Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cu siguranta nu ma astept sa fie doar bla bla pe acolo. Doar ca vad ca te entuziasmezi la nr de pagini ca pensionarii la micii gratuiti de la un miting psd :)

Cand de fapt daca lasi numai problemele pe topicul ala cred ca raman 5 pagini. Si daca le lasi doar pe alea reale, cred ca raman 2.

 

Ma apuca rasul cand vad in lista aia facuta de tine (sau de ei, n-am idee), "probleme" gen head shake (adica unii care au fix inaltimea potrivita incat sa vina cu capatana fix in jetul de aer), placute de frana consumate, vibratia rotii fata (din categoria cauciuc zgomotos), nu stiu ce surub nestrans. Intr-adevar, n-am mai auzit de atatea inconveniente la alte mobre...

Ți-am zis de când ai postat ca ți-ai luat BMW ca vei fi ținta tuturor trollilor care nu dorm linistiti pt ca ai tu BMW de zici ca Allah himself i-a pus sa declare jihad marcii. Ce sa mai niște mâhniți care nu mai pot de grija altora care pe orice forum civilizat luau warn si ban in mai puțin de 1 săptămâna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ceva pareri referitoare la heidenau k60 scout pe vacile astea mari?

vreau sa pun pe 1150 gsa. a inceput sa-mi placa sa ies de pe drum si vreau incaltari mai bune.

momentan am anakee 2, mai merg fara probleme cateva mii de km, dar vreau ceva cramponat.



DURACELLLLLLLL uite mama ce ti lipseste

pt duracell, cu dedicatie... e facut din 1200 r

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS Performance-Scrambler de 156cp de la Wunderlich :burnout:

Bestiala jucaria

 

Tocmai vroiam sa pun si eu link :)

Vand GS LC, sau schimb cu S1000 Adv

post-40715-0-07842200-1395994398_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ..fain..am mai vazut stilul acesta de spite parca pe Motomorini..sau alta marca italiana...dar la productia de serie cred ca o sa ramana la varianta "clasica" BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOOOOOOWWWWWWW

 

 

shut up and take my money !!!!!

Acum am vazut ca are o mare problema - e pe lant... :cry:

 

Ma duce cu gandul la brek-urile alea americane vechi, cu panourile laterale imitatie de lemn :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiai?

cand zice el ca mai mergi 30-50 km e bine sa fii pregatit sa ti dea in nas

1 pentru ca el face tot timpul calculul la consum in fct de cum o alergi tu si clar ca nu poate fi exact

2 niciodata nu arata cum si cat trebuie pe vomp de bord

3 TRIPMASTERUL E SFANT.....LA 400 km rulati eu bag gazchiar. daca el imi arata ca mai merg inca 100 cu ce mai este in rezervor

4 mai bine sa fii surprins de cat NU A CONSUMAT decat A CONSUMAT!!!'m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam, intrucat pe rezerva am mers de foarte putine ori.

 

Stiu insa ca in 2011 cand mi-am luat primul GSA, am plecat de la Bavaria - atunci erau in Pipera - direct la benzinaria OMV (sunt aproximativ 700m); acolo am alimentat exact ... 34.95 litri!

Oricum, cu un plin de rezervor ma duc la mare la bulgari si ma intorc - in total sunt 586 km - fara sa intru pe rezerva. Cu GS-ul insa, la intoarcere eram obligat sa fac o realimentare.

 

Personal sunt super multumit de (consum si) autonomie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu rezervorul de GSA plin in GIURGIU langa vama si ma tine pana in ALEXANDROPOLI in port

500 km in 5 ore

 

e important si in cat timp faci km aia pana la bulgari ...ca daca mergi cu max 90.... te tine rezervorul de GSA ...600km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai GSA-ul este o motocicleta de enduro si touring; ca atare, eu unul merg doar in intervalul 90 - 110km/h.

 

Preponderent insa merg cu 90km/h, deoarece:

- ma simt foarte relaxat.

- motorul "toarce".

- timpul petrecut in saua motociletei e mai lung - si implicit satisfactia / senzatia pe care o ai e mai mare.

- merg preventiv.

- am timp sa vad soimii / acvilele cum stau la panda pe gardul de plasa aflat de-a lungul autostrazii.

- ma amuz de fata celor care atunci cand ma depasesc, isi zic in sinea lor ca "l-am facut p-ala cu BMW-ul!"

- merg economic.

- ma simt in "elementul meu".

 

La acest stil de mers, in 10000 de km completez doar cu 500ml de ulei - la GS-ul 2008 puneam 550 - 600ml.

 

Atat la GSA-ul actual cat si cel cel dinainte, dar si la GS-ul din 2008, inainte de revizia de 1000km am mers si cu 160 - 170 km/h ca sa se "spele bine motorul".

Niciodata n-am simtit nicio placere - mai ales ca parbrizul VStream il montam de fiecare data dupa aceasta revizie; mai mult, chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?"

 

La urma urmei, fiecare merge dupa cum doreste - si putin imi pasa de ce spune unul si altul...!

post-4731-0-88782400-1396093872_thumb.jpg

post-4731-0-38187600-1396093896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...