Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Inteleg ca se putea si mai bine dar m-a dat in jos numarul de km. Sau ma rog in sus.

 

Ma bate gandul sa-mi adaug QuickShifter-ul...

 

Da, numarul de km poate fi o "scuza" de inteles, intr-adevar.

 

 

Mie imi place mult QS, e interesant ca idee. Il folosesc din ce in ce mai mult.

Am inca senzatia, mai ales la urcat in treapta superioara, ca nu functioneaza tocmai perfect, nu-i place chiar orice regim de turatie (evident, nu ma refer la turatie joasa ca se stie ca nu pt asta a fost pus acolo), dar nici daca sunt in turatie mare nu am mereu garantia ca va schimba bine. Cel mai des mi se intampla la trecerea din 2 in 3 dar tind sa cred ca de la cutie e problema, nu de la QS neaparat.

Ce mi se mai inapla ocazinal este sa tin piciorul deasupra schimbatorului pregatit pt retrogradare si la cea mai fina atingere a talpii (pe care poate abia o percep, fiind talpa de cizma moto) sa schimbe deja in jos fara ca sa fie neaparat momentul cand as fi vrut s-o fac.

Dar una peste alta imi place, clar. Si ajuta la demaraj rapid cand este cazul.

 

Trebuie vazut si cat costa, daca mai merita pus la moto actuala sau pui la urmatoarea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, numarul de km poate fi o "scuza" de inteles, intr-adevar.

 

 

Mie imi place mult QS, e interesant ca idee. Il folosesc din ce in ce mai mult.

Am inca senzatia, mai ales la urcat in treapta superioara, ca nu functioneaza tocmai perfect, nu-i place chiar orice regim de turatie (evident, nu ma refer la turatie joasa ca se stie ca nu pt asta a fost pus acolo), dar nici daca sunt in turatie mare nu am mereu garantia ca va schimba bine. Cel mai des mi se intampla la trecerea din 2 in 3 dar tind sa cred ca de la cutie e problema, nu de la QS neaparat.

Ce mi se mai inapla ocazinal este sa tin piciorul deasupra schimbatorului pregatit pt retrogradare si la cea mai fina atingere a talpii (pe care poate abia o percep, fiind talpa de cizma moto) sa schimbe deja in jos fara ca sa fie neaparat momentul cand as fi vrut s-o fac.

Dar una peste alta imi place, clar. Si ajuta la demaraj rapid cand este cazul.

 

Trebuie vazut si cat costa, daca mai merita pus la moto actuala sau pui la urmatoarea :D

 

Merci, cred ca mai discutam mai de mult pe tema asta si erai pro QS

Eu recunosc cand am mers cu cele cu QS am reusit foarte rar, mai ales ca era in oras, sa trec peste reflexul de a atinge ambreiajul asa ca atunci cand incercam sa schimb evident era decuplat...

Banuiesc ca face treaba buna la drum lung, serpentine si altele asemenea...

 

Ce sa zic de cost.... E undeva in jurul costului ca optional cand il pui la achizitie.

Altfel sigur costa cat nu face :), in sensul ca e un moft, poti schimba si fara. Dar na...

Legat de urmatoarea moto inca nu e la orizont. Modelul 2017 nu mi se pare ca justifica schimbarea. Are clar cateva chestii care-mi plac si de care m-as bucura sa le am dar mai astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mers cu QS dar ... nu face de fapt ce poti face oricum, adica sa schimbi fara ambreiaj ? Chestie pe care o pot face fff usor daca accelerez sau tai gazu ? Nu inteleg ce face in plus daca oricum trebuie sa ai turatia adecvata ... :)

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ati vorbit de suspensii - mi-a crapat si cea pe fata, asa ca o fac fac un upgrade complet in final, amortizorul spate fiind inlocuit iarna trecuta.

 

Daca nu servisez OEM-ul (ca nu se poate) sau Wilbers-ul (ca-s puturos), nu cred ca tine neaparat unul mai mult decat celalalt. Asa ca, atunci cand trag linia, este simplu: imi place Wilbers-ul cum se comporta mai mult decat cel OEM, este semnificativ mai ieftin unul nou (dar cu mecatronica mutata de pe cel OEM, pe care altfel as fi aruncat-o) si, bonus, daca nu-s puturos sau chiar ma pot lipsi de motocicleta un pic, il pot servisa si, astfel, sa am speranta ca se comporta bine si nu ma lasa in drum.

Dezavantajul mare pe care il vad este ca trebuie sa trimit amortizorul defect la ei si sa astept sa mi-l trimita inapoi, fata de varianta de a ma duce la reprezentanta si a cumpara unul nou cu livrare intr-o saptamana. Asa ca urmatoarea mea intrebare este: aveti careva unul fata folosit, GS DOHC 2012, de imprumut/inchiriat pentru vreo luna?


» Post actualizat in 07 Oct 2017 06:03

Retrag intrebarea, am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

vezi ca aici esti pe topicul de aircooled. mai exista un tipic de LC - posibil sa primesti un raspuns mai repede acolo.

 

am gasit la repezeala niste info pe adv rider, poate te ajuta: http://advrider.com/index.php?threads/pictorial-r1200gs-clutch-switch-adjustment-no-start-in-gear.376181/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am programat si eu la revizia de 50tkm si am intrebat de chestia cu furca. Baiatul de la Oradea mi-a spus ca daca are nu stiu ce joc sau ceva de genul asta mai mare de 2mm parca, nu imi schimba nimic.

