KHK Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 "Perfectiunea intruchipata" nu vi se pare ca are cricul lateral prea scurt,cand o lasi pe cric se inclina prea mult. mda... mari probleme mentionezi tu aici; ce zici de asta? Cum vi se par tobele la drum lung?Ia-ti zapacit pe restul? Probabil ca intrebarea este pt. mine si Ianachim, cu tobele cu clapeta electronica... Stii ca nu sunt adeptul zgomotolui dar astea chiar imi plac, dau putina "viata" motorului. Partea cea mai interesanta e ca zgomotul nu este permanent; mie mi se par un compromis bun. Si nu cred ca am zapacit pe cineva. Stii bine de la a ta cum e. Muntenegru? Ati fost acolo in luna de miere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 5, 2011 Autor Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) "Perfectiunea intruchipata" nu vi se pare ca are cricul lateral prea scurt,cand o lasi pe cric se inclina prea mult. Cand am si cutiile pline full,nu prea mai pot s-o pun dreapta din sa! In plus cand il lasi sau ridici,bate fier pe fier.Cu timpul sare vopseaua si smaltul ala din jurul lui. Modelele mai vechi aveau un mic tampon de cauciuc,asta nu mai are. Cum vi se par tobele la drum lung?Ia-ti zapacit pe restul? Eu "am implinit" 24000 km,inafara de o pana de cauciuc( ocazie cu care am vazut ce bun e RDC-ul,dar degeaba ai RDC,daca n-ai ce-ti trebuie,tot in drum ramai),n-a fost nici o prob. MUNTENEGRU acum ca mi.ai zis am realizat ca parca sta mai lasat decat cel vechi cat despre pana nu plec la drumuri lungi fara chit de pana louis, compresor la 12 v si spray de pana de camion tocmai ce am testat chitul de pana si compresorul pana spate la un strom 1000 maxim 15 min bafta si drumuri frumoase Editat Iulie 5, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Culori noi pt. gama GS/ADV 2012: - la GS vor disparea rosu, alb si gri; culorile 2012 vor fi albastru si argintiu. - la ADV, actualele galben si gri vor fi inlocuite de rosu si alb cu bej La ADV 2012 va exista si modelul special Triple Black care la GS 2011 se pare ca s-a vandut "ca painea calda" Editat Iulie 5, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 acum ca mi.ai zis am realizat ca parca sta mai lasat decat cel vechi cat despre pana nu plec la drumuri lungi fara chit de pana louis, compresor la 12 v si spray de pana de camion tocmai ce am testat chitul de pana si compresorul pana spate la un strom 1000 maxim 15 min bafta si drumuri frumoase Eu am avut doar spray dar a fost degeaba,gaura a fost prea mare! Apropo cum e ala de camion? Am avut noroc ca am gasit un holsurub si l-am infipt in gaura si cu aerul ramas in roata( 0,7bar)am mers pana in primul oras unde a doua zi l-am rezolvat. Nu mai plec la drum fara chit de pana si eventual compresor! Cauciucurile erau noi noute! Salutare Muntenegru? Ati fost acolo in luna de miere? Da, am facut o tura cu Serbia,Muntenegru si apoi Croatia unde am stat si la soare cateva zile. Muntenegru m-a dat gata cat e de frumos! Fain parbriz ti-ai pus! Nu te bate vantul cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Fain parbriz ti-ai pus! Nu te bate vantul cu el? Banuiesc ca l-ai observat in pozele din Alpi ca mai sus era inca cel standard; este parbrizul Touren-Sport de la Wunderlich; ma bate putin vantul dar asta imi doream ca d-aia am moto Stii ca io aveam obsesia cu turbulentele in fata, avand in vedere ca merg des cu mandibula ridicata la casca. Nu am scapat 100% dar e mai bine. Mi-am luat deja si o sa-mi montez si eu aripioarele de la ADV. Cea mai buna investitie insa o reprezinta saua Komfort de la Touratech, alta viata! Mi-am mai pus (si mi se pare util) extinderea pedalei de frana, tot de la TT, care originala este destul de mica si nu prea o gaseam cand aveam nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Are cineva o idee unde pot gasi un bloc de semnalizare sting SH. Am pierdut butonul de semnalizare sting. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Era un 1200 la dezmembrat la un moment dat dar nu mai am contactele din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Era un 1200 la dezmembrat la un moment dat dar nu mai am contactele din pacate... Daca iti aduci aminte, da si mie un PM, pliiiiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Are cineva o idee unde pot gasi un bloc de semnalizare sting SH. Am pierdut butonul de semnalizare sting. Multumesc Cam greu sa gasesti SH, poate pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Editat Iulie 8, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 In parcare pe asfalt e una, dar e si mai misto in noroi pana la glezne cand nu ai nici-o stabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 eu vreau o oglinda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 JOURNEY 50 HEPCO /BEKER ARE UN AN ESTE NOU DAR SCAPAT PE MACADAM PRET 170 EURO COMPLET ECHIPAT CU BACK REST SI PORTBAGAJ PERFECT FUNCTIONAL FT FT ERGONOMIC PRET CATALOG 255 EURO...... PETRU STANUT ARAD 0722143552 Attached thumbnail(s) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Fratilor, sa venit la BMW camp in 29 31 iulie!!! Facem o fecioreascã! