Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cati km va tine pe voi setul de placute spate? la mine la max. 10000 km se vor schimbate

.

Eu le-am schimbat la peste 20.000 km, acum am 30.000 cu motorul si cele de pe fata mai merg vreo 1000 de km dupa cum apreciez eu. Placutele de pe spate le-am cumparat de la bmw motorrad din munchen, dar mi s-au parut cam scumpe, am dat pe ele vreo 80-90 de euro parca, dar daca ma tin tot peste 20 tkm mi se pare ok. Acum o sa imi iau tot de la ei si pentru fata sa le schimb cand se termina astea.

» Post actualizat in 16 May 2016 18:18

Eu revin cu o intrebare, ceva pareri despre reprezentanta de la Oradea? Eu tot acolo imi fac reviziile, pana acum nu am decat cuvinte de lauda pentru ei, dar chiar nimeni nu mai face revizii la ei sa imi spuna ce parere au? Nici nu stiam ca sunt service autorizat bmw pana nu mi-am cumparat mobra asta, doar ei si Bucuresti. Stie cineva cum este cu garantia extinsa? Mai am vreo 3 saptamani si trec 2 ani de cand am cumparat motorul si vreau sa imi extind garantia la ea. Citeam pe undeva, pentru masini ce e drept, ca trebuie facuta cu vreo luna sau doua inainte de expirarea celei vechi, e adevarat? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Oradea mi-am facut si eu revizia de 10.000 km , .... foarte ok

acum la 20.000 km o sa o fac la BMW in Arad ca nu mai am timp sa merg in Oradea.

referiror la prelungirea de garantie, in aceeasi situatie sunt si eu ....am cerut detalii la BMW . Cand primesc te anunt.

o zi faina,


» Post actualizat in 17 May 2016 12:27

cati km va tine pe voi setul de placute spate? la mine la max. 10000 km se vor schimbate

 

aprox 18.000 km si inca nu se cer schimbate ...


» Post actualizat in 17 May 2016 12:30

.
Stie cineva cum este cu garantia extinsa? Mai am vreo 3 saptamani si trec 2 ani de cand am cumparat motorul si vreau sa imi extind garantia la ea. Citeam pe undeva, pentru masini ce e drept, ca trebuie facuta cu vreo luna sau doua inainte de expirarea celei vechi, e adevarat? Mersi.

 

http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/extindere-garantie/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

multumesc de urari,

 

astazi am facut curat prin curte si am tras o spălare și la motor.

 

Intrebare: am vazut pe youtube un filmulet acum ceva timp cu o banda textila/sistetica care se aplica pe mansoane. Ingroasa putin manerele, transfera caldura de la ele si ofera un grip mai placut. Stiti cum se numeste ?!

 

post-27347-0-12560500-1463508769_thumb.jpg

 

post-27347-0-07019000-1463508778_thumb.jpg

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite aici... si nu sunt toate in poza. Si nici nu poti spune ca n-ai fost invitat

 

attachicon.gif20160514_093136.jpg

True, my bad :( Timpul liber arza'l focu... cand pot eu nu pot altii si invers :) Da ne gasim noi la o turica. Curand sper.

 

Ce luati la voi ca trusa de reparatii in caz de pană,caci sprayul cu spuma am inteles ca e bun numai in caz de pori la cauciuc si nu sunt prea eficiente

Tot kit ca cel al colegilor de mai sus, cu snur si cartuse de co2. Nu l-am folosit la mine dar l-am folosit la altii si a fost ok. Oricum, cu siguranta suficient cat sa ajungi la o vulcanizare.

 

cati km va tine pe voi setul de placute spate? la mine la max. 10000 km se vor schimbate

Primul set cred ca tot in jur de 10k m-au tinut si pe mine. Al 2lea cred ca vreo 20k. Sa vedem daca al 3lea duce 30k :D

 

 

De prin weekend, fugeam de ploaie.

