vis-a-vis Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 anunt de ultima ora.... cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou... se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar.... in fine, inca o dovada de "conservari ' ce sunt(eti). din ce mi amintesc am vazut in tari civilizate banda aia speciala pt ce zici tu aici ( dar politistul pe care l-am intrebat n a stiut sa mi explica prea clar- el zicea ceva de taxi, autobuze..etc ) . Acum totul e clar, ne aliniem la UE cu banda pt autobuze. Ca idee, va trage si de aia de curent pt troleibuz sau mergeti pe baterii pana la prima statie ?:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 alooo domnu' la gura sobei o fi la altiiiiii.......IARNA LA UNIIIIIIII ...A INCEPUT SEZONUL MAI DE MULT.......... Duminica la 10, Giurgiu, icre de crap cu ceapa si bors de peste. Scurt de deschidere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 tu zisesi ca mai putin ulei, implicit mai mult aer rezulta la temperatura (care nu cred sa depaseasca un 50°C) o presiune mai mica pe simering. eu zisei ca nu stai sa nu uit zambetu' Ai dreptate, in sensul ca nu Ce e cald se dilata. De aia ai vas de expansiune la masina, la centrala de acasa si la toate cazanele cu apa calda din lumea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală... fiindca are CO2 in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O poza care valoreaza 1000 de cuvinte = Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Nu mai compara uleiul cu apa - au puncte de fierbere total diferite... in oala de presiune nu creste presiunea ca se dilata apa in stare lichida ci ca se evapora si trece in stare gazoasa... unde e alta smecherie. Lichidele ( cat raman in stare lichida ) au variatie mica de volum in raport cu temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu ma dau batut. Comparatia de mai sus era una exagerata, binenteles. Numa bine, la grupuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Eu ma dau batut. ..... Normal ca te dai B374 are dreptate, lichidul nu-si creste volumul (simtitor) in urma variatiilor de temperatura, doar daca se transforma in gaz (se evapora). Or, nu se compara temperatura la care apa incepe sa se evapore cu temperatura la care se evapora un ulei hidraulic (proiectat sa reziste la frictiuni si presiune). In caz normal, uleiul din grup n-are cum sa se incinga atat de mult, doar n-or merge cineva cu 200 km/h timp de ore intregi in Death Walley. Editat Martie 1, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O fi una o fi alta .........eu am patit-o pe pielea mea , cativa baieti de pe forum stiu povestea [ R 1200 rt ] destul de nou cred eu , dupa aprx. 40 min tinuta pe 200 km/ora , simeringul si rulmentul grupului au cedat .........trage-ti voi concluzile cei de la bavaria nu au putut sa-mi dea o explicatie care sa mi se para plauzibila . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 O sticlă de Cola aproape plină e mai tare ca una aproape goală... si femeile la fel, la coca cola e altceva. gazul e diluat in lichid. el ie acolo, da nu-l vezi. ca sa trezesti gazul, deschide usor sticla si pune-i un piramidon in ea... noi discutam de aici de dilatarea fluidelor in functie de caldura. O fi una o fi alta .........eu am patit-o pe pielea mea , cativa baieti de pe forum stiu povestea [ R 1200 rt ] destul de nou cred eu , dupa aprx. 40 min tinuta pe 200 km/ora , simeringul si rulmentul grupului au cedat .........trage-ti voi concluzile cei de la bavaria nu au putut sa-mi dea o explicatie care sa mi se para plauzibila . Vik. mah esti copil??? cum adica la 200 "au cedat"??? si tu mai poti scrie? ia da ceva detalii. cum ai simtit, ca de fapt de auzit nu prea se poate la viteza aia.. O poza care valoreaza 1000 de cuvinte = na, ca si tu esti cu testul. ia o sonda de temperatura si un manometru sonda, o pui pe peretii oalei manometrul in locul supapei gravitationale. pui doar 200mL de apa in oala si o pui pe foc. ridici temperatura oalei pana cand sonda iti arata 70°C notezi presiunea, de fapt e diferenta de presiune. acum umplii oala cu apa pana sus. repeti testul. notezi diferenta de presiune. faci comparatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 tsunami are dreptate aici, cat timp lichidul ramane lichid, cu cat e mai mult lichid si mai putin aer cu atat o sa fie variatia de presiune mai mica cu cea de temperatura. atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu nu pot afirma 100/100 ca simeringul si rulmentul [ au cedat din cauza vitezei ] sau poate rulmentul a cedat primul si facand putin joc a terminat simeringul dupa care a inceput normal sa dea ulei pe afara ,la acea viteza nu am simntit nimic ,cand am redus pt a intra intr-o benzinarie prima senzatie am simntit ca balanseaza spatele ,am zis ca am facut pana si am pierdut presiunea ,iti dai seama ca m-am cam albit putin intrebandu-ma daca am facut pana la acea viteza ,nu prea se lega eram totusi pe autostrada care este destul de curata ,dupa ce am oprit si m-am uitat la roata spate am vazut ulei pe ea nu mult dar suficent pt a crea acel balans usor ,uitadu-ma mai atent am vazut ulei pe spatele grupului , se pare ca a avut cineva grija de mine pot spune ,deci fratilor cu viteza mai usor ca nu se stie niciodata ce se poate intanpla ..........cam asta a fost . Vik. *Acum ca am