Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citeam pe topicul de vanzari la un bmw r1200gs lc din 2013, cu motor schimbat, ca vanzatorul spunea ca s-a facut recall la toate mobrele gs lc fabricate intre 2013-2016, chestie care mi se pare putin probabila spre imposibila. Sau nu am inteles eu bine ce spunea el? Uite ce spune omul: "S-a facut recall la toate modelele R1200 LC pana in 2016, pe motiv ca ar putea exista o problema la sistemul de racire."

Povesti, acum am sunat la BMW Oradea si mi-au spus ca nu exista nicio campanie de rechemare, cel putin la mobra mea din 2014.

 

Au existat in toata lumea undeva sub 10 mobre afectate de acest recall. una dintre ele fiind a colegului care a pus-o la vanzare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

nu ma ajutati!

inventez? interesant.

admir peisajul linistit - nu are legatura peisajul cu eroarea si nici stresul din viata mea cu motociclism.ro.

:)

sau nu reusim sa separam diverse chestii?

 

Ai compresia prea mare, daca scoti bujiile sa vezi ca nu-ti mai da eroare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata.

Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti?

» Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43

Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti?

» Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43

Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru

nu are treaba - cat timp tensiunea este ok - consumatorul isi ia cat curent ii trebuie.

 

Si pe mine ma batea gandul sa o schimb...Bine ca am aflat ce cheie e nevoie sa nu cred ca am tubulara de 34 :). Insa la ADV sigur nu dureaza 15 minute, trebuie sa dau barele de protectie jos....

eu a trebuit doar sa slabesc crashbarul sw-motech si data jos bara centrala ce uneste cele 2 jumatati insa a mers repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate gandesc io altfel, dar prefer motorul pus de fabrica cu 20-30mii pe ceas decat unul nou repus pe mobra in service :D Fiecare cu pasarelele lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata.

Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic.

:)

Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie.

Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a

Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele :D

 

 

 

Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti?

» Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43

Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru

Poti sa dai curent de la tank, daca e pe 12V instalatia. Poate ai pus bateriile in serie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumatorul isi ia cat are nevoie. Ca o comparatie data de cineva aici pe forum, oarecum trasa de par, cand meri la bar, bei cat iti trebuie, nu cat are pe raft marfa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie.

Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a

Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele :D

 

Salut,

Pentru ca nu aveam chef sa scot inca doua bujii si nu aveam pe "cineva" care sa imi invarta de roata.

Solutia logica mi se pare sa rotesti de fulie cu cheie (folosind sau nu dispozitivul special de montat curea - care poate fi inlocuit cu un plastic subtire si dur).

Tot norocul ca se poate roti si cu tubulara de 36 fara prea mare efort care sa beleasca piulitza.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xandros, ne zici cum e jaca aia??!!

 

Azi am luat-o la prima tura. Imi place cum se aseaza, cum arata. Protectia la vant + frig buna. La 8 grade de dimineata mi-a fost foarte bine. La 22 la pranz, deja putin cam cald. La maneci e nitel de lucru cand pui manusa pe sub, ca reglaju e cu fermoar si uneori nu-l nimeresc.

» Post actualizat in 01 Apr 2017 17:13

 

Aparuse de mult :D : http://www.wunderlich.de/en/worldofexperience/concept-bikes/r/wunderlich-r-1200-gs-lc-hybrid/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa! De ce nu pun un motor mai tare pe "porcul" asta?! Din moment ce (cam)toate mobrele din categoria asta au peste 150hp.

 

Nu cred ca asta este problema GS-ului. Conteaza foarte mult cand si cum dezvolta acea putere dar si cuplul.

Cand m-am dat cu S1000XR de 165 cp m-a dezamagit motorul. Obisnuit cu GS-ul sa fuga bine in orice regim de turatie, am intrat in depasire intr-a sasea la viteza mai mica (ceva gen 80km/h) si a trebuit sa renunt pentru ca... nu a putut.

Asadar, de puterea aia te bucuri doar daca urci la greu in ture, ceea ce nu mi se pare prea compatibil cu stilul GS.

Mai este probebil si aspectul ca boxerul nu este un motor de la care sa ceri putere prea mare, are niste limite.

 

Si, ca fapt divers, un filmulet pe care l-am mai pus p-aici si cu alte ocazii, cu 1200GS vs. 200cp ai lui S1000RR / HP4:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic (sau nu) .. de la 120 km/h mi se pare ca incepe sa vibreze .. nu tare, dar se simte .. asa e si la voi ?

 

Cauciucurile sunt Scorpion Trail 2 de care pana acum sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva sa reseteze senzorul de carburant? La mine nu mai indica corect și am văzut pe YouTube că ar merge resetat cu partea piezo a unei brichete.

Salut,

Eu am incercat dar cred ca a tinut fix jumatate de rezervor. Dupa alte incercari - nu mai trecea de calibrare. Am renuntat sa tot desfac pompa si mi.am luat altul nou care a tinut de atunci (si sper sa mai tina...)

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...