Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Fata o tin la pozitia din mijloc pentru mers normal, indiferent de cata greutate car pe mobra. Spatele e undeva intre hard si standard, mai aproape de hard, iar reboundul (surubul) la 4 rotatii 360* de la soft. Pentru mine (75kg) + bagaj e ideal, sportiv si confortabil. Daca mai pun si prietena (45kg) pe spate incepe sa faca putin pogo la revenirea de pe denivelari mai mari, chiar daca mai adaug putin preload.

 

Am incercat tot felul de setari, de la toate pe soft la toate pe hard si orice intre. Pe soft era mult prea barca, nu-mi inspira incredere pe curbe, pe hard topaia si-mi rupea rinichii. Ce spui tu, Toro, ca-ti rupe aderenta pe denivelari cred ca-i o setare gresita a reboundului. La o tura de la soft e foarte putin, asta e setare de autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha, mersi de lamuriri !

Cam asa am facut si eu reglajele, doar ca n-am apucat ieri sa merg cu ea sa vad ce anume s-a schimbat in comportament.

Surubul tot asa l-am dat si eu: maxim soft, apoi o rotatie completa (360 *) spre hard. 4 rotatii cu ziceai tu cred ca sunt de toate. Parca asa am numarat. S-ar putea, totusi, ca amortizoarele noastre sa fie diferite, dar nu bag mana-n foc.

 

Nelamurirea mea e alta: pana acum nu am umblat la suspensii, decat daca eram mai incarcat o dadeam cateva click-uri spre hard, atat. Si mergea brici, nu aveam probleme cu saltatul pe damburi. Sa fie un semn ca amortizoarele sunt pe duca ?

Pe VFR am pus Wilbers, dar aici sint 2 amortioare si o sa ma usuce la bani ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am platit DOAR ambreiajul adica 5 piese mai concret

Salut! :laugh: Ai schimbat toti rulmentii sau numai cei care iti pareau defecti?la ambreiaj era obligatorie schimbarea tuturor pieselor sau daca se vrea o reparatie de " buget " se putea face schimbarea de ex. numai a discului si placii de presiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am la motocicleta mea manualul si cartea de service. In cartea de service scrie si ce trebuie facut la fiecare revizie. Logic mi s-ar parea sa ai si tu o carte de service in care sa ti se treaca si toate reviziile.

 

Banuiesc ca la prima revizie ti se schimba uleiul, ceva verificari, jocul de supape.

 

A costat 280 AUD.

 

Mi-au dat un BMW F800ST. Foarte haios de oras.

 

M-am uitat in manual, nu am gasit partea cu revizia. O sa mai caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi de lamuriri !

Cam asa am facut si eu reglajele, doar ca n-am apucat ieri sa merg cu ea sa vad ce anume s-a schimbat in comportament.

Surubul tot asa l-am dat si eu: maxim soft, apoi o rotatie completa (360 *) spre hard. 4 rotatii cu ziceai tu cred ca sunt de toate. Parca asa am numarat. S-ar putea, totusi, ca amortizoarele noastre sa fie diferite, dar nu bag mana-n foc.

 

Nelamurirea mea e alta: pana acum nu am umblat la suspensii, decat daca eram mai incarcat o dadeam cateva click-uri spre hard, atat. Si mergea brici, nu aveam probleme cu saltatul pe damburi. Sa fie un semn ca amortizoarele sunt pe duca ?

Pe VFR am pus Wilbers, dar aici sint 2 amortioare si o sa ma usuce la bani ...

La mine erau 6 sau 7 rotatii complete, dar abia pe ultimele 3 se simtea ceva. Si ale mele sunt Showa. Presupun ca sunt aceleasi cu ale tale, nu cred ca BMW a dezvoltat altele intre cele doua modele. Si da, e posibil sa ti se duca amortizoarele. Vezi ca Fournales face pentru mobrele noastre amortizoare pe aer la 750E amandoua. Cand oi avea bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! :laugh: Ai schimbat toti rulmentii sau numai cei care iti pareau defecti?la ambreiaj era obligatorie schimbarea tuturor pieselor sau daca se vrea o reparatie de " buget " se putea face schimbarea de ex. numai a discului si placii de presiune?

