Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

As vrea sa-mi schimb scaritele standard cu cele aurii de la BMW (sper ca se pupa pe LC). Imi puteti spune de unde se pot cumpara cel mai usor? (pret & livrare)

 

Alea aurii sunt doar pt LC. Mai ales daca le ai pe cele standard de GS, ti le recomand. Eu le am de la inceput si imi plac tare mult, adica sunt facute cu cap.

 

In mod normal, accesorii si echipament BMW nu poti lua decat de la un dealer BMW. Sau de aici:

http://www.bmw-motorrad-store.de/bmw-r1200gs-adventure-k50-k51-fahrerfussrasten-komplettsatz.html

 

Daca vrei, ti le pot comanda si eu aici la dealer (pretul similar ca pe site, probabil si cu -10% discount pe care ii am eu) si ti le trimit prin cineva la Sibiu dar trebuie sa te misti/hotarasti f repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai o intrebare - aduce cineva in Romania chestii de la Touratech - m-ar interesa scutul si cutia acea care se monteaza pe partea interioara a suportului de genti aftermarket, in oglinda fata de toba.

 

Din cate stiu eu, cutia de care spui nu este pentru orice suport "after-market", ci dedicata pentru suporturile de sidecases originale BMW de metal / Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, cutia de care spui nu este pentru orice suport "after-market", ci dedicata pentru suporturile de sidecases originale BMW de metal / Adventure.

asa este dar se pot face acele brate de prindere pe suportii aftermarket.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Stie cineva o sursa pentru "grip puppies" in Romania?

 

Merci,

Paul

 

Și eu am căutat așa ceva și am găsit pe hornig.com. Problema e ca transportul pana in Romania e 13,99. Daca ne adunam mai mulți iese mai ieftin/persoană.

Mai este careva interesat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu pana la urma le-am comandat pe cele de la wunderlich. Nu-s cele mai ieftine dar cum mi s-a parut ca lumea nu e interesata nu am mai asteptat.

Poate m-am grabit dar ... noi sa fim sanatosi!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sold! Noul "apropitar" sa se bucure de el!

Multumesc ! :)

» Post actualizat in 19 Mar 2016 07:12

Salut,

Eu pana la urma le-am comandat pe cele de la wunderlich. Nu-s cele mai ieftine dar cum mi s-a parut ca lumea nu e interesata nu am mai asteptat.

Poate m-am grabit dar ... noi sa fim sanatosi!

 

numai bine,

paul

Salut

Cum sunt in mers? gripurile devenind mai groase nu pierzi din "control" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu le.am primit insa fiind din neopren aderenta este mai buna. De grosime conteaza preferintele tale. Daca asa cum sunt acum iti plac ...cu siguranta cu gripuri o sa ti se para prea groase mansoanele...

 

stima,

paul

 

 

 

Multumesc ! :)

» Post actualizat in 19 Mar 2016 07:12

 

Salut

Cum sunt in mers? gripurile devenind mai groase nu pierzi din "control" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansoanele de la Dakar sunt mai groase decat cele de la 800, iar feelingul e mult mai bun. M-am obisniut cu cele subtiri, dar erau mai faine celelelte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Heidenau K76. Sunt made in Germany si le puteti comanda direct la Timisoara www.heidenau.ro (Ramona).

Tocmai mi-au sosit si perechea costa 740 lei pt 1200gs 2009.

Am si de on/off (M+S) Heidenau Scout K60. Recomand de asemenea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Daca aveti vre-o info - probabil nemtii au uitat sa puna - caut o varianta de aparatoare noroi pentru roata spate ... gen acesta: http://www.wunderlich.de/shop/en/carbon-rear-wheel-hugger-without-esa-2.html dar parca totusi nu merita caruta respectiva de bani (250Eu).

 

 

multumesc,

paul


» Post actualizat in 20 Mar 2016 01:43

LE - m-am uitat eu prost - era la alta categorie - http://www.wunderlich.de/shop/en/inner-fender-with-esa.html

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.

numai bine,

paul

interesant, acum 1-2 ani cand spuneam pe forumul de vstrom ca nu exceleaza la nimic mi-ai sarit in cap ca si cand as fi fost un profan si vroiam doar scandal. Acum probabil vezi si tu diferentele pe care le-am amintit atunci (asta in caz ca iti mai aduci aminte :) )

Felicitari pentru achizitie. Sper sa va intelegeti, nu e pentru oricine, iar trecerea de la vstrom poate fi dificila....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant, acum 1-2 ani cand spuneam pe forumul de vstrom ca nu exceleaza la nimic mi-ai sarit in cap ca si cand as fi fost un profan si vroiam doar scandal. Acum probabil vezi si tu diferentele pe care le-am amintit atunci (asta in caz ca iti mai aduci aminte :) )

Felicitari pentru achizitie. Sper sa va intelegeti, nu e pentru oricine, iar trecerea de la vstrom poate fi dificila....

