high_dive_eagle Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Sunt asa bine facute incat o sa fiu prea batran sa prid si eu una SH din pensioara mea. Tot respectul pentru marca si pentru touring (opusul categoriei "glontz"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Au fost situatii raportate chiar aici. La 22.05.2013 la 20:08, bill a spus: la astea a noastre, NU. s-au facut 250.000 km fara sa se agate de retensionarea spitelor uitati-va in capetele niplurilor sa vedeti contra suruburi in capatul spitelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) La 20.04.2013 la 11:57, bogdan_harea a spus: Super motor. Nici o legatura cu vechiul GS. Vibratii mult mai mici, cuplu din belsug (50km/h in viteza 6 fara tremuraturi), periculos de agresiva pe setarea Road, docila pe Enduro si Ploaie. Cadrul si cardanul stanca, nu se mai inmoaie la demaraj si frana de motor. Ciclistica foarte buna, practic vireaza singura, simtindu-se si mult mai usoara decat precedenta. Pozitia aproape identica ca la ST cu genunchii mai relaxati. Minusuri: platicele cam zornaie, cardanul aproape acelasi "clanc-clanc" la plecare si frana de motor, parbrizul cam mic pt turing si neclar pt enduro, si ma cam dezobisnuisem de vitezometru cu ac. Cadranele pt viteza si turatie, mici cu ace scurte, fara mare precizie in afisazul datelor. 20000 euro pot fi cheltuiti linistit. Atat deocamdata dupa o scurta plimbare in padure la Baneasa. Din magistrala expunere a EXPERTULUI rezulta CLAR ca iiob de la BMW au facut un salt enorm ca de la Dacia 1300 la Mecedes SLS . Evolutiv pt omul nostru.... Editat Mai 24, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Naspa, trebuie s-o schimb, revin la v-strom, macar aia e japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Mai pune si tu mana pe o carte .....si fa cornete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) La 21.05.2013 la 13:45, khk a spus: Apropos de roti... am facut deja vreo 3000km cu Dunlop TrailMax TR91, am mers pe toate conditiile, tare pe autostrada, ploaie torentiala, pasuri alpine uscat si ud, off-road (uscat) si sunt foarte incantat. Pe curbe si pe ploaie diferenta este mare fata de Conti TrailAttack ce am avut primele doua sezoane, daca stiam ca se simte asa le punem de mult! Basca, am scapat si de o mica vibratie neplacuta data de forma profilului la Conti. Astea le planuiam si eu dar a fost oferta la Anakee 3 si am zis sa incerc. Tr91 au review uri f f bune , singura treaba era nr de km pe mobre asa mai grele.. Editat Mai 26, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 La 21.05.2013 la 11:27, bartatiberiu a spus: salut la toti. dati-mi variante de unde pot lua: - scaritze mari la BMW R1200GS sub 100eur. multumesc De la Louis, cu 99 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Nu e 1200gs, nici macar 1150 nu as zice ca mai e cu rotile alea. Mai bine lua un Ural si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 La 26.05.2013 la 19:18, NaeL a spus: Nu e 1200gs, nici macar 1150 nu as zice ca mai e cu rotile alea. Mai bine lua un Ural si gata. Mai are o poveste : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 La 26.05.2013 la 8:57, eti_radu a spus: Astea le planuiam si eu dar a fost oferta la Anakee 3 si am zis sa incerc. Tr91 au review uri f f bune , singura treaba era nr de km pe mobre asa mai grele.. Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe. Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte. Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. La 26.05.2013 la 19:20, Arthur TM a spus: Mai are o poveste : Pe topicul de 1100/1150 GS ai fi on-topic, aici nu prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Daca tinem cont strict de tipul de motocicleta , da , sunt off topic . Sper sa va placa chiar daca nu are 1200 cm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 La 26.05.2013 la 19:28, khk a spus: Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe. Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte. Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. Si eu to TR91 am . Initial eram incantat de Anakee 3 dar pentru ca nu am gasit dimensiunile care imi trebuie am mers cu asta. Nu sunt specialist in cauciucuri, dar va spun cu mana pe inima ca greu voi renunta la modelul asta pentru altceva Si in alta ordine de idei, o intrebare tehnica: Am observat ca in momentul in care franez cu fata, indiferent de combinatie (fata+spate,fata +motor sau doar fata) se aude un mic zumzait (ma gandesc sa vad cum pot sa descriu mai bine sunetul si revin ). Pana acum nu observ sa imi afecteze in vreun fel eficienta franarii. Motorul este din 2006, fara ABS, fara servofrana. Placutele le-am schimbat in martie, au 5000 km si mai au carne pe ele. Vreo idee? Should i be worried? Multumesc, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Zumzaie toate, nu-ti face griji Desi nici motorul tau nici al meu nu mai are servofrana, repartitorul fortei de franare are componente electronice si alea zumzaie (cand franezi cu fata, o parte a fortei se transfera spre spate). Dupa cum reoese si din ce ai scris, cand franezi exclusiv cu spatele, nu mai zumzaie (spatele functioneaza independent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salutare. Nu doresc sa incurc discutiile de mai sus dar am curajul sa intreb daca trusa de scule la 1200GS din 2005 era inclusa la motocicleta.La 1150 am gasit-o sub shaua pasagerului dar la 1200GS nu am vazut.Adica am cautat la shaua pasagerului dar nu este loc prevazut pt asta.Stiti cumva daca e inclusa sau nu?Multumesc anticipat.Mentionez ca shaua pe care sta cel care conduce ,sincer, inca