dezamagitoru Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 O pompa banala de bicicleta (8 lei la decathlon) daca nu a sarit guma de pe janta, dai in jur de 400-500 de pompe, ajungi la aproape 2 bari, arzi undeva la 200 de calorii, si te poti duce pana la prima vulcanizare/benzinarie sa-ti faci "fine-tuning" la presiune. aceasta postare NU e un pamflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Am umflat in weekend cu una de decathlon. De la 1.2 la 1,9 cam 100 de pompe. Nu-mi trebuie altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Eu la fostul GS ii facusem los sub saua rider-ului, asa ca il aveam permanent cu mine, ca degeaba l-as fi avut acasa. La LC nu este problema, incape usor in spatiul de sub saua pasagerului alaturi de o trusa mica medicala (devnita obligatorie in mai multe tari europene, la fel ca si vesta reflectorizanta). » Post actualizat in 19 May 2016 09:09 Din experienta, asta cu compresorul nu e cea mai buna idee. In primul rand, compresoarele pot sa nu functioneze pt ca "sare" imediat siguranta. poate compresorul tau si motocicleta ta se impaca dar am tot vazut situatii cand mai multe tipuri de compresoare la mai multe motociclete diferite nu au putut fi utilizate din cauza mentionata. Compresorul costa ceva bani dar mai ales trebuie carat mereu in bagaj si ocupa loc nu tocmai de neglijat. Avand in vedere ca nu faci pana prea des, datul putin la pompa nu mi se pare un efort extraordinar. Iar o popmpa mica e foarte usoara si nu prea ocupa loc. Tu ai avut noroc ca, umflandu-l putin cu compresorul, ai ajuns apoi la vulcanizare... am mai auzit discutia asta cu saritu sigurantei la baietii cu 1200 gs, dar am patit-o si eu acu o sapt, cand mi-am luat compresor nou. tot airman am si eu , ca al lui capone. la mine, siguranta originala era de 5A si am pus alta de 10A si n-am mai avut probleme. oricum vreau sa fac un adaptor pentru alimentare s-o pot lega direct la baterie, sa-l pot folosi si la ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 a mine, siguranta originala era de 5A si am pus alta de 10A si n-am mai avut probleme. oricum vreau sa fac un adaptor pentru alimentare s-o pot lega direct la baterie, sa-l pot folosi si la ktm. Eu mi-am pus sub saua pasagerului o priza suplimentara de bricheta normala, legata direct la baterie, cu siguranta de 10A pe ea, ca sa pot folosi accesorii (inlusiv compresorul) si cu motorul oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Cine nu sta bine cu lucrul manual, poate incerca cu piciorul http://www.bmw-motorrad-store.com/catalogsearch/result/?q=foot+pump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 burghezie pompa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Motocicleala prin bosnia - filmare Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 21, 2016 Share Postat Mai 21, 2016 De ce ai alege intre transalpul acela si 1200 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână! Daca vrei sa alegi ceva pe masura TA-ului atunci trebuie sa te uiti la F800GS, nu la R1200. R12GS este alta clasa, e mai grea, mai mare, mai confortabila, mai solida, consuma mai mult etc. Eu am avut TA-ul vechi, 650cc din 2004, excelenta mobra, in afara de un cablu de ambreiaj care s-a rupt cand eram la vreo 200km de casa nu am avut nici o problema cu ea. Am vandut-o ca sa imi iau GS-ul, un Adventure din 2006 si sunt absolut incantat de ea. Parerea mea e ca intre cele doua modele, orice ai alege nu ai cum sa gresesti. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg. Ti-am trimis un mail, ca vad ca pe forum nu pot sa-ti trimit PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salutare! Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea! Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale? Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Grip puppies se numește, sunt niște ”tuburi” din neopren, care se pun peste manșoane. http://www.grip-puppy.co.uk/ Mersi de pont,tocmai ce mi-am comandat. Sper sa nu retina caldura de la mansoane prea tare ! Stima , Ovidiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg. R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo... Ma rog, nu ca ar conta, greutatea ofera plus de confort, aderanta si stabilitate. Ce vroiam sa spun e ca 12GS nu e in aceiasi clasa cu TA. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 9 kg intre Ta și gs. Mulțumesc pentru implicare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 9 kg intre Ta și gs. Mulțumesc pentru implicare )) greutatea cred ca e chiar un punct care nu "trage" balanta spre transalp - daca insistam sa le comparam. o avea gs-ul cu 9 kg mai mult dar din cauza cilindrilor orizontali are centrul de greutate mai jos decat transalpul si o sa ti se para ca e chiar mai usor gs-ul. (zice unul destul de scund care vine de pe transalp/vstrom si cu fiecare am mers cam 50-60000 km) ce vrea "maveric" sa zica e ca nu are rost sa compari TA700 cu cu GS1200 ca sunt cel putin 500 cmc in plus. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Mentiune scurta, f800-le nu are 177 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Mentiune scurta, f800-le nu are 177 kg. 800gs.jpg Da, asa e, asta nou are 191kg. 214 cu rezervorul umplut la 90% si pregatita de drum. Cele 229kg marcate in poza ta se traduc ca "sarcina utila". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Da, asa e, asta nou are 191kg. 214 cu rezervorul umplut la 90% si pregatita de drum. Cele 229kg marcate in poza ta se traduc ca "sarcina utila". nope nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) nope nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE Ba chiar am nimerit-o. F800GSA are 24 de litri de rezervor. Greutate de mars 229kg.Sarcina utila 225. Sursa: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html Editat Mai 23, 2016 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Ce am selectat eu cat poti incarca pe ea. Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 1) F800GS - 214 KG F800GSA - 229 KG » Post actualizat in 23 May 2016 09:29 Revin cu o detaliere pentru a clarifica greutatea 800-lui. Leergewicht fahrfertig, vollgetankt = greutata totala cu rezervor 90% F800GS - 214 KG F800GSA - 229 KG Trockengewicht = fara lichide F800GS - 191 KG F800GSA - zulässiges Gesamtgewicht = greutate maxima admisa F800GS - 443 KG F800GSA - 454 KG Zuladung (bei Serienausstattung) = payload = incarcare permisa pe motocicleta F800GS - 229 KG F800GSA - 225 KG Editat Mai 23, 2016 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 nope nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS. vazut. am crezut ca screenshot-ul initial era de la A. care atat avea. coordonarea ochi - creier, ce vrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea. A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.