cristibmw Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Ceva sfaturi/ recomandari? Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei). Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Rulmentul spate si senzorul ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 DA DA Inca unul in minus de care sa rada harea.... Ar fi interesant sa l vezi razand. Personal nu l am vazut niciodata macar zambind... oricum n am pierdut nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Rulmentul spate si senzorul ABS. Stii la care din cele 3 moto se refera sau pui diagnostic din stomac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Dan, e vorba de 1200gsa, nu ma apuc sa intreb de 650 pe forum de 1200 Bogdan, nu e nici rulmentul, nici senzorul de ABS(numit si wheel speed senzor) ps - roata spate nu are niciun joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 ps - roata spate nu are niciun joc La mers normal, viteze mai mari, la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 21, 2013 Autor Share Postat Octombrie 21, 2013 La mers normal, viteze mai mari, la fel? nu cred ca o aude la viteze mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 nu stiu cum e la viteze mari, am casca, nu aud din cauza vantului. Oricum, in mers nu am parte de vibratii sau de ''batai'' la fund In garaj mi-a atras atentia cand am mutat-o 15m, eram fara casca, pe langa ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Credeam ca rulmentul spate si-a facut putin joc , care in sarcina, sub greutatea motorului cu sau fara pasager, misca putin roata anuland spatiul dintre senzor si discul ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 21, 2013 Autor Share Postat Octombrie 21, 2013 nu stiu cum e la viteze mari, am casca, nu aud din cauza vantului. Oricum, in mers nu am parte de vibratii sau de ''batai'' la fund In garaj mi-a atras atentia cand am mutat-o 15m, eram fara casca, pe langa ea. ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 unii l-au vazut. nu stii ce ai pierdut!!! ti-a trecut viata pe langa degeaba..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 unii l-au vazut. nu stii ce ai pierdut!!! ti-a trecut viata pe langa degeaba..... Pune si tu un filmulet ... ceva... deja sunt albastru...am auzit ca aia de la Stand up il vor in echipa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Ceva sfaturi/ recomandari? Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei). Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul. Singurul element din cauciuc aflat in zona angrenajului cardanic este burduful de cauciuc intre bratul paralever si "diferential". Acela poate sa se fi miscat din locas si sa bata in el crucea cardanului cum se invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Gata!!!!Ca sa nu se treaca la atac la persoana,declaram BMW number one si cu asta basta. Editat Octombrie 22, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Au declarat destui altii inainte (probabil ceva mai experti ca noi) BMW ca fiind number one. Iar de GS LC deja nu mai avem ce sa spunem... Pana si Harea viseaza la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Gata!!!!Ca sa nu se treaca la atac la persoana,declaram BMW number one si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Au declarat destui altii inainte (probabil ceva mai experti ca noi) BMW ca fiind number one. Iar de GS LC deja nu mai avem ce sa spunem... Pana si Harea viseaza la el... ERATA : Nu visez ca am. LC foarte buna si perfect conceputa, dar pt un tip mai dinamic, gen Ianakim sau Duracel. Pt mine este prea mult. Prea puternica, prea complicata, prea scumpa, prea greu de intretinut. Totusi mi-a facut placere desvelirea treptata a noului GS, cu fiecare modificare si inbunatatire descoperita, care dpmdv a corectat tot ce era prost sau depasit la cea veche. Spor la vanzare posesorilor de vechi si bafta la innoire. Editat Octombrie 22, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Mda!!!Faina rau,dar io stiu una si buna:ma cam feresc de high-tech-uri...Mai ales in Romania.Raman la Stromul meu de 1k.Reteta verificata si sigura.Uneori smecheria sta in simplitate si fiabilitate brici.Cu high-tech-urile astea om mai vedea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 22, 2013 Autor Share Postat Octombrie 22, 2013 ERATA : Nu visez ca am. LC foarte buna si perfect conceputa, dar pt un tip mai dinamic, gen Ianakim sau Duracel. Pt mine este prea mult. Prea puternica, prea complicata, prea scumpa, prea greu de intretinut. Totusi mi-a facut placere desvelirea treptata a noului GS, cu fiecare modificare si inbunatatire descoperita, care dpmdv a corectat tot ce era prost sau depasit la cea veche. Spor la vanzare posesorilor de vechi si bafta la innoire. bogdan, maine o TURA???? iti scriu aici ca vad ca esti foart activ pe acest TOPIC!