Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Parbrize Harea style. Sa moara Cici daca mi-as pune asa ceva pe mobra. Daca bate vantul din spate cred ca poti sa opresti motorul, mai economisesti niste gaz.

Daca LC-ul ar veni cu asa ceva stock, cred ca mi-as fi comandat un replacement inainte sa cumpar mobra. Asta daca o mai cumparam :laugh:

 

Cum zicea si Vlad mai sus, face parte din placerea motociclitului sa simti vantul in plete!

Personal l-am tinut de foarte multe ori coborat la max, mai ales cand era cald. Parbrizul mi se pare excelent aat ca protectie oferita cat si ca design. Chiar si la 180-200 km/h face fata cu brio. Si da, vad foarte bine si prin si peste el :)

Just my 2 pesos

post-40715-0-14619500-1390910499_thumb.jpg

post-40715-0-93660800-1390910504_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Personal l-am tinut de foarte multe ori coborat la max, mai ales cand era cald.

 

Lasand la o parte farmecul de a motocicli (iar vantul "in plete" este unul dintre factori), niciodata nu am inteles ce fac astia de se ascund dupa parbrize vara pe caldurile alea mari, cand ai da orice sa mai simti o adiere...

Eu merg si foarte mult cu flip-up-ul ridicat tocmai ca sa savurez cat mai mult vantul din fata... sau chiar imi scot de tot "mandibula" la casca si savurez din plin plimbarea! Ce naiba as mai simti cu dihania in fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu altii cum fac, dar la parbrizele facute de mine, cu reglaj pe inaltime, vara pe caldura, ridicat la max aerul intra pe sub parbriz ventiland sau aerisind bine. In zona castii e liniste si pace. Vrei sa stai si cu pletele in vant cobori parbrizul la max si gata. Am mai multe posibilitati de folosire a parbrizului, inclusive ceva similar cu cele originale, in general, indiferent de fabricant, mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai exact ce se poate face de la ghidon? On-off ?

 

De la ghidonul unui BMW, in general, poti face foarte multe lucruri pe care la alte motociclete nu le poti face nici macar dandu-te jos si cu scule in mana. :D

 

Referitor la Navi V, cateva idei ce poti face din multi-controller ai aici. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa nu va mai legati de D-ul HAREA in curand vreau sa achizitionez un BMW F 650 DAKAR si nu are crash bar-uri poate le fac la el mai ieftineanu sau chiar MOKA asa ca va rog o mica pauza .................chutfautpasledire.gif .

Editat de vik55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana.

 

In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori.

Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km.

Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate.

Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate.

 

Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei.

Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare.

Raul asta de Vlad a inceput.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mai aveti timp sa va si gustati plimbarea intre studiatul si folositul butoanelor de la bord? :P

Eu am si tetris pe al meu. Mai bag niste linii cand ma plictisesc pe autostrada. Merge chiar fain din controlerul de pe ghidon.

 

In alta ordine de idei, aveti idee de unde iau niste gresie ca cea de la Bavaria ? As lua 2-3 placi cu mine la urmatoarea plimbare, sa le trag o poza prin parbriz.

 

 

Si acum sa vedem cum arata un om fericit :)

post-40715-0-86921900-1391004830_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. il asteapta ture minunate in Alpi cu sau fara Vlad, la ghidonul unei motociclete pe care majoritatea riderilor din Alpi le calaresc bucurandu se atat de moto cat si de peisaj. Vai de capul lor.....Cele mai proaste domnule..... Siii... Alooo ....Caponeeee..... Nu uita gresiaaaa.....

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ)

Parerea unuia care dialogheaza cu Sfantul Satelit nu va fi luata in seama niciodata.....Fa si tu ceva din plexi, sa vedem daca poti....Ca la dat din clanta,esti mare, dom'le! Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de vreo 5 zile sunt proaspat posesor de 12GS. Pana dispare zapada din fata garajului, as vrea sa ii adaug un crash bar, nu ca as avea tendinta sa dau cu motocicletele de pamant, dar ca sa fiu eu mai linistit si sa il pot forta mai mult atunci cand nu este cazul :P

Deci, vreo recomandare, eventual pe testate? Nu exclud nici variante "romanian made", daca arata cat de cat decent si isi fac treaba cum trebuie.

 

 

Felicitari pt achizitie !

Cel mai bun raport calitate pret pare sa il aiba cel de la Touratech.

Eu am cumparat din zgircenie un Puig (150e). In catalog avea pret de 109e dar cu transport, prin intermediul magazinului motorteam, am platit 150e.

Ar mai fi sw-motech la ( 200e ) il gasesti in catalog Louis , ofera protectie mult mai buna decat Puig.

Crashbar-ul de la Touratech protejaza foarte bine, merita banii 250e aprox, se poate comanda si la Automobile Bavaria.

Editat de Turist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa i zica cineva si lui Bogdan ca alea 4-5 vandute ....sunt mai multe stai linistit..... sunt ceva mai MULT vandute decat YAMAHA 1200.......

Mai mult decat adevarat, fenomen desfasurat pe toate continentele, neluand in calcul piata (inexistenta) din RO.Dar si aici balanta este inclinata tot spre nemti ce tin mingiuta cu elastic iar motaneii niponi incearca sa o atinga macar ,ca de prins nu poate fi vorba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat din zgircenie un Puig (150e).

Salut. Ai avut ceva probleme cu Puig de spui asta ?

Intreb pt ca sunt putin in dubii daca sa imi pun un crashbar superior, dar daca ar fi sa imi pun ma uitam la cele de la Puig. Nu am comparat preturile, dar ma incanta ca sunt ceva mai micute si mai discrete decat cele de la TT sau altii.

 

DragosV, felicitari, sa il stapanesti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un crashbar care sa iti permita sa schimbi uleiul, cureaua la alternator si sa reglezi supapele fara sa il dai jos :)

Da, asta este un aspect la care lumea nu se prea gandeste iar singurul care se incadreaza, daca nu ma insel, este cel original BMW. Daca faci service la reprezentanta, montatul si demontatul crashbar-ului poate costa pana la cateva zeci de euro.

Un alt aspect pe care eu il vad important este materialul din care este facut si, sper sa nu gresesc, din inox sunt doar cele de la Touratech si BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu am facut ceva din teava rectangulara de aluminiu......se pune? (aveam si vreo 5x5 de plexi)

Se pune intrebarea:nu era mai comoda teava rotunda? Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...