Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Era emebduit pe cuvantul "Mudslink" dar vad ca forumul nu evidentiaza likurile :)

http://machineartmoto.com/mudsling_lc.html

 

O sa imi iau cred de la ei si extensia pt aripa fata, care pare sa se pupe cel mai ok si nici nu necesita gaurire pt a fi prinsa.

post-40715-0-06684500-1390132481_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu te grabesti, cu cea mai mare placere. As face comanda in momentul in care lanseaza si protectia spate pt LC, adica prin martie-aprilie.

Eu o sa comand probabil la un distribuitor al lor din Anglia, care ofera transport moka peste 200₤ . Suma pe care o ating eu oricum, asa ca scapi de transport ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era emebduit pe cuvantul "Mudslink" dar vad ca forumul nu evidentiaza likurile

 

Aici este din cate vad o scapare tehnica a forumului: daca esti off-line, linkurile sunt evidentiate foarte clar (albastru subliniat), dar cand esti logat, nu, asa ca mai bine si subliniezi cand pui un link. ;)

 

Interesante aparatorile astea!

 

Legat de discutia cu amortizorul si accidentul din Africa de Sud, am vorbit cu un reprezantat al BMW Motorrad Austria si el zice ca faptele ar fi clare in legatura cu accidentul, a fost o saritura peste un damb, urmat de curba la dreapta in viteza destul de mare si ziaristul s-a dezechilibrat, a picat si a fost lovit de motociclistul din spate care nu l-a vazut si nu a mai apucat sa-l evite. Vestitul amortizor n-a avut legatura cu incidentul

Se pare ca au fost suficienti martori acolo (ziaristi, nu angajati BMW) care, in cazul in care ar fi fost altceva, ar fi spus, s-ar fi facut valva destula pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te grabesti, cu cea mai mare placere. As face comanda in momentul in care lanseaza si protectia spate pt LC, adica prin martie-aprilie.

Eu o sa comand probabil la un distribuitor al lor din Anglia, care ofera transport moka peste 200₤ . Suma pe care o ating eu oricum, asa ca scapi de transport ;)

Sar'na! Nu ma grabesc.

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt bune de carat perne din fulgi. Volum are dar greutatea ar trebui sa ramana aceeasi, de dragul mobrei.

 

Cu alea e greu de crezut ca mai merge si cu pasager iar cele doua cutii pline cu lucruri normale nu au mai mult decat o pasagera slabuta. :D

Mai nasol este eventual cu distributia masei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

76031_730449880299203_371603906_n.jpg

 

Astea insumate cred ca dau mai mult ca si portbagajul la o masina decenta de serie :)

daca le incarca, alea sunt moarte garantata pentru cadrul motocicletei, care si asa se mai rupe el uneori

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu alea e greu de crezut ca mai merge si cu pasager iar cele doua cutii pline cu lucruri normale nu au mai mult decat o pasagera slabuta. :D

Mai nasol este eventual cu distributia masei...

E vorba de prinderile cutiilor de cadru, nu de masa maxima autorizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi curba, aceeasi mobra, aceeasi viteza, daca tipul s-ar fi aplecat in interiorul virajului si nu cum face el , in stil offroad, cutia nu ar mai fi atins asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta da investitie utila... si culmea e ca arata si bine.

Chiar e ok scutul. Tzapan si usurel. I-am pus si extensia de cric de la TT, ca sa nu mai am emotii ca ultima oara cand m-am oprit pe tzarana :D Desi nu ma asteptam, arata si asta ok pe mobra.

 

Azi i-am scos si bateria (informativ, are Yuasa YTZ14S MF) si am pus-o pe redresor pt iernat. Admirat Fritz, oftat, tras husa la loc pe el si lasat sa stea cumintel la hibernat la caldurica pana trece vaju. Declar deschis sezonul de ski :)

 

 

Si sa salivam oleaca

 

http://www.youtube.com/watch?v=A40KesbVQDQ

 

 

 

Si ca sa mai balim nitel, prezentarea Adv de la Cordoba (versiunea "bruta" a filmarii :) )

http://www.dailymotion.com/video/x1a8cpq

 

 

.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana.

 

In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori.

Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km.

Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate.

Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate.

 

Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei.

Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...