KHK Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Sunt bune de carat perne din fulgi. Volum are dar greutatea ar trebui sa ramana aceeasi, de dragul mobrei. Cu alea e greu de crezut ca mai merge si cu pasager iar cele doua cutii pline cu lucruri normale nu au mai mult decat o pasagera slabuta. Mai nasol este eventual cu distributia masei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Eu cred ca ar trebui sa-i explice cineva diferența între a pleca la plimbare si a te muta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Astea insumate cred ca dau mai mult ca si portbagajul la o masina decenta de serie daca le incarca, alea sunt moarte garantata pentru cadrul motocicletei, care si asa se mai rupe el uneori Editat Ianuarie 21, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Cu alea e greu de crezut ca mai merge si cu pasager iar cele doua cutii pline cu lucruri normale nu au mai mult decat o pasagera slabuta. Mai nasol este eventual cu distributia masei... E vorba de prinderile cutiilor de cadru, nu de masa maxima autorizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Me laiky za new shield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Me laiky za new shield Asta da investitie utila... si culmea e ca arata si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 . Sta bine pe drum jucaria, nimic de zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Isi da careva seama ce casca poarta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Aceeasi curba, aceeasi mobra, aceeasi viteza, daca tipul s-ar fi aplecat in interiorul virajului si nu cum face el , in stil offroad, cutia nu ar mai fi atins asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Nu. Daca se apleca spre interiorul virajului tot atingea cu cutia, dar inclina motorul mai tare, deci avea viteza mai mare, deci ajungea mai repede. Oriunde se grabea sa-si trateze cojones inflamate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Are cineva de vanzare o geanta vario din partea dreapta?Am gasit pe ebay, dar poate are cineva de la noi.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Asta da investitie utila... si culmea e ca arata si bine. Chiar e ok scutul. Tzapan si usurel. I-am pus si extensia de cric de la TT, ca sa nu mai am emotii ca ultima oara cand m-am oprit pe tzarana Desi nu ma asteptam, arata si asta ok pe mobra. Azi i-am scos si bateria (informativ, are Yuasa YTZ14S MF) si am pus-o pe redresor pt iernat. Admirat Fritz, oftat, tras husa la loc pe el si lasat sa stea cumintel la hibernat la caldurica pana trece vaju. Declar deschis sezonul de ski Si sa salivam oleaca http://www.youtube.com/watch?v=A40KesbVQDQ Si ca sa mai balim nitel, prezentarea Adv de la Cordoba (versiunea "bruta" a filmarii ) http://www.dailymotion.com/video/x1a8cpq . Editat Ianuarie 25, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 IESE CINEVA LA O TURA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc. De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana. In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori. Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km. Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate. Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate. Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei. Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc. De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana. In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori. Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km. Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate. Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate. Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei. Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare. Ce mobra a iesit invingatoare ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) A scapat usor. Raman in suspensie cadrele care se stramba pe fata si care au dus la inlocuirea integrala a motocicletei in garantie, cu o diferenta de plata suplimentara, functie de km parcursi pana la aparitia defectului. Ce mobra a iesit invingatoare ??Oricare dintre japoneze la libera alegere. Editat Ianuarie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Raman in suspensie cadrele care se stramba pe fata si care au dus la inlocuirea integrala a motocicletei in garantie, cu o diferenta de plata suplimentara, functie de km parcursi pana la aparitia defectului. unde apare informatia asta? Ce mobra a iesit invingatoare ?? Oricare dintre japoneze la libera alegere. Ce mobra a iesit invingatoare ?? nu a fost nici un concurs. a fost un test de anduranta. dar nu cred ca se astepta nimeni sa cititi complet. doar a aparut un moment bun de a da cu un pic de noroi. like stealing candy from a baby. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Ma gandesc ca nu are nicio relevanta ca ambreiajul e japonez- asta pt fanii motocicletelor japoneze. unde apare informatia asta? nu a fost nici un concurs. a fost un test de anduranta. dar nu cred ca se astepta nimeni sa cititi complet. doar a aparut un moment bun de a da cu un pic de noroi. like stealing candy from a baby. Probabil baietii cu care vorbesti nu am mai citit test de anduranta( ca doar fac ei nu au nevoie de reviste). eu am citit si deobicei mai la toate modelele se gasesc puncte slabe la un astfel de test. MOTOCICLETA IDEAL/PERFECTA nu exista nici daca au fabricat japonezii si stiu ce vorbesc,pt ca, acuma aprofundez sistemul lor de productie derivata din toyota production sistem( si nu, nu este Lyn manufacturing). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Probabil baietii cu care vorbesti nu am mai citit test de anduranta( ca doar fac ei nu au nevoie de reviste). Eu cred mai degraba ca unii dintre voi au detectorul de sarcasm oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 eu cred ca fix ce ai citat tu este sarcasm. dar sa ne oprim aici cu sarcasmul, pentru ca bogdan harea a zis de cadre strambe si vreau sa stiu ce si cum....nu de alta, dar am si eu bembeu si vreau sa ma stiu in siguranta. daca are omul dreptate, nu trebuie sa cercetam ce avem fiecare pe sub rezervoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) 14.07.2010 rezultate test anduranta 2010 1 Harley Davidson 2 Honda 3 Triumph ............ ............................. .............................. 27 Ducati 1098 Editat Ianuarie 27, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 14.07.2010 rezultate test anduranta 2010 1 Harley Davidson 2 Honda 3 Triumph ............ ............................. .............................. 27 Ducati 1098 harliu a mers pe platforma presupun )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.[...]Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Deci de parbriz doar Harea s-a plans ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Deci de parbriz doar Harea s-a plans ? logic. si asta de prima data cand s-a urcat pe el, in show-room, pe cricu central. pe de alta parte, vroiam anakee3. am anakee2 acum si sunt foarte multumit de ele. ceva detinatori de la noi? pe advrider ziceau astia ca-s bunicele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) logic. si asta de prima data cand s-a urcat pe el, in show-room, pe cricu central. pe de alta parte, vroiam anakee3. am anakee2 acum si sunt foarte multumit de ele. ceva detinatori de la noi? pe advrider ziceau astia ca-s bunicele... Eram cu Harea la Bavaria anul trecut cand a avut primul contact cu LC si na, trebuia sa gaseasca si el un defect. Am incercat sa-i explic ca prin ala nu trebuie sa vezi ca la masina, ci este gandit aerodinamic sa nu ai turbulente. Dar pt ca el e din categoria celor care stau ascunsi dupa parbriz, are alte asteptari. N-a zis nimeni ca Anakee3 ar fi proaste, in ziua de azi cam toate sunt bune. Insa singurul aspect in care ele stralucesc, ca si la A2, este faptul ca dureaza ceva mai mult. Dar asta nu-ti salveaza decat minimal niste bani, nu si viata. Iar pt cineva care merge potolit (eventual si fara termen de comparatie) normal ca par bune. Ce nu inteleg eu, avand im vedere ca suntem in cunostinta de cauza, de ce s-ar mai multumi cineva cu ceva "bunicel" cand la aceiasi bani isi poate lua topul clasei? Editat Ianuarie 27, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.