KHK Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Inteleg ca se putea si mai bine dar m-a dat in jos numarul de km. Sau ma rog in sus. Ma bate gandul sa-mi adaug QuickShifter-ul... Da, numarul de km poate fi o "scuza" de inteles, intr-adevar. Mie imi place mult QS, e interesant ca idee. Il folosesc din ce in ce mai mult. Am inca senzatia, mai ales la urcat in treapta superioara, ca nu functioneaza tocmai perfect, nu-i place chiar orice regim de turatie (evident, nu ma refer la turatie joasa ca se stie ca nu pt asta a fost pus acolo), dar nici daca sunt in turatie mare nu am mereu garantia ca va schimba bine. Cel mai des mi se intampla la trecerea din 2 in 3 dar tind sa cred ca de la cutie e problema, nu de la QS neaparat. Ce mi se mai inapla ocazinal este sa tin piciorul deasupra schimbatorului pregatit pt retrogradare si la cea mai fina atingere a talpii (pe care poate abia o percep, fiind talpa de cizma moto) sa schimbe deja in jos fara ca sa fie neaparat momentul cand as fi vrut s-o fac. Dar una peste alta imi place, clar. Si ajuta la demaraj rapid cand este cazul. Trebuie vazut si cat costa, daca mai merita pus la moto actuala sau pui la urmatoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Da, numarul de km poate fi o "scuza" de inteles, intr-adevar. Mie imi place mult QS, e interesant ca idee. Il folosesc din ce in ce mai mult. Am inca senzatia, mai ales la urcat in treapta superioara, ca nu functioneaza tocmai perfect, nu-i place chiar orice regim de turatie (evident, nu ma refer la turatie joasa ca se stie ca nu pt asta a fost pus acolo), dar nici daca sunt in turatie mare nu am mereu garantia ca va schimba bine. Cel mai des mi se intampla la trecerea din 2 in 3 dar tind sa cred ca de la cutie e problema, nu de la QS neaparat. Ce mi se mai inapla ocazinal este sa tin piciorul deasupra schimbatorului pregatit pt retrogradare si la cea mai fina atingere a talpii (pe care poate abia o percep, fiind talpa de cizma moto) sa schimbe deja in jos fara ca sa fie neaparat momentul cand as fi vrut s-o fac. Dar una peste alta imi place, clar. Si ajuta la demaraj rapid cand este cazul. Trebuie vazut si cat costa, daca mai merita pus la moto actuala sau pui la urmatoarea Merci, cred ca mai discutam mai de mult pe tema asta si erai pro QS Eu recunosc cand am mers cu cele cu QS am reusit foarte rar, mai ales ca era in oras, sa trec peste reflexul de a atinge ambreiajul asa ca atunci cand incercam sa schimb evident era decuplat... Banuiesc ca face treaba buna la drum lung, serpentine si altele asemenea... Ce sa zic de cost.... E undeva in jurul costului ca optional cand il pui la achizitie. Altfel sigur costa cat nu face , in sensul ca e un moft, poti schimba si fara. Dar na... Legat de urmatoarea moto inca nu e la orizont. Modelul 2017 nu mi se pare ca justifica schimbarea. Are clar cateva chestii care-mi plac si de care m-as bucura sa le am dar mai astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 (editat) N-am mers cu QS dar ... nu face de fapt ce poti face oricum, adica sa schimbi fara ambreiaj ? Chestie pe care o pot face fff usor daca accelerez sau tai gazu ? Nu inteleg ce face in plus daca oricum trebuie sa ai turatia adecvata ... Editat Octombrie 4, 2017 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 (editat) Are auto-blipper care e toata smecheria... poti sa retrogradezi fara ambreiaj. La schimbari "in sus" intr-adevar poti schimba fara ambreiaj de la treapta 2 in sus, la orice motocicleta decenta. Editat Octombrie 4, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Ca tot ati vorbit de suspensii - mi-a crapat si cea pe fata, asa ca o fac fac un upgrade complet in final, amortizorul spate fiind inlocuit iarna trecuta. Daca nu servisez