Serban.S Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Se pare ca peste tot exista cite unu care cauta nod in papura. In cazul nostru exista cite unu care nu poate sa doarma de faptul ca bemveu e scump si se strica... din cind in cind . Ceva de genul bancului cu ursul si iepurasul : "Dar de ce nu ai basca iepurasule ?" Apropo, nu a jignit nimeni pe nimeni. Editat Decembrie 27, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) bemveurile mai e si scumpe Asa este,sunt scumpe insa nu mult mai scumpe ca omoloagele lor in stare noua. Ca BMW isi tine mai mult valoarea de piata e alta poveste. Cum or fi reusit sa faca treaba asta timp de 80 ani e secretul lor. Pe mine ma frapeaza altceva la BMW. Motocicletele BMW nu au deloc carisma,dar absolut nicio carisma. Ia de exemplu Africa Twin,sau Super Tenere sau GSX-R sau R1 sau 1098 ori Guzzi Califorina. Astea sunt mobre care cand le ai iti tresalta inima la fiecare sunet al motorului. Si ar mai fi o gramada de alte modele care se preteaza discutiei. Cand vine vorba de BMW, te sui si mergi. Pana se rupe ceva in caz ca ai ghinion. Pentru ca sa fim seriosi,nu pozele alea caracterizeaza BMW (cum nu ar caracteriza nicio alta marca). La numarul de mobre produs si la conditiile de mers e inevitabil ca asa ceva sa se produca. Plus ca daca BMW ar avea faima ca sunt indestructibile,oricine le-ar supune la cazne ca deh, nu se strica. Uite ca nu e asa. Sa revin la chestia cu carisma. BMW nu are deloc carisma.Insa nu am vazut niciun proprietar de BMW care sa-si curete mobra.Nu am vazut niciun proprietar de BMW care sa aiba grija de mobra sa ca la ochii din cap (pozele constituie marturie suficienta). Calul BMW e un tovaras pe care-l stii acolo.Dai cheie si pleci. Proprietarii BMW nu-si iubesc motoarele. Ei sunt obisnuiti cu motoare care pur si simplu merg. Si daca mobra nu e totaled atunci ei pastreaza calul si adauga piesa lipsa. Asta e inca un aspect al mobrelor BMW : imensa piata de piese de schimb sau/si after market. In timp ce pentru multe mobre posesorii isi fabrica accesorii, pentru BMW deja exista acel lucru in 2 sau 3 modele. Ei,ca sa inchei, daca o mobra la care nu te atrage nimic, fara carisma si fara pedigree, fara emotii si fara artificii, fara poezie si fara kitsh, daca o astfel de mobra e inca referinta dupa atat amar de ani, daca unei mobre ca asta i se cauta poze pornografice,incestuoase sau pur si simplu indecente iar lumea tot nu se satura de ea atunci va las pe voi sa judecati. Eu mi-am facut o parere demult. Nu sunt fan BMW si de fiecare data cand plec sa-mi cumpar o mobra nu ma duc la dealerul BMW. Insa ca un facut, vin acasa tot pe un BMW. Poate nu am curaj,cine stie. Pentru mine, it simply works! Haidam, sarbatori fericite! Io inca muncesc. Plm. Editat Decembrie 27, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Se pare ca peste tot exista cite unu care cauta nod in papura. In cazul nostru exista cite unu care nu poate sa doarma de faptul ca bemveu e scump si se strica... din cind in cind .Ceva de genul bancului cu ursul si iepurasul : "Dar de ce nu ai basca iepurasule ?" Apropo, nu a jignit nimeni pe nimeni. Daca iti spune ca ai obrazul gros, cum e, nu e un pic de jignire? (bine, ca eu nu ma simt oricum) Mesaj completat Haidam, sarbatori fericite! Io inca muncesc. Plm. Pai trebe bani pt bembe... La multi ani tuturor, imi cer scuze de interventia pe acest topic, ma autocenzurez, imi dau doua warn-uri si ma duc in treaba mea! Numai bine si calatorii frumoase va doresc in anul care