DKW Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 (editat) Multzam fain, asemenea si voua. De ce am ales babaciunea? Minim de electronica (nu are nici macar senzor de nivel de ulei), ciclistica, pozitia in sa si suspensia mai moale. Sunt mai de moda veche si nu ma da pe spate abundenta de electronica de pe ultimele modele, sau gramada de butoane. Nu zic nu, e interesant cand are ASC, ESA, Cruise Control, Riding Mode, etc, dar nu le folosesc, deci raman la basic mode. Cat despre performante, nu ma grabesc nicaieri, 98 de gloabe si o viteza de croaziera medie de 110 km/h sunt arhisuficiente. Dupa ce te dai cu mai multe modele, uneori si 3 in aceeasi zi, incepi sa vezi si micile diferente dintre generatii, fie air cooled sau liquid cooled. Babaciunea si un GS din 2008 ce mi-au intrat la suflet, pe locul 2 ar fi generatia DOHC, iar din gama LC doar Adventure-ul ce mi-a placut in mod deosebit. Editat Iulie 27, 2017 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Nu-i trebe esa & co, daca are senzorul Hall e suficient pt a te lasa in drum... electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Nu-i trebe esa & co, daca are senzorul Hall e suficient pt a te lasa in drum... electronic Nu-i bai, am masina si remorca, sun acasa si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 27, 2017 Autor Share Postat Iulie 27, 2017 (editat) bifat.... Editat Iulie 27, 2017 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 doar atat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Salut! Schimb si eu agregatu si eram interesat de 1200 gsa dohc. Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme? Am inceput sa citesc topicu din scoarta-n scoarta da-s abia pe la pagina 100 si ceva, e mult offtopic si e greu de parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme? Pai daca de exemplu Harea este al treilea postator pe topicul asta cu 456 (!) posturi, cum vrei sa nu fie plin de off-topic? Nu mai pierde vremea cu cititul aici, ia ce-ti permiti (dohc sau LC). An cu probleme nu exista ca nu e vorba de generatie noua. Ca si hibe eu nu stiu decat ca e posibil sa te lase simeringul sau chiar rulmentul la cardan. Dar din cate stiu la 1150 este similar. Repet, vorbim de "posibil". Consumul de ulei mi s-a parut maricel la dohc, in primii 10k km binisor peste 1L apoi spre 1L. Dar nu-i departe de 1150 nici aici si, normal, conteaza si cum te dai la ea. Eu in vreo 37k n-am schimbat decat butonul de proiectoare dar si ala poate ca mergea curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 (editat) Schimb si eu agregatu si eram interesat de 1200 gsa dohc. Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme? Sa verifici capacele de la pompa de benzina si retur sa fie modelul cu ring-uri de metal unde se infileteaza conectorii de la furtune, daca faca parte din lotul cu recall pentru flansa de la roata spate (in baza VIN-ului). Uneori mai oxideaza mufa de la releul de pe pompa de benzina si nu o sa porneasca. IN rest, sa fie intr-un ceas bun. Am scos babaciunea la un drum pana pe Cheia sa vad daca ne intelegem pe curbe mai stranse, si am ramas placut surprins. Nu mai ma tin pe mine balamalele la ce poate ea, asa ca tre' sa ies mai des la antrenamente. Editat Iulie 31, 2017 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 31, 2017 Autor Share Postat Iulie 31, 2017 Salut! Schimb si eu agregatu si eram interesat de 1200 gsa dohc. Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme? Am inceput sa citesc topicu din scoarta-n scoarta da-s abia pe la pagina 100 si ceva, e mult offtopic si e greu de parcurs. suna ma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Esti fierbinte? