Tsunami Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Atitudinea este identica, Bavaria, BMW Romania, n-am sesizat nici o diferenta. Cheltui energie sa le "transport" reputatia, sa ii evit, numai cand n-am alta alternativa o sa le folosesc serviciile cu un gust amar in gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Domnilor, la 1200GSA am o mica problema: dupa 10-15 min de mers cu faza lunga sau proiectoare, pe bord imi apare LightF. Nu sta tot timpul mesajul. Daca raman doar cu faza scurta, mesajul dispare. La fel, la pornire, cand isi face check-ul uneori apare LightF!, dar lumina pe scurta se aprinde. problema cunoscuta? e bateria? ps - nu am xenon. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2013 Admin Share Postat Aprilie 22, 2013 Ar putea fi o eroare, sau probabil un contact imperfect.., verifica atunci cind iti apare pe lunga sau proiectoare daca acestea se aprind in intervalul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Domnilor, la 1200GSA am o mica problema: dupa 10-15 min de mers cu faza lunga sau proiectoare, pe bord imi apare LightF. Nu sta tot timpul mesajul. Daca raman doar cu faza scurta, mesajul dispare. La fel, la pornire, cand isi face check-ul uneori apare LightF!, dar lumina pe scurta se aprinde. problema cunoscuta? e bateria? ps - nu am xenon. Multumesc! da-i in claxon cand se intampla si observa diferenta... daca se aute tare, normal..bateria e in regula. sa nu fie vreun mesaj sa te atentioneze ca ai faza lunga sau luminile de ceata (Fog lights, LightF) in cazul in care le-ai uita involuntar in timpul zilei. Pune si testerul pe ea, dar eu cred ca e doar un mesaj de atentionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Luv, luminile functioneaza normal si pe lunga si pe proiectoare, chiar si atunci cand apare mesajul de eroare. Tsunami, nu e de atentionare, e eroare. Stiu de la K1200R - acolo imi aparea de la xenon, dar macar era constant- statea tot timpul afisat pe bord, pe scurta/lunga. O sa incerc treaba cu claxonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 m-as mira sa fie de la stafidirea bateriei, dracu, 150W n-ar trebuisa fie o problema pentru alternator. cureaua sper ca nu-ti patineaza. eu as face o intrebare si la biamveu la mama lor, un email. veruifica si cureaua totusi. cu cat "cererea" e mai mare cu atat forta electromagnetica de a se opune e mai mare. daca nu e stransa.., greu de crezut, dar... elimin-o daca poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Verifica si becurile,faza scurta si faza lunga sau cele de la proiectoare. Si eu am patit exact acelasi lucru si era becul de pe faza scurta,l-am schimbat si n-a mai aparut problema. Becul parea ok,n-avea filamentul rupt sau ceva,probabil la soclu avea ceva. Oricum poti incerca si treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Nu are treaba cu bateria sau cu alternatorul sau alte asemenea. Sistemul electric CANBUS nu are sigurante fuzibile (nici una), protejeaza electronic partile sistemului, deconectand consumatorul "problema" din sistem. Pe acest sistem electronic de protectie se bazeaza si emiterea semnalelor de avertizare pe bord, de genul "lightF" = bec fata, sau "LightR" = bec spate (pozitie sau frana). Daca sistemul constata intreruperea circuitului (filament bec ars) sau un consum prea mic (xenon pe fata sau led-uri aftermarket pe spate), se afiseaza avertizarea. Eu de ex. am un stop aftermarket pe spate si uneori aparea semnalul de avertizare "LightR" (nu tot timpul, deci exact ca si la tine), pana s-a modificat din soft setarea (s-a comutat pe setarea LED). Daca nu se afiseaza constant, inseamna ca apare si dispare cauza avertizarii. Cauza poate fi un filament din bec care este rupt dar uneori totusi face contact (de ex. becul mic de pozitie in far). Iti recomand sa inlocuiesti toate becurile din far, dar sa le faci pe rand si asa iti vei da seama de unde vine problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Are sens ce zici, o sa incep sa dau jos si sa verific becurile. Multumesc! PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT Daca vrei una joasa (originala) nou-nouta, da-mi un PM. O poti avea diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Daca aveai Yamaha de 1200 nu ti aparea nici o eroare, dar te a mancat undeva sa umblii cu BMW si sa ai parte de treburi din astea care tin de caracterul sau , On topic - verificatul si curatatul fasungului ajuta la becul/rile respectiv/e . Am patit asta la masina si la fosta mobra (non BMW), era ceva oxidare pe acolo. Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Are sens ce zici, o sa incep sa dau jos si sa verific becurile. Multumesc! PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT vezi user "ali baba" - are in semnatura o sa TT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Super motor. Nici o legatura cu vechiul GS. Vibratii mult mai mici, cuplu din belsug (50km/h in viteza 6 fara tremuraturi), periculos de agresiva pe setarea Road, docila pe Enduro si Ploaie. Cadrul si cardanul stanca, nu se mai inmoaie la demaraj si frana de motor. Ciclistica foarte buna, practic vireaza singura, simtindu-se si mult mai usoara decat precedenta. Pozitia aproape identica ca la ST cu genunchii mai relaxati. Minusuri: platicele cam zornaie, cardanul aproape acelasi "clanc-clanc" la plecare si frana de motor, parbrizul cam mic pt turing si neclar pt enduro, si ma cam dezobisnuisem de vitezometru cu ac. Cadranele pt viteza si turatie, mici cu ace scurte, fara mare precizie in afisazul datelor. 20000 euro pot fi cheltuiti linistit. Atat deocamdata dupa o scurta plimbare in padure la Baneasa. Comparatia o faci cu o alta scurta plimbare in padure la Baneasa cu vechiul GS? Exista totusi o legatura ! SIGLA ! Sunt convins ca vei deveni posesorul unui exemplar ! Felicitari anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2013 Admin Share Postat Aprilie 23, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2013 Admin Share Postat Aprilie 23, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Hmm, se anunta interesant... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Salutare. Am o problema. Vedeti aici. Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu. L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare. S-a mai lovit cineva de problema? Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB. Multam, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 semering nou schimbat ulei cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ma intreb daca nu cumva are de-a face ca era cald grupul cand ai dat cu apa rece la spalatorie... Simeringul ala pare sa coste 5$, nu ii asa mare bataia de cap... Uleiul la fel, intre putin si nu e nici ala asa de scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Cand am fost la spalatorie, cursese deja. Nu stiu cand a inceput insa atunci am bagat de seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am inteles... Atunci... va trebui sa o schimbi... Is curios cat o sa iti ia la AB pentru asta. Si eu am patit la fel cu simeringul la grup la GS. Dupa o vreme, efectiv incepe sa curga, banuiesc ca de la varsta. Are si ala o viata... L-am schimbat, am pus alt ulei si doamne'ajuta-i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Dap, si eu sunt curios . Cat de complicata e operatia? Cumva ce e descris aici ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ca si idee, cu un extractor de simeringuri scoti ala vechiu si il pui pe asta nou la loc. Mai complicat e la pus uleiul, ca nu stii cat ai si cat trebuie sa pui ca sa completezi. Asa ca trebuie data roata jos, etrierul de pe disc, desfacut surubul ala ce tine grupul de link si basculat grupul ca sa curga uleiul afara, pus dopul la loc si pus alt ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 http://www.asphaltandrubber.com/news/consumer-reports-motorcycle-reliability/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Nimic nou sub soare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.