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Vrea cineva un cauciuc fata/spate? Dau o comanda pe mynetmoto si mai e loc de inca unul pentru a optimiza costurile de trasnport. Pretul e cel de pe site + 12 euro transport, ajunge in 2 saptamani maxim. Doar pentru Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Fost African Twinist, proaspat Adventurier transmit salutari grupului. Cine recomanda o lista de protectii diverse de la touratech (lambda sensor,abs, etc...) adica din punctul vostru de vedere ce ar merita luat? Numai bine, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Cati bani ai de cheltuit pe TT? As lua alea care se pun pe telelever, ceva pe rezervorul de frana fata, ala de la grupu spate de la linkage arm... In rest crashbar musai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Bani gasim, ideea e sa nu ma lacomesc ca la africana, plina de chestii de care nu era nevoie . despre care crash bars vorbim, cele care protejeaza alimentarea cu benzina? nu de alta dar Adv are deja crashbars standard. eu ma uitam la astea: -spoiler for original hand protectors -esa sensor protection -oil cooler protection -throttle potentiometer protection -brakefluid reservoir protection (numai pe spate) -abs sensor protection -manifold exhaust flap protection -drive shaft crash bungs -petrol line protection -headlight protector - transparent Si inca o intrebare pt posesori, cum se comporta faza scurta? sa ma apuc sa caut xenon sau nu? Pe africa nu aveam pb cu 2 faruri pe scurta, philips night vision bulbs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 22, 2011 Autor Share Postat Iulie 22, 2011 pune xenon pe scurta .. merita pune protectii pe cilindri, cardan culca o data moto de pe loc ..adica las.o usor si vezi punctele de contact acolo acopera daca nu inti pe aratura restul nu isi au sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 pune xenon pe scurta .. merita pune protectii pe cilindri, cardan culca o data moto de pe loc ..adica las.o usor si vezi punctele de contact acolo acopera daca nu inti pe aratura restul nu isi au sens Multzam de detalii si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 pune xenon pe scurta .. merita pune protectii pe cilindri, cardan culca o data moto de pe loc ..adica las.o usor si vezi punctele de contact acolo acopera daca nu inti pe aratura restul nu isi au sens Sunt de aceeasi parere,daca nu intri pe aratura nu merita sa dai banii pe toate protectiile alea. Au inventat astia protectii ptr orice! Daca ai proiectoare,mai merita xenon-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) Cine recomanda o lista de protectii diverse de la touratech (lambda sensor,abs, etc...) adica din punctul vostru de vedere ce ar merita luat? Eu am studiat mult catalogul TT si sincer nu mi s-a parut nimic prea interesant din toate "bucatile alea de metal". Mi-am luat in schimb saua (diferenta mare) dat tu daca ai ADV nu cred ca ai nevoie. M-ar mai tenta protectia de cardansi oil cooler protector. Restul, mi se par ca incarca cam fara rost; poate daca mergi mult in teren accidentat sa aiba sens. Mi se pare insa foarte bun un scut pt. motor si cel mai mult mi-a placut celoriginal BMW. -spoiler for original hand protectors -headlight protector - transparent Si inca o intrebare pt posesori, cum se comporta faza scurta? sa ma apuc sa caut xenon sau nu? Spoilerul de handguards TT am impresia ca este valabil doar pt modelele pana in 2007. Eu si Ianachim am luat de la BMW spoilerul mare pt modelele incepand cu 2008 (vezi lista de accesorii BMW) Din cate vad traiesti in Elvetia... acolo e voie cu "xenoane" improvizate?? In Austria este ilegal sa faci astfel de modificari; am vazut politia luandu-se de unul cu un Passat care avea asa ceva; in plus cred ca nici de inspectie nu as trece; nu ar fi exclus sa afecteze chiar si garantia ca pana la urma este ceva improvizat. Mai ales daca ai si proiectoare, nu cred ca este necesar. Headlight protector nu este omologat pt. drumurile publice. Editat Iulie 23, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 24, 2011 Admin Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) ..Pentru ca a venit vorba, acum ceva vreme am avut la hotel un client neamt, cu un Adv..om la 60 ani..simpatic si tare vorbaret..avea pe mobra la far si pe proiectoare xenon, chiar cu slabe irizatii bleu..mi-a confirmat ca sunt de 5000k. Am stat de vorba de una/alta vreo doua ore si printre altele l-am intrebat daca nu are probleme cu xenoanele dpdv legal..mi-a spus ca nu l-a oprit nimeni niciodata niciunde(si dupa cite abtipilduri avea pe coffere..umblase ceva..), dar ca odata la doi ani, cind vine vorba sa faca TUV-ul acasa la el, pur si simplu le da jos, face inspectia si pe urma le monteaza la loc.. Asa fac toti baietii destepti pe aici, mi-a zis razand.. Ma gandeam ce fac ceilalti , probabil se multumesc cu becuri normale sau isi comanda proiectoare cu led, ultimul "must have", cu care vezi absolut senzational @eti..ca sa fii mai linistit iti poti monta cele de 4300k, identice la culoare cu becurile halogen de fabrica si ai scapat de orice griji.. Editat Iulie 24, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Bani gasim, ideea e sa nu ma lacomesc ca la africana, plina de chestii de care nu era nevoie . despre care crash bars vorbim, cele care protejeaza alimentarea cu benzina? nu de alta dar Adv are deja crashbars standard. eu ma uitam la astea: -spoiler for original hand protectors -esa sensor protection -oil cooler protection -throttle potentiometer protection -brakefluid reservoir protection (numai pe spate) -abs sensor protection -manifold exhaust flap protection -drive shaft crash bungs -petrol line protection -headlight protector - transparent Si inca o intrebare pt posesori, cum se comporta faza scurta? sa ma apuc sa caut xenon sau nu? Pe africa nu aveam pb cu 2 faruri pe scurta, philips night vision bulbs. In functie de cat timp vrei s-o ai, eu iti recomand asa ceva link, iti protejeaza partea frontala a motorului de coroziune. Si neaparat protectie la cilindrii. Restul protectiilor le consider optionale. Eu am xenon, si nu as sta fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.