Pai asta-i parte din definitia unui allrounder, sa nu exceleze la nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant, acum 1-2 ani cand spuneam pe forumul de vstrom ca nu exceleaza la nimic mi-ai sarit in cap ca si cand as fi fost un profan si vroiam doar scandal. Acum probabil vezi si tu diferentele pe care le-am amintit atunci (asta in caz ca iti mai aduci aminte :) )

Felicitari pentru achizitie. Sper sa va intelegeti, nu e pentru oricine, iar trecerea de la vstrom poate fi dificila....

:))) imi amintesc discutia foarte bine.

Dar discutia in contradictoriu nu a pornit de la afirmatia ta ca vstrom 650 nu exceleaza la nimic - sunt total de acord cu afirmatia si atunci si acum. In ansamblu in clasa 650 vstrom este briliant.

Nu o sa indraznesc niciodata sa ma gandesc sa compar BMW 1200 GS cu Suzuki DL650 ... nu isi are rost comparatia din nici un punct de vedere si gresim daca o facem.

 

Asta cu GS1200 nu e pentru oricine - imi scapa mesajul!

Conceptul GS1200 este stralucit insa prietenii ingineri de la BMW cand l-au pus in practica unele chestii le-au gandit cu poponeata (vezi de ex. distantierul cu oring dintre FD si bascula sau rulmentul mare de la FD pe care il vand la pachet cu un set de distantiere ca sa masori tu cate sa iti montezi, vezi senzorul de la sonda de benzina, vezi flansa spate si mai pot povesti mult si bine).

Ce ma scoate din ale mele la ei este ca defectele nu si le-au asumat si nu le-au remediat de la un model la altul.

Ma rog ... discutii.

 

Revenind, azi cu lenea specifica zilei de duminica (am plecat pe la 1 de acasa) am reusit sa fac o tura mai lunga - 600 km.

Desi stiam la ce sa ma astept de la bmw - am ramas surprins pozitiv de cateva chestii - cuplu cacalau - trage in orice viteza cu un pic de simt cam de la 2000 rpm ... o placere,

Tinuta de drum impecabila si prin gropi si la 200km/h si pe curbe. Franele combinate sunt de vis mai ales cu tele/para - poti sa opresti in siguranta de la viteze foarte mari din scurt.

Extrem de manevrabil pe curbe probabil din cauza centrului de greutate jos si a ghidonului lat. Frana de motor este destul de brutala pentru mine dar in combinatie cu plaja de cuplu - o placere in vit. 3/4 pe curbe fara sa trebuiasca sa schimbi. In plus toba este sport si azi am plecat fara silencer - o placere de sunete pe decelerare ... nu am mai simtit asta de la transalp cu toba Leovince X3 si acel sunet nu am mai reusit sa il obtin in nici o combinatie

Tot la puncte pozitive pun si consumul - fix 5% - ma asteptam la asta dar pentru un 1200 cmc este o realizare.

Puncte negative - la viteze peste 120-140 nu reusesti sa mai vezi ce masina vine din spate din cauza vibratiei oglinzilor - aia a fost interesant de descoperit - zici ca vin 3 perechi de faruri :D.

parbrizul OEM este pus ca sa nu se planga lumea ca motocicleta nu are parbriz.

Luminile sunt foarte ok pe faza scurta insa pe faza lunga ... parca parca e loc de mai bine dar o sa verific daca se mai poate regla independent doar cel de faza lunga pentru ca am impresia ca bate in sus.

Ah - semnalizarile ramana un mister pentru mine (ii felicit inca o data pe bmw ca la LC au trecut la sistemul clasic cu un buton) - personal cand fac un sens giratoriu si ies pe a doua la dreapta ... simt ca imi trebuie a treia mana ca sa semnalizez dreapta si apoi sa dau cancel, mai ales la acel cancel (da, stiu ca se opreste singur dupa 15 secunde dar asta nu inseamna ca acel cancel e la indemana de apasat).

