Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Apropo de citit ce scrie, eu am zis japoneze. "Triumf" si Aprilia nu sunt japoneze. :wacko: .

Dintr-un motiv care mie imi scapa, Honda si Yamaha nu au mai scos nimic pe segmentul asta de la Supertenere / Africana, iar Suzuki si Kawasaki nu se remarcau nici pe vremea aia. Abia acum vreo 2 ani a aparut xt 1200z, dar mie unu mi se pare prea stradal. Nu stiu daca e lipsa de viziune, lipsa de interes sau lipsa de ce-o fi, dar japonezii au ignorat complet segmentul asta.

 

@xrtblack,

Decat sa pui placa cu "banii mei minte nu are", mai bine explica-ne punctual cum au revolutionat inovatiile BMW sportul cu motor, intr-un domeniu ales de tine. Ca ABS-ul, controlul tractiunii, modul RAIN si alte alea te ajuta pe tine sa dormi in timp ce mergi cu mobra, aia e altceva.

ca sa spui ca ti se pare prea stradala yamaha, tre s-o fi testat inainte. si nu e cazul tau. la fel cum nu ai testat nici bmw, dar lansezi tot felul de pareri si supozitii. (poate ne zici si cat ai testat abs-ul si tc-ul)

de asta sunt discutiile astea interminabile pe aici.

e topicul noului gs 1200. daca vrei explicatii si date despre inovatiile bmw, cauta pe google. poate sunt unii care-s interesati de noul model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca sa spui ca ti se pare prea stradala yamaha, tre s-o fi testat inainte. si nu e cazul tau. la fel cum nu ai testat nici bmw, dar lansezi tot felul de pareri si supozitii. (poate ne zici si cat ai testat abs-ul si tc-ul)

de asta sunt discutiile astea interminabile pe aici.

e topicul noului gs 1200. daca vrei explicatii si date despre inovatiile bmw, cauta pe google. poate sunt unii care-s interesati de noul model.

 

Ba nu, domnule, nu trebuie. La fel cum nu trebuie sa testez caderea de la etajul 3 ca sa imi dau seama ca doare. Exista specificatii tehnice (garda la sol, greutate, cursa suspensii) si exista review-uri si teste comparative. Restul e bun simt stiintific si interpolare.

Toate astea fiind mult mai informative decat o tura de 10 15 minute cu a 1-a intr-o parcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ba nu, domnule, nu trebuie. La fel cum nu trebuie sa testez caderea de la etajul 3 ca sa imi dau seama ca doare. Exista specificatii tehnice (garda la sol, greutate, cursa suspensii) si exista review-uri si teste comparative. Restul e bun simt stiintific si interpolare.

Toate astea fiind mult mai informative decat o tura de 10 15 minute cu a 1-a intr-o parcare.

amandoua sunt femei

amandoua au ... gura

CU CARE FAC EXACT ACELASI LUCRU

 

ACUM DEPINDE DE TINE PE CARE O VREI/POTI AVEA

 

EXACT ASA E SI LA MOTOCICLETE

AMANDOUA AU 2 roti.... si te duc de la A la B

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amandoua sunt femei

amandoua au ... gura

CU CARE FAC EXACT ACELASI LUCRU

ACUM DEPINDE DE TINE PE CARE O VREI/POTI AVEAEXACT ASA E SI LA MOTOCICLETE

AMANDOUA AU 2 roti.... si te duc de la A la B

Fi mai explicit! In cazul particular BMW te duc de la A..utomobile la B..avaria pana-ti repara stricaciunea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e cand te uiti cu gura cascata la facatura aia de Long Way Down....2 BMW si 8 Jeepane burdusite cu tzutzeri si piese de schimb.I-ati vazut pe englezoii aia care au facut turul lumii cu Suzuki DR 350 cumparate second-hand?La documentar ii zicea Mondo...nu mai stiu cum.Si culmea e ca au si reusit turul,cu masinariile alea de 2 lei.Ca va place ca,ca nu,tot japo dau si vor da mult timp ora exacta in motociclism.Apropo!Dece a disparut G 450X? De "bun"ce a fost....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Richtig ! Du hast rechts ! Astia cu japoneze se cred Rossi ? BMW acopera sub o singura sigla TOATA gama de motociclete.Si de top. Simplu si la obiect Ma straduiesc din anii '90 cand au aparut primele" cazane" la noi sa deosebesc marcile japoneze care le vad pe strada dar nu prea le ghicesc Vorba aia chinez ,japonez, tot aia. Zic : ce Suzuki....ma apropii... aoleu.... e Kawasaki... si lista continua... Yamaha cu 2 cardane., fara flectare la grupul de la roata, cu cadru din anii' 40 . Ciorba de ulei ce trebuie sa faca fata unor caracteristici complet diferite ca functie si solicitare, bord care nu spune mai nimic.... Motoare fara personalitate. (polizoare): la masini la fel.... : Nissan GTR spune ceva,,, in rest...0 (zero) Oricum nota 10 japonezilor pt perseverenta....