nu stiu cum sa o dau jos si nu stiu daca este acolo sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) La 27.05.2013 la 11:55, coxa a spus: Nu doresc sa incurc discutiile de mai sus dar am curajul sa intreb daca trusa de scule la 1200GS din 2005 era inclusa la motocicleta.La 1150 am gasit-o sub shaua pasagerului dar la 1200GS nu am vazut.Adica am cautat la shaua pasagerului dar nu este loc prevazut pt asta.Stiti cumva daca e inclusa sau nu? La 1200GS nu exista loc sub saua pasagerului, acolo daca scoti saua poti pune bagaje. Ba mai mult, locul acela este facut in asa fel incat, daca scoti si "portbagajul", sa faca o suprafata plana mare impreuna cu coburii originali. Asadar, trusa de scule (exista una standard) se afla sub saua riderului. Nu stiu daca la toate modelele (din toti anii) e asa, dar si acolo sunt doua niveluri: trusa sta normal pe o placa de plastic. Eu i-am facut insa loc sub acea placa de plastic, astfel ramanandu-mi loc pt. trusa de prim ajutor si setul de pana. Saua riderului se da jos la fel de usor ca cea a pasagerului doar ca intorci cheia in sens invers. La 27.05.2013 la 11:54, Okesz a spus: (cand franezi cu fata, o parte a fortei se transfera spre spate). Eu stiam ca functia "integral" vine odata cu ABS-ul dar omu' zice ca n-are ABS. Deci, in cazul asta, ar trebui ca spatele sa nu fie antrenat odata cu maneta de fata, gresesc? Editat Mai 27, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Nici eu nu imi dau seama ce vrea @Okesz sa zica... franele combined au a face cu servofrana. Atata. Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu. Zgomotul ala se aude de la cum trec gaurile din disc prin frane. Si la mine se aude. Cred ca mai degraba are a face cu materialul din care is facute placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 La 27.05.2013 la 12:39, Dan Cata a spus: Nici eu nu imi dau seama ce vrea @Okesz sa zica... franele combined au a face cu servofrana. Atata. Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu. Zgomotul ala se aude de la cum trec gaurile din disc prin frane. Si la mine se aude. Cred ca mai degraba are a face cu materialul din care is facute placutele. Este posibil sa fi gresit si intr-adevar zgomotul acela sa fie cauzat de gaurile din discuri, insa franele "semi-integrale" (combined) nu au neaparat de a face cu servofrana, tot combinate au ramas si dupa eliminarea sistemului servo (dupa 2006). Pe de alta parte, are dreptate si khk, daca nu ai ABS nu ai cum sa ai frane combinate, deci mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Apropo de frane combinate, am vazut o treaba impresionanta, la un goldwing din 85'. Pompa de frana fata actiona parca ambii etrieri de pe fata iar pompa de pe spate actiona spatele si un etrier de pe fata Deci tot un fel de "combined", numa ca pur mecanic si inca de prin anii 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 La 27.05.2013 la 12:39, Dan Cata a spus: Daca ai ABS nu e musai sa ai frane combinate, din cate stiu si am vazut eu. hei, suntem pe topicul de 1200GS Ce spui tu e valabil la 650/800 etc. Si la astea mai mari (de la 1150 in sus) dar cele mai vechi, pana sa apara integral-ul, adica prin 2002 daca nu gresesc. Deci, la 1200, ABS implica si sistemul partial-integral. Cum a zis si Okesz, de la sfarsitul lui 2006 s-a renuntat la servo-frana dar nu si la integral, deci nici aici n-ai prea nimerit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Toata buna ziua ii multumesc la Dumnezo', ca exista cineva care stie toate detaliile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) La 27.05.2013 la 13:01, khk a spus: hei, suntem pe topicul de 1200GS Ce spui tu e valabil la 650/800 etc. Si la astea mai mari (de la 1150 in sus) dar cele mai vechi, pana sa apara integral-ul, adica prin 2003. Deci, la 1200, ABS implica si sistemul partial-integral. Cum a zis si Okesz, de la sfarsitul lui 2006 s-a renuntat la servo-frana dar nu si la integral, deci nici aici n-ai prea nimerit-o nici tu n-ai nimerit-o Editat Mai 27, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 La 27.05.2013 la 13:13, gabyshor a spus: nici tu n-ai nimerit-o Mai, io in general "nimeresc" pt. ca stiu, citesc... daca lasai postul cum l-ai pus initial doar cu corectura rosie, taceam... dar ai tinut tu neaparat sa si precizezi, asadar: - ABS-ul partial-integral a fost pus inca din 2001 optional pe 1150 RS, R, 1100S si serie pe RT si pe K-uri (la LT full-integral, adica pedala actiona si fata) - pe 1150GS a fost pus incepand cu "modelele 2003" (deci stii tu ceva) dar modelele 2003 au fost produse si au putut fi comandate inca din sptembrie 2002 Anul ca si model incepe dupa vacanta fabricii (in septembrie) si se incheie pana in vacanta fabricii (iulie/aug). Similar, se spune ca modelele care au scapat de pacatosul sistem sunt incepand cu modelele 2007 deci produse incepand cu sept. 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Multumesc khk pt ajutor.Am priceput. Acum revin cu o alta intrebare: sugestie pt un manual de intretinere R 1200GS 2005?De unde as putea descarca? Inca o data multumesc anticipat. PS Intreb caci se pare ca m-am si ales cu o pana la roata fatza desi nu am facut nici 1 km cu el,macar sa stiu cum sa demontez roata sa o duc la vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 La 27.05.2013 la 19:04, coxa a spus: Acum revin cu o alta intrebare: sugestie pt un manual de intretinere R 1200GS 2005?De unde as putea descarca? Cu ceva pagini in urma a pus user-ul @tau manualul in Ro pt GS-ul incepand cu 2010 si manualul in engleza pt inainte de 2010. Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.