Sari la conținut

CUSTOM PAINTING


kerosen
 Share

Postări Recomandate

m-am intors cu ceva poze de pe lungul traseu ...nu credeam ca o sa dureze atata ,toate piesele sunt lacuite din fabrica iar eu lucrez peste sa nu stric nuanta originala ase ca :spor la treaba pt cine mai incearca asa ceva :moto:----si inca nu is gata

 

chitara ii o copie fender si urmeaza, momentan este la slefuit

salut

ma delar multumit ,arata bine pana acum,sper ca rezervorul sa arate la fel dar ai grija la aripa din spate ca ai coborat cu linia alba sub bara cromata care sustine aripa

spor la lucru si sper ca saptamana viitoare montam!!!!!!!!!!!

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-am intors cu ceva poze de pe lungul traseu ...nu credeam ca o sa dureze atata ,toate piesele sunt lacuite din fabrica iar eu lucrez peste sa nu stric nuanta originala ase ca :spor la treaba pt cine mai incearca asa ceva :moto:----si inca nu is gata

 

chitara ii o copie fender si urmeaza, momentan este la slefuit

 

pe casca aia daca ni ai fi folosit asa de mult shablonul ala srandard ar fi fost mai ok , asa e prea......... . trebuiau lucrate craniile alea un pic mai mult nu doar shablonul ala cu care ai terminat lucrul in max 1min :moto: . in rest ...............

 

oricum am auzit ca esti la inceput si multa bafta in ceea ce faci . spor :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca rezultate muult mai bune obtzii daca foloseshti banda profesionala pentru delimitari fine, in loc de banda aia de hartie obishnuita- pe care probabil ai taiat-o tu mai ingusta

de pot procura banda asta ca am mare nevoie de ea......adik sa mai simlu dak gasesc in romania bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe casca aia daca ni ai fi folosit asa de mult shablonul ala srandard ar fi fost mai ok , asa e prea......... . trebuiau lucrate craniile alea un pic mai mult nu doar shablonul ala cu care ai terminat lucrul in max 1min :angryfire: . in rest ...............

 

oricum am auzit ca esti la inceput si multa bafta in ceea ce faci . spor :goodposting:

 

 

 

multumesc pt cuvintele de incurajare o sa mai lucrez la finisaje oricum ,ca inca nu am dat lac pe casca .am abandonat orice sa pot termina motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt cuvintele de incurajare o sa mai lucrez la finisaje oricum ,ca inca nu am dat lac pe casca .am abandonat orice sa pot termina motorul

pozele sunt arse de mine in photoshop...ca erau cam intunecate......mai am ceva finisaje si o trimit la lac...(3 zile de munca).....bafta .. va saluta vlad :goodposting:

post-6623-1144682184_thumb.jpg

post-6623-1144682257_thumb.jpg

post-6623-1144682333_thumb.jpg

post-6623-1144682410_thumb.jpg

post-6623-1144682477_thumb.jpg

post-6623-1144682570_thumb.jpg

post-6623-1144682653_thumb.jpg

post-6623-1144682882_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am chinuit si eu cu o casca ,inca nu este terminat lustruirea ca mai vine 5 straturi,acuma astept sa intareste lacul pentru a slefui si sa dau urmatorul strat

