Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ceva sfaturi/ recomandari?

Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei).

 

Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan, e vorba de 1200gsa, nu ma apuc sa intreb de 650 pe forum de 1200 :)

 

Bogdan, nu e nici rulmentul, nici senzorul de ABS(numit si wheel speed senzor)

 

ps - roata spate nu are niciun joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e la viteze mari, am casca, nu aud din cauza vantului. Oricum, in mers nu am parte de vibratii sau de ''batai'' la fund :)

 

In garaj mi-a atras atentia cand am mutat-o 15m, eram fara casca, pe langa ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e la viteze mari, am casca, nu aud din cauza vantului. Oricum, in mers nu am parte de vibratii sau de ''batai'' la fund :)

 

In garaj mi-a atras atentia cand am mutat-o 15m, eram fara casca, pe langa ea.

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sfaturi/ recomandari?

Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei).

 

Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul.

Singurul element din cauciuc aflat in zona angrenajului cardanic este burduful de cauciuc intre bratul paralever si "diferential".

Acela poate sa se fi miscat din locas si sa bata in el crucea cardanului cum se invarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au declarat destui altii inainte (probabil ceva mai experti ca noi) BMW ca fiind number one. ;) Iar de GS LC deja nu mai avem ce sa spunem... Pana si Harea viseaza la el... :)

ERATA : Nu visez ca am. LC foarte buna si perfect conceputa, dar pt un tip mai dinamic, gen Ianakim sau Duracel. Pt mine este prea mult. Prea puternica, prea complicata, prea scumpa, prea greu de intretinut. Totusi mi-a facut placere desvelirea treptata a noului GS, cu fiecare modificare si inbunatatire descoperita, care dpmdv a corectat tot ce era prost sau depasit la cea veche. Spor la vanzare posesorilor de vechi si bafta la innoire. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda!!!Faina rau,dar io stiu una si buna:ma cam feresc de high-tech-uri...Mai ales in Romania.Raman la Stromul meu de 1k.Reteta verificata si sigura.Uneori smecheria sta in simplitate si fiabilitate brici.Cu high-tech-urile astea om mai vedea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERATA : Nu visez ca am. LC foarte buna si perfect conceputa, dar pt un tip mai dinamic, gen Ianakim sau Duracel. Pt mine este prea mult. Prea puternica, prea complicata, prea scumpa, prea greu de intretinut. Totusi mi-a facut placere desvelirea treptata a noului GS, cu fiecare modificare si inbunatatire descoperita, care dpmdv a corectat tot ce era prost sau depasit la cea veche. Spor la vanzare posesorilor de vechi si bafta la innoire.

bogdan, maine o TURA????

iti scriu aici ca vad ca esti foart activ pe acest TOPIC!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca bine zici. Maine impreuna cu Adrian Mijaica plecam la Constanta pe cai ocolite. Nu am indraznit sa caut intariri pt ca fiind la mijlocul saptamanii ma gandeam ca nu sunt amatori. Ne intalnim in Militari la 8,00 si probabil pe la 8,30-8,45 vom fi pe autostrada. Iesim din Buc pe Cheiul Garli si bucatica de centura pana la autostrada. Daca esti amator te sun maine dimineata pe la 7. OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sfaturi/ recomandari?

Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei).

 

Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul.

Ai schimbat flansa spate cu asta noua?

 

Cand ai uns ultima data canelurile la cardan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? Sau sa ma orientez catre unele 3rd party ?

Ma uitam la cel de la touratech, dar imi pare cam prea masiv si greoi pt cat "offroad" o sa fac eu. De asemenea am vazut ca nu acopera deloc evacuarile in dreptul curburii si cred ca de asemenea e si o idee mai scump decat cel de la bmw.

Mie imi trebuie mai mult in ideea de a proteja de pietrele care sar si de abia apoi (slabe sanse) in caz de doamne feri mai scartai cu el pe vreo piatra mai inalta sau o suspend pe vreo fasie de pamant.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf ...acum vad !! Capone ?!!!!!!suzuki 1000 SV si acum gs -ul?

 

bai, esti dus, cum ai putut sa faci asa ceva? ma rog, daca ai dat ala si ai luat gs + diferenta hai , treaca mearga dar..pana si atunci..

huooo tradatorule..

mi erai simpatic..ptiu ptiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ?

 

In momentul in care ocazional iesi in off, dupa parerea mea este clar o investitie buna, sa nu zic chiar necesara la GS(A). Si poate nu numai in off...

Eu am iesit destul de des si am dat de cateva ori cu el de pietre si mai ales de sleauri luate in viteza. Si nu e vorba de mare endureala ci de iesit de pe asfalt, drumuri de munte etc. Si este evident mai cuprinzator decat cel standard, atat pt galerii cat si pt zona din spatele motorului. Asadar, nici nu concep sa nu am scutul enduro.

Am auzit chiar povestiri cum ca in unele cazuri scutul standard s-a infipt in mal/sleau si a fost smuls cu tot cu surub din blocul motor, si asta aduce "ceva" complicatii.

 

Tot ca si parere personala ti-l recomand pe cel original BMW, fata de TT este putin mai cuprinzator in zona galeriilor (unde probabil ei vor sa compenseze cu acele bucati de tabla prinse de galerii, pe care eu le gasesc cam dizgratioase si nu neaparat prea utile). Si as zice ca arata si mai bine. Pret orientativ cca 215€.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? Sau sa ma orientez catre unele 3rd party ?

Ma uitam la cel de la touratech, dar imi pare cam prea masiv si greoi pt cat "offroad" o sa fac eu. De asemenea am vazut ca nu acopera deloc evacuarile in dreptul curburii si cred ca de asemenea e si o idee mai scump decat cel de la bmw.

Mie imi trebuie mai mult in ideea de a proteja de pietrele care sar si de abia apoi (slabe sanse) in caz de doamne feri mai scartai cu el pe vreo piatra mai inalta sau o suspend pe vreo fasie de pamant.

ca sa nu pui tot scutul

am eu la vanzare jumatatea care ti lipseste

se aplica pe cricul central

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...