ThePrincipal Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 m-am intors cu ceva poze de pe lungul traseu ...nu credeam ca o sa dureze atata ,toate piesele sunt lacuite din fabrica iar eu lucrez peste sa nu stric nuanta originala ase ca :spor la treaba pt cine mai incearca asa ceva ----si inca nu is gata chitara ii o copie fender si urmeaza, momentan este la slefuit salut ma delar multumit ,arata bine pana acum,sper ca rezervorul sa arate la fel dar ai grija la aripa din spate ca ai coborat cu linia alba sub bara cromata care sustine aripa spor la lucru si sper ca saptamana viitoare montam!!!!!!!!!!! zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru56 Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 chiar iese bine si cineva o sa fie tare multumit,is curios cum arata pe bune ca in poze merge chiar si la "orasele mai mari" spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 m-am intors cu ceva poze de pe lungul traseu ...nu credeam ca o sa dureze atata ,toate piesele sunt lacuite din fabrica iar eu lucrez peste sa nu stric nuanta originala ase ca :spor la treaba pt cine mai incearca asa ceva ----si inca nu is gata chitara ii o copie fender si urmeaza, momentan este la slefuit pe casca aia daca ni ai fi folosit asa de mult shablonul ala srandard ar fi fost mai ok , asa e prea......... . trebuiau lucrate craniile alea un pic mai mult nu doar shablonul ala cu care ai terminat lucrul in max 1min . in rest ............... oricum am auzit ca esti la inceput si multa bafta in ceea ce faci . spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 vezi ca rezultate muult mai bune obtzii daca foloseshti banda profesionala pentru delimitari fine, in loc de banda aia de hartie obishnuita- pe care probabil ai taiat-o tu mai ingusta de pot procura banda asta ca am mare nevoie de ea......adik sa mai simlu dak gasesc in romania bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OZ custom Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 pe casca aia daca ni ai fi folosit asa de mult shablonul ala srandard ar fi fost mai ok , asa e prea......... . trebuiau lucrate craniile alea un pic mai mult nu doar shablonul ala cu care ai terminat lucrul in max 1min . in rest ............... oricum am auzit ca esti la inceput si multa bafta in ceea ce faci . spor multumesc pt cuvintele de incurajare o sa mai lucrez la finisaje oricum ,ca inca nu am dat lac pe casca .am abandonat orice sa pot termina motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 multumesc pt cuvintele de incurajare o sa mai lucrez la finisaje oricum ,ca inca nu am dat lac pe casca .am abandonat orice sa pot termina motorul pozele sunt arse de mine in photoshop...ca erau cam intunecate......mai am ceva finisaje si o trimit la lac...(3 zile de munca).....bafta .. va saluta vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 am chinuit si eu cu o casca ,inca nu este terminat lustruirea ca mai vine 5 straturi,acuma astept sa intareste lacul pentru a slefui si sa dau urmatorul strat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Sa spunem ca vopseaua actuala este in stare buna .Prima data trebuie matuita suprafata .Manual cu smirghel de apa 800 sau cu masina uscat cu 400 .Sufli suprafata de praf si degresezi [degresant universal normal sau antisilicon] .Urmatoarea operatie este aplicarea base-coat-ului sau culoarea de fond .Doua straturi cu timp intermediar 10-15 min functie de temperatura & ventilatia existenta in spatiul unde lucrezi .Dupa uscarea completa a vopselei poti incepe partea de airbrush .Aici lucrurile se complica putin pt ca nu ai spus ce vrei sa iti faci pe motor .Pana ne vei spune ce vrei sa faci sa iti explic cum e cu chituitul .Daca ai zgarieturi sau adancituri in piesele ce urmeaza a fi vopsite acestea trebuie chituite .Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 uscat dupa care stergi cu diluant .Pt zgarituri folosesti un chit poliesteric fin .Pt adancituri chit poliesteric soft .Pt crapaturi in carenaj care au fost lipite sau pt a completa bucati sau margini lipsa folosesti un chit fibrat .Dupa aplicarea si uscare chitului [banuiesc ca stii sa faci dozajul chit-intaritor si sa il aplici ] acesta se slefuieste cu smirgelul pe un suport dur [lemn ,pluta .scartz etc ] pt a scoate suprafata dreapta fara valuri .Daca au fost mai multe locuri chituite dupa finisare trebuie dat un grund-fuler [ spritz chit ] .Dupa uscare se matuieste exact cum am explicat la inceput cu vopseaua veche si dai cele doua straturi de vopsea .Legat de compresor .Daca iti iei un compresor mic pt airbrush fara bazin acesta tre sa "bage" min 12 litri \minut .La un compresor cu bazin va trebui sa ii montezi inca un regulator de presiune de finetze pe langa cel pe care il are el din fabrica pt a putea lucra cu aerograful .Presiunea normala de lucru este de 1,8-2 bar iar pt finetzuri scazi la 1,5-1,3 bar .La 0,5 bar..."Foaie verde dop de pluta ...M-am besit si-astept sa puta ".....daca ma intelegi ce vreau sa spun.....Bafta mai baiatule nu stiu cum reusesti tu sa smirgeluieti cu 360 pe uscat( un kit soft) pt. ca se incarca imediat...apropos..poti citi pe foia de 360 de smirgel ca scrie ca e rezistent la apa,....pentru al folosi cu apa la smirgeluit un kit....multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 mai baiatule nu stiu cum reusesti tu sa smirgeluieti cu 360 pe uscat( un kit soft) pt. ca se incarca imediat...apropos..poti citi pe foia de 360 de smirgel ca scrie ca e rezistent la apa,....pentru al folosi cu apa la smirgeluit un kit....multa bafta Nu esti atent tinere ."Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 .........".Fa-ti un up-grade in legatura cu materiale si tehnologii noi in vopsitoria auto si vei vedea ca nu se mai lucreaza cu apa .Slefuit si matuit uscat dar cu masini pe aer comprimat si vacum .......si mai multa bafta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 aici se vede casca terminata pentru Bogdan,Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 am chinuit si eu cu o casca ,inca nu este terminat lustruirea ca mai vine 5 straturi,acuma astept sa intareste lacul pentru a slefui si sa dau urmatorul strat u ce fel de culori folosesti si spre exemplu, dc vrei sa feci o casca - scoti toata vopseaua veche, aplici pictura peste ea, dai lacu' la o parte ... cum procedezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 salut Sharky. in primul rind majoritatea castilor sint din plastc dintre astea putini sint date cu lac numai daca are niste autocalante.In situatia in care nu este lacuit trebuie sa slefuiesti si sa dai cu PLASTIC PRIMER ,care face legatura cu plastic si vopsea.Daca a fost lacuit atunci slafuiesti si poti sa incepi de pictat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 Pasti fercit pentru toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 (editat) paste fericit all cristush feltamoth all Editat Aprilie 21, 2006 de cicioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 Pictor profesionist pictez cu aerograful motociclete casti masini orice cu orice tip de pictura de la flacari portrete monstri tot tel 0723 144 112 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aldomoro Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Pictor profesionist pictez cu aerograful motociclete si casti de motocicleta orice fel de pictura flacari monstri portrete etc pentru informatii suna-ti la tel 0723 144 112 sau scrieti-mi la mail mariusneaga@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Cel pictat cu verde este un triumph Speed Four. In ce oras se afla motorul daca nu te superi? Si tu din ce oras esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Bai Mariusica...daca tot iti faci reclama gratuit macar posteaza unde trebuie.Este sus topic deschis despre custom painting.Ce drak... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 in sfirsit ,tipul din Ungaria a trimis o poza(pacat ca numai una),despre Dragstarul care am pictat acum 2 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
de_Monika18 Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Pop Danut Sandu BAIA MARE Tel. 0745222662 koffa_airbrush@yahoo.com Cumva desene inspirate de Luis Royo? Ii ador lucrarile... Monika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 face cineva powder coating in romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 am vazut ca s-a mai pus intrebarea da vroiam exemple concrete de firme,lucrari etc.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aldomoro Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Cu 350 de euro iti Fac si motorul si casca tel 0723 144 112 sau mail mariusneaga@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Mai 4, 2006 Autor Share Postat Mai 4, 2006 Cu 350 de euro iti Fac si motorul si casca tel 0723 144 112 sau mail mariusneaga@yahoo.com tu chiar crezi ca daca intrii pe forum shi te infigi intr-un topic toata lumea o sa strige : pe tine te vrem ca sa ne pictezi motoarele! ? mai intai citeshte topicul de la inceput, prezinta-te sau macar da o dovada de bun simt shi completeaza-tzi datele personale din profil, pune shi tu imagini cu lucrari facute de tine shi apoi mai vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Salut! Urmaresc de mult topicul, cu mult interes as putea spune. Eu sunt nou, foarte nou chiar, in domeniu. Am facut facultatea de arhitectura si m-a fascinat aerograful destul de mult, dar mi s-a parut intotdeauna ceva prea complicat de folosit in proiectele de scoala, asa ca l-am ocolit. Acum ca am intrat un pic in domeniul vopsitului, am decis sa incerc aerografiatul. Asa ca am decis sa imi cumpar aerograf, sa exersez cu el un pic si sa ma pun pe treaba. Daca aveti sugestii pentru incepatori, un tutorial, stiti linkuri utile sau orice altceva folositor, cred ca atat eu cat si altii va ramanem datori, cel putin moral. Numai bine! Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.