 

Bag de seama ca nu prea le ai cu motoarele daca nu le deosebesti...Inteleg sa apreciezi brandul pe care il pilotezi insa cu scuzele de rigoare, postul tau e un pic partinitor ca sa nu zic aberant si prostesc :))

 

1200 GS a fost si va ramane o scula , buna de altfel, pentru bogatani cu jde de mii de heuro in cont...Cam cum este un Electra Glide printre Cruisere...

 

Sunt multe motoare care fac ce face GS/GSA-ul pentru mult mai putin, mai ales pe piata SH. Da, e o mobra faina insa dupa parerea mea, mult supra evaluata. Da, BMW pune accent pe electronica cat pune Pentagonul pe F-22 Raptor insa si un Africa Twin va merge pe unde merge GS-ul.. poate chiar mai bine in anumite portiuni :)

 

Acestea fiind spuse, cine are de cheltuit si il intereseaza imaginea/feeling-ul/detaliul/esenta germana sa si-l cumpere. CIne vrea un aventura, sa-si ia orice altceva si de restul de bani(daca exista) sa plece in Mongolia :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi plac mie baietii astia ..... cu cat mai multi ca ei cu atat mai putini posesori de BMW......

 

sunt curios cam cati dintre cei care isi dau cu parerea au fost la un drivetest cu un BMW.....

 

ps nu trebuie sa ai jdemii' de euro sa faci un drivetest ..... si nu intr o parcare.... cum mai scriu unii pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca sunt pe topicul Harley :)) Da Ianachime, e o mobra faina, n-am zis nu. Mi-ar placea sa fiu posesor daca as avea cascavaletul necesar., Insa e o mobra de imagine cu toate ca scopul ei indica altceva. Oricum nu inteleg care-i faza cu imaginea asta.. Dupa parerea mea, toate mobrele Adventure-enduro-touring is urate cu spume... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca sunt pe topicul Harley :)) Da Ianachime, e o mobra faina, n-am zis nu. Mi-ar placea sa fiu posesor daca as avea cascavaletul necesar., Insa e o mobra de imagine cu toate ca scopul ei indica altceva. Oricum nu inteleg care-i faza cu imaginea asta.. Dupa parerea mea, toate mobrele Adventure-enduro-touring is urate cu spume... :P

AI FOST SA FACI TESTDRIVE?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AI FOST SA FACI TESTDRIVE?????

n-am facut test cu 2013 insa presupun ca tu ai facut. Spune-mi cum da mucul la tot ce inseamna mers pe doua roti...

 

P.S.

 

Chiar nu glumesc. Explica-mi te rog avantajele GS-ului 2013. Cum iti influenteaza schimbarea pozitiei cardanului de pe dreapta pe stanga, Cum e cu cei 140 de cai sau cati o avea, Cum e ciclistica, cum e cu noroaiele, Cum e cu rechemarea in service..

 

p.p.s

 

Nu mai tipa! :)

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIP " pentru ca VORBITI DIN AUZITE.......

ps nu am facut nici un testdrive

cei 217000 km pe sei de BMW imi sunt destui sa inteleg o marca..... restul .....

 

sa nu uit

la reprezentanta BMW am vazut la buyback STROMURI' ...... INVERS NU....

apropo.... mai este REPREZENTANTA suzuki.... IN ROMANIA?????

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIP " pentru ca VORBITI DIN AUZITE.......

ps nu am facut nici un testdrive

cei 217000 km pe sei de BMW imi sunt destui sa inteleg o marca..... restul .....