 

 

tibi a zis ca doar 2 rulmeni

 

iar la ambreiaj am schimbat tot ca asa a zis multa lume ca e mai ok

este 1200 manopera pt ambreiaj

 

so merita sa schimb doar ceva,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clar ca se pierde garantia la interventii neautorizate asupra utilajului, si oricum, nu este la indemina oricui sa demonteze si sa remonteze o jumatate de motocicleta (fara nici un fel de exagerare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Am gasit ceva din 2004 cu vreo 11.000 km cica, dar e chel si mi se pare cam scump 9000 E

 

Am citit destule pe topicul asta pana acum, si am vazut la un moment dat un sfat sa cumpar din afara (dar nu stiu de unde) ca ti se mai dau si niste genti laterale cadou, unde asta ?

 

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat ambreiajul la 1100gs - cam acelasi lucru ca la 1200, aproximativ.

 

piesele, non OEM, ma costau 1200 ron sa le aduc de la un producator din GB, sau 2000 RON de la un importator local; la BMW nu am mai intrebat, imi era frica.

 

zice lumea ca sa nu schimbi doar placa de frictiune, ca daca tot esti acolo sa schimbi tot; sincer, mi se pare de kko abordarea asta, cand schimbi placutele de frana nu schimbi tot discul!

 

un kit de ambreiaj original bmw te tine 150k fara probleme, daca ajustezi cablul la timp si nu ti-l contamineaza rear mail seal-ul cu ulei; unu de la alti producatori cica tine 100k km. Deci 3 ani in ritmul in care ma dau eu.

 

Daca as fii avut 1200gsa si era timpul sa schimb ambreiajul, as fii optat pt ala sinterizat de la TT, cica ii lifetime; da cum nu is... ii bun si Lucas-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Am gasit ceva din 2004 cu vreo 11.000 km cica, dar e chel si mi se pare cam scump 9000 E

 

Am citit destule pe topicul asta pana acum, si am vazut la un moment dat un sfat sa cumpar din afara (dar nu stiu de unde) ca ti se mai dau si niste genti laterale cadou, unde asta ?

 

Thanks

1. E cam acelasi lucru. Daca-l iei din Germania si te intorci cu el pe roti e si mai in regula chiar.

2. 1200GS la 11.000km din 2004 (practic prima serie) nu-i chiar scump. Ideea la BMW-uri e ca-si pastreaza foarte bine valoarea in timp. Il mai tii 2-3 ani, mai pui 50.000km pe el si-l vinzi cu 7500. Incearca asta cu o japoneza :laugh:

3. Personal as merge pe varianta 1150GS Adventure deoarece e o mobra fara multe probleme. Are Paralever II, care, desi mai greu, este mult mai fiabil decat III-ul si are cutie de 1200, cu 6 trepte, nu 5+overdrive ca la 1150 GS simplu, la fel, mai fiabila.

4. Citeste ADVRider.com, sectiunea GSpot. Acolo vei gasi absolut orice fel de informatie despre vacile astea, vei afla toate problemele pe care le au si iti vei da seama daca vrei cu adevarat troliebuz de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Am gasit ceva din 2004 cu vreo 11.000 km cica, dar e chel si mi se pare cam scump 9000 E

 

Am citit destule pe topicul asta pana acum, si am vazut la un moment dat un sfat sa cumpar din afara (dar nu stiu de unde) ca ti se mai dau si niste genti laterale cadou, unde asta ?

 

Eu as lua CLAR din Germania, daca tot ai posibilitatea. Din ce aud la oameni, nu se compara felul in care se intretine o motocicleta in Ro si una in Germania sau intr-o alta tara civilizata. Acolo, 99% din cei care si-au permis sa-si ia un GS si-au permis sa-i faca si service corect si la timp si cel mai probabil la reprezentanta. In Ro, chiar daca ai bani si chiar daca te induri sa dai banii la service BMW, tot n-ai garantia ca a fost facut ca la carte. In plus, cred ca nu se compara drumurile pe care s-a umblat cu motocicleta pana o achizitionezi tu.

 

9000 euro pt km aia nu e mult deloc dar eu as evita sa iau primul an de fabricatie (2004), am inteles ca au mai avut mici probleme, cel putin asa m-au sfatuit de la service la BMW Viena.

 

In Germania nu este valabila oferta cu gentile decat daca reusesti tu sa negociezi asa. Oricum, daca ajungi la faza aia, ia-le originale ca altfel arata urat/asimetric din cauza tobei; in plus, designul, faptul ca cele originale sunt variabile, ai aceeasi cheie etc.

Mesaj completat

Mi-au dat un BMW F800ST. Foarte haios de oras.

 

M-am uitat in manual, nu am gasit partea cu revizia. O sa mai caut.

 

Si mie mi-a placut 800ST... si nu numai de oras :laugh:

 

Asa cum am zis, tb sa ai 2 "carti" diferite: manualul de utilizare si cartea de service si in cartea de service ar tb sa ai si ceea ce se face la fiecare service. Tie unde ti-au trecut service-ul de 1000km cu stampila, nu in cartea de service?