post-7975-1144826807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa spunem ca vopseaua actuala este in stare buna .Prima data trebuie matuita suprafata .Manual cu smirghel de apa 800 sau cu masina uscat cu 400 .Sufli suprafata de praf si degresezi [degresant universal normal sau antisilicon] .Urmatoarea operatie este aplicarea base-coat-ului sau culoarea de fond .Doua straturi cu timp intermediar 10-15 min functie de temperatura & ventilatia existenta in spatiul unde lucrezi .Dupa uscarea completa a vopselei poti incepe partea de airbrush .Aici lucrurile se complica putin pt ca nu ai spus ce vrei sa iti faci pe motor .Pana ne vei spune ce vrei sa faci sa iti explic cum e cu chituitul .Daca ai zgarieturi sau adancituri in piesele ce urmeaza a fi vopsite acestea trebuie chituite .Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 uscat dupa care stergi cu diluant .Pt zgarituri folosesti un chit poliesteric fin .Pt adancituri chit poliesteric soft .Pt crapaturi in carenaj care au fost lipite sau pt a completa bucati sau margini lipsa folosesti un chit fibrat .Dupa aplicarea si uscare chitului [banuiesc ca stii sa faci dozajul chit-intaritor si sa il aplici ] acesta se slefuieste cu smirgelul pe un suport dur [lemn ,pluta .scartz etc ] pt a scoate suprafata dreapta fara valuri .Daca au fost mai multe locuri chituite dupa finisare trebuie dat un grund-fuler [ spritz chit ] .Dupa uscare se matuieste exact cum am explicat la inceput cu vopseaua veche si dai cele doua straturi de vopsea .Legat de compresor .Daca iti iei un compresor mic pt airbrush fara bazin acesta tre sa "bage" min 12 litri \minut .La un compresor cu bazin va trebui sa ii montezi inca un regulator de presiune de finetze pe langa cel pe care il are el din fabrica pt a putea lucra cu aerograful .Presiunea normala de lucru este de 1,8-2 bar iar pt finetzuri scazi la 1,5-1,3 bar .La 0,5 bar..."Foaie verde dop de pluta ...M-am besit si-astept sa puta ".....daca ma intelegi ce vreau sa spun.....Bafta

mai baiatule nu stiu cum reusesti tu sa smirgeluieti cu 360 pe uscat( un kit soft) pt. ca se incarca imediat...apropos..poti citi pe foia de 360 de smirgel ca scrie ca e rezistent la apa,....pentru al folosi cu apa la smirgeluit un kit....multa bafta :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baiatule nu stiu cum reusesti tu sa smirgeluieti cu 360 pe uscat( un kit soft) pt. ca se incarca imediat...apropos..poti citi pe foia de 360 de smirgel ca scrie ca e rezistent la apa,....pentru al folosi cu apa la smirgeluit un kit....multa bafta :angryfire:

Nu esti atent tinere ."Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 .........".Fa-ti un up-grade in legatura cu materiale si tehnologii noi in vopsitoria auto si vei vedea ca nu se mai lucreaza cu apa .Slefuit si matuit uscat dar cu masini pe aer comprimat si vacum .......si mai multa bafta..... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am chinuit si eu cu o casca ,inca nu este terminat lustruirea ca mai vine 5 straturi,acuma astept sa intareste lacul pentru a slefui si sa dau urmatorul strat

 

u ce fel de culori folosesti si spre exemplu, dc vrei sa feci o casca - scoti toata vopseaua veche, aplici pictura peste ea, dai lacu' la o parte ... cum procedezi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Sharky.

 

in primul rind majoritatea castilor sint din plastc dintre astea putini sint date cu lac numai daca are niste autocalante.In situatia in care nu este lacuit trebuie sa slefuiesti si sa dai cu PLASTIC PRIMER ,care face legatura cu plastic si vopsea.Daca a fost lacuit atunci slafuiesti si poti sa incepi de pictat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Mariusica...daca tot iti faci reclama gratuit macar posteaza unde trebuie.Este sus topic deschis despre custom painting.Ce drak...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 350 de euro iti Fac si motorul si casca tel 0723 144 112 sau mail mariusneaga@yahoo.com

 

tu chiar crezi ca daca intrii pe forum shi te infigi intr-un topic toata lumea o sa strige : pe tine te vrem ca sa ne pictezi motoarele! ?

mai intai citeshte topicul de la inceput, prezinta-te sau macar da o dovada de bun simt shi completeaza-tzi datele personale din profil, pune shi tu imagini cu lucrari facute de tine shi apoi mai vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Urmaresc de mult topicul, cu mult interes as putea spune. Eu sunt nou, foarte nou chiar, in domeniu. Am facut facultatea de arhitectura si m-a fascinat aerograful destul de mult, dar mi s-a parut intotdeauna ceva prea complicat de folosit in proiectele de scoala, asa ca l-am ocolit.

 

Acum ca am intrat un pic in domeniul vopsitului, am decis sa incerc aerografiatul. Asa ca am decis sa imi cumpar aerograf, sa exersez cu el un pic si sa ma pun pe treaba.

 

Daca aveti sugestii pentru incepatori, un tutorial, stiti linkuri utile sau orice altceva folositor, cred ca atat eu cat si altii va ramanem datori, cel putin moral.

 

Numai bine!

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...