ERU Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Cu siguranta nu ma astept sa fie doar bla bla pe acolo. Doar ca vad ca te entuziasmezi la nr de pagini ca pensionarii la micii gratuiti de la un miting psd Cand de fapt daca lasi numai problemele pe topicul ala cred ca raman 5 pagini. Si daca le lasi doar pe alea reale, cred ca raman 2. Ma apuca rasul cand vad in lista aia facuta de tine (sau de ei, n-am idee), "probleme" gen head shake (adica unii care au fix inaltimea potrivita incat sa vina cu capatana fix in jetul de aer), placute de frana consumate, vibratia rotii fata (din categoria cauciuc zgomotos), nu stiu ce surub nestrans. Intr-adevar, n-am mai auzit de atatea inconveniente la alte mobre... Ți-am zis de când ai postat ca ți-ai luat BMW ca vei fi ținta tuturor trollilor care nu dorm linistiti pt ca ai tu BMW de zici ca Allah himself i-a pus sa declare jihad marcii. Ce sa mai niște mâhniți care nu mai pot de grija altora care pe orice forum civilizat luau warn si ban in mai puțin de 1 săptămâna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 GS Performance-Scrambler de 156cp de la Wunderlich Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 GS Performance-Scrambler de 156cp de la Wunderlich DURACELLLLLLLL uite mama ce ti lipseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 ceva pareri referitoare la heidenau k60 scout pe vacile astea mari? vreau sa pun pe 1150 gsa. a inceput sa-mi placa sa ies de pe drum si vreau incaltari mai bune. momentan am anakee 2, mai merg fara probleme cateva mii de km, dar vreau ceva cramponat. DURACELLLLLLLL uite mama ce ti lipseste pt duracell, cu dedicatie... e facut din 1200 r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Rotile interschimbabile. I-a pus si servodirectie? Sau poate 2X2. Editat Martie 28, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 http://blogs.motorcyclistonline.com/spied-bmw-s1000-adv-41553.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) GS Performance-Scrambler de 156cp de la Wunderlich Bestiala jucaria http://blogs.motorcyclistonline.com/spied-bmw-s1000-adv-41553.html Tocmai vroiam sa pun si eu link Vand GS LC, sau schimb cu S1000 Adv Editat Martie 28, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Au schimbat modul cum se prind spitele de janta. Abia acum am vazut... Ingenios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Da ..fain..am mai vazut stilul acesta de spite parca pe Motomorini..sau alta marca italiana...dar la productia de serie cred ca o sa ramana la varianta "clasica" BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Poza de mai sus cred ca e ceva custom facut de vreun mester. Ca mai prea mult carbon are pe ea ca sa zici ca ii iesita din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 http://blogs.motorcyclistonline.com/spied-bmw-s1000-adv-41553.html WOOOOOOWWWWWWW shut up and take my money !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) talpa dural cu suruburi inox , grosimea propriu-zisa de 4 mm,100 lei. 0740790038 Editat Martie 28, 2014 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 WOOOOOOWWWWWWW shut up and take my money !!!!! Acum am vazut ca are o mare problema - e pe lant... :cry: 10013161_10203560339388109_1621819927_n.jpg Ma duce cu gandul la brek-urile alea americane vechi, cu panourile laterale imitatie de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 este bine de stiut: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964699 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 este bine de stiut: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964699nu stiai?cand zice el ca mai mergi 30-50 km e bine sa fii pregatit sa ti dea in nas 1 pentru ca el face tot timpul calculul la consum in fct de cum o alergi tu si clar ca nu poate fi exact 2 niciodata nu arata cum si cat trebuie pe vomp de bord 3 TRIPMASTERUL E SFANT.....LA 400 km rulati eu bag gazchiar. daca el imi arata ca mai merg inca 100 cu ce mai este in rezervor 4 mai bine sa fii surprins de cat NU A CONSUMAT decat A CONSUMAT!!!'m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 este bine de stiut: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964699 Mai degraba l-a furat la pompa. In F-ul meu am reusit sa ingramadesc 19 L cand in carte scrie parca 16-17. Rezervorul era intradevar gol, mergeam pe gaze, dar nici asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Nu stiam, intrucat pe rezerva am mers de foarte putine ori. Stiu insa ca in 2011 cand mi-am luat primul GSA, am plecat de la Bavaria - atunci erau in Pipera - direct la benzinaria OMV (sunt aproximativ 700m); acolo am alimentat exact ... 34.95 litri! Oricum, cu un plin de rezervor ma duc la mare la bulgari si ma intorc - in total sunt 586 km - fara sa intru pe rezerva. Cu GS-ul insa, la intoarcere eram obligat sa fac o realimentare. Personal sunt super multumit de (consum si) autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Alea vechi americane chiar erau din lemn. Am mers cu una de la mare in Buc acum 50 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 cu rezervorul de GSA plin in GIURGIU langa vama si ma tine pana in ALEXANDROPOLI in port 500 km in 5 ore e important si in cat timp faci km aia pana la bulgari ...ca daca mergi cu max 90.... te tine rezervorul de GSA ...600km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pai GSA-ul este o motocicleta de enduro si touring; ca atare, eu unul merg doar in intervalul 90 - 110km/h. Preponderent insa merg cu 90km/h, deoarece: - ma simt foarte relaxat. - motorul "toarce". - timpul petrecut in saua motociletei e mai lung - si implicit satisfactia / senzatia pe care o ai e mai mare. - merg preventiv. - am timp sa vad soimii / acvilele cum stau la panda pe gardul de plasa aflat de-a lungul autostrazii. - ma amuz de fata celor care atunci cand ma depasesc, isi zic in sinea lor ca "l-am facut p-ala cu BMW-ul!" - merg economic. - ma simt in "elementul meu". La acest stil de mers, in 10000 de km completez doar cu 500ml de ulei - la GS-ul 2008 puneam 550 - 600ml. Atat la GSA-ul actual cat si cel cel dinainte, dar si la GS-ul din 2008, inainte de revizia de 1000km am mers si cu 160 - 170 km/h ca sa se "spele bine motorul". Niciodata n-am simtit nicio placere - mai ales ca parbrizul VStream il montam de fiecare data dupa aceasta revizie; mai mult, chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?" La urma urmei, fiecare merge dupa cum doreste - si putin imi pasa de ce spune unul si altul...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Maine scoatem si noi echipamentul la aerizit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 29, 2014 Autor Share Postat Martie 29, 2014 Maine scoatem si noi echipamentul la aerizit ?...::a fost scos de acum o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Am scos-o si eu tot atunci, dar dupa atata iarna naftalina si moliile persista. Deci? chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?"Poate nu le place pe motor si vor sa ajunga mai repede la destinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 - am timp sa vad soimii / acvilele cum stau la panda pe gardul de plasa aflat de-a lungul autostrazii. uliuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.