dexxter Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 nu gasesc pe net, cat are cel original? ca am gasit de la Puig cu 8 cm mai inalt decat originalul...acu' sa zica proprietarii de puig daca sunt ok. eu am avut pe hornet si a fost ok, dar era scurtutz. http://www.ebay.co.uk/itm/Windscreen-Puig-BMW-R-1200-GS-13-14-light-smoke-touring-screen-/400705334599 vezi ca la ala de la touratech iti trebuie si o "ranforsare" probabil datorita presiunii sporite a aerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Ala de la Touratech e la fel cu cel original,400 mm doar ca are o tesitura in partea de sus. Nu inteleg pentru ce ar trebui ramforsare? Sau,poate vorbim de parbrize diferite? Trimite-mi link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 14, 2014 Autor Share Postat Mai 14, 2014 Salutare El e Thor. Daca stiti,va rog,unde gasesc parbriz mai mare de 503 mm,cat are cel de la Wunderlich? Multumesc Sa L Stapanesti sanatos!!!!!! si sa l duci la cati mai multi km..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Ala de la Touratech e la fel cu cel original,400 mm doar ca are o tesitura in partea de sus. Nu inteleg pentru ce ar trebui ramforsare? Sau,poate vorbim de parbrize diferite? Trimite-mi link. scuze, ma gandeam la Wunderlich, dar am scris TT; arunca un ochi aici: http://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r-serie/r-1200-gs-lc/ergonomie-komfort/scheiben-zubehor.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Salutare El e Thor. Daca stiti,va rog,unde gasesc parbriz mai mare de 503 mm,cat are cel de la Wunderlich? Multumesc Sa il stapanesti cu placere si sa te duca jdemii de km Momentan nu stiu daca gasesti pt ADV parbriz mai mare decat acela. Cel de la Puig de care zicea zicea dexter mi se pare ca e mai mare doar decat parbrizul de la varianta nonAdv. Iar ranforsarea de la Wunderlich din cate stiu este doar optionala si utila probabil doar pe offroad, pt a preveni vibratiile. Ai avea in schimb ca optiuni montarea unui spoiler reglabil daca il vrei ceva mai inalt: http://www.polo-motorrad.com/en/x-creen-sport-aufsatzspoiler-fur-scheiben-klar-farblos.html http://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6255.html Mi-a venit minunea care cica ma scapa de mizerie. O sa o montez zilele astea si revin cu vreo 2 poze, dar sper sa nu am prea curand ocazia sa ii testez eficienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Mi-a venit minunea care cica ma scapa de mizerie. O sa o montez zilele astea si revin cu vreo 2 poze, dar sper sa nu am prea curand ocazia sa ii testez eficienta mai bine-ti luai flotoare. la ce vreme e in tara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Ala de la Touratech e la fel cu cel original,400 mm doar ca are o tesitura in partea de sus. Puig Touring Screen este cel mai mare pe care l-am gasit, 53cm inaltime x 45cm latime. ...sau cel inalt de la ZTechnik/Hornig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Salutare El e Thor. Daca stiti,va rog,unde gasesc parbriz mai mare de 503 mm,cat are cel de la Wunderlich? Multumesc Salut Marcele, sa le stapaniti sanatosi. Ne-am petrecut duminica pe la Odorhei! Incerca Givi, ei zic ca ar avea 550 mm http://www.givi.it/per-la-tua-moto#BMW,R_1200_GS_Adventure_(14) Editat Mai 15, 2014 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Sa L Stapanesti sanatos!!!!!! si sa l duci la cati mai multi km..... Multumesc. Parca imi pare rau ca nu te-am ascultat cu ceva ani in urma. Sa il stapanesti cu placere si sa te duca jdemii de km Multumesc la fel. Azi m-am dat putin cu parbrizul de la TT,de care spuneam ca are aceeasi dimensiune cu originalul. Si....surpriza,se pare ca acea tesitura schimba mult directia aerului,chiar nu ma asteptam. Salut Marcele, sa le stapaniti sanatosi. Multumesc! Ne auzim la urmatoarea plimbare. Editat Mai 15, 2014 de marcel bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Mi-a venit minunea care cica ma scapa de mizerie. O sa o montez zilele astea si revin cu vreo 2 poze, dar sper sa nu am prea curand ocazia sa ii testez eficienta asta e cel normal sau mudsling max? Puig Touring Screen este cel mai mare pe care l-am gasit, 53cm inaltime x 45cm latime. deci am cautat bine, ca tot pe asta l-am gasit si eu... Editat Mai 15, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 asta e cel normal sau mudsling max? E singurul disponibil pt LC in momentul asta. Nu stiu daca or sa scoata si vreo versiune "max". Aseara l-am montat (dureaza 5 minute) si azi l-am testat fara sa vreau Chiar isi face treaba si limiteaza mizeria la partea din spate a mobrei. Nu a mai ajuns deloc pe picioare, sei, in zona amortizorului etc. 2 poze dupa ploaie si 2 dupa ce am spalat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) 2014 Berlin Plant Cu China plant nu se lauda ca-i nasol Editat Mai 18, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 E singurul disponibil pt LC in momentul asta. Nu stiu daca or sa scoata si vreo versiune "max". Aseara l-am montat (dureaza 5 minute) si azi l-am testat fara sa vreau Chiar isi face treaba si limiteaza mizeria la partea din spate a mobrei. Nu a mai ajuns deloc pe picioare, sei, in zona amortizorului