Mesaj completat

ambreiaj schimbat pe banii mei 2700 ron

 

asta a fost cu tot cu manopera? nu prea inteleg... numai kitul complet de ambreiaj era peste 600euro parca.

 

si, evident, cand faci asa ceva, atata manopera, mi se pare logic sa schimbi tot kitul.

Mesaj completat

mama ce cost!!!

ce exact ti-au schimbat?

 

fara ironie sau altceva... chiar sunt curios, cat costa sa schimbi la alta motocicleta (alta marca) kitul complet de abreiaj la reprezentanta si cu piese originale? Alte variante chiar nu ma intereseaza raspunsul ca nu ar fi relevant. (deci, repet: kitul complet cu tot ce presupune, manopera la reprezentanta si piese originale)

 

Mesaj completat

zice lumea ca sa nu schimbi doar placa de frictiune, ca daca tot esti acolo sa schimbi tot; sincer, mi se pare de kko abordarea asta, cand schimbi placutele de frana nu schimbi tot discul!

 

un kit de ambreiaj original bmw te tine 150k fara probleme, daca ajustezi cablul la timp si nu ti-l contamineaza rear mail seal-ul cu ulei; unu de la alti producatori cica tine 100k km. Deci 3 ani in ritmul in care ma dau eu.

 

Chiar poti compara schimbarea discului de frana cu demontarea ambreiajului? Eu zic ca este o mare exagerare.

 

Nu prea cred totusi ca un ambreiaj de tine 150k, oricat de original ar fi. Cred ca 100k e deja putin optimist. Evident, nu zic ca nu sunt cazuri dar mai rare cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara ironie sau altceva... chiar sunt curios, cat costa sa schimbi la alta motocicleta (alta marca) kitul complet de abreiaj la reprezentanta si cu piese originale? Alte variante chiar nu ma intereseaza raspunsul ca nu ar fi relevant. (deci, repet: kitul complet cu tot ce presupune, manopera la reprezentanta si piese originale)

 

La cam toate celelalte motociclete pentru a schimba ambreiajul dai jos un capac, schimbi o serie de placi si arcuri si pui capacul la loc. La noi o faci bucatele ca sa ajungi la ambreiaj. Sunt absolut convins ca manopera e mult mai scumpa la BMW pentru operatiunea asta, la fel si pretul pieselor.

 

Nu prea cred totusi ca un ambreiaj de tine 150k, oricat de original ar fi. Cred ca 100k e deja putin optimist. Evident, nu zic ca nu sunt cazuri dar mai rare cred.

Al meu are 80.500km. O singura data, dupa foarte mult mers prin trafic am simtit ceva ciudat, maneta moale si fara "prag". Probabil doar il supraincalzisem. Dar cand am dat electromotorul jos si m-am holbat la ambreiaj, cel putin ochiometric, avea grosime suficienta pentru inca pe atat. Gandeste-te ca-i fix acelasi principiu si aceeasi tehnologie ca la toate masinile. Cand ai auzit ultima oara de un ambreiaj schimbat prematur (in mai putin de 150k km) la o masina cu care s-a mers normal? In plus, tipul ala care ajunsese cu R 1100 GS la 450.000 mile spunea ca nu l-a schimbat decat de 2 ori.

 

Si apropos, o fi ceva marketing hype cu discul ala ceramic de la Touratech, dar daca ar fi sa am nevoie de un astfel de schimb, pe ala l-as lua.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceCube nu te lua dupa toti aiuriti care cum au iesit din tara si mai ales prin popoarele germanice cred ca au facut realizarea vieti lor - si de acolo poti sa iti iei teapa la fel de bine (vezi una recenta http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=197963)

 

crezi ca primul propietar, roman fiind, dupa ce da 15000 euro pe o mobra o sa umble cu sarma sa regleze tacheti ?!?!

 

singura diferenta intre germania si romania este ca aia au o piata de cateva mii de ori mai mare ca in romania

 

ce iti pot recomanda este sa o iei de la primul propietar (din ro, de, uk etc. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara ironie sau altceva... chiar sunt curios, cat costa sa schimbi la alta motocicleta (alta marca) kitul complet de abreiaj la reprezentanta si cu piese originale? Alte variante chiar nu ma intereseaza raspunsul ca nu ar fi relevant. (deci, repet: kitul complet cu tot ce presupune, manopera la reprezentanta si piese originale)

 

asta e treaba care mai mult de 2 ore nu dureaza, la o japo cum e a mea de exemplu.