 

OK, si ce legatura are asta cu ce am spus eu prima data? Oricum,ai punctat bine. Vorbim de o MARCA. restul e can can.

 

Ca sa facem comparatii pertinente trebuie macar sa vedem ce-i si in curtea vecinilor.. Parerea mea.

 

Seara faina!.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18000. km pe yamaha xt 600 .... ajung....

 

si inca ceva mii pe diverse scutere????? asa usor peste 250000 km in total.....

 

mergeti fratilor, mai ales ca NU COSTA NIMIC si faceti un drivetest..... macar vorbiti si voi dupa ce simtiti la drum o motocicleta .... si daca aveti ceva cu MARCA luati niste banda adeziva si acoperiti sigla .... daca va e sa nu va faceti de ras ca pilotati un BMW.... sau sa nu zica lumea ca AVETI JDEMII' de euro in cont cand opriti la semafor....

 

n-am facut test cu 2013

Chiar nu glumesc. Explica-mi te rog avantajele GS-ului 2013. Cum iti influenteaza schimbarea pozitiei cardanului de pe dreapta pe stanga, Cum e cu cei 140 de cai sau cati o avea, Cum e ciclistica, cum e cu noroaiele, Cum e cu rechemarea in service..

 

la faza cu cardanul e o problema ...nu mai pot sa ma pis din mers pe stanga ....

 

insa tu ne poti spune cum ai rezolvat prob asa.....

 

"Posted 04 October 2013 - 01:01 AM

Salut, mai, voi despre ce vorbiti? Eu tocmai mi-am bagat stroama la iernat din motive personale. E model 2005. I-am umplut rezervorul full si am lasat-o intr-un garaj. E cazul sa-mi fac griji? Daca da, explicati-mi si mie ca la babe proaste care-i faza cu pompa.

 

Multam!"

 

GS SI GSA au rezervoarele din PLASTIC.........NU E CAZUL SA NE FACEM GRIJI SAU SA BAGAM CAMERA ENDOSCOPULUI SA VEDEM PETELE DE RUGINA.....

 

DA STIU ....e cu JDEMII de euro in plus decat un STROM........ASTA E.....

 

 

dac te vei uita la topicul vostru de STROM vei observa ca daca si mare atentie daca a scris vreun BMW nu a MACANIT cum faceti voi pe TOPICURILE DE BMW....

 

 

In afara de locul 2 anul trecut in WSBK ce anume a castigat mobra asta in vreo competitie majora? :) experienta?

 

si ontopic: Si-a comandat cineva de la noi noul Adv? Ar fi interesante niste pareri avizate.

NU stiam ca PARERILE AVIZATE..... le au cei care comanda ......

pentru mine DOAR cei ce testeaza/compara .......POT AVEA PARERI AVIZATE......

 

inca unul care scrie ....asa de AFIRMARE......in MOTOCICLISM.RO

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

ianachim, on 17 Oct 2013 - 22:12, said:

ce mi plac mie baietii astia ..... cu cat mai multi ca ei cu atat mai putini posesori de BMW......

 

sunt curios cam cati dintre cei care isi dau cu parerea au fost la un drivetest cu un BMW.....

 

ps nu trebuie sa ai jdemii' de euro sa faci un drivetest ..... si nu intr o parcare.... cum mai scriu unii pe aici

Da. Am fost eu in 2012. Am testat F800Gs, R1200Gs 4v, K1600 si Husqvarna Nuda. Jumatate de ora fiecare. In trafic de oras , national pe 2 benzi la iesire din oras si apoi pe centurile pustii aferente orasului, unde pot spune ca am mers in conditii de autostrada.

F800Gs - Mi-a placut f. mult designul modern, greutatea mica si inaltimea ridicata. Ghidonul insa se arcuia evident cand trageam mai tare de el spre mine. Ansamblul fata era moale, foarte instabil si imprecis. Putere/cuplu - slabe.

Husqvarna Nuda - Motor strict de oras, design f.f. fain dpmdv, combinatie decenta de fita si relativ huliganism (cred ca il ingenuncheaza lejer multe alte supermoto-uri bicilindrice), pentru indivizi ce vor neaparat sa "make a statement", cum ar zice englezii. Sunt sigur insa ca in maxim 1 an i-as fi ajustat serios colturile rezervorului de plastic, la felul in care simteam ca ar fi trebuit condus acel motor. Motiv pentru care m-am abtinut sa trag de el asa cum as fi vrut. Cerea serios niste slide-uri. Nu abunda nici el insa la capitolul putere/cuplu.

