Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

undeva in muntii bacaului si harghitei . fara cuvinte...

Salut.

 

Frumos. Dar nu pleca fara crampoane pe munte. Alfel va trebui sa o tot ridici de pe jos. Uite ce face 1200gs-ul in Fagaras. O singura cazatura, in Valsan - nu am prins bine vadul.

 

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite"

Mie imi consuma 8 urban, 6,5-7 cu pasager si bagaje la 150-160 pe autostrada, 5,5-6 tot incarcat dar pe drumuri normale si 6 pe munte. Prietenii cu care merg pe munte au DR-uri de 650 sau (in trecut) Transalp. Alimentam aceeasi cantitate la acelasi drum. Doar F650 si F800 pun mult mai putin - aproximativ 2/3 din cantitate.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi consuma 8 urban, 6,5-7 cu pasager si bagaje la 150-160 pe autostrada, 5,5-6 tot incarcat dar pe drumuri normale si 6 pe munte. Prietenii cu care merg pe munte au DR-uri de 650 sau (in trecut) Transalp. Alimentam aceeasi cantitate la acelasi drum. Doar F650 si F800 pun mult mai putin - aproximativ 2/3 din cantitate.

 

Spor

 

 

 

ok mersi mult :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite"

poti sa gasesti aici o statistica a consumului mai multor R12GS. atat over-all cat si defalcat. de fapt site-ul e edificator pentru orice tip de moto/auto...

 

on topic: a mea a halit de la inceputul anului cam 5.8 la suta (mers urban, pe frig, pe coclauri, pe autostrada, extraurban, in fine - toate conditiile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,cat consuma Gs-ul de 1200?ca ma bate gandul sa imi iau si eu dar ma framanta cat "inghite"

 

pune in calcul undeva la 7 - 8 la suta

 

ATENTIE ..... CONSUMA CAT II DAI IN GOARNA

 

LA 90 LA ORA ARE UNDEVA LA 5.5

LA 120 CEVA IN JUR DE 6

LA UN DRUM INTINS PAPA SI 6.5

IAR PE AUTOSTRADA COMBINAT CU DRUM DE MUNTE 7

LA 190 LA ORA ............. PAPA 15 LA SUTA

 

SO..............

 

VREI 1200 ASTA E

 

DAKARUL DE 650 NU PAPA MAI MULT DE 5.5 INDIFERENT DE DRUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am fost la brasov sa fac revizia de 20.000 km (celor din buc. nu le merge testerul si nu imi sunt simpatici) cu o programare facuta cu 10 zile inainte la alegerea reprezentantului bemve

insa dupa 150 km facuti pana acolo (frumos drum la 7 dimineata :D) ... surpriza, se pare ca mecanicul era plecat de o saptamana cu alte probleme iar testerul nu mergea tocmai azi

you-fool-038.gif

 

asa ca dupa experientele petrecute in bucuresti si brasov m-am hotarat sa imi fac singur mentenanta chiar daca asta inseamna sa pierd 1 an de garantie

 

 

deci, are careva o cheie pentru desfacut filtrul de ulei? mi-am comandat si eu insa probabil ca va ajunge peste o saptamana :laugh:, iar eu vreau sa plec cu mobra in uichend, imi trebuie doar pentru o zi

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cam de la 45ooo km se auzea un zdranganit de oale prin motor la pornire

undeva de la 50000 s.a aprofundat

 

dar tot asa doar la pornire

 

iata ca dupa intoarcerea din alpi adica 66000 se aude in permanenta si se simte foarte nasol

la schimbarea vitezelor

 

so am ajuns la bavaria la tibi

 

a desfacut moto si ambreiajul are o uzura de aprox 50% din normal deci asta ar fi ok

 

acum urmeaza cutia si sa vedem ce si cum se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam de la 45ooo km se auzea un zdranganit de oale prin motor la pornire

undeva de la 50000 s.a aprofundat

 

dar tot asa doar la pornire

 

iata ca dupa intoarcerea din alpi adica 66000 se aude in permanenta si se simte foarte nasol

la schimbarea vitezelor

 

so am ajuns la bavaria la tibi

 

a desfacut moto si ambreiajul are o uzura de aprox 50% din normal deci asta ar fi ok

 

acum urmeaza cutia si sa vedem ce si cum se intampla

intinzatoarele la lanturile de distributie; la mine facea la fel - i-am pus cate 4 saibe sub fiecare arc ca sa le tina mai tensionate si nu mai am treaba.