 

nu am ajuns inca la asemenea operatiune si nu nici nu vreau sa ajung pre curand. habar n-am ce presupune un kit complet.

 

oricum remarca mea era fara lipsa de ironie ci doar o uimire la auzul sumei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa achizitionez si eu un troleibuz d-asta, ceva sfaturi ? sa dau o fuga in germanica sau sa caut aici la noi ?

 

Thanks

 

Man incearca unul inainte ca o sa ai probleme cu el. Este motor foarte inalt. Eu am probleme si acum astept saua noua mai joasa. O sa vad atunci ce si cum.

 

Personal sunt inca extaziat de mobra asta. Nu imi vine sa cred ce bovis am fost ca nu am luat mai devreme.

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiazide, cred ca-i mai mult problema de obisnuinta. M-am dat cu VFR-ul unui prieten si, lasand la o parte lipsa confortului, imi era foarte greu s-o las pe curbe, in consecinta le luam foarte incet si cu mare bagare de seama. Aceleasi curbe cu GSu' mi s-ar fi parut banale in schimb. O data ce inveti cum e distribuita greutatea, cum trebuie sa mergi ca sa nu ai parte de efect de cardan si cu lipsa aparenta a feelingului pe furca iti dai seama ca e, de fapt, foarte usor de controlat si ca poti depasi o gramada de vitezane pe un traseu virajat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu VFR-ul unui prieten si, lasand la o parte lipsa confortului, imi era foarte greu s-o las pe curbe, in consecinta le luam foarte incet si cu mare bagare de seama.

Dupa ce mi-am luat GS-ul nu am mai mers o buna bucata de vreme cu VFR-ul.

Am crezut ca s-a stricat ceva pe la suspensii, ca mergeam ca un incepator !

Am dat-o unui prieten la o proba si mi-a zis ca n-are nimic, doar ca eu ma obisnuisem cu vaca! :laugh:

 

 

 

In alta ordine de idei, eu am cam 1,92m si sea joasa pe adventure. E putin scobita si desi am pus o perna de la Airhawk, tot mi se pare joasa !

Este careva interesat de un schimb de sei de 1150 adv ?

Atata doar ca n-as vrea sa fie modelul cu gri si rosu, ca eu am modelul "viespe" cu negru si galben si nu ar da bine deloc ! A mea e neagra complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man incearca unul inainte ca o sa ai probleme cu el. Este motor foarte inalt. Eu am probleme si acum astept saua noua mai joasa. O sa vad atunci ce si cum.

 

Personal sunt inca extaziat de mobra asta. Nu imi vine sa cred ce bovis am fost ca nu am luat mai devreme.

 

 

Salut bre, din fericire am mers deja cu vreo 2 r1200gs, oricum o sa-i cumpar o sha mai scobita.. iar la greutatea mea, se mai lasa din suspensie :laugh:

 

Am primit un PM cu un troleibuz misto, vom vedea..

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bre, din fericire am mers deja cu vreo 2 r1200gs, oricum o sa-i cumpar o sha mai scobita.. iar la greutatea mea, se mai lasa din suspensie :laugh:

 

Am primit un PM cu un troleibuz misto, vom vedea..

 

Bafta

 

Eu trec de la 1000rr la Senanatoare, tu de la zx10r la troleibuz. Interesante migrari :rock:

PS: sa vezi ce fain se ridica pe o roata!

 

Eu inca astept shaua din germania. Le dau termen pana luni sa o trimita daca nu reclam la paypal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu trec de la 1000rr la Senanatoare, tu de la zx10r la troleibuz. Interesante migrari :)

PS: sa vezi ce fain se ridica pe o roata!

 

Eu inca astept shaua din germania. Le dau termen pana luni sa o trimita daca nu reclam la paypal.

 

Baiazide, ai grija cu ridicatul pe o roata, nu exagera ca nu face bine la cardan ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi, pe pasul St. Gotthard, am vazut pt prima data un 1200GS din noua editie limitata "15ani de GS cu 4 supape" (pe cilindru, normal).

 

Pachetul, care in Germania costa 350euro, consta in: culoare alb-Alpin, saua bicolora si prorectii cilindru tip ADV, parbriz fumuriu, jante negre cu spite, prelungire aripa fata si un mic spoiler la radiatorul de ulei.

 

post-9546-1249902084_thumb.jpg

 

 

p.s. am eu impresia sau lipsete p-aici un topic dedicat posesorilor si celor interesati de R1100GS si R1150GS/ADV, care sunt nevoiti sa discute pe acest topic? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...