de ce tipi? Am inteles de prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 Bine mah da' de ce tipi? Am inteles de prima data. sa va TREZITI din visare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 2 chestii am remarcat care m-au deranjat asa la prima vedere: 1. Alternatorul care acum e mai slab. 2. Puterea aici e un pic de discutat da e mai puternic dar nesemnificativ. Nu zic ca ar avea nevoie de mai multa putere dar sa treci de la o suta si ceva ca nu stiu exact cat avea la 125 de cai cand restul lumii deja este sau se indreapta spre 150 mi se pare penibil pai pt cativa cai in plus nu merita pusa apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 sa va TREZITI din visare Io-s treaz de la 5 plm. PS: o sa ramai cu moby mult timp de acum incolo. Asta doar daca nu cumva vrei sa faci ceva enduro si iti iei geseu' asta nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) 2 chestii am remarcat care m-au deranjat asa la prima vedere: 1. Alternatorul care acum e mai slab. 2. Puterea aici e un pic de discutat da e mai puternic dar nesemnificativ. Nu zic ca ar avea nevoie de mai multa putere dar sa treci de la o suta si ceva ca nu stiu exact cat avea la 125 de cai cand restul lumii deja este sau se indreapta spre 150 mi se pare penibil pai pt cativa cai in plus nu merita pusa apa. Nu e vorba de cai in plus, ci de normele de poluare viitoare si poate de un TC inca insuficient perfectionat. Daca ABS-ul este inca decuplabil si cu discurile la vedere, nu ma astept la prea mult progres in electronica moto BMW la noul GS. Cel putin deocamdata. Alternatorul este mai slab, dar si farurile consuma mai putin si poate-si fac si treaba mai bine sa nu mai trebuiasca proiectoare. Editat Octombrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Nu e vorba de cai in plus, ci de normele de poluare viitoare si poate de un TC inca insuficient perfectionat. Daca ABS-ul este inca decuplabil si cu discurile la vedere, nu ma astept la prea mult progres in electronica moto BMW la noul GS. Cel putin deocamdata. Alternatorul este mai slab, dar si farurile consuma mai putin si poate-si fac si treaba mai bine sa nu mai trebuiasca proiectoare. Personal desi nu cred ca este nevoie de puterea aia ma asteptam sa fie pe la un 150 cai din motive legate de marketing si de concurenta. ABS-ul va ramane decuplabil e o chestie de marketing pe care am mai spus-o ..sunt unii raideri cu probleme la mansarda care nu vor ABS de loc iar altii sunt convinsi ca : "in off te omoara". Da la treaba cu farurile si alternatorul s-ar putea sa ai dreptate insa mi se pare destul de mult mai slab ..in fine oricum e suficient si oricum exista proiectoare cu led care consuma mai nimic si fac super lumina. A si un considerent personal .....e urata in draci...dar in fine asta tine de gust si chiar si asa perceptiile se mai schimba ...la fel mi se parea 800-le meu cand l-am cumparat ....acum ....nu mi se mai pare asa urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Personal desi nu cred ca este nevoie de puterea aia ma asteptam sa fie pe la un 150 cai din motive legate de marketing si de concurenta. ABS-ul va ramane decuplabil e o chestie de marketing pe care am mai spus-o ..sunt unii raideri cu probleme la mansarda care nu vor ABS de loc iar altii sunt convinsi ca : "in off te omoara". Da la treaba cu farurile si alternatorul s-ar putea sa ai dreptate insa mi se pare destul de mult mai slab ..in fine oricum e suficient si oricum exista proiectoare cu led care consuma mai nimic si fac super lumina. A si un considerent personal .....e urata in draci...dar in fine asta tine de gust si chiar si asa perceptiile se mai schimba ...la fel mi se parea 800-le meu cand l-am cumparat ....acum ....nu mi se mai pare asa urat. ABS-ul te omoara in off daca este montat de BMW sau de altii in generatiile mai vechi. Oricum din 2017 va fi obligatoriu nedecuplabil si ma astept sa nici nu poata fi decuplat atat de usor cum se face acum. Mai important mi se pare TC-ul pt ca mai mult de 60-70 CP nu poti transmite de la roata la asfalt decat la viteza maxima si oricum peste 200km/h. Ce te faci insa cu cai in plus daca accidental ii trezesti la viteze mici, sau pe teren alunecos. Faci buff? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 2 chestii am remarcat care m-au deranjat asa la prima vedere: 1. Alternatorul care acum e mai slab. 2. Puterea aici e un pic de discutat da e mai puternic dar nesemnificativ. Nu zic ca ar avea nevoie de mai multa putere dar sa treci de la o suta si ceva ca nu stiu exact cat avea la 125 de cai cand restul lumii deja este sau se indreapta spre 150 mi se pare penibil pai pt cativa cai in plus nu merita pusa apa. 1. s-a trecut aproape 100% la lumini cu LED; proiectoarele de exemplu au acum doar 14w/buc in loc de 55 sau 60/buc; stopuri si semnale cu LED, farul optional cu LED; or fi si ceva consumatori mai mici, poate si ABS-ul optimizat in sensul asta... eventual mai adaugi un navi care nu-i mare lucru... oricum GS avea un alternator destul de "mare" (720w). 