vine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Se pare ca BMW-isti sunt si baietii cu obrazul mai subtire! A fost o aluzie fina. Nu stiu de ce te superi. Nu cred ca ai motive intemeiate. Sarbatori fericite orice motocicleta aveti! Editat Decembrie 27, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Pai trebe bani pt bembe... Am bembe deja,breh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Cum ziceam, ai zis ceva de bembe, pac deja te-au catalogat, obrazu' gros! Nenilor cu BEMBE, combateti ideile nu jigniti oamenii care le formuleaza. pam pam N-am jignit pe nimeni,mi-a placut doar cum ti-a raspuns @SerbanS dand dovada de mai mult bun simt! Ti-a transmis si Sarbatori Fericite,dar esti prea "ocupat" cu BEMBE-urile ca sa-i raspunzi si tu la fel! Atata tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Sparam sa iasa o discutie tehnica pertinenta in urma primelor pozelor puse de mine,si nu sa-mi sariti la gat, sa faceti declaratii de loialitate fata de aceasta marca pentru toata viata,sau sa va laudati cat de mult v-a costat motocicleta si cu ce viteza poate sa mearga. De ce toti "motociclistii" care nu au BMW trebuie sa fie frustrati sau sa tanjeasca dupa aceasta marca? Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 De ce toti "motociclistii" care nu au BMW trebuie sa fie frustrati sau sa tanjeasca dupa aceasta marca?Generalizezi. Sarbatori fericite! Multam,la fel! Mesaj completat Sparam sa iasa o discutie tehnica pertinenta in urma primelor pozelor puse de mine,si nu sa-mi sariti la gat, Doar daca cumva vreunul dintre noi lucreaza la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Pe la mijlocul anilor '60 Honda a avut un slogan cu care a dat lovitura la vremea acee YOU MEET THE NICEST PEOPLE ON A HONDA Cam asta ar trebui sa intample si acum si nu numai pe Honda! La multi ani si toate cele bune tuturor! Editat Decembrie 27, 2010 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 YOU MEET THE NICEST PEOPLE ON A HONDA Doar daca esti pe un Honda 50. De atunci,s-au schimbat multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Sparam sa iasa o discutie tehnica pertinenta in urma primelor pozelor puse de mine,si nu sa-mi sariti la gat,sa faceti declaratii de loialitate fata de aceasta marca pentru toata viata,sau sa va laudati cat de mult v-a costat motocicleta si cu ce viteza poate sa mearga. De ce toti "motociclistii" care nu au BMW trebuie sa fie frustrati sau sa tanjeasca dupa aceasta marca? Sarbatori fericite! 1 daca vrei discutii tehnice la O POZA "meri" la fabrica si intreaba, cam cat poti tu sa judeci .... ca dintr.o poza pot aparea discutii tehnice 2 de aia ne luam BMW sa ne laudam cu pretu....prea greu pt tine sa te prinzi 3 explicatiile cu viteaza au fost asa PUIERILE ca pentru tine sa intelegi de ce EU am schimbat motocicletele ps. vrei sa.ti si explic cum se schimba viteza la BMW-uri sincer merci la automobile bavaria vorbeste cu cei de acolo pentru un test cu ce BMW zici tu ca ti s.ar potrivi si dupa mai vorbim pana atunci zi,mi o adresa sa.ti trimit un calendar cu BMW .... macar asa .....sa te uiti si tu la poze Editat Decembrie 27, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) 1 daca vrei discutii tehnice la O POZA "meri" la fabrica si intreaba, cam cat poti tu sa judeci .... ca dintr.o poza pot aparea discutii tehnice 2 de aia ne luam BMW sa ne laudam cu pretu....prea greu pt tine sa te prinzi 3 explicatiile cu viteaza au fost asa PUIERILE ca pentru tine sa intelegi de ce EU am schimbat motocicletele