K1600GT - Foarte confortabila si incredibil de manevrabila, in ciuda volumului. Am facut mai multe ture intr-un giratoriu si este de nota 11 la capitolul acesta. Am mers peste 200 kmh cu ea, dar ajunge greu acolo. Marimea motocicletei este si ea un plus - se dau masinile imediat in laterala in momentul in care te observa in retrovizoare. Aspect evident de Made in China la sitele boxelor din bord. Parbrizul, desi reglabil, nu ma avantaja, la cei 1.87m, indiferent de pozitie. Aftermarket din start. Cu adevarat deranjant era zgomotul ambreiajului in treapta 1, in momentul in care se cupla motorul dupa ce debreiam. Intr-o intersectie, unde a trebuit sa cuplez/decuplez de mai multe ori pentru a imi croi drum printre masini, a fost foarte deranjant, avand in vedere faptul ca eram calare pe ceea ce as putea numi varful de gama de la Bmw. Un cloncanit ciudat si ieftin. Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face. Daca nu ar mai exista nici o optiune si ar trebui sa aleg dintre cele de mai sus as cumpara, fara dubii, doar 1600 GT-ul.

Imi pare rau ca nu a fost la test si K1300 GT-ul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Doamnilor posesori de japoneze, trebuie sa intelegeti ca un posesor de BMW este ca un taur furios atunci cind pui la indoiala capacitatile bidiviului din dotare, iar furia stapanului creste direct proportional cu barca de bani pe care a lasat-o la dealer cind si-a tras mobra :))))

 

@Raul, doua mici observatii legat de ceea ce ai spus:

-parbrizele urmeaza aceeasi tendinta cam la toate modelele indiferent de brand, alea stock sunt de rahat, trebuie sa investesti intr-unul aftermarket, idem seile.

-K1600 este nava amiral, cind calaresti un Luxury touring nu trebuie sa simti nimic atunci cind accelerezi, nu trebuie sa smuceasca sau ceva in genul asta, comportamentul asta este identic si la LT si la Goldwing..senzatia este ca intr-un S-Klasse, daca imi este permisa comparatia..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am fost eu in 2012. Am testat F800Gs, R1200Gs 4v, K1600 si Husqvarna Nuda. Jumatate de ora fiecare. In trafic de oras , national pe 2 benzi la iesire din oras si apoi pe centurile pustii aferente orasului, unde pot spune ca am mers in conditii de autostrada.

F800Gs - Mi-a placut f. mult designul modern, greutatea mica si inaltimea ridicata. Ghidonul insa se arcuia evident cand trageam mai tare de el spre mine. Ansamblul fata era moale, foarte instabil si imprecis. Putere/cuplu - slabe.

Husqvarna Nuda - Motor strict de oras, design f.f. fain dpmdv, combinatie decenta de fita si relativ huliganism (cred ca il ingenuncheaza lejer multe alte supermoto-uri bicilindrice), pentru indivizi ce vor neaparat sa "make a statement", cum ar zice englezii. Sunt sigur insa ca in maxim 1 an i-as fi ajustat serios colturile rezervorului de plastic, la felul in care simteam ca ar fi trebuit condus acel motor. Motiv pentru care m-am abtinut sa trag de el asa cum as fi vrut. Cerea serios niste slide-uri. Nu abunda nici el insa la capitolul putere/cuplu.

K1600GT - Foarte confortabila si incredibil de manevrabila, in ciuda volumului. Am facut mai multe ture intr-un giratoriu si este de nota 11 la capitolul acesta. Am mers peste 200 kmh cu ea, dar ajunge greu acolo. Marimea motocicletei este si ea un plus - se dau masinile imediat in laterala in momentul in care te observa in retrovizoare. Aspect evident de Made in China la sitele boxelor din bord. Parbrizul, desi reglabil, nu ma avantaja, la cei 1.87m, indiferent de pozitie. Aftermarket din start. Cu adevarat deranjant era zgomotul ambreiajului in treapta 1, in momentul in care se cupla motorul dupa ce debreiam. Intr-o intersectie, unde a trebuit sa cuplez/decuplez de mai multe ori pentru a imi croi drum printre masini, a fost foarte deranjant, avand in vedere faptul ca eram calare pe ceea ce as putea numi varful de gama de la Bmw. Un cloncanit ciudat si ieftin. Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face. Daca nu ar mai exista nici o optiune si ar trebui sa aleg dintre cele de mai sus as cumpara, fara dubii, doar 1600 GT-ul.

