Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Atitudinea este identica, Bavaria, BMW Romania, n-am sesizat nici o diferenta.

Cheltui energie sa le "transport" reputatia, sa ii evit, numai cand n-am alta alternativa o sa le folosesc serviciile cu un gust amar in gura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor, la 1200GSA am o mica problema: dupa 10-15 min de mers cu faza lunga sau proiectoare, pe bord imi apare LightF. Nu sta tot timpul mesajul. Daca raman doar cu faza scurta, mesajul dispare.

La fel, la pornire, cand isi face check-ul uneori apare LightF!, dar lumina pe scurta se aprinde.

 

problema cunoscuta? e bateria?

 

ps - nu am xenon.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, la 1200GSA am o mica problema: dupa 10-15 min de mers cu faza lunga sau proiectoare, pe bord imi apare LightF. Nu sta tot timpul mesajul. Daca raman doar cu faza scurta, mesajul dispare.

La fel, la pornire, cand isi face check-ul uneori apare LightF!, dar lumina pe scurta se aprinde.

 

problema cunoscuta? e bateria?

 

ps - nu am xenon.

 

Multumesc!

 

da-i in claxon cand se intampla si observa diferenta...

daca se aute tare, normal..bateria e in regula.

 

sa nu fie vreun mesaj sa te atentioneze ca ai faza lunga sau luminile de ceata (Fog lights, LightF) in cazul in care le-ai uita involuntar in timpul zilei.

Pune si testerul pe ea, dar eu cred ca e doar un mesaj de atentionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luv, luminile functioneaza normal si pe lunga si pe proiectoare, chiar si atunci cand apare mesajul de eroare.

 

Tsunami, nu e de atentionare, e eroare. Stiu de la K1200R - acolo imi aparea de la xenon, dar macar era constant- statea tot timpul afisat pe bord, pe scurta/lunga.

O sa incerc treaba cu claxonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-as mira sa fie de la stafidirea bateriei, dracu, 150W n-ar trebuisa fie o problema pentru alternator. cureaua sper ca nu-ti patineaza.

eu as face o intrebare si la biamveu la mama lor, un email.



veruifica si cureaua totusi.

cu cat "cererea" e mai mare cu atat forta electromagnetica de a se opune e mai mare.

daca nu e stransa.., greu de crezut, dar... elimin-o daca poti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si becurile,faza scurta si faza lunga sau cele de la proiectoare. Si eu am patit exact acelasi lucru si era becul de pe faza scurta,l-am schimbat si n-a mai aparut problema.

Becul parea ok,n-avea filamentul rupt sau ceva,probabil la soclu avea ceva. Oricum poti incerca si treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are treaba cu bateria sau cu alternatorul sau alte asemenea.

Sistemul electric CANBUS nu are sigurante fuzibile (nici una), protejeaza electronic partile sistemului, deconectand consumatorul "problema" din sistem.

 

Pe acest sistem electronic de protectie se bazeaza si emiterea semnalelor de avertizare pe bord, de genul "lightF" = bec fata, sau "LightR" = bec spate (pozitie sau frana).

 

Daca sistemul constata intreruperea circuitului (filament bec ars) sau un consum prea mic (xenon pe fata sau led-uri aftermarket pe spate), se afiseaza avertizarea.

Eu de ex. am un stop aftermarket pe spate si uneori aparea semnalul de avertizare "LightR" (nu tot timpul, deci exact ca si la tine), pana s-a modificat din soft setarea (s-a comutat pe setarea LED).

 

Daca nu se afiseaza constant, inseamna ca apare si dispare cauza avertizarii.

Cauza poate fi un filament din bec care este rupt dar uneori totusi face contact (de ex. becul mic de pozitie in far).

 

Iti recomand sa inlocuiesti toate becurile din far, dar sa le faci pe rand si asa iti vei da seama de unde vine problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are sens ce zici, o sa incep sa dau jos si sa verific becurile. Multumesc!

 

PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT

 

Daca vrei una joasa (originala) nou-nouta, da-mi un PM. O poti avea diseara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveai Yamaha de 1200 nu ti aparea nici o eroare, dar te a mancat undeva sa umblii cu BMW si sa ai parte de treburi din astea care tin de caracterul sau :), On topic - verificatul si curatatul fasungului ajuta la becul/rile respectiv/e . Am patit asta la masina si la fosta mobra (non BMW), era ceva oxidare pe acolo.

 

Ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are sens ce zici, o sa incep sa dau jos si sa verific becurile. Multumesc!

 

PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT

 

vezi user "ali baba" - are in semnatura o sa TT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super motor. Nici o legatura cu vechiul GS. Vibratii mult mai mici, cuplu din belsug (50km/h in viteza 6 fara tremuraturi), periculos de agresiva pe setarea Road, docila pe Enduro si Ploaie. Cadrul si cardanul stanca, nu se mai inmoaie la demaraj si frana de motor. Ciclistica foarte buna, practic vireaza singura, simtindu-se si mult mai usoara decat precedenta. Pozitia aproape identica ca la ST cu genunchii mai relaxati. Minusuri: platicele cam zornaie, cardanul aproape acelasi "clanc-clanc" la plecare si frana de motor, parbrizul cam mic pt turing si neclar pt enduro, si ma cam dezobisnuisem de vitezometru cu ac. Cadranele pt viteza si turatie, mici cu ace scurte, fara mare precizie in afisazul datelor. 20000 euro pot fi cheltuiti linistit. Atat deocamdata dupa o scurta plimbare in padure la Baneasa.

Comparatia o faci cu o alta scurta plimbare in padure la Baneasa cu vechiul GS? Exista totusi o legatura ! SIGLA ! Sunt convins ca vei deveni posesorul unui exemplar ! Felicitari anticipate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am o problema. Vedeti aici.

Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu.

L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare.

 

S-a mai lovit cineva de problema? :)

 

Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB.

 

Multam,

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb daca nu cumva are de-a face ca era cald grupul cand ai dat cu apa rece la spalatorie...

 

Simeringul ala pare sa coste 5$, nu ii asa mare bataia de cap... Uleiul la fel, intre putin si nu e nici ala asa de scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am fost la spalatorie, cursese deja. Nu stiu cand a inceput insa atunci am bagat de seama :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...

 

Atunci... va trebui sa o schimbi... Is curios cat o sa iti ia la AB pentru asta.

 

Si eu am patit la fel cu simeringul la grup la GS. Dupa o vreme, efectiv incepe sa curga, banuiesc ca de la varsta. Are si ala o viata... L-am schimbat, am pus alt ulei si doamne'ajuta-i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si idee, cu un extractor de simeringuri scoti ala vechiu si il pui pe asta nou la loc.

 

Mai complicat e la pus uleiul, ca nu stii cat ai si cat trebuie sa pui ca sa completezi. Asa ca trebuie data roata jos, etrierul de pe disc, desfacut surubul ala ce tine grupul de link si basculat grupul ca sa curga uleiul afara, pus dopul la loc si pus alt ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...