Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2013 Admin Share Postat Aprilie 23, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2013 Admin Share Postat Aprilie 23, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Deschiderea sezonului de catre BMW Motorrad Romania, importatorul marcii BMW in Romania, detalii aici Hmm, se anunta interesant... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Salutare. Am o problema. Vedeti aici. Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu. L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare. S-a mai lovit cineva de problema? Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB. Multam, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 semering nou schimbat ulei cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ma intreb daca nu cumva are de-a face ca era cald grupul cand ai dat cu apa rece la spalatorie... Simeringul ala pare sa coste 5$, nu ii asa mare bataia de cap... Uleiul la fel, intre putin si nu e nici ala asa de scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Cand am fost la spalatorie, cursese deja. Nu stiu cand a inceput insa atunci am bagat de seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am inteles... Atunci... va trebui sa o schimbi... Is curios cat o sa iti ia la AB pentru asta. Si eu am patit la fel cu simeringul la grup la GS. Dupa o vreme, efectiv incepe sa curga, banuiesc ca de la varsta. Are si ala o viata... L-am schimbat, am pus alt ulei si doamne'ajuta-i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Dap, si eu sunt curios . Cat de complicata e operatia? Cumva ce e descris aici ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ca si idee, cu un extractor de simeringuri scoti ala vechiu si il pui pe asta nou la loc. Mai complicat e la pus uleiul, ca nu stii cat ai si cat trebuie sa pui ca sa completezi. Asa ca trebuie data roata jos, etrierul de pe disc, desfacut surubul ala ce tine grupul de link si basculat grupul ca sa curga uleiul afara, pus dopul la loc si pus alt ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 http://www.asphaltandrubber.com/news/consumer-reports-motorcycle-reliability/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Nimic nou sub soare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 What’s a “major problem”? For Harley guys, it could be “stock pipes weren’t loud enough.” For the Beemer guys, it could be “The final drive died when I didn’t change the oil in it for 80,000 miles.” )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Dupa birou asa de test si rodaj cauciucuri. Spre sfarsit le am impins mai tare dar nu la maxim, primele impresii sunt bune, parca se lasa mai usor pe viraj, probabil din cauza profilului mai rotund. Inclinarea ar trebui sa fie mai agresiva cand o sa le mai folosesc un pic, pe margini nu mai sunt intreruperi din cauza knob urilor ca la anakee 2, tourance etc. Sa vedem daca sapt viitore reusesc sa le bag pe drumuri de pamant. O sa le scot si pe ploaie cu prima ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Dap, si eu sunt curios . Cat de complicata e operatia? Cumva ce e descris aici ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salutare. Am o problema. Vedeti aici. Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu. L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare. S-a mai lovit cineva de problema? Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB. Multam, Sam la mine are joc rulmentul exterior si voi avea parte de aceeasi operatiune cat de curand. Recomandarea mea ar fi sa verifici temeinic/inlocuiesti preventiv si rulmentii, avand in vedere ca la 40k trebuie schimbati(confrom recomandarilor bmw) si neaparat sa ne spui cat te-a costat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 La 40000 km schimbi rulmentii la cardan? Nu pot sa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Am mai adaugat mici KM pe Anakee3, momentan sunt f incantat pe sosea, va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 La 40000 km schimbi rulmentii la cardan? Nu pot sa cred. Rulment. Te face sa fii mai atasat de mobra. Pana o vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 .................... Recomandarea mea ar fi sa verifici temeinic/inlocuiesti preventiv si rulmentii, avand in vedere ca la 40k trebuie schimbati(confrom recomandarilor bmw) si neaparat sa ne spui cat te-a costat.... BMW nu recomanda asa ceva, nu stiu de unde ai luat tu aceasta informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 am spus ca se recomanda, este evident ca poti sa-l lasi pana uruie insa nu poate fi placut sa te lase balta/incinga/topeasca simeringul cand esti la 1000km de casa prin cine stie ce tara/coclau.....nu cred ca e o regula a celor de la bmw avand in vedere ca acestea sunt subansamble cumparate de la diversi si mai mult, conteaza enorm pe unde mergi cu mobra..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salutare. Am o problema. Vedeti aici. Cred ca acum 2 week-enduri l-am spalat si am curata bine zona respectiva, sa vad daca mai curge sau nu. L-am lasat aseara, dupa ce m-am plimbat prin oras. Si azi dimineata am vazut si alea 2 picaturi cazute. Nu stiu daca erau acolo, insa coincidenta e prea mare. S-a mai lovit cineva de problema? Cel mai probabil ma asteapta o vizita in service la AB. Multam, Sam si mie mi s-a intamplat asemenea faza. am schimbat simeringul...cel vechi se scoate destul de usor. pana sa-l scot ma gandeam ca va fi greu, insa chiar nu, iar de introdus cel vechi e chiar foarte simplu, se baga cu cel vechi ca ajutor. costuri minime. daca mi-aduc bine aminte cred ca am dat pe al nou in jur de 60-70 ron si mie mi s-a intamplat asemenea faza. am schimbat simeringul...cel vechi se scoate destul de usor. pana sa-l scot ma gandeam ca va fi greu, insa chiar nu, iar de introdus cel vechi e chiar foarte simplu, se baga cu cel vechi ca ajutor. costuri minime. daca mi-aduc bine aminte cred ca am dat pe al nou in jur de 60-70 ron schimba simeringul( inlocuieste si uleiul in grup) si baga multa benzina, frate, ca de schimbat rumenti lasa pe altii. or sa se ceara ei schimbati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) BMW nu recomanda asa ceva, nu stiu de unde ai luat tu aceasta informatie. chiar de la bmw AB, dar daca tu lucrezi la ei, atunci mea culpa, poate stii tu mai bine.... Editat Aprilie 25, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 ca sa inlaturam orice dubiu: R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Adica la ce dubii ne referim, eu am spus foarte clar ca asta mi-a spus bmw, intelegand AB, din aceasta fisa nu pot sa deduc decat ca aceasta mobra nu are rulmenti.....nu zice nimic de ei deci, nu exista, ciudat pe adv rider se tot discuta de niste rulmenti. Editat Aprilie 25, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.