etc. Deci, dupa parerea ta este suficienta pt. spate? Daca o pun pe asta ar mai avea rost si cele de la TT pe cadru? Ca alea nu par suficiente, cel putin din ce-mi zice si Marcel, si e firesc, pe picioare la spate tot nu scapi de apa doar cu capacele alea de la TT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Capacele de la TT cred ca sunt in plus daca iti pui un mudsling Ele protejeaza (cred, uitandu-ma la pozele cu ele) de mizeria aruncata in partea superioara, pe sei, pe c.ur etc. Nu si pe picioare, mobra and stuff. Cu mudslingul, 90% din jeg nu trece de zona scaritelor pasagerului. Poza asta a lor e destul de exemplificativa: Uitandu-ma la el, cred ca mai puteau lucra nitel pe ici pe colo in unele mici zone astfel incat sa protejeze si mai bine. Ar fi adus probabil inca un 5% protectie Bine, deja cred ca o dau in chestii de perfectionisme... Cum ziceam, eu sunt multumit de ce face dupa prima testare si cred ca e cea mai eficienta solutie vazuta pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Confirm ca cele de la TT nu sunt suficiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Capacele de la TT cred ca sunt in plus daca iti pui un mudsling Am inteles, merci amandoura de opinii. Acum mai am un mic dubiu si este vorba acum de partea din fata: fender extender-ul este suficient? Intreb pt. ca am vazut si aparatorile astea la Wunderlich si imi par tentante. Este clar ca astea nu apara si de murdarirea motorului, unde probabil ca feder-extender ajuta destul. Dar este el suficient fender extender sa nu mai ajunga apa si la picioare? Pt ca pe mine ma intereseaza mai mult picioarele, deoarece merg mult in blugi si chiar daca scap de ploaie, merg insa pe asfalt ud sau mai nimeresc ceva balti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Fa-ti d'astea. Din fuga calului nu vede nimeni cat sunt de urate, iar dupa ploaie le scoti usor, fara chei. Editat Mai 19, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Oricum iti trebuie cizme enduro-turing. Piesa ce prelungeste aripa fata nu rezolva apa aruncata pe cizme. Nu ma pot pronunta despre cele care se monteaza sub cilindrii Editat Mai 19, 2014 de marcel bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Vik mi se pare ca are protectiile alea de la wunderlich la picioare, baga-i o intrebare. Legat de eficienta, depinde in ce "ape" te scalzi Pt uzul normal, gen o balta prin oras sau mers pe ploaie, cel putin la LC, prelungirea aripii (tot de la machineart) + protectia oferita de cilindrii mie mi s-a parut suficienta. Dupa vreo 150 km prin ploaie, cu ghete destul de aerisite, aveam picioarele uscate. Dar daca vorbesti de intrat prin baltoace pe offroad, de sare apa in toate directiile ca in filme... atunci e alta poveste Acolo cea mai buna solutie cred ca e, cum zice si Marcel, o pereche de cizme desteapte. Editat Mai 19, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pt uzul normal, gen o balta prin oras sau mers pe ploaie, cel putin la LC, prelungirea aripii (tot de la machineart) + protectia oferita de cilindrii mie mi s-a parut suficienta. Dupa vreo 150 km prin ploaie, cu ghete destul de aerisite, aveam picioarele uscate. Dar daca vorbesti de intrat prin baltoace pe offroad, de sare apa in toate directiile ca in filme... atunci e alta poveste Acolo cea mai buna solutie cred ca e, cum zice si Marcel, o pereche de cizme desteapte. Ok, o sa incerc intai cu f-extender si vad daca mai e cazul protectiilor. Nu prea am intles (nici de la Marcel) care e treaba cu cizmele; eu ma plangeam ca ma ud pe pantaloni si ca am cizmele murdare. Am cizme bune cu Goretex, deci nu era ideea ca mi-ar intra apa in cizme, ci ca ma stropesc/murdaresc cand merg pe drum ud, imediat dupa ploaie sau cand mai nimeresc vreo balta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 + umblat la soft si reglat conform cu noul numar de "dinti". Altfel mobra o sa parcurga mai multi km decat in realitate. faptul ca va arata si o viteza mai mare e un bonus pentru siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Daca am timp saptamana asta, o sa incerc o reparatie la axul grupului spate. E un experiment. Daca reuseste, va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Legat de cizme cred ca amandoi ne refeream strict la pastratul picioarelor uscate Dar impotriva murdaritului da, ai nevoie de alte chestii. Cum ziceai, incearca mai intai extensia de aripa si vezi dupa aia cat de ok iti este. Personal mi se pare deja prea mult adaugarea acelor protectii de la wunderlich. 2014 Berlin Plant Ma speriasem initial. Am zis uite, pune Vlady un film ok cu/despre bmw, ce naiba se intampla?! Dupa aia am vazut si replica rautacioasa si m-am linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Schimbi ceva sau doar piese originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 incercam o reparatie: http://plasmajet.ro/metalizarea-cu-plasma/ Axul uzat nu poate fi inlocuit, BMW l-a scos de pe lista de part number-uri dupa ceva probleme de compatibilitate intre axul nou comandat de client si pinionul uzat din grupul existent. Acum au partnumber doar pt TOT grupul spate, probabil ceva pe la 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.