 

Am fost si eu intr-un final la verificare furca vineri. Cred ca am fost ultimul din Bucuresti care a facut asta :))

Cica e ok, nu a necesitat chestii. Am furca d'aia buna, cum se facea pe vremuri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu intr-un final la verificare furca vineri. Cred ca am fost ultimul din Bucuresti care a facut asta :))

Cica e ok, nu a necesitat chestii. Am furca d'aia buna, cum se facea pe vremuri :D

 

Daca tu ai fost ultimul eu cica am fost primul.

La mine au gasit distanta minune, parca 0,2 mm, la una din furci asa ca au testat pe "mine" masinaria de pus bucse care abia sosise. Inteleg ca mai era varianta sa schimbe furcile daca erau foarte afectate. N-am avut norocul sa ma aleg cu unele noi :)

» Post actualizat in 30 Oct 2017 20:04

De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum.

Ba cica e si asta o varianta si mie mi-au spus ca se pun bucse sau se inlocuiesc furcile daca e cazul

Editat de pppandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum.

 

Mi-a zis Tibi ca daca furca are ambutisarile astea din fabrica nu se face nimic (a fost o serie la inceput la care au facut asta, apoi au renuntat, nush de ce ...).

 

post-94777-0-28934700-1509394432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De varianta sa nu-i faca nimic nu am auzit. Din cate stiu, bucsile se pun oricum.

Mi-a zis Tibi ca daca furca are ambutisarile astea din fabrica nu se face nimic (a fost o serie la inceput la care au facut asta, apoi au renuntat, nush de ce ...).

 

Dap. Cica se faceau nu stiu ce ambutisari pe furci la primele serii. Apoi au zis ca tre sa mai manace si aia de la ktm, honda and stuff o paine si au hotarat sa nu le mai faca :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar prinde bine codul garniturii,...si sper sa nu fie nevoie de piston nou,..tija parea uscata (are undeva o bucsa crestata in diagonala, din pasla)

Toate bune !

Iulian

 

Salut,

 

Destul de tarziu am gasit dar destul de prins in ultimul timp. Poate o sa ajute pe altii daca tu ti-ai rezolvat.

 

Codul simeringului din slave este tip U (U cup):

CFW N18-15

sau N 18x24x4

https://www.metricsealsinc.com/n18-15-cfw-n-18-x-24-x-4

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si pot sa cumpar setul cu tot cu pistonase (reperul 10 din piza ta). E pacat de bani pentru ca la dohc pistonasele sunt dintr-un aliaj care nu oxideaza. Ma gandeam ca un producator after market ofera setul de garnituri fara pistonase.

De exemplu, protectia de cauciuc pentru pivotul de la telelever se poate cumpara after market.

Editat de dellnegro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Personal nu mi se pare nici simplu si nici eficient :) Inca o chestie pe care trebuie sa o fac la un interval relativ mic de km... Decat sa ii fac 3 revizii aluia, mai bine imi iau altul nou la 60-70mii km cand cedeaza...

Fuck, asa repede cedeaza ? Abia ce am aflat ca tre sa schimb ambreiaju, ma pregatesc si de amortizoare ? :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Destul de tarziu am gasit dar destul de prins in ultimul timp. Poate o sa ajute pe altii daca tu ti-ai rezolvat.

 

Codul simeringului din slave este tip U (U cup):

CFW N18-15

sau N 18x24x4

https://www.metricsealsinc.com/n18-15-cfw-n-18-x-24-x-4

 

numai bine,

paul

Multumesc de informatie,

 

Se pare ca, desi se invartise in cilindru (asa cum ai vazut si tu in fotografie),...nu s-au produs efecte nedorite.

Dupa ce am gresat rulmentul din capatul pistonului si am reumplut circuitul - de jos in sus- lucrurile se prezinta OK,...Am ambreiaj !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca, desi se invartise in cilindru (asa cum ai vazut si tu in fotografie),...nu s-au produs efecte nedorite.

Dupa ce am gresat rulmentul din capatul pistonului si am reumplut circuitul - de jos in sus- lucrurile se prezinta OK,...Am ambreiaj !!

Salut,

Nu stiu daca ai tras canalul acela de drenaj dar oricum sa-l supraveghezi daca scade nivelul in borcanel.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da!!!! intradevar oferta de BLACK FRIDAY. La pretul asta nu-l prea gasesti nici in Germania. 2008 adus in tara. Am discutat telefonic cu omul. Am inteles ca oferta este valabila doar astazi Cine are posibilitati eu momentan nu am toti banii. https://www.olx.ro/oferta/black-friday-bmw-r-1200-gs-adventure-2008-ID9K4t1.html#b31142dd22

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da!!!! intradevar oferta de BLACK FRIDAY. La pretul asta nu-l prea gasesti nici in Germania. 2008 adus in tara. Am discutat telefonic cu omul. Am inteles ca oferta este valabila doar astazi Cine are posibilitati eu momentan nu am toti banii. https://www.olx.ro/oferta/black-friday-bmw-r-1200-gs-adventure-2008-ID9K4t1.html#b31142dd22

A disparut! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...