OEM-ul (ca nu se poate) sau Wilbers-ul (ca-s puturos), nu cred ca tine neaparat unul mai mult decat celalalt. Asa ca, atunci cand trag linia, este simplu: imi place Wilbers-ul cum se comporta mai mult decat cel OEM, este semnificativ mai ieftin unul nou (dar cu mecatronica mutata de pe cel OEM, pe care altfel as fi aruncat-o) si, bonus, daca nu-s puturos sau chiar ma pot lipsi de motocicleta un pic, il pot servisa si, astfel, sa am speranta ca se comporta bine si nu ma lasa in drum. Dezavantajul mare pe care il vad este ca trebuie sa trimit amortizorul defect la ei si sa astept sa mi-l trimita inapoi, fata de varianta de a ma duce la reprezentanta si a cumpara unul nou cu livrare intr-o saptamana. Asa ca urmatoarea mea intrebare este: aveti careva unul fata folosit, GS DOHC 2012, de imprumut/inchiriat pentru vreo luna? » Post actualizat in 07 Oct 2017 06:03Retrag intrebarea, am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 A mai patit cineva sa ii se strice senzorul de la ambreiaj de la o simpla cazatura a motorului de pe loc? Nu mai merge sa pornesc motorul bagat in viteza si nici pilotul automat nu se mai dezactiveaza cand trag ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 22, 2017 Share Postat Octombrie 22, 2017 vezi ca aici esti pe topicul de aircooled. mai exista un tipic de LC - posibil sa primesti un raspuns mai repede acolo. am gasit la repezeala niste info pe adv rider, poate te ajuta: http://advrider.com/index.php?threads/pictorial-r1200gs-clutch-switch-adjustment-no-start-in-gear.376181/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 M-am programat si eu la revizia de 50tkm si am intrebat de chestia cu furca. Baiatul de la Oradea mi-a spus ca daca are nu stiu ce joc sau ceva de genul asta mai mare de 2mm parca, nu imi schimba nimic. Am fost si eu intr-un final la verificare furca vineri. Cred ca am fost ultimul din Bucuresti care a facut asta ) Cica e ok, nu a necesitat chestii. Am furca d'aia buna, cum se facea pe vremuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Cica e ok, nu a necesitat chestii. Am furca d'aia buna, cum se facea pe vremuri De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Am fost si eu intr-un final la verificare furca vineri. Cred ca am fost ultimul din Bucuresti care a facut asta ) Cica e ok, nu a necesitat chestii. Am furca d'aia buna, cum se facea pe vremuri Daca tu ai fost ultimul eu cica am fost primul. La mine au gasit distanta minune, parca 0,2 mm, la una din furci asa ca au testat pe "mine" masinaria de pus bucse care abia sosise. Inteleg ca mai era varianta sa schimbe furcile daca erau foarte afectate. N-am avut norocul sa ma aleg cu unele noi » Post actualizat in 30 Oct 2017 20:04 De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum. Ba cica e si asta o varianta si mie mi-au spus ca se pun bucse sau se inlocuiesc furcile daca e cazul Editat Octombrie 30, 2017 de pppandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum. Mi-a zis Tibi ca daca furca are ambutisarile astea din fabrica nu se face nimic (a fost o serie la inceput la care au facut asta, apoi au renuntat, nush de ce ...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum. Mi-a zis Tibi ca daca furca are ambutisarile astea din fabrica nu se face nimic (a fost o serie la inceput la care au facut asta, apoi au renuntat, nush de ce ...). Dap. Cica se faceau nu stiu ce ambutisari pe furci la primele serii. Apoi au zis ca tre sa mai manace si aia de la ktm, honda and stuff o paine si au hotarat sa nu le mai faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Mi-ar prinde bine codul garniturii,...si sper sa nu fie nevoie de piston nou,..tija parea uscata (are undeva o bucsa crestata in diagonala, din pasla) Toate bune ! Iulian Salut, Destul de tarziu am gasit dar destul de prins in ultimul timp. Poate o sa ajute pe altii daca tu ti-ai rezolvat. Codul simeringului din slave este tip U (U cup): CFW N18-15 sau N 18x24x4 https://www.metricsealsinc.com/n18-15-cfw-n-18-x-24-x-4 numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Va cer ajutorul. Am un r1200gs din 2012. Se poate cumpara setul de garnituri pentru etrierii fata? Pentru cel din spate exista cod, pentru fata nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Ai cautat pe realoem.com? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) Da si pot sa cumpar setul cu tot cu pistonase (reperul 10 din piza ta). E pacat de bani pentru ca la dohc pistonasele sunt dintr-un aliaj care nu oxideaza. Ma gandeam ca un producator after market ofera setul de garnituri fara pistonase. De exemplu, protectia de cauciuc pentru pivotul de la telelever se poate cumpara after market. Editat Noiembrie 5, 2017 de dellnegro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Doar sa cauti direct de la Brembo, aceiasi etrieri s-au mai pus si pe alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Personal nu mi se pare nici simplu si nici eficient Inca o chestie pe care trebuie sa o fac la un interval relativ mic de km... Decat sa ii fac 3 revizii aluia, mai bine imi iau altul nou la 60-70mii km cand cedeaza... Fuck, asa repede cedeaza ? Abia ce am aflat ca tre sa schimb ambreiaju, ma pregatesc si de amortizoare ? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Salut, Destul de tarziu am gasit dar destul de prins in ultimul timp. Poate o sa ajute pe altii daca tu ti-ai rezolvat. Codul simeringului din slave este tip U (U cup): CFW N18-15 sau N 18x24x4 https://www.metricsealsinc.com/n18-15-cfw-n-18-x-24-x-4 numai bine, paul Multumesc de informatie, Se pare ca, desi se invartise in cilindru (asa cum ai vazut si tu in fotografie),...nu s-au produs efecte nedorite. Dupa ce am gresat rulmentul din capatul pistonului si am reumplut circuitul - de jos in sus- lucrurile se prezinta OK,...Am ambreiaj !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Se pare ca, desi se invartise in cilindru (asa cum ai vazut si tu in fotografie),...nu s-au produs efecte nedorite. Dupa ce am gresat rulmentul din capatul pistonului si am reumplut circuitul - de jos in sus- lucrurile se prezinta OK,...Am ambreiaj !! Salut, Nu stiu daca ai tras canalul acela de drenaj dar oricum sa-l supraveghezi daca scade nivelul in borcanel. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Noiembrie 17, 2017 Share Postat Noiembrie 17, 2017 Da!!!! intradevar oferta de BLACK FRIDAY. La pretul asta nu-l prea gasesti nici in Germania. 2008 adus in tara. Am discutat telefonic cu omul. Am inteles ca oferta este valabila doar astazi Cine are posibilitati eu momentan nu am toti banii. https://www.olx.ro/oferta/black-friday-bmw-r-1200-gs-adventure-2008-ID9K4t1.html#b31142dd22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 18, 2017 Share Postat Noiembrie 18, 2017 Da!!!! intradevar oferta de BLACK FRIDAY. La pretul asta nu-l prea gasesti nici in Germania. 2008 adus in tara. Am discutat telefonic cu omul. Am inteles ca oferta este valabila doar astazi Cine are posibilitati eu momentan nu am toti banii. https://www.olx.ro/oferta/black-friday-bmw-r-1200-gs-adventure-2008-ID9K4t1.html#b31142dd22 A disparut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 18, 2017 Share Postat Noiembrie 18, 2017 Salut, are careva piesa asta, la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 A aparut un model nou: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Salut! Are cineva de vanzare protectiile pentru cilindri pentru GSA 2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.