Saua oem - incomoda si gandita prost - prea lata in zona din fata mai ales daca stai mai aproape de rezervor - te obliga sa stai cu picioarele cracanate si te apasa saua cu atat mai mult fix pe nervii din zona pelvisului ... combinat cu vibratiile - o placere! - dar gasim si la asta o varianta de rezolvare.

nah ... mai povestim ca mai este de descoperit.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 20 Mar 2016 21:03

Aparatoarea de pus in dreptul amortizorului (cea de 70 de euro) face toti banii! Confirm diferenta (cu/fara noroi) din pozele puse de ei.

Merci de feedback - am trecut-o pe lista lunga de accesorii necesare.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 20 Mar 2016 21:25

Este cineva din TM care face aparatoare pt mai multe modele.Parca il chema robybotos,cam asa ceva

Merci - stiu de robi dar protectia respectiva este un pic altfel si nu se numara printre cele facute de el.

bafta,

paul

» Post actualizat in 20 Mar 2016 21:39

Pentru gs sau gsa 2007 si fara ESA am de vanzare aparatoare suplimentar pentru amortizor spate

Merci Ianachime - eu am ESA insa bine ca ai zis - este foarte utila si e pacat sa o tii prin casa degeaba = poate si-o doreste cineva.

In afara de noroiul si apa aruncata direct pe prinderile/tija telescopului spate, aceeasi mizerie ajunge si in zona celor 2 rulmenti de la bascula ... e un pacat.

In plus - nu imi dadeam seama de ce sunt ud pe calcaie la mers pe ploaie - credeam ca cumva tot de la roata fata insa azi mi-am dat seama ca nu - e apa aruncata de la roata spate.

 

numai bine,

paul

 

PS - din comentariul meu acid mai lung de mai inainte ar fi fain sa nu se inteleaga ca nu imi place motocicleta si ca regret alegerea facuta ... NU, dupa doar cei 1000km imi place extraordinar de mult cum merge si cum se comporta, este fix ce mi-am dorit/asteptat in materie de motociclit dupa cei 9 ani si 130 de mii de kilometri pe mobra.

Partea cu idioteniile tehnice si cu umblatul cu diagnoza sub sa (in acel spatiu extrem de limitat de sub sa desi intre cadru si roata spate este juma' de metru de gol/aer) - vine la pachet si din acest motiv nu o sa fiu niciodata un fan al BMW.

 

seara faina,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Daca aveti vre-o info - probabil nemtii au uitat sa puna - caut o varianta de aparatoare noroi pentru roata spate ... gen acesta: http://www.wunderlich.de/shop/en/carbon-rear-wheel-hugger-without-esa-2.html dar parca totusi nu merita caruta respectiva de bani (250Eu).

 

 

multumesc,

paul

» Post actualizat in 20 Mar 2016 01:43

LE - m-am uitat eu prost - era la alta categorie - http://www.wunderlich.de/shop/en/inner-fender-with-esa.html

 

merci,

paul

stooooop!

gasiti acelasi lucru pe louis, produs de boxer design la 99 de euro. https://www.louis.de/en/artikel/rear-splash-guard-for-r-1200-gs-fuer-bmw-r-1200-gs-adventure/10009924?filter_bike_id=2151&list=99110374&filter_article_number=10009924

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci de info - pe aceasta nu o observasem. Am comandat-o pe cea de la wunderlich (70eu) - cea initiala la 250eu era de fapt aripa spate completa dar nu asa imi doream. Aceasta de la boxer design pare si mai lata decat cea de la wunderlich - eventual putem sa facem niste masuratori dupa ce o primesc si eu sa vedem care este cea mai potrivita ca si protectie la mizerie.

 

In alta ordine de idei mi-am calcat pe inima si am comandat sensorul de combustibil - 600lei.

Daca se strica mai repede de 3 luni mi-am jurat ca voi acoperi sigla BMW cu banda neagra.

Smecheria aceea cu pus pinii de la sensor la cateva impulsuri de piezoelectric a functionat fix 2 rezerveroare de benzina. (este adevarat ca a functionat impecabil). Dupa operatie si inainte de functionarea impecabila a fost nevoie de calibrare.

Va tin la curent :D.

 

numai bine,

paul

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah - semnalizarile ramana un mister pentru mine (ii felicit inca o data pe bmw ca la LC au trecut la sistemul clasic cu un buton) - personal cand fac un sens giratoriu si ies pe a doua la dreapta ... simt ca imi trebuie a treia mana ca sa semnalizez dreapta si apoi sa dau cancel, mai ales la acel cancel (da, stiu ca se opreste singur dupa 15 secunde dar asta nu inseamna ca acel cancel e la indemana de apasat).