 

DSC03214_fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

multumesc de urari,

 

astazi am facut curat prin curte si am tras o spălare și la motor.

 

Intrebare: am vazut pe youtube un filmulet acum ceva timp cu o banda textila/sistetica care se aplica pe mansoane. Ingroasa putin manerele, transfera caldura de la ele si ofera un grip mai placut. Stiti cum se numeste ?!

 

A mea cred ca are doi ani de cand am spalat-o ultima oara... Jante asa curate doar cand era in garaj la dealer...

 

Handlebar tape?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

multumesc de urari,

 

astazi am facut curat prin curte si am tras o spălare și la motor.

 

Intrebare: am vazut pe youtube un filmulet acum ceva timp cu o banda textila/sistetica care se aplica pe mansoane. Ingroasa putin manerele, transfera caldura de la ele si ofera un grip mai placut. Stiti cum se numeste ?!

:)

am auzit ca la bmw nu ii sta bine curat.

:P

legat de banda cred ca era vorba despre banda (grip?) protectie rachete tenis (gasesti la magazine de sport/decathlon sigur)

nu cred ca sunt scumpe si probabil ca merita incercat.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la acel tip de banda ma refer. Dar este una dedicata motocicletelor. Am vazut-o la un brand de accesorii dar nu era foarte cunoscut gen Touratech.

 

Legat de motocicleta, are cineva un ICOM D pana imi vine al meu? Sa fac o diagnoza si update la ultima versiune la fiecare modul. A pus cineva ceasuri de la modelul 2008 pe 2004 ? As incerca un retrofit pentru consum instant si ce mai ofera ceasurile noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa clipeasca ca le modific VIN ul si nr de km in eeprom. Si o sa le codez pe motor.

 

Ma ocup in timpul liber de retrofituri la masini BMW. O sa va pot ajuta si cu update uri la toate modulele, cine doreste.

 

@andrei, e posibil sa mearga si aia. O sa fac un test si revin cu feedback.

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De atunci am cu mine in topcase in ture .................. si un kit de pana (genul astuia; http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-tire-repair-kit-bmw-r1150gs-71112332083-p-450) si pompa de mana (care ar putea fi inlocuita cu un minicompresor dar mi-e cam lene).

PS - abia astept sa fie disponibil toolboxul de la touratech sa tin kitul permanent pe mobra ca parca vad ca la urmatorul eveniment o sa fiu cu el uitat acasa.

 

Noi tocmai ne-am intors dintr-o tura prin Balcani, Albania etc... am fost vreo 15 motociclete (din care 13 GS-uri :D ) si din pacate cel putin doi dintre participanti au avut si pana de cauciuc (una de la o pietricica ascutita si era ceva gaura). Ambele au fost rezolvate cu succes (relativ rapid si simplu) cu astfel de kit de pana.

Pe la reprezentantele BMW costa cca 25€. Bine, normal, nu trebuie sa fie neaparat de la BMW dar acolo sigur ar trebui sa fie de gasit. Oricum, la nevoie merita toti banii.

http://www.bmw-motorrad-store.de/catalogsearch/result/?q=pannenset

Mie mi se pare absoulut obligatoriu sa ai un astfel de set la tine.

Se pare ca cele trei butelii nu sunt suficiente (normal, mai bine asa decat zero si normal ca primul tel este o umflare cu un compresor si verificat presiunea) asa ca o pompa de mana (gen bicicleta) nu strica.

 

Eu la fostul GS ii facusem los sub saua rider-ului, asa ca il aveam permanent cu mine, ca degeaba l-as fi avut acasa.

La LC nu este problema, incape usor in spatiul de sub saua pasagerului alaturi de o trusa mica medicala (devnita obligatorie in mai multe tari europene, la fel ca si vesta reflectorizanta).

