Tsunami Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 O veste nu foarte buna pentru posesorii de 1200, de orice fel, fabricate pana in Aprilie 2010. Grupul (final drive-ul), nu are gaura de aerisire, la fel ca orice sistem ce are roti dintate inauntru si ulei. Cand uleiul se incinge, se acumuleaza presiune. Si atunci incep sa curga simeringuri... Daca nu esti pe faza, iti curge tot uleiul si mergi pe uscat. Asta e cel mai rau scenariu. Ce a facut BMW? Or pus aerisitor, dar numai dupa data mai sus mentionata. Culmea e ca pe 1100/1150 exista, la cutia de viteze exista la toate, dar la 1200 nu or pus. Ca si solutie, s-or gandit sa reduca cantitatea de ulei de la 220 ml la 180 ml. Daca e mai putin ulei, e mai putin volum de dilatat deci mai putina presiune. Intre timp, o sa incerc sa caut si eu o solutie. Definitiva M-am exprimat gresit zicand toti cu 1200. De fapt, doar cei ce au grup ca si asta asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor, dar m-as indoi ca inginerii d-acolo sa bnu stie ce zisei io. interesant. unde anume am aerisirea aia la 11-50, ca eu nu stiu de ea? alta intrebare, de unde cumpar un o-ring de buson de ulei ca mi-a cam murdarit cilindrul si nu vreau sa-l iau de la bavaria? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 SuperTenere este o motocicleta minunata, gasesti pe ea ce nu te gandesti..) . interesant. unde anume am aerisirea aia la 11-50, ca eu nu stiu de ea? Sunt si eu curios, nu stiam nici eu de ea.. .alta intrebare, de unde cumpar un o-ring de buson de ulei ca mi-a cam murdarit cilindrul si nu vreau sa-l iau de la bavaria? Cam la orice magazin care vinde piese auto, mergi cu cel vechi dupa tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. nici Dan Cata n-a zis c-ar fi pe dos.. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor, dar m-as indoi ca inginerii d-acolo sa bnu stie ce zisei io. mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 asta e la vrajeala, aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. Ce are asta a face cu ce am zis eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Ce are asta a face cu ce am zis eu? mare mester deci sa venim la tine sa ne iei fecioria la cardan? sau asteptam sa curga ...inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Lectura de iarna la gura sobei. https://www.press.bmwgroup.com/press...hmentId=207949 La plimbare cu geseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 28, 2013 Admin Share Postat Februarie 28, 2013 Aici Da, evident, am si eu asa ceva, numai ca este atat de mare si vizibil incat..nu-mi aminteam de ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Lectura de iarna la gura sobei. https://www.press.bmwgroup.com/press...hmentId=207949 La plimbare cu geseul. alooo domnu' la gura sobei o fi la altiiiiii.......IARNA LA UNIIIIIIII ...A INCEPUT SEZONUL MAI DE MULT.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ce are asta a face cu ce am zis eu? tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering. eu zisei ca nu stai sa nu uit zambetu' Da, evident, am si eu asa ceva, numai ca este atat de mare si vizibil incat..nu-mi aminteam de ea.. sunt pe aceeasi strada cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering. eu zisei ca nu stai sa nu uit zambetu' tsunami are dreptate aici, cat timp lichidul ramane lichid, cu cat e mai mult lichid si mai putin aer cu atat o sa fie variatia de presiune mai mica cu cea de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 anunt de ultima ora.... cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou... se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar.... in fine, inca o dovada de "conservari ' ce sunt(eti). din ce mi amintesc am vazut in tari civilizate banda aia speciala pt ce zici tu aici ( dar politistul pe care l-am intrebat n a stiut sa mi explica prea clar- el zicea ceva de taxi, autobuze..etc ) . Acum totul e clar, ne aliniem la UE cu banda pt autobuze. Ca idee, va trage si de aia de curent pt troleibuz sau mergeti pe baterii pana la prima statie ?:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 alooo domnu' la gura sobei o fi la altiiiiii.......IARNA LA UNIIIIIIII ...A INCEPUT SEZONUL MAI DE MULT.......... Duminica la 10, Giurgiu, icre de crap cu ceapa si bors de peste. Scurt de deschidere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering. eu zisei ca nu stai sa nu uit zambetu' Ai dreptate, in sensul ca nu Ce e cald se dilata. De aia ai vas de expansiune la masina, la centrala de acasa si la toate cazanele cu apa calda din