 

exista si varianta intinzatoare de lant aftermarket, contra sumei modice de 150$ :bounce:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care venea azi cu motorul ( cred ca GS 1200 adventure) de la Iedera spre Moreni ? :lol: Am trecut cu masina din sens opus si am ramas surprins sa vad in zona asta asa ceva. Pilotul avea o casca de chopper (de aia care vine ca o palarie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce au desfacut baietii aproape tot motorul

hiba a fost identificata

nu era nimic la ambreiaj care este uzat abia 50 % din ce poate el

 

ci

un rulment din cutie

 

fiind in garantie se va remedia problema

 

si o sa schimb si ambreiajul pentru ca vreu sa stau linistit inca pe atat... sper eu

 

nr 2 din poza

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema la bavaria este ca nu poti fi sigur ca ti-au pus uleiul care trebuie. mie la gs, pe cand service-ul era pe centura, mi-au pus o boratura de ulei, am mers dupa revizie spre ploiesti cca 15km, facea ca toate alea. m-am intors, mi-a fost frica sa merg mai departe. am scos putin ulei, (cuvant urat) frate nu altceva. la rece nu facea urat. va dati seama ce au putut sa-mi puna in motor. m-am enervat, m-am intors la service, am cerut schimb de ulei pe cheltuiala mea dupa 30km de la revizie. acum au pus ulei de boxer la bidon. motorul si-a revenit subit. treaba e ca pt cateva sute de mii ce le fura ei la una sau alta iti distrug motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce au desfacut baietii aproape tot motorul

hiba a fost identificata

nu era nimic la ambreiaj care este uzat abia 50 % din ce poate el

 

ci

un rulment din cutie

 

fiind in garantie se va remedia problema

 

si o sa schimb si ambreiajul pentru ca vreu sa stau linistit inca pe atat... sper eu

 

nr 2 din poza

Ianachine, a inceput circul! Peste inca 10000km un simering, peste inca 5000 o siguranta, apoi inca un rulment si inca un burduf si tot asa. Nu se va rupe-n doua motorul, dar nici de service nu scapi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachine, a inceput circul! Peste inca 10000km un simering, peste inca 5000 o siguranta, apoi inca un rulment si inca un burduf si tot asa. Nu se va rupe-n doua motorul, dar nici de service nu scapi.

 

 

asta e la 66000 km alergati ce moto gasesti sa te tina fara hibe

 

mai ales pe drumurile noastre

ce dracu ca doar nu am luat.o sa o arat la prieteni la arc.............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e la 66000 km alergati ce moto gasesti sa te tina fara hibe

 

mai ales pe drumurile noastre

ce dracu ca doar nu am luat.o sa o arat la prieteni la arc.............

 

 

Cristi, zgomotul pe care il scotea semana cu ce se auzea la mine? Desi cei de la Bavaria mi'au spus ca este un zgomot de uzura normal, parerea mea de inginer este ca tot un rulment in cutie isi face de cap si la mine.

 

Apropo... la mine a inceput cam tot la cati km zici tu... 35.000

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e la 66000 km alergati ce moto gasesti sa te tina fara hibe

Nu este nici un secret. Mai toate japonezele, Dl 650 sigur. In cazul tau, desi mergi destul de abrupt pe moto, nu ai avut pasager si ai mers exclusiv pe asfalt, deci nu ar fi conditii pt o uzura exagerata pt un enduro-turing mare si atat de scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

 

 

sa.l stapanesti sanatos si sa te bucuri de drumuri frumoase cu el

este "un tovaras" DE INCREDERE care desi multi dupa cum vezi il blameaza

 