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Ca bine zici. Maine impreuna cu Adrian Mijaica plecam la Constanta pe cai ocolite. Nu am indraznit sa caut intariri pt ca fiind la mijlocul saptamanii ma gandeam ca nu sunt amatori. Ne intalnim in Militari la 8,00 si probabil pe la 8,30-8,45 vom fi pe autostrada. Iesim din Buc pe Cheiul Garli si bucatica de centura pana la autostrada. Daca esti amator te sun maine dimineata pe la 7. OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Ceva sfaturi/ recomandari? Am urmatoarea "problema": ma plimb cu motocicleta prin garaj, motorul oprit, eu pe langa ea si aud de la roata spate un scartait / carait de cauciuc, nu metalic. Si daca vin cu 20kmh, opresc motorul, eu pe moto, aud acelasi zgomot, la o frecventa mai mare (din cauza vitezei). Cand urc mobra pe cric si invart roata spate, dispare zgomotul. Ai schimbat flansa spate cu asta noua? Cand ai uns ultima data canelurile la cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 (editat) Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? Sau sa ma orientez catre unele 3rd party ? Ma uitam la cel de la touratech, dar imi pare cam prea masiv si greoi pt cat "offroad" o sa fac eu. De asemenea am vazut ca nu acopera deloc evacuarile in dreptul curburii si cred ca de asemenea e si o idee mai scump decat cel de la bmw. Mie imi trebuie mai mult in ideea de a proteja de pietrele care sar si de abia apoi (slabe sanse) in caz de doamne feri mai scartai cu el pe vreo piatra mai inalta sau o suspend pe vreo fasie de pamant. Editat Octombrie 27, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 wtf ...acum vad !! Capone ?!!!!!!suzuki 1000 SV si acum gs -ul? bai, esti dus, cum ai putut sa faci asa ceva? ma rog, daca ai dat ala si ai luat gs + diferenta hai , treaca mearga dar..pana si atunci.. huooo tradatorule.. mi erai simpatic..ptiu ptiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? In momentul in care ocazional iesi in off, dupa parerea mea este clar o investitie buna, sa nu zic chiar necesara la GS(A). Si poate nu numai in off... Eu am iesit destul de des si am dat de cateva ori cu el de pietre si mai ales de sleauri luate in viteza. Si nu e vorba de mare endureala ci de iesit de pe asfalt, drumuri de munte etc. Si este evident mai cuprinzator decat cel standard, atat pt galerii cat si pt zona din spatele motorului. Asadar, nici nu concep sa nu am scutul enduro. Am auzit chiar povestiri cum ca in unele cazuri scutul standard s-a infipt in mal/sleau si a fost smuls cu tot cu surub din blocul motor, si asta aduce "ceva" complicatii. Tot ca si parere personala ti-l recomand pe cel original BMW, fata de TT este putin mai cuprinzator in zona galeriilor (unde probabil ei vor sa compenseze cu acele bucati de tabla prinse de galerii, pe care eu le gasesc cam dizgratioase si nu neaparat prea utile). Si as zice ca arata si mai bine. Pret orientativ cca 215€. Editat Octombrie 28, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 28, 2013 Autor Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) Ce parere aveti despre scutul original BMW versiunea "enduro" (adica cel lung, care acopera toata burtica) ? Merita cumparat pt a-l inlocui pe cel mic cu care vine mobra by default ? Sau sa ma orientez catre unele 3rd party ? Ma uitam la cel de la touratech, dar imi pare cam prea masiv si greoi pt cat "offroad" o sa fac eu. De asemenea am vazut ca nu acopera deloc evacuarile in dreptul curburii si cred ca de asemenea e si o idee mai scump decat cel de la bmw. Mie imi trebuie mai mult in ideea de a proteja de pietrele care sar si de abia apoi (slabe sanse) in caz de doamne feri mai scartai cu el pe vreo piatra mai inalta sau o suspend pe vreo fasie de pamant. ca sa nu pui tot scutul am eu la vanzare jumatatea care ti lipseste se aplica pe cricul central Editat Octombrie 28, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.