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Nu-l suna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Prea tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Vorbesc de DOHC, ca asta stiu: ideal ar fi sa nu aiba senzorul de benzina panglica, ci cel cu plutitor, iar butonul pentru proiectoare se poate curata, dar nu ajuta prea mult, pentru ca se fapt de uzeaza o urechiusa mica de plastic in interior (si asta de la vibratii, nu de la actionare). Sunt la al doilea si ma pregatesc sa-l caut pe urmatorul. Rulmentii de la cardan ii trec la consumabile (sunt la al treilea set), dar conteaza cat de incarcat si pe unde mergi cu ea. Desigur, si cat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 (si asta de la vibratii, nu de la actionare) Pai cred, ca io nu-l foloseam niciodata, ca n-aveam de ce sa le sting; motiv pt care chiar m-am mirat ca s-a dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Nici eu nu le prea stingeam la a mea, dar un comutator nu e problema. Astea-s chestii marunte, le ignoram. Ignoram si senzoru de benzina, am auzit ca face probleme f des si probabil o sa folosesc trip-ul. La gsa, o sa fie benzina suficienta sa nu raman in pana prostului. Intrebam mai mult despre probleme mai grave, daca-s ani de care sa ma feresc, stiu ca la modelele anterioare 1100/1150 aveau ceva hibe in anumiti ani, dar aici n-am auzit sa fie cazu. Inca studiez, analizez, nu-s hotarat 100% in ce directie s-o iau. Inima vrea lc, capu imi spune sa stau linistit si sa iau dohc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Eu zic sa iei ce spune inima. Ca dacă iei dohc si stai cu gândul tot la LC,n-ai facut mare lucru. Ma laud si eu puțin, cu noile scărițe de la colegu', pivot pegz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 nca studiez, analizez, nu-s hotarat 100% in ce directie s-o iau. Inima vrea lc, capu imi spune sa stau linistit si sa iau dohc... Decat un LC din primii 2 ani de productie, mai bine un DOHC 2011/2012 cu putini km (parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Inima vrea lc, capu imi spune sa stau linistit si sa iau dohc... Motocicleta e pentru suflet si simtire, asa ca alege cu inima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 LC-ul, parca nu mai e BMW boxer.., e o corcitura » Post actualizat in 02 Aug 2017 14:27Sa mai incing spiritele, asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 LC este viitorul, da peste 10 ani, ca atunci il termina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Decat un LC din primii 2 ani de productie, mai bine un DOHC 2011/2012 cu putini km (parerea mea). Asa am gandit si eu, dar un dohc din 2012 (de ex) cu putini km se apropie, daca nu sare de 13k eu. Cam mult pentru un dohc. Se cam merita diferenta pana la lc... » Post actualizat in 02 Aug 2017 17:09 LC este viitorul, da peste 10 ani, ca atunci il termina. Super Tenere de la Yamaha se mai fabrica? Editat August 2, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Asa am gandit si eu, dar un dohc din 2012 (de ex) cu putini km se apropie, daca nu sare de 13k eu. Cam mult pentru un dohc. Se cam merita diferenta pana la lc... Am fost fix in aceeasi situatie ca si tine. Am zis: hai sa iau DOHC ca astea sunt testate, vorba aia. Tot comparand am vazut ca diferenta intre DOHC 2010-2012 si LC-ul 2013 era de 2- 3000 euro. Asta in conditiile in care LC-ul luat de mine a fost FULL, toate pachetele + cam toate optionalele posibile. Luam DOHC dar capu tot la LC imi statea. Nu-mi pare rau, motoreta e fantastica, in rest .. haters gonna hate .. always Mai povestea cineva pe topicu de GS ca a luat modelu din 2004 parca dupa ce a testat o gramada de ani. Ca nu vrea electronica. OK, pot sa inteleg, no problem. Eu am vrut cruise control, ESA, etc .. si fac banii, dpmdv. Altii pot sa stea linistiti cu Africana din `90, unii isi iau ce vor, altii doar ce pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salut domnilor, am o sa low si m-ar tenta sa o schimb cu una normala, e cineva interesat sa mai coboare cativa cm ? Mie imi este ok si asa, mai ales cu pasager, insa la etape de peste 5-600 km/zi incep sa simt pozitia fixa, nu pentru ca nu ar fi moale (burete este destul si nu se simte absolut nimic din suportul seii) ci pentru ca curbura mai mare nu ma lasa sa ma misc decat cativa cm in fata sau in spate, pana alunec din nou pe centrul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Mie imi este ok si asa, mai ales cu pasager, insa la etape de peste 5-600 km/zi incep sa simt pozitia fixa, Daca faci drumuri lungi, sa stii ca nici saua normala nu este prea confortabila; iti recomand sa iei una gen Touratech, Wunderlich etc. si este alta viata. Sau macar una de Adv daca gasesti la cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Asta e varianta rapidă, dacă nu e cineva doritor vad ce fac. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.