1. ai grija cu anvelopele ce le vad in poza max 150 km/h

2. pentru inceput nu schimba peste 3000 ture

3. abia dupa 40000 km am inceput sa schimb la 5500 si 6000

4. undeva la 4000 sta cuminte la drum intins

5. verifica permanent nivelul la ulei

nu vei simti acelasi "ZVAC" ca la o vitezana dar confortul pozitiei de pilotaj, protectia la curentii de aer, ciclistica extraordinara te vor face sa nu iti doresti o alta motocicleta

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa.l stapanesti sanatos si sa te bucuri de drumuri frumoase cu el

este "un tovaras" DE INCREDERE care desi multi dupa cum vezi il blameaza

 

1. ai grija cu anvelopele ce le vad in poza max 150 km/h

2. pentru inceput nu schimba peste 3000 ture

3. abia dupa 40000 km am inceput sa schimb la 5500 si 6000

4. undeva la 4000 sta cuminte la drum intins

5. verifica permanent nivelul la ulei

nu vei simti acelasi "ZVAC" ca la o vitezana dar confortul pozitiei de pilotaj, protectia la curentii de aer, ciclistica extraordinara te vor face sa nu iti doresti o alta motocicleta

 

bafta

 

 

Iti multumesc pentru raspunsuri.

Daca imi raman bani luna aceasta as schimba cauciucurile cu ceva stradal. Am citit toate cele 70 pagini ale acestui topic si mi-am facut o idee cam ce sa iau.

Am schimbat la 3000 si e ciudat. O sa ma invat eu. Am reusit sa blochez motorul (engine stall) la plecarea de pe loc intr-o intersectie. Dar ma invat eu si cu asta. E total diferit fata de ce am condus pana azi dimineata.

 

Nivelul de ulei il vad pe gemuletz sau pe senzori in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru raspunsuri.

Daca imi raman bani luna aceasta as schimba cauciucurile cu ceva stradal. Am citit toate cele 70 pagini ale acestui topic si mi-am facut o idee cam ce sa iau.

Am schimbat la 3000 si e ciudat. O sa ma invat eu. Am reusit sa blochez motorul (engine stall) la plecarea de pe loc intr-o intersectie. Dar ma invat eu si cu asta. E total diferit fata de ce am condus pana azi dimineata.

 

Nivelul de ulei il vad pe gemuletz sau pe senzori in bord.

 

gemulet!!!!!!!!!!!!

 

deja cand se aprind senzorii e cam un litru de pus

 

trebuie sa fie undeva peste 1/2 din geam

 

anvelope eu am plecat acum in alpi cu metzeler tourance exp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, lasand la o parte seria de cauciucuri 90/10 (Tourance), ai si posibilitatea de a pune cauciucuri exclusiv de strada, gen Metzeler Z6 sau Conti Road Attack.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat un r1200gs adv 2009.

 

Primul meu motor de acest gen (bike no.9).

Dupa un set lung de sportive, am dat la schimb cbr1000rr 2008 si am platit diferenta (una mare) pentru acest model.

 

2-3 poze la http://picasaweb.google.com.au/baiazid/BMWR1200GSADV

 

Ce m-a surprins e cum se inclina la viraje... m-a cam speriat prima oara.

 

Nu sunt obisnuit cu diferenta de putere (cbr1000rr rupe), dar nu pot sa le compar. Chiar foarte confortabila as putea sa zic. Am luat un zumo 550 si cred ca il montez zilele astea. Ma gandesc si la o statie CB midland.

 

Intrebare incuietoare: in ce ture se merge relaxat?

 

Super motoru roakare :D Sa il stapanesti sanatos zeci/sute de mii de km fara incidente :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super motoru roakare :D Sa il stapanesti sanatos zeci/sute de mii de km fara incidente :lol:

 

Merci frumos.

 

M-am jucat azi cu suspensia electronica. E funny. Trebuie sa ma obisnuiesc cu semnalizarile ca sunt puse pe ambele manere.

 

post-22-1248526777_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...