Imi pare rau ca nu a fost la test si K1300 GT-ul.

un om care a testat si poate comenta .....

........ GS 1200 4v ?????? ce este aia?????

aici vorbim si e topic de GS racit pe aer?????

 

mergi in aceeasi zi si testeaza GSA vechi si GS 2013 pt ca am impresia ca nu asta ai testat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Dl cu.... _ intr o seara la semaforul de pe Kiseleff la muzeul taranului m am luat la o liniuta cu niste obiditi pe japoneze (vreo 5 erau) N am auzit in urma decat15000 de ture. in rest nimic. Aveam si pasager. Blandul meu motoras s a ridicat dragutul si intr a3a pe o roata. E drept. aveam un dino power montat dar nu cred ca asta era motivul. Se pare ca "baietasii " nu prea stiau sa traga de gaz, altfel nu mi explic...Cam acelasi lucru cred ca a patit omul nostru la test drive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am fost eu in 2012.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face.

Nu cred ca 2012 sau mai jos sunt asa rele (depinde ce cauti la ele), dar tocmai pt ca ti-ai format parerea asta trebuie sa faci un test cu LC-ul :) Te va surprinde. Placut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am fost eu in 2012. Am testat F800Gs, R1200Gs 4v, K1600 si Husqvarna Nuda. Jumatate de ora fiecare. In trafic de oras , national pe 2 benzi la iesire din oras si apoi pe centurile pustii aferente orasului, unde pot spune ca am mers in conditii de autostrada.

F800Gs - Mi-a placut f. mult designul modern, greutatea mica si inaltimea ridicata. Ghidonul insa se arcuia evident cand trageam mai tare de el spre mine. Ansamblul fata era moale, foarte instabil si imprecis. Putere/cuplu - slabe.

Husqvarna Nuda - Motor strict de oras, design f.f. fain dpmdv, combinatie decenta de fita si relativ huliganism (cred ca il ingenuncheaza lejer multe alte supermoto-uri bicilindrice), pentru indivizi ce vor neaparat sa "make a statement", cum ar zice englezii. Sunt sigur insa ca in maxim 1 an i-as fi ajustat serios colturile rezervorului de plastic, la felul in care simteam ca ar fi trebuit condus acel motor. Motiv pentru care m-am abtinut sa trag de el asa cum as fi vrut. Cerea serios niste slide-uri. Nu abunda nici el insa la capitolul putere/cuplu.

K1600GT - Foarte confortabila si incredibil de manevrabila, in ciuda volumului. Am facut mai multe ture intr-un giratoriu si este de nota 11 la capitolul acesta. Am mers peste 200 kmh cu ea, dar ajunge greu acolo. Marimea motocicletei este si ea un plus - se dau masinile imediat in laterala in momentul in care te observa in retrovizoare. Aspect evident de Made in China la sitele boxelor din bord. Parbrizul, desi reglabil, nu ma avantaja, la cei 1.87m, indiferent de pozitie. Aftermarket din start. Cu adevarat deranjant era zgomotul ambreiajului in treapta 1, in momentul in care se cupla motorul dupa ce debreiam. Intr-o intersectie, unde a trebuit sa cuplez/decuplez de mai multe ori pentru a imi croi drum printre masini, a fost foarte deranjant, avand in vedere faptul ca eram calare pe ceea ce as putea numi varful de gama de la Bmw. Un cloncanit ciudat si ieftin. Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

R1200Gs - Dezamagirea maxima a testului. Singurul loc unde a excelat au fost curbele largi, luate la 120 constant, unde statea ca o locomotiva pe sine. Pacat ca era una cu aburi. Putere ioc, cuplu ioc, acceleratie pe elastic, nu pe cablu. Diferente insesizabile intre setarile suspensiei. Ghidonul la fel de moale si "arcuibil" ca la F800Gs si aceeasi instabilitate a ansamblului fata. Toata fata parca era de 4-5 ori mai usoara, ca de plastic, neramanand fixa, plantata acolo unde ai fi vrut-o. Sincer mi-a parut rau de concluzile turei cu Gs-ul. Adventure-ul ramane pentru mine lider incontestabil la capitolul look, dar, daca nu este radical diferit de fratele mai mic, ceea ce sincer nu cred, atunci o iluzie frumoasa s-a spulberat.