» Post actualizat in 19 May 2016 09:09

ia si un minicompresor cu tine. eu am reusit sa ma scot pana acu doar cu umflat cauciucu inapoi si mers fuguta la prima vulcanizare.

 

Din experienta, asta cu compresorul nu e cea mai buna idee. In primul rand, compresoarele pot sa nu functioneze pt ca "sare" imediat siguranta. poate compresorul tau si motocicleta ta se impaca dar am tot vazut situatii cand mai multe tipuri de compresoare la mai multe motociclete diferite nu au putut fi utilizate din cauza mentionata.

Compresorul costa ceva bani dar mai ales trebuie carat mereu in bagaj si ocupa loc nu tocmai de neglijat.

Avand in vedere ca nu faci pana prea des, datul putin la pompa nu mi se pare un efort extraordinar. Iar o popmpa mica e foarte usoara si nu prea ocupa loc.

Tu ai avut noroc ca, umflandu-l putin cu compresorul, ai ajuns apoi la vulcanizare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti recomandare pt o pompa potenta (2 way) si ultra compacta ? Cu cea de la bicla, desi f ok pt bicla, cred ca dau o ora ca sa umflu gs-ul. Plus ca datorita pozitionarii valvei pe jantele de aliaj e cam must have o pompa cu furtun...

 

Compresor il folosesc cu succes pe asta de vreo 2 ani, si la masina si la mobra https://www.louis.de/en/artikel/airman-tour-air-compressor-inclusive-adapter/10002998?list=45590115&filter_article_number=10002998

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pompa banala de bicicleta (8 lei la decathlon) ;) daca nu a sarit guma de pe janta, dai in jur de 400-500 de pompe, ajungi la aproape 2 bari, arzi undeva la 200 de calorii, si te poti duce pana la prima vulcanizare/benzinarie sa-ti faci "fine-tuning" la presiune.

 

aceasta postare NU e un pamflet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la fostul GS ii facusem los sub saua rider-ului, asa ca il aveam permanent cu mine, ca degeaba l-as fi avut acasa.

La LC nu este problema, incape usor in spatiul de sub saua pasagerului alaturi de o trusa mica medicala (devnita obligatorie in mai multe tari europene, la fel ca si vesta reflectorizanta).

» Post actualizat in 19 May 2016 09:09

 

Din experienta, asta cu compresorul nu e cea mai buna idee. In primul rand, compresoarele pot sa nu functioneze pt ca "sare" imediat siguranta. poate compresorul tau si motocicleta ta se impaca dar am tot vazut situatii cand mai multe tipuri de compresoare la mai multe motociclete diferite nu au putut fi utilizate din cauza mentionata.

Compresorul costa ceva bani dar mai ales trebuie carat mereu in bagaj si ocupa loc nu tocmai de neglijat.

Avand in vedere ca nu faci pana prea des, datul putin la pompa nu mi se pare un efort extraordinar. Iar o popmpa mica e foarte usoara si nu prea ocupa loc.

Tu ai avut noroc ca, umflandu-l putin cu compresorul, ai ajuns apoi la vulcanizare...

 

am mai auzit discutia asta cu saritu sigurantei la baietii cu 1200 gs, dar am patit-o si eu acu o sapt, cand mi-am luat compresor nou. tot airman am si eu , ca al lui capone.

la mine, siguranta originala era de 5A si am pus alta de 10A si n-am mai avut probleme. oricum vreau sa fac un adaptor pentru alimentare s-o pot lega direct la baterie, sa-l pot folosi si la ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mine, siguranta originala era de 5A si am pus alta de 10A si n-am mai avut probleme. oricum vreau sa fac un adaptor pentru alimentare s-o pot lega direct la baterie, sa-l pot folosi si la ktm.

Eu mi-am pus sub saua pasagerului o priza suplimentara de bricheta normala, legata direct la baterie, cu siguranta de 10A pe ea, ca sa pot folosi accesorii (inlusiv compresorul) si cu motorul oprit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...