Xandros Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Era prea frumos sa fie adevarat Si mie mi s-a parut dubios, am vazut anuntul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Citeam pe topicul de vanzari la un bmw r1200gs lc din 2013, cu motor schimbat, ca vanzatorul spunea ca s-a facut recall la toate mobrele gs lc fabricate intre 2013-2016, chestie care mi se pare putin probabila spre imposibila. Sau nu am inteles eu bine ce spunea el? Uite ce spune omul: "S-a facut recall la toate modelele R1200 LC pana in 2016, pe motiv ca ar putea exista o problema la sistemul de racire." Povesti, acum am sunat la BMW Oradea si mi-au spus ca nu exista nicio campanie de rechemare, cel putin la mobra mea din 2014. Au existat in toata lumea undeva sub 10 mobre afectate de acest recall. una dintre ele fiind a colegului care a pus-o la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 )) nu ma ajutati! inventez? interesant. admir peisajul linistit - nu are legatura peisajul cu eroarea si nici stresul din viata mea cu motociclism.ro. sau nu reusim sa separam diverse chestii? Ai compresia prea mare, daca scoti bujiile sa vezi ca nu-ti mai da eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Ghinionul lui, dar totusi acum are motor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata. Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Si pe mine ma batea gandul sa o schimb...Bine ca am aflat ce cheie e nevoie sa nu cred ca am tubulara de 34 . Insa la ADV sigur nu dureaza 15 minute, trebuie sa dau barele de protectie jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti? » Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43 Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti? » Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43 Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru nu are treaba - cat timp tensiunea este ok - consumatorul isi ia cat curent ii trebuie. Si pe mine ma batea gandul sa o schimb...Bine ca am aflat ce cheie e nevoie sa nu cred ca am tubulara de 34 . Insa la ADV sigur nu dureaza 15 minute, trebuie sa dau barele de protectie jos.... eu a trebuit doar sa slabesc crashbarul sw-motech si data jos bara centrala ce uneste cele 2 jumatati insa a mers repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Poate gandesc io altfel, dar prefer motorul pus de fabrica cu 20-30mii pe ceas decat unul nou repus pe mobra in service Fiecare cu pasarelele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata. Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic. Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie. Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti? » Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43 Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru Poti sa dai curent de la tank, daca e pe 12V instalatia. Poate ai pus bateriile in serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Amperii nu conteaza? Deloc? Nu stiu . Doar intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Consumatorul isi ia cat are nevoie. Ca o comparatie data de cineva aici pe forum, oarecum trasa de par, cand meri la bar, bei cat iti trebuie, nu cat are pe raft marfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie. Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele Salut, Pentru ca nu aveam chef sa scot inca doua bujii si nu aveam pe "cineva" care sa imi invarta de roata. Solutia logica mi se pare sa rotesti de fulie cu cheie (folosind sau nu dispozitivul special de montat curea - care poate fi inlocuit cu un plastic subtire si dur). Tot norocul ca se poate roti si cu tubulara de 36 fara prea mare efort care sa beleasca piulitza. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 E mai bun motorul pus de fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Xandros, ne zici cum e jaca aia??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Da-o draq de geaca. Uite ce apare R1200 GS xDrive Hybrid https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0269445EN/bmw-motorrad-launches-the-r-1200-gs-xdrive-hybrid-world-premiere-of-the-first-travel-enduro-featuring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Asa de 1 aprilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Xandros, ne zici cum e jaca aia??!! Azi am luat-o la prima tura. Imi place cum se aseaza, cum arata. Protectia la vant + frig buna. La 8 grade de dimineata mi-a fost foarte bine. La 22 la pranz, deja putin cam cald. La maneci e nitel de lucru cand pui manusa pe sub, ca reglaju e cu fermoar si uneori nu-l nimeresc. » Post actualizat in 01 Apr 2017 17:13 R1200 GS xDrive Hybrid https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0269445EN/bmw-motorrad-launches-the-r-1200-gs-xdrive-hybrid-world-premiere-of-the-first-travel-enduro-featuring Aparuse de mult : http://www.wunderlich.de/en/worldofexperience/concept-bikes/r/wunderlich-r-1200-gs-lc-hybrid/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Chiar asa! De ce nu pun un motor mai tare pe "porcul" asta?! Din moment ce (cam)toate mobrele din categoria asta au peste 150hp. Cand pun pe ea macar o herghelie cu 150 de murgi ma bag si eu la una ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Chiar asa! De ce nu pun un motor mai tare pe "porcul" asta?! Din moment ce (cam)toate mobrele din categoria asta au peste 150hp. Nu cred ca asta este problema GS-ului. Conteaza foarte mult cand si cum dezvolta acea putere dar si cuplul. Cand m-am dat cu S1000XR de 165 cp m-a dezamagit motorul. Obisnuit cu GS-ul sa fuga bine in orice regim de turatie, am intrat in depasire intr-a sasea la viteza mai mica (ceva gen 80km/h) si a trebuit sa renunt pentru ca... nu a putut. Asadar, de puterea aia te bucuri doar daca urci la greu in ture, ceea ce nu mi se pare prea compatibil cu stilul GS. Mai este probebil si aspectul ca boxerul nu este un motor de la care sa ceri putere prea mare, are niste limite. Si, ca fapt divers, un filmulet pe care l-am mai pus p-aici si cu alte ocazii, cu 1200GS vs. 200cp ai lui S1000RR / HP4: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Offtopic (sau nu) .. de la 120 km/h mi se pare ca incepe sa vibreze .. nu tare, dar se simte .. asa e si la voi ? Cauciucurile sunt Scorpion Trail 2 de care pana acum sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 (editat) Nu. E smooth si la 180 (Tourance next). Editat Aprilie 3, 2017 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Si la mine vibreaza. Dar stiu ca trebuie sa trec pe la Sirius sa-mi indrepte janta fata (cu spite). (Si janta asta fata...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 A incercat cineva sa reseteze senzorul de carburant? La mine nu mai indica corect și am văzut pe YouTube că ar merge resetat cu partea piezo a unei brichete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 A incercat cineva sa reseteze senzorul de carburant? La mine nu mai indica corect și am văzut pe YouTube că ar merge resetat cu partea piezo a unei brichete. Salut, Eu am incercat dar cred ca a tinut fix jumatate de rezervor. Dupa alte incercari - nu mai trecea de calibrare. Am renuntat sa tot desfac pompa si mi.am luat altul nou care a tinut de atunci (si sper sa mai tina...) stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.