stilgar Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 in primul rand am glumit.. in al doilea rand imi inchipui ca nimeni nu-si ia un sh scump cum e bmw-ul care ca pret ajunge cat o motocicleta noua in ideea de a mai baga banii in mijloace de a cobora motocicleta. eu va spun ca o motocicleta de 225 kg +accesorii + coburi si top case e greu de balansat. Cand intru incarcat prin aglomeratie nu prea ma mai amuz. Si am cu vreo 15 cm in plus si vreo 30 kg. (iar 1150 e si mai greu). Nu cred ca merita un Bmw sh pe care il vei stapanii cu greu in anumite situatii banii pe care i-ai da pe un V-Strom nou. Ideea de ati lua o motocicleta pe care sa sti ca te va chinuii uneori e aiurea. Sunt destule motociclete care te pot tine confortabil pe parcursul tuturor drumurilor tale ca sa merite un compromis. Intre Moto sh-grea si inalta vs Moto nou-usurica si accesibila (la acelas pret) oare ce-i de ales? Iar argumentul ca una are cardan e cam rasuflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Ai mare dreptate in tot ce spui si in genereal sunt de aceeasi parere, dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine.Nu este usor, dureaza si in perioada asta poate scapa motorul de cateva ori pe jos, dar daca este fidel unei anumite marci sau gabarit moto, poate reusi. Cu ceva timp in urma eram la Bikers in parcarea de la sosea. Langa mine un italian la peste 55 ani sub 170 si foarte firav. Motorul un BMW 1200 LT dotat si cu o pasarica fotomodel de 180. S-au suit pe motor cu fata spre carciuma si spatele spre sosea. A ponit motorul s-a lasat pe o parte si a acelerat brusc. Intr-o fractiune de secunda intorsese la 180 de grade cu scaritele aproape de asfalt si a iesit direct pe poarta pe DN1. Am ramas interzis. Motorul are si marsarier, dar nu l-a folosit. Editat Martie 4, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Ai mare dreptate in tot ce spui si in genereal sunt de aceeasi parere, dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine.Nu este usor, dureaza si in perioada asta poate scapa motorul de cateva ori pe jos, dar daca este fidel unei anumite marci sau gabarit moto, poate reusi. Cu ceva timp in urma eram la Bikers in parcarea de la sosea. Langa mine un italian la peste 55 ani sub 170 si foarte firav. Motorul un BMW 1200 LT dotat si cu o pasarica fotomodel de 180. S-au suit pe motor cu fata spre carciuma si spatele spre sosea. A ponit motorul s-a lasat pe o parte si a acelerat brusc. Intr-o fractiune de secunda intorsese la 180 de grade cu scaritele aproape de asfalt si a iesit direct pe poarta pe DN1. Am ramas interzis. Motorul are si marsarier, dar nu l-a folosit. Poate nu ii functiona Din cate stiu eu, boxerele nu se pot cobora/inalta decat din sa. Alte metode nu prea exista. Bine, exista ceva brate delea sub cardan/deasupra la 1200 reglabile pe lungime, dar alea is un fel de rahat cu apa rece. Daca modifici de acolo, nu mai calca canelurile pe aceeasi suprafata ca inainte intre cardan si grup, si le tocesti inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 ........dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine...... daca asa era cazul nu se mai puneau intrebarile aici si o cumpara. Iar tehnica care suplineste forta si statura este valabila ptr profesionisti sau cei cu f.f multa experienta. si chiar si asa cu anumite limitari. Exemplul dat de tine este elocvent nu ptr ce insemna indemanare ci ptr marea diferenta intre scolile moto de la noi cu cele de afara... Concluzia este ca sa nu-ti iei o motocicleta mare doar ptr ca e bmw. Motocicleta trebuie sa fie un mijloc de deplasare facil care sa nu te streseze prin gabarit si putere si costuri de intretinere, si daca poate sa-ti aduca un zambet pe buze atunci e ce-ti trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 esti prea mic ptr Bmw Scuze dar trebuie sa te contrazic. Eu am 171 si 61 kg . pe al meu il conduc foarte lejer, chiar cu pasager si bagaje pt 30 de zile. si nu vb de autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) daca asa era cazul nu se mai puneau intrebarile aici si o cumpara.Iar tehnica care suplineste forta si statura este valabila ptr profesionisti sau cei cu f.f multa experienta. si chiar si asa cu anumite limitari. Exemplul dat de tine este elocvent nu ptr ce insemna indemanare ci ptr marea diferenta intre scolile moto de la noi cu cele de afara... Concluzia este ca sa nu-ti iei o motocicleta mare doar ptr ca e bmw. Motocicleta trebuie sa fie un mijloc de deplasare facil care sa nu te streseze prin gabarit si putere si costuri de intretinere, si daca poate sa-ti aduca un zambet pe buze atunci e ce-ti trebe Evident un sfat pertinent, dar sa nu-i taiem din start elanul, omului. Daca vrea, poate si in fond care este diferenta intre amator si profesionist? Cantitatea mai mare de exercitiu. Exemple de oameni cu fizic dificil, dar care se descurca excelent pe motoare grele, inalte sau exagerat de puternice am mai multe, vazute sau povestite de prieteni, oameni seriosi nu palavragii, dar nu este cazul. Sper ca am fost clar fara sa super pe nimeni. Editat Martie 4, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Corect . Scuze pentru replica mea lipsita de relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) "Daca vrea, poate si in fond care este diferenta intre amator si profesionist? Cantitatea mai mare de exercitiu" Parerea mea :mai trebuie si TALENT Editat Martie 5, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Scuze dar trebuie sa te contrazic. Eu am 171 si 61 kg . pe al meu il conduc foarte lejer, chiar cu pasager si bagaje pt 30 de zile. si nu vb de autostrada pretene... chiar vreau sa te cunosc...sa moara tata... oare cum iti sta... ai cumva si varianta adv.? Editat Martie 5, 2011 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 pretene... chiar vreau sa te cunosc...sa moara tata... oare cum iti sta...ai cumva si varianta adv.? /index.php?...ult_type=topics omul are cateva topicuri cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Cred ca am pus o intrebare pertinenta, inainte sa fac o achizitie si nu imi aduc aminte ca am adus vorba de pret, ci pur si simplu de aspectele pur practice de utilizare in teren vs greutate. Nu ati reusit sa ma convingeti cu argumente, insa aceste imagini spun totul: Acum sunt perfect lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Acum sunt perfect lamurit o dat dumnezo...da esti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) Ii cam lipseste marsalierul. Editat Martie 6, 2011 de Evol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Cred ca am pus o intrebare pertinenta, inainte sa fac o achizitie si nu imi aduc aminte ca am adus vorba de pret, ci pur si simplu de aspectele pur practice de utilizare in teren vs greutate.Nu ati reusit sa ma convingeti cu argumente, insa aceste imagini spun totul: Acum sunt perfect lamurit hmmm pai daca din poze te lamuresti asa usor e plin internetul de poze de toate felurile. crezi ca e imposibil sa mergi 60 km intr-un picior? eu cred ca nu. cu putina determinare si mult timp liber 90% din populatie ar reusi asa ceva. intrebarea e de ce ai face-o? nu ai adus vb de pret tu... eu am facut-o ptr ca te referi la un model pe care il gasesti doar sh iar asta insemna ca nu-ti permiti unul nou (sau ca nu ti-l doresti dar asta cred ca e mai putin probabil) nu te-am intrebat daca va fi main bike? mai pastrezi si alta pe langa ea? ptr ca ar fi gresit sa ai ca singura motocicleta ceva de asemnea dimensiuni comparativ cu ale tale. (repet nu e imposibil, poate nu e nici f greu dar cu siguranta exista si altele mult mai bune) si in final daca chiar ai atitudinea unui adolescent care isi ia prima motocicleta si ptr care toate celelalte pareri nu conteaza go for it.... pana la urma orice motocicleta e mai buna decat nici una si ca sa te conving ca si un cbr 1000 rr poate fi un excelent tourer iti atasez cateva poze... ca doar daca existe