lumea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală... fiindca are CO2 in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O poza care valoreaza 1000 de cuvinte = Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Nu mai compara uleiul cu apa - au puncte de fierbere total diferite... in oala de presiune nu creste presiunea ca se dilata apa in stare lichida ci ca se evapora si trece in stare gazoasa... unde e alta smecherie. Lichidele ( cat raman in stare lichida ) au variatie mica de volum in raport cu temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu ma dau batut. Comparatia de mai sus era una exagerata, binenteles. Numa bine, la grupuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Eu ma dau batut. ..... Normal ca te dai B374 are dreptate, lichidul nu-si creste volumul (simtitor) in urma variatiilor de temperatura, doar daca se transforma in gaz (se evapora). Or, nu se compara temperatura la care apa incepe sa se evapore cu temperatura la care se evapora un ulei hidraulic (proiectat sa reziste la frictiuni si presiune). In caz normal, uleiul din grup n-are cum sa se incinga atat de mult, doar n-or merge cineva cu 200 km/h timp de ore intregi in Death Walley. Editat Martie 1, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O fi una o fi alta .........eu am patit-o pe pielea mea , cativa baieti de pe forum stiu povestea [ R 1200 rt ] destul de nou cred eu , dupa aprx. 40 min tinuta pe 200 km/ora , simeringul si rulmentul grupului au cedat .........trage-ti voi concluzile cei de la bavaria nu au putut sa-mi dea o explicatie care sa mi se para plauzibila . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală... si femeile la fel, la coca cola e altceva. gazul e diluat in lichid. el ie acolo, da nu-l vezi. ca sa trezesti gazul, deschide usor sticla si pune-i un piramidon in ea... noi discutam de aici de dilatarea fluidelor in functie de caldura. O fi una o fi alta .........eu am patit-o pe pielea mea , cativa baieti de pe forum stiu povestea [ R 1200 rt ] destul de nou cred eu , dupa aprx. 40 min tinuta pe 200 km/ora , simeringul si rulmentul grupului au cedat .........trage-ti voi concluzile cei de la bavaria nu au putut sa-mi dea o explicatie care sa mi se para plauzibila . Vik. mah esti copil??? cum adica la 200 "au cedat"??? si tu mai poti scrie? ia da ceva detalii. cum ai simtit, ca de fapt de auzit nu prea se poate la viteza aia.. O poza care valoreaza 1000 de cuvinte = na, ca si tu esti cu testul. ia o sonda de temperatura si un manometru sonda, o pui pe peretii oalei manometrul in locul supapei gravitationale. pui doar 200mL de apa in oala si o pui pe foc. ridici temperatura oalei pana cand sonda iti arata 70°C notezi presiunea, de fapt e diferenta de presiune. acum umplii oala cu apa pana sus. repeti testul. notezi diferenta de presiune. faci comparatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 tsunami are dreptate aici, cat timp lichidul ramane lichid, cu cat e mai mult lichid si mai putin aer cu atat o sa fie variatia de presiune mai mica cu cea de temperatura. atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu nu pot afirma 100/100 ca simeringul si rulmentul [ au cedat din cauza vitezei ] sau poate rulmentul a cedat primul si facand putin joc a terminat simeringul dupa care a inceput normal sa dea ulei pe afara ,la acea viteza nu am simntit nimic ,cand am redus pt a intra intr-o benzinarie prima senzatie am simntit ca balanseaza spatele ,am zis ca am facut pana si am pierdut presiunea ,iti dai seama ca m-am cam albit putin intrebandu-ma daca am facut pana la acea viteza ,nu prea se lega eram totusi pe autostrada care este destul de curata ,dupa ce am oprit si m-am uitat la roata spate am vazut ulei pe ea nu mult dar suficent pt a crea acel balans usor ,uitadu-ma mai atent am vazut ulei pe spatele grupului , se pare ca a avut cineva grija de mine pot spune ,deci fratilor cu viteza mai usor ca nu se stie niciodata ce se poate intanpla ..........cam asta a fost . Vik. *Acum ca am trecut la GSA anul acesta mai mult pe la mare si la munte cu cortu si pe offroad sper si mai sper sa nu plec de unul singur chiar imi doresc cativa doritorii de plecari de vinerea pana duminica cu corturile pe motoare la munte /mare/delta..... sunt destule locuri frumoase si cred ca pe unde putem intra cu GS-urile nu prea pot sa intre mamaligarii cu cosrvele lor inpreuna cu manelele lor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Cam aceleasi ganduri am si eu pt la vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.