trecut la GSA anul acesta mai mult pe la mare si la munte cu cortu si pe offroad sper si mai sper sa nu plec de unul singur chiar imi doresc cativa doritorii de plecari de vinerea pana duminica cu corturile pe motoare la munte /mare/delta..... sunt destule locuri frumoase si cred ca pe unde putem intra cu GS-urile nu prea pot sa intre mamaligarii cu cosrvele lor inpreuna cu manelele lor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Cam aceleasi ganduri am si eu pt la vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180? Numa tu ai fost atent la scoala in clasele de gimnaziu? Restul... ca sa va lamuriti, am facut urmatorul experiment: am luat un flacon dinala de plastic care avea miere initial in el. Cand ii pui capacul, inchide etans. Am pus in el cam 20% ulei. Am inchis capacul. L-am palpat, ca sa vad cat de "tare" se simte. L-am pus in cuptorul cu microunde, l-am lasat sa mearga ~ 30 secunde, pe Hi Dupa 30 de secunde, apreciez ca o ajuns cam la 40 de grade. Am scos afara recipientul si era tare ca piatra. Cand am desfacut capacul, s-a auzit presiunea cum o iesit afara. Am scris asta nu ca sa va demonstrez neaparat ca am dreptate, ci ca sa subliniez ca unii habar nu au de ce au in jurul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Numa tu ai fost atent la scoala in clasele de gimnaziu? Restul... ca sa va lamuriti, am facut urmatorul experiment: am luat un flacon dinala de plastic care avea miere initial in el. Cand ii pui capacul, inchide etans. Am pus in el cam 20% ulei. Am inchis capacul. L-am palpat, ca sa vad cat de "tare" se simte. L-am pus in cuptorul cu microunde, l-am lasat sa mearga ~ 30 secunde, pe Hi Dupa 30 de secunde, apreciez ca o ajuns cam la 40 de grade. Am scos afara recipientul si era tare ca piatra. Cand am desfacut capacul, s-a auzit presiunea cum o iesit afara. Am scris asta nu ca sa va demonstrez neaparat ca am dreptate, ci ca sa subliniez ca unii habar nu au de ce au in jurul lor Intreb si eu a crescut sau scazut nivelul uleiului cumva in borcan? nu cumva 80% aer s-a dilatat de fapt? pune si 80% ulei si compara poc-ul... eventual ca sa fie oabla treaba fa ca la scoala la experimente si masoara si temperatura si presiunea. Ca idee, apa isi variaza volmul cam cu 4% intre 4C si 100C. Uleiul cred ca ceva mai mult. Fara aer ar crapa, adevarat ca lichidele nu prea-s compresbile ceea ce insemna presiune enorma... acu' daca nu ma insel aerul in volum constant de la 0C - 100C creste presiunea cu 37%... Ma rog, nu vreau sa pornesc polemici - probabil ceva posibilitate de aerisire e cea mai destepta chestie Editat Martie 1, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180? mi-am dat eu cu presupusu': aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor. dar acu o intrebare: la 220 era PLIN cu ulei?? avea si ceva aer? de ce zic asta, poate o explicatie exista. daca prsupunem ca era full, presiunea exercitata de lichid pe simering datorita temperaturii sau temperaturii si fortelor hydro din timpul mersului era mai mare decat a aerului. bmw, scotand din lichid, da volum mai mare de expasiune a lichidului care e incompresibil, chiar daca aerul il comprima un pic. nu stiu daca m-am facut inteles. iei o seringa cu aer si-i astupi capatul cu degetul. poti impinge pistonul ca aerul este compresibil daca o umpli cu lichid, nu te mai poti juca. e ca lemnu. acum iei seringa cu aer si o incalzesti. aerul se dilata mai usor, dar presiunea e mai mica pentru ca e compresibil, moleculile-alea se mai strang. acum ia seringa, o umpli cu apa si o incalzesti. se dilata mai putin, dar nu poti negocia cu pistonul, lichidul fiind incpomresibil. gata, v-am facut sa ma credeti prima data, acum va fac sa ma credeti de exact opusul rezultatului., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Duminica la 10, Giurgiu, icre de crap cu ceapa si bors de peste. Scurt de deschidere. mdaaaa....GIURGIU asat unde e...soseau GIURGIULUI acolo pana in gara progresu...ca vin cu tramvaiul 12..... ALOOOOO DOMNUUUU DE UN SCURT ...MERG PE CENTURA NOI AM LUAT O LA ..LUNG CU 1 MARTIE ..COLO''SA O INTRARE PE LA TRANSFAGARASAN DE SIBIU.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Cate probleme pt un amarat de cardan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 2, 2013 Admin Share Postat Martie 2, 2013 Banui ca tu nu ai probleme de-astea la Yamaha, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 pffff ce intrebare... evident ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Banui ca tu nu ai probleme de-astea la Yamaha, nu? alooo domnu ....Yamaha. e fiabila....... cand mergi pana la GIURGIU cu 80 km/ h ce dracu sa se strice...... auzi la el..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Am 45000 km. Daca era bmw puteam fi la al doilea cardan. Sincer fara suparare, de la Simson incoace eu nu am auzit de vreo motocicleta care sa aiba atatea probleme la cardan. Editat Martie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Am 45000 km. Daca era bmw puteam fi la al doilea cardan. Sincer fara suparare, de la Simson incoace eu nu am auzit de vreo motocicleta care sa aiba atatea probleme la cardan. SIMSON BART, SIMSON ..... il stii si pe asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Daca SIMSON si-ar lua motocicleta, aceea nu poate fi decat bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.