Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Pe bune " FRATE " de astea se tine D-ul Harea ?

Pai eu tocmai lucrez la sistemul de prindere al toporului in locasurile montate de D-ul Harea .......sa se adevereasca vechiul proverb ca nu este pt cine se pregateste [ ursii si alte lighioane ] ci pt cine le "construieste "???................... :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul"

 

de aici se intelege ca la GSA poti sa iei curbele si fara sa te inclini :)) - io nu am bmw, ma gandeam ca la voi o fi diferit

 

Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini :) Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini :) Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele.

 

 

te ai dat cu ss? pe curbe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope. Dar comentariul era vis-a-vis de jucatul cu ghidonul la GSA. Pana la urma cred ca am inteles la ce te refereai... diferenta pe curbe stranse / ace de par, unde la GSA te folosesti mai mult de bracaj. (?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mai sunt maxim 10 zile si incepe pe bune sezonul sa va mai vad daca mai stati pe aici sa va dati " doctoratul" in ale conducerii ..........?

Sa dau si eu cu parerea asa precum Dorel ,,,,,, deci dupa aprx 20 K pe RT si doar aprx 7 K pe GS/GSA [ norocul meu ca le am pe amandoua in batatura ] pot spune cam asa :

1 : cum sta /aseaza pe curbe RT-ul este net superior GS/GSA , RT-ul este foarte greu pe fata practic te trage el in curbe indiferent de viteza si cat te inclini sau nu , de protectie vant /ploaie / frig nu mai vb , singura hiba pe care am simtit-o eu este la viteza foarte mica trebuie sa fii foarte atent sa nu o pui in bot sau eventuoal trebuie sa o cotrabalansezi cu corpul ,ceia ce nu este cazul la GS?GSA fiind foarte usoara pe fata .

2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare .

3 : IN FINAL ACUM EU PREFER GSA -UL este adevarat pierzand putin comfort , de aceia cred ca am fost nevoit sa bag ceva craitarii in niste porcarii de la wunderlich pt protectia mea , inca nu este gata ,max o sap si voi putea sa pun niste poze , voi astepta parerile voastre normal uni vor spune ,,,a da niste brizbizurii fara rost sau uite cum arunca uni banii .

Vom vedea parerile voastre .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mai sunt maxim 10 zile si incepe pe bune sezonul sa va mai vad daca mai stati pe aici sa va dati " doctoratul" in ale conducerii ..........?

Sa dau si eu cu parerea asa precum Dorel ,,,,,, deci dupa aprx 20 K pe RT si doar aprx 7 K pe GS/GSA [ norocul meu ca le am pe amandoua in batatura ] pot spune cam asa :

1 : cum sta /aseaza pe curbe RT-ul este net superior GS/GSA , RT-ul este foarte greu pe fata practic te trage el in curbe indiferent de viteza si cat te inclini sau nu , de protectie vant /ploaie / frig nu mai vb , singura hiba pe care am simtit-o eu este la viteza foarte mica trebuie sa fii foarte atent sa nu o pui in bot sau eventuoal trebuie sa o cotrabalansezi cu corpul ,ceia ce nu este cazul la GS?GSA fiind foarte usoara pe fata .

2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare .

3 : IN FINAL ACUM EU PREFER GSA -UL este adevarat pierzand putin comfort , de aceia cred ca am fost nevoit sa bag ceva craitarii in niste porcarii de la wunderlich pt protectia mea , inca nu este gata ,max o sap si voi putea sa pun niste poze , voi astepta parerile voastre normal uni vor spune ,,,a da niste brizbizurii fara rost sau uite cum arunca uni banii .

Vom vedea parerile voastre .........

ti-ai pus brizbriz-urile alea pentru tine sau ca sa-si dea unii cu parerea?

sau crezi ca e necesar sa le pui pe forum si sa vezi reactia oamenilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca omul si le pune si daca ne mai arata si noua

FOARTE BINE

pana la urma orice imbunatatire o faci poate e buna DOAR pentru tineinsa informatia e BUNA PENTRU TOATA LUMEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca omul si le pune si daca ne mai arata si noua

FOARTE BINE

pana la urma orice imbunatatire o faci poate e buna DOAR pentru tineinsa informatia e BUNA PENTRU TOATA LUMEA

n-am zis sa nu puna. n-am inteles partea cu parerea celorlalti. le pui pentru tine, ce conteaza ce cred ceilalti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai mentionat chestia asta aici pe forum... unul dintre motivele ptr care am ales GSA fata de GS este ca GSA-ul mi s-a parut o motocicleta mult mai "asezata" pe drum si cu greutate mai mare pe roata fata. Cand nu e incarcata, pot sa trag destul de usor de spate (destul de usor avand in vedere masa ei totala). In nici un caz nu mi se pare o motocicleta usoara pe fata, mai ales cu plinul facut :) Nu stiu RT-ul cum e la capitolul asta, dar compar cu foarte multe alte motociclete.

 

2. La cutii, banuiesc ca te referi la cutiile vario de pe GS, cele de aluminiu de pe GSA avand vreo 80L. "utili".

 

 

... GS?GSA fiind foarte usoara pe fata .

2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pioa, am uitat ...!