2. daca de la 110 la 125 tie ti se pare nesemnificativ, mie nu mi se pare chiar asa. Iar cei 137 ai lui Tiger nu mi se par chiar asa departe. KTM e putin in alta liga as zice... nu-i vad luand mare lucru din clientii GS oricum. Iar cuplul (125Nm) este similar cu CT (126) dar peste XT (114) si Tiger (121). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Mi se pare mie sau saua este mai scurta? Radiatorul de ulei a disparut? Editat Octombrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ABS-ul te omoara in off daca este montat de BMW sau de altii in generatiile mai vechi. Oricum din 2017 va fi obligatoriu nedecuplabil si ma astept sa nici nu poata fi decuplat atat de usor cum se face acum. Mai important mi se pare TC-ul pt ca mai mult de 60-70 CP nu poti transmite de la roata la asfalt decat la viteza maxima si oricum peste 200km/h. Ce te faci insa cu cai in plus daca accidental ii trezesti la viteze mici, sau pe teren alunecos. Faci buff? Merg cu abs-ul in off si nu am murit inca si am mai mers si cu altii care au chiar abs-uri de generatie foarte veche si nici ei nu au murit. Cum spuneam este un mit. TC-ul mi se pare frectie si am peste ce 60~70 CP despre care vb tu si crede-ma ca ii poti transmite si la mai putin de 200km/h si chiar ai nevoie de calutii aia treziti la viata ba chiar as spune ca de cele mai multe ori i-am trezit la viata in off nu pe asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Parere subiectiva bazata pe aparatele de masura cu care fiecare dintre noi suntem dotati, vaz, auz, etc. Putere transmisa la sol este data de coeficientul de frecare si greutatea pe roata si nu de cat de mult turezi motorul in diferite situatii.Nici macar pe asfalt roata de moto nu poate sa transmita mai mult de 60-70 CP pt ca dupa ce depaste pragul, aluneca. Doar la viteze mari poate si si acolo alunecare depaseste 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Parere subiectiva bazata pe aparatele de masura cu care fiecare dintre noi suntem dotati, vaz, auz, etc. Putere transmisa la sol este data de coeficientul de frecare si greutatea pe roata si nu de cat de mult turezi motorul in diferite situatii.Nici macar pe asfalt roata de moto nu poate sa transmita mai mult de 60-70 CP pt ca dupa ce depaste pragul, aluneca. Doar la viteze mari poate si si acolo alunecare depaseste 10% Offtopic da' fizic ce zici tu acolo e cam gresit... Aparatele de masura cu care suntem dotati sunt subiective, dupa cum zici - deci nu prea sunt de masura ca etalonul difera. Puterea nu se transmite la sol, forta se transmite, puterea doar e un fel de produs intre forta si viteza ca sa zic asa... sau intre cuplu si rotatie cu ceva coeficienti bagati pe acolo. Deci depinde de turatie. In rest nu inteleg faza cu transmisu de 60-70cai pe asfalt deloc. Editat Octombrie 3, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Pai exact asta am spus si eu la interventia lui ERU. Nu poti aprecia fara sa masori cat din puterea motocicletei este folosita. Tot ce este peste, mai mult incurca decat ajuta. Editat Octombrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Parere subiectiva bazata pe aparatele de masura cu care fiecare dintre noi suntem dotati, vaz, auz, etc. Putere transmisa la sol este data de coeficientul de frecare si greutatea pe roata si nu de cat de mult turezi motorul in diferite situatii.Nici macar pe asfalt roata de moto nu poate sa transmita mai mult de 60-70 CP pt ca dupa ce depaste pragul, aluneca. Doar la viteze mari poate si si acolo alunecare depaseste 10% Si cine a zis ca nu trebuie sa derapeze roata. Mai ales in off cum spuneam sunt multe situatii unde trezesc ls viata caii aia si spatele derapeaza in draci. Altfel nu treci. Pentru unii este si foarte fun sa derapeze spatele. Altii folosesc acest derapaj pt viraje msi stranse sau intoarceri. Pai exact asta am spus si eu la interventia lui ERU. Nu poti aprecia fara sa masori cat din puterea motocicletei este folosita. Tot ce este peste, mai mult incurca decat ajuta. Daca stii graficul putere turatie stii ca daca esti la x ture ai cam puterea y. Deci se poate aprecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Cand derapeaza nu mai transmite la sol nimic, iar in graficul amintit este trecuta puterea disponibila nu cea transmisa efectiv. Exact de aici pleaca confuzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.