 

Saua oem - incomoda si gandita prost - prea lata in zona din fata mai ales daca stai mai aproape de rezervor - te obliga sa stai cu picioarele cracanate si te apasa saua cu atat mai mult fix pe nervii din zona pelvisului ... combinat cu vibratiile - o placere! - dar gasim si la asta o varianta de rezolvare.

 

Mai vedem ce zici de semnalizare dupa ceva timp.

Am deja doua sezoane pe LC (deci nu e vorba de obisnuinta) si inca regret amarnic semnalizarea clasica BMW. De fapt BMW a facut aici un mare pas inapoi cu asta.

 

Referitor la sa, nici eu nu m-am impacat deloc cu ea la vechiul GS, am luat de la Touratech si a fost perfecta. Si dupa ce am vandut motocicleta, am vadut si saua TT destul de bine, deci a meritat banii din plin.

Din fericire la LC nu am mai simtit nevoia s-o schimb, e buna din fabrica.

 

 

p.s. cred ca am inteles cu totii cum te chema, chiar e nevoie sa te semnezi si de cinci ori in acelasi post? si nu se scrie cu P mare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vedem ce zici de semnalizare dupa ceva timp.

 

p.s. cred ca am inteles cu totii cum te chema, chiar e nevoie sa te semnezi si de cinci ori in acelasi post? si nu se scrie cu P mare? :)

:)))

salut,

probabil o sa imi imbunatatesc dexteritatea dupa ceva timp dar sigur nu o sa apreciez cele 3 butoane pentru semnalizare si mai ales cel de cancel.

au fost mai multe posturi dar unite intr-unul singur din motive de monolog.

si da, prefer sa imi scriu numele chiar de mai multe ori - de exemplu eu unul pe tine nu stiu cum te cheama si prefer in general sa stiu cu cine discut chiar daca in virtual.

Ma distreaza cand primesc mesaje private fara un nume - aceeasi senzatie ca atunci cand discut cu peretii.

... si da, de obicei imi scriu numele cu litera mica ca nu mi se pare ATAT de important.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si da, prefer sa imi scriu numele chiar de mai multe ori - de exemplu eu unul pe tine nu stiu cum te cheama si prefer in general sa stiu cu cine discut chiar daca in virtual.

Ma distreaza cand primesc mesaje private fara un nume - aceeasi senzatie ca atunci cand discut cu peretii.

... si da, de obicei imi scriu numele cu litera mica ca nu mi se pare ATAT de important.

 

Eu vad lucrurile asa: pe un forum public, asta este realitatea, se scrie pe baza de nick-uri. Altfel, daca se cerea, ne puneam numele ca pe FB. Cand treci insa la privat (ex. PM) si mie mi se pare de bun-simt sa te semnezi, mai ales daca nu ai mai avut contact cu destinatarul, dar din pacate sunt si care nu o fac.

 

Pai daca tot nu e important, la ce te mai semnezi mereu? :) Sau... de ce nu ai scris Paul in nickname de la inceput?

Oricum, tind sa cred ca, de cand esti extrem de activ p-aici, cel putin pe acest topic, lumea sigur a inteles cum te cheama.

 

p.s. din intamplare, numele meu apare totusi in semnatura :D

 

Hai ca am luat-o off-topic, spor la accesorizat GS-ul! Eventual baga si niste poze s-o vedem cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, deci tu esti Vlad - sa traiesti! mai aflam - rand pe rand.

imi cer scuze in avans pentru cei agasati de faptul ca imi trec numele dupa fiecare post.

:)

 

numai bine,

paul

 

 

Eu vad lucrurile asa: pe un forum public, asta este realitatea, se scrie pe baza de nick-uri. Altfel, daca se cerea, ne puneam numele ca pe FB. Cand treci insa la privat (ex. PM) si mie mi se pare de bun-simt sa te semnezi, mai ales daca nu ai mai avut contact cu destinatarul, dar din pacate sunt si care nu o fac.

 

Pai daca tot nu e important, la ce te mai semnezi mereu? :) Sau... de ce nu ai scris Paul in nickname de la inceput?

Oricum, tind sa cred ca, de cand esti extrem de activ p-aici, cel putin pe acest topic, lumea sigur a inteles cum te cheama.

 

p.s. din intamplare, numele meu apare totusi in semnatura :D

 

Hai ca am luat-o off-topic, spor la accesorizat GS-ul! Eventual baga si niste poze s-o vedem cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...