 

Tot astept ca cei de la Bavaria sa-i dea drumul la test ride; pana atunci ma tot uit prin / lecturez materialele pe care le-am strans; iar ce-mi place in mod deosebit, postez si aici - ca schimb de informatie.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa mai dureze pana la teste, a mai aparut o problema. daca se uda putin nu mai merge nici un fel de comanda electrica. desi toti testerii o considera cea mai buna din punct de vedere ciclistic, la fiabilitate......sursa: http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-bmw-al-top-nonostante-il-flop-moto-54532

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Nu frate si eu am pe ea cutiile originale pe GSA , crede-ma cutiile de la Rt-eu sunt mai incapatoare nu am facut un litraj dar chiar am sa le fac ,numai prin faptul ca poti pune doua casti in topcase si mai poti pune si cate ceva pe langa ele este ceva foarte super ,nu stiu daca imi impartasesti ideea dar cea mai fregventa problema a noastra mai ales vara cand te dai jos de pe motor este ce faci cu castile corect ?

cat despre greutate sigur Rt-ul este mai greu pe fata nu ma refer la dif de greutate de la rezervoare [ aprox 5 kg ] eu asa la percep mai merg din cand in cand si cu Rt-ul dar acum recunosc prefer GSA .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE FACCI CU CASTILE.......

LEGATE DE MOTO CU FIR METALIC SPECIAL

NU L AM LA INDEMNA SA I FAC POZA

DECI NU TREBUIE SA CARI CASTILE DUPA TINE...........DACA NU AI "SICRIUL IN DOTARE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu primavara !

Altfel inebuneste lumea pe tastatura..

Merge cu bio?

 

Faina scula, da complicata rau.

 

s-ar putea sa mai dureze pana la teste, a mai aparut o problema. daca se uda putin nu mai merge nici un fel de comanda electrica. desi toti testerii o considera cea mai buna din punct de vedere ciclistic, la fiabilitate......sursa: http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-bmw-al-top-nonostante-il-flop-moto-54532

Pacat ca nu e japoneza! Da cand se usuca merge? Or exista feonuri la 12 V. Turatech , Wunderlicht le-au bagat in lucru? Sa-i anunte cineva?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi de treaba motorul este misto. S-or rezolva si belelele, ca nu poate BMW sa ezicste fara locomotiva vanzarilor, cea mai cea din toate vremile. Macar de-ar extinde garantia la 7 ani ca Hyundai-ul. Schimba tot si la sfarsit e ca noua pt revanzare.

Atentie, in primul an cumpara pacalicii, adevaratii dupa doi, trei. Cel mai sigur inainte de parastas.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din contra: in primul an este cumparat (doar) de catre cei adevarati - cei care NU pun sub nicio forma la indoiala calitatea si traditia marcii!

 

Nu-ti fie teama, "locomotiva" este puternica, fiabila si poate trage mult ...!

 

Daca cumva nu stiai, "pacalicii" benficiaza de o garantie (doar) de 4 ani!

Asta spune multe, nu ...?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 ani pt a capata incredere intr-o fiabilitate discutabila. Vlad, Ianakim s-ar putea supara, ii excluzi dintre adevarati si-i incluzi la pacalici. 4 ani pe bune? Eu stiam de 2 si restul contra cost intr-o limita de Km. Cum necum tu cumpar-o, avem treaba!



Daca cumva nu stiai, "pacalicii" benficiaza de o garantie (doar) de 4 ani!

Dupa 4 vine 7, cat de curand, sa mai mananca si gura lu' SH din ea.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In privinta garantiei, cine nu (ma) crede, sa intrebe la Bavaria!

 

Daca nu faceam greseala sa vand GSA-ul, nu m-ar fi interesat noul model.

 

Cat despre "pacalici" din ce-am citit pana acum, majoritatea sunt fosti posesori de GS (1xx0) - si asta spune multe - dar si "convertiti" - iar asta spune si mai multe ...!

 

Exemplu: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=657113&page=509 - postul 7626, caci e cel mai recent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Advrider-ul e plin de convertiti la alte marci, in general jap, dupa 2-3, unii chiar 6 BMW-uri. Sa nu strigi la mine: Dovada ! Dovada ! cauta la Beasts. Interesanta garantia extinsa din start. Inseamna ca au si ei indoeli mari asupra fiabilitatii, sau mai exact asupra perceptiei fiabilitatii BMW in ultimii ani si incearca sa compenseze.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Advrider-ul e plin de convertiti la alte marci, in general jap, dupa 2-3, unii chiar 6 BMW-uri. Sa nu strigi la mine: Dovada ! Dovada ! cauta la Beasts. Interesanta garantia extinsa din start. Inseamna ca au si ei indoeli mari asupra fiabilitatii, sau mai exact asupra perceptiei fiabilitatii BMW in ultimii ani si incearca sa compenseze.

da. Si acesti convertiti la japoneze dupa 1 -2 ani isi dau sama ca ceva lipsetse, nu e ceea ce au cautat si se convertesc inapoi la BMW. Am mai vazut din astia.

 

 

 

adica daca eu vreau sa cupar un produs de ex un televizor sa fug de acei producatori care dau garantie multi ani? Imi iau direct TV care are garantie o zi. Ca aia trebuie sa fie tari.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...