ps. vrei sa.ti si explic cum se schimba viteza la BMW-uri sincer merci la automobile bavaria vorbeste cu cei de acolo pentru un test cu ce BMW zici tu ca ti s.ar potrivi si dupa mai vorbim pana atunci zi,mi o adresa sa.ti trimit un calendar cu BMW .... macar asa .....sa te uiti si tu la poze Cand dai o gramada de bani trebuie sa fie cea mai buna,nu? Chair daca se strica tu trebuie sa o ridici in slavi in continuare si sa platesti reparatile,numa numa o trece de 100000 de km ca sa o poti face de ras in lume Cam atat pot eu sa judec! Vitezele cred ca se schimba ca la alea de razboi,pe rezervor la mana. Un calendar as vrea,asa,sa am si eu! Editat Decembrie 27, 2010 de radu85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Cand dai o gramada de bani trebuie sa fie cea mai buna,nu? Daca asta ar fi adevarat nimeni nu ar mai cumpara Ferrari.Sau Lamborghini.Sau AMG.Intelegi tu. Chair daca se strica tu trebuie sa o ridici in slavi in continuare si sa platesti reparatile,numa numa o trece de 100000 de km ca sa o poti face de ras in lume Aaaaaa,asta era baiul! Ca trece de 100.000. Imi pare rau ca trebuie sa iti zic. La un boxer 100.000 e doar ceea ce se cheama "breaking in". Nu stiu cum e la 4L pe BMW dar o sa aflu. Cam atat pot eu sa judec! Asta am observat. Vitezele cred ca se schimba ca la alea de razboi,pe rezervor la mana. Se cheama suicide shifter si se intalneste frecvent la mobrele custom. Alea "de razboi" erau de obicei cu atas. Merge hand shifter. Plus ca BMW nu avea monopolul la mobrele "de razboi". Mai erau firme.Multe.Te las pe tine sa descoperi. Un calendar as vrea,asa,sa am si eu! Da-i PM omului. Cred ca vei primi. N-am vrut s-o spun de la inceput, de obicei astept sa vad ce vrea persoana. Insa tu esti doar un inca troll care vrea sa se convinga ca a facut alegerea buna cu un motor din 1982.Nu-i nimic rusinos in asta,multe mobre vechi sunt bune. Iti dau un sfat. Pune-ti pozele alea in rama,deasupra patului. Nu pentru a fi convins inca o data ca Africa rules! Nu. Stii de ce? Pentru ca tu doar in poze ai sa vezi problemele alea. Si nu vorbesc de faptul ca nu ai BMW.Nu. Majoritatea imensa a posesorilor de BMW vad ororile alea doar in poze. Eu sunt unul dintre ei. Si am avut nu una ci 3 BMW-uri. Editat Decembrie 27, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Ce suspend v-as da... Se pare ca nesimtirea nu are limite...nu ca n-as fi stiut asta, dar ma asteptam totusi la mai multe de la niste oameni care au aspiratii cat de cat occidentale. BMW, la fel ca si Saab, Lexus...nu e pt. o mare parte din voi...domnilor. Cele bune ! BMW R 1200 Gs & Adv Mesaj completat @ Belbody .... Te salut Bogdane ! In timp ce BMW-ul isi asteapta rider-ul de la cafea...cineva mestereste la Translap..nu ? Cine-o fi ? Editat Decembrie 27, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 Ce suspend v-as da...Se pare ca nesimtirea nu are limite...nu ca n-as fi stiut asta, dar ma asteptam totusi la mai multe de la niste oameni care au aspiratii cat de cat occidentale. BMW, la fel ca si Saab, Lexus...nu e pt. o mare parte din voi...domnilor. Cele bune ! BMW R 1200 Gs & Adv Mesaj completat @ Belbody .... Te salut Bogdane ! In timp ce BMW-ul isi asteapta rider-ul de la cafea...cineva mestereste la Translap..nu ? Cine-o fi ? nu inteleg nimic doar poza aia e FFFFF explicita tu de fapt de cine te iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Te salut Bogdane ! In timp ce BMW-ul isi asteapta rider-ul de la cafea...cineva mestereste la Translap..nu ? Cine-o fi ? Niste bulangii! Au sabotat mobra omului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 @Ianachim, eu eram in poza aia si tocmai conectasem priza de bricheta la baterie ca sa pot folosi GPS-ul in ziua aia.. De obicei nu o tin conectata pentru ca nu e bine izolata anti-apa - e facuta de mine.. o improvizatie.. Vaaaai, ati gasit mare defect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) Confirm! In poza aia, Belbody isi monta priza pt GPS . Fara GPS-ul lui, eram pierduti in ziua aia. P.S. Bogdane! A iesit pata aia de ulei care ti-a lasat-o mobra mea pe trotuar? Editat Decembrie 27, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Confirm! In poza aia, Belbody isi monta priza pt GPS . Fara GPS-ul lui, eram pierduti in ziua aia.P.S. Bogdane! A iesit pata aia de ulei care ti-a lasat-o mobra mea pe trotuar? In curand... Mesaj completat Sparam sa iasa o discutie tehnica pertinenta in urma primelor pozelor puse de mine,si nu sa-mi sariti la gat,sa faceti declaratii de loialitate fata de aceasta marca pentru toata viata,sau sa va laudati cat de mult v-a costat motocicleta si cu ce viteza poate sa mearga. De ce toti "motociclistii" care nu au BMW trebuie sa fie frustrati sau sa tanjeasca dupa aceasta marca? Sarbatori fericite! Te uiti la poza asta, da? /index.php?...t&id=663802 Nu o sa vezi rugina niciodata pe BMW, si nici vopsea care se desface. De-aia e BMW mai scump si deaia zicem noi de calitate aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 @Ianachim, eu eram in poza aia si tocmai conectasem priza de bricheta la baterie ca sa pot folosi GPS-ul in ziua aia.. De obicei nu o tin conectata pentru ca nu e bine izolata anti-apa - e facuta de mine.. o improvizatie..Vaaaai, ati gasit mare defect! sal man daca nu stiam ca tu esti nici nu comentam vezi daca aveai BMW priza era din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 sal mandaca nu stiam ca tu esti nici nu comentam vezi daca aveai BMW priza era din fabrica Nu si la R1100 RS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 N-am vrut s-o spun de la inceput, de obicei astept sa vad ce vrea persoana. Insa tu esti doar un inca troll care vrea sa se convinga ca a facut alegerea buna cu un motor din 1982.Nu-i nimic rusinos in asta,multe mobre vechi sunt bune. Iti dau un sfat. Pune-ti pozele alea in rama,deasupra patului. Nu pentru a fi convins inca o data ca Africa rules! Nu. Stii de ce? Pentru ca tu doar in poze ai sa vezi problemele alea. Si nu vorbesc de faptul ca nu ai BMW.Nu. Majoritatea imensa a posesorilor de BMW vad ororile alea doar in poze. Eu sunt unul dintre ei. Si am avut nu una ci 3 BMW-uri. Si daca pana la "breakin-in"-ul de 100000 de km mai dai inca jumatate din cat ai dat pe motocicleta pe reparatii e bine,ca oricum e fiabila! De ce ma pui stimate domn sa-mi pun pozele in rama deasupra patului? Te deranjaza cumva?Informativ te anunt ca le-am gasit pe un topic al poserorilor de r1200 gs de afara iar reactlie nu au foste ca cele de aici! O discutie tehnica nu putem avea pentru ca nu suntem mecanici la BMW,iar niste poze cu ele stricate nu ne permitem sa avem, ca le stirbim imaginea de motocilete indestructibile care costa cat China si dupa aia trebuiesc,normal,si ele revandute suicidal shifter???? WTF.....Orange county choppers-Discovery channel-Nu cred ca a auzit de asa ceva soldatul neamt! Cand vad niste roti asa solide,o bascula la fel care nu pare sa se rupa nicio data,suspensii robuste,putere mare si o fiabilitate in crestere in ultima perioada spre deosebire de BMW,parca mi-as lua un KTM Asta ca salt de la Africa Twin a mea din 1982! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Iar ai aparut,mah? Si daca pana la "breakin-in"-ul de 100000 de km mai dai inca jumatate din cat ai dat pe motocicleta pe reparatii e bine,ca oricum e fiabila! Ai sa mori tu! Asa se intampla la fiecare BMW,nu? Mi-am desfacut cardanul si am schimbat rulmentii cu imensa suma de 40 EUR. Ambii rulmenti din finala! Stii ca BMW foloseste de obicei cardan,nu? Chestia aia lunga si groasa ce sta unde sta lantul de obicei. In rest, sunt de acord, bagi cam 4 L ulei/an plus un filtru nou. Asta faceam eu, ruland 15.000 km/an. Altii poate nu au nevoie. Insa la alte mobre schimbul de ulei nu e necesar. E pe viata. Mai ales la Africa Twin. A, era sa uit, filtrul de aer. Plm, alti 5 EUR la 30.000 km. Ma mai gandesc pe ce am dat banii,stai p-aproape. De ce ma pui stimate domn sa-mi pun pozele in rama deasupra patului? Te deranjaza cumva?Informativ te anunt ca le-am gasit pe un topic al poserorilor de r1200 gs de afara iar reactlie nu au foste ca cele de aici! Aia nu te baga in seama,pur si simplu. Ar trebui sa te simti flatat ca te baga cineva in seama. Crezi ca esti primul? Sau ultimul? Evident ca nu ma deranjeaza.De ce m-ar deranja? Te-ar aranja pe tine,inca o data, sa te bati singur pe umar : bah ce bine ca nu am BMW! O discutie tehnica nu putem avea pentru ca nu suntem mecanici la BMW,iar niste poze cu ele stricate nu ne permitem sa avem, ca le stirbim imaginea de motocilete indestructibile care costa cat China si dupa aia trebuiesc,normal,si ele revandute Ai sa poti purta o discutie tehnica atunci cand depasesti stadiul de troll. Pana una alta asta e cam tot ce ai facut. Daca vroiai o explicatie "tehnica" te adresai BMW, nu aici. Simplul fapt ca bagi o diversiune "tehnica" arata clar ca ai venit aici sa-ti bati pewla de posesorii BMW. E dreptul tau, insa asteapta-te la reactii pe masura. suicidal shifter???? WTF.....Orange county choppers-Discovery channel-Nu cred ca a auzit de asa ceva soldatul neamt! Suicide shifter,dear Watson.Suicide.Doar daca soldatul neamt vorbea engleza. In al doilea rand, tu chiar crezi ca numai nemtii au fost in razboi,este? S-au batut intre ei pe BMW-uri,este? Cand vad niste roti asa solide,o bascula la fel care nu pare sa se rupa nicio data,suspensii robuste,putere mare si o fiabilitate in crestere in ultima perioada spre deosebire de BMW,parca mi-as lua un KTM Si cine te opreste? God speed! Asta ca salt de la Africa Twin a mea din 1982! Mi se pare un salt evident. Editat Decembrie 28, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Iar ai aparut,mah? Lasa-l bre, nu vezi ca nu poate sa traiasca daca nu e bagat in seama de catre bemveisti Stim ca domnu' Radu85 are nevoie de prieteni, asa ca il asteptam si pe topicurile 650 si 800, ca si alea se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Iar ai aparut,mah? Nimic nou! Plin forumul cu preturile pieselor de mentenanta la BMW! Motociclist adevarat care cunoaste perfect modelele dupa anul 2002,atunci cand s-a inceput motociclismul! Sper sa nu gresesc dar dupa numarul de inmatriculare locuiti intr-o tara unde exista ceva ce la noi lipseste cu desavarsire. Cultura tehnica! Bun si calculatorul asta cu wikipedia lui precum si televizorul insa stam mai prost cu pusul mana efectiv.Asta e! Nimeni nu-i perfect! Totusi daca ma hotarasac sa vand africa twin am rugamintea sa ma ajuti sa stabilesc anul de fabricatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.