poze e si adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Din capitolul " A mea e mai mare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 crezi ca e imposibil sa mergi 60 km intr-un picior? eu cred ca nu. cu putina determinare si mult timp liber 90% din populatie ar reusi asa ceva. intrebarea e de ce ai face-o? Mesaj completat Cred ca am pus o intrebare pertinenta, inainte sa fac o achizitie si nu imi aduc aminte ca am adus vorba de pret, ci pur si simplu de aspectele pur practice de utilizare in teren vs greutate.Nu ati reusit sa ma convingeti cu argumente, insa aceste imagini spun totul: Acum sunt perfect lamurit Si eu sunt de parere ca la statura ta iti va fi greu s-o manevrezi si nu vad de ce ai vrea neaprat un motor asa mare dar daca tot esti perfect lamurit, incearca pe pielea ta si vei vedea. Eu de exemplu desi am 1,85m inaltime nu m-am simtit confortabil pe 1200ADV (la manevre pe loc) si l-am exclus din lista de posibile. Ce nu inteleg insa este de ce se continua discutia pe acest topic si nu pe cel de 1100/1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 ...nu m-am simtit confortabil pe 1200ADV... Hai mai Vlad...ce naiba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7, 2011 Autor Share Postat Martie 7, 2011 Nu ati reusit sa ma convingeti cu argumente, insa aceste imagini spun totul: Acum sunt perfect lamurit amice tot nu inteleg de ce NOI trebuia sa te convingem cu amanunte 1 NU SUNTE VANZATORI DE MOTOCICLETE 2 NU E TOPIC PENTRU CE CAUTI TU 3 INCEARCA SA FACI UN TEST DRIVE Mesaj completat SA INTELEG CA DACA VEDEAI ACEASTA IMAGINE DEJA O CUMPARAI PE LEASING? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Fratilor cel din poza este cel ce a intervenit si ne-a spus ca are 1.71 si 60 kg, si nu m-a fascinat imaginea de ansamblu ci faptul: CA STA LEJER CU AMBELE PICIOARE PE PAMANT , la inaltimea sa. Dar cum discutia a deviat de la subiect, si remarcile rautacioase si-au spus pe deplin cuvantul, PUN PUNCT AICI. Multumesc pentru informatii. Mesaj completat Scuze dar trebuie sa te contrazic. Eu am 171 si 61 kg . pe al meu il conduc foarte lejer, chiar cu pasager si bagaje pt 30 de zile. si nu vb de autostrada Adika "EVOL" Mesaj completat Fratilor cel din poza este cel ce a intervenit si ne-a spus ca are 1.71 si 60 kg, si nu m-a fascinat imaginea de ansamblu ci faptul: CA STA LEJER CU AMBELE PICIOARE PE PAMANT , la inaltimea sa. Turing am facut lejer si cu un motor de 210 kg. "Scuze dar trebuie sa te contrazic. Eu am 171 si 61 kg . pe al meu il conduc foarte lejer, chiar cu pasager si bagaje pt 30 de zile. si nu vb de autostrada "Adika "EVOL" Dar cum discutia a deviat de la subiect, si remarcile rautacioase si-au spus pe deplin cuvantul, PUN PUNCT AICI. Multumesc pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 da du-te prietene si cata-ti de drum...printre altele e vb si de inaltimea mobrei nu numa de greutatea ei...iar ca s-o tii numai cu garda la minim nu-si mai are rostul ...si la vo doua culcaturi ale bicicletei la un interval scurt poate-ti vei rupe prapurul in tine si vei aparea la panou la varianta "asa nu !" mai cred ca ai si boala pechinezului... da na , fiecare am mai vazut cate unul inciotat cu cate un buldog. nenea... da a mata cat prinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) R1200GS sucks. LE: R1200GSA sucks too. Editat Martie 7, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 R1200GS sucks.LE: R1200GSA sucks too. Meriti sa arzi in cele mai crancene focuri din Gheenele din iad pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Meriti sa arzi in cele mai crancene focuri din Gheenele din iad pentru asta. I do! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 R1200GS sucks.LE: R1200GSA sucks too. Sunt curios! Argumenteaza prosim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Sunt curios! Argumenteaza prosim! Atentie: flame! Sucks... si gata, subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.