Sari la conținut

CUSTOM PAINTING


kerosen
 Share

Postări Recomandate

multumesc pt cuvintele de incurajare o sa mai lucrez la finisaje oricum ,ca inca nu am dat lac pe casca .am abandonat orice sa pot termina motorul

pozele sunt arse de mine in photoshop...ca erau cam intunecate......mai am ceva finisaje si o trimit la lac...(3 zile de munca).....bafta .. va saluta vlad :goodposting:

post-6623-1144682184_thumb.jpg

post-6623-1144682257_thumb.jpg

post-6623-1144682333_thumb.jpg

post-6623-1144682410_thumb.jpg

post-6623-1144682477_thumb.jpg

post-6623-1144682570_thumb.jpg

post-6623-1144682653_thumb.jpg

post-6623-1144682882_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am chinuit si eu cu o casca ,inca nu este terminat lustruirea ca mai vine 5 straturi,acuma astept sa intareste lacul pentru a slefui si sa dau urmatorul strat

post-7975-1144826807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa spunem ca vopseaua actuala este in stare buna .Prima data trebuie matuita suprafata .Manual cu smirghel de apa 800 sau cu masina uscat cu 400 .Sufli suprafata de praf si degresezi [degresant universal normal sau antisilicon] .Urmatoarea operatie este aplicarea base-coat-ului sau culoarea de fond .Doua straturi cu timp intermediar 10-15 min functie de temperatura & ventilatia existenta in spatiul unde lucrezi .Dupa uscarea completa a vopselei poti incepe partea de airbrush .Aici lucrurile se complica putin pt ca nu ai spus ce vrei sa iti faci pe motor .Pana ne vei spune ce vrei sa faci sa iti explic cum e cu chituitul .Daca ai zgarieturi sau adancituri in piesele ce urmeaza a fi vopsite acestea trebuie chituite .Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 uscat dupa care stergi cu diluant .Pt zgarituri folosesti un chit poliesteric fin .Pt adancituri chit poliesteric soft .Pt crapaturi in carenaj care au fost lipite sau pt a completa bucati sau margini lipsa folosesti un chit fibrat .Dupa aplicarea si uscare chitului [banuiesc ca stii sa faci dozajul chit-intaritor si sa il aplici ] acesta se slefuieste cu smirgelul pe un suport dur [lemn ,pluta .scartz etc ] pt a scoate suprafata dreapta fara valuri .Daca au fost mai multe locuri chituite dupa finisare trebuie dat un grund-fuler [ spritz chit ] .Dupa uscare se matuieste exact cum am explicat la inceput cu vopseaua veche si dai cele doua straturi de vopsea .Legat de compresor .Daca iti iei un compresor mic pt airbrush fara bazin acesta tre sa "bage" min 12 litri \minut .La un compresor cu bazin va trebui sa ii montezi inca un regulator de presiune de finetze pe langa cel pe care il are el din fabrica pt a putea lucra cu aerograful .Presiunea normala de lucru este de 1,8-2 bar iar pt finetzuri scazi la 1,5-1,3 bar .La 0,5 bar..."Foaie verde dop de pluta ...M-am besit si-astept sa puta ".....daca ma intelegi ce vreau sa spun.....Bafta

mai baiatule nu stiu cum reusesti tu sa smirgeluieti cu 360 pe uscat( un kit soft) pt. ca se incarca imediat...apropos..poti citi pe foia de 360 de smirgel ca scrie ca e rezistent la apa,....pentru al folosi cu apa la smirgeluit un kit....multa bafta :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baiatule nu stiu cum reusesti tu sa smirgeluieti cu 360 pe uscat( un kit soft) pt. ca se incarca imediat...apropos..poti citi pe foia de 360 de smirgel ca scrie ca e rezistent la apa,....pentru al folosi cu apa la smirgeluit un kit....multa bafta :angryfire:

Nu esti atent tinere ."Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 .........".Fa-ti un up-grade in legatura cu materiale si tehnologii noi in vopsitoria auto si vei vedea ca nu se mai lucreaza cu apa .Slefuit si matuit uscat dar cu masini pe aer comprimat si vacum .......si mai multa bafta..... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am chinuit si eu cu o casca ,inca nu este terminat lustruirea ca mai vine 5 straturi,acuma astept sa intareste lacul pentru a slefui si sa dau urmatorul strat

 

u ce fel de culori folosesti si spre exemplu, dc vrei sa feci o casca - scoti toata vopseaua veche, aplici pictura peste ea, dai lacu' la o parte ... cum procedezi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Sharky.

 

in primul rind majoritatea castilor sint din plastc dintre astea putini sint date cu lac numai daca are niste autocalante.In situatia in care nu este lacuit trebuie sa slefuiesti si sa dai cu PLASTIC PRIMER ,care face legatura cu plastic si vopsea.Daca a fost lacuit atunci slafuiesti si poti sa incepi de pictat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Mariusica...daca tot iti faci reclama gratuit macar posteaza unde trebuie.Este sus topic deschis despre custom painting.Ce drak...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 350 de euro iti Fac si motorul si casca tel 0723 144 112 sau mail mariusneaga@yahoo.com

 

tu chiar crezi ca daca intrii pe forum shi te infigi intr-un topic toata lumea o sa strige : pe tine te vrem ca sa ne pictezi motoarele! ?

mai intai citeshte topicul de la inceput, prezinta-te sau macar da o dovada de bun simt shi completeaza-tzi datele personale din profil, pune shi tu imagini cu lucrari facute de tine shi apoi mai vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Urmaresc de mult topicul, cu mult interes as putea spune. Eu sunt nou, foarte nou chiar