Concluzia, pe scurt - motociclete prea slabe, prea "civile", lipsite de cuplul si puterea la care m-am asteptat stiind cu ce capacitati cilindrice aveam de-a face. Daca nu ar mai exista nici o optiune si ar trebui sa aleg dintre cele de mai sus as cumpara, fara dubii, doar 1600 GT-ul.

Imi pare rau ca nu a fost la test si K1300 GT-ul.

Hai ma asta e tare ca un boxer sa nu aiba cuplu !! Restul pot sa accept( ca parerea lui personala) ce a scris colegul cu vfr -ul dar sa nu aiba cuplu??!!

 

D-le cu VFR ai gresit categoria la test drive . Pt gol in stomac trebuia testa K 1300S sau R sa nu vb de S1000RR si nu un GT.

 

Si daca imi permiteti am testa si eu 1600 GTL -ul si eu nu am simtit lipsa de putere si cuplu cand in traepa a 6-a la 40 km/h am deschis gazul si intr-o clipa am fost la 160 km/h.

 

Ce mai urmeaza d-lor dezamagire totatla cang Gold Wingul se descurca greu la slalomul dintre masini in oras WTF???!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Dl cu.... _ intr o seara la semaforul de pe Kiseleff la muzeul taranului m am luat la o liniuta cu niste obiditi pe japoneze (vreo 5 erau) N am auzit in urma decat15000 de ture. in rest nimic. Aveam si pasager. Blandul meu motoras s a ridicat dragutul si intr a3a pe o roata. E drept. aveam un dino power montat dar nu cred ca asta era motivul. Se pare ca "baietasii " nu prea stiau sa traga de gaz, altfel nu mi explic...Cam acelasi lucru cred ca a patit omul nostru la test drive

mooooaaaaa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1600GT - ...

Ce nu mi-a mai placut, dar este strict o parere personala si pot intelege clar alegerea proiectantilor, a fost faptul ca indiferent cat de brutal l-am accelerat sau cat am incercat sa il trezesc la viata schimband si doua trepte in jos deodata, nu am reusit sa il scot deloc din ritmul lui de motor electric/cutie automata. Nu se brusca deloc. Daca esti in segmentul de varsta al publicului tinta si mai ai si pasager de aceeasi varsta, cu care pleci la drum lung, nu este deloc iesit din comun comportamentul de mai sus. Pentru mine, la 30 si ceva de ani, posesor de VFR 750 pe care il consider un motor relativ slab, era enervant sa nu simt deloc un gol in stomac atunci cand trageam serios de gaz un motor de 1600 cmc.

 

Sa zici despre boxer ca nu are cuplu... e de tot rasu' (asta fiind una dintre calitatile principale incontestabile) dar nu ma bag in discutii ca e inutil.

 

Insa referitor la K1600... poate era pe modul "rain", si sa zicem ca te-as intelege. Probabil ca n-ai fost avizat ca exista cele trei moduri de functionare selectabile ale motorului.

Pe dynamic insa fuge de rupe, in orice treapta.

De parbriz sunt de acord, nici eu nu m-am impacat deloc cu el. A aparut insa varianta GT Sport cu parbri low... aia ar trebui sa fie super.

 

Mai bine insa ca ai ramas cu parerile astea negative, iti este viata mai usoara. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa zici despre boxer ca nu are cuplu... e de tot rasu' (asta fiind una dintre calitatile principale incontestabile) dar nu ma bag in discutii ca e inutil.

 

Insa referitor la K1600... poate era pe modul "rain", si sa zicem ca te-as intelege. Probabil ca n-ai fost avizat ca exista cele trei moduri de functionare selectabile ale motorului.

 

Mai bine insa ca ai ramas cu parerile astea negative, iti este viata mai usoara. ;)

DA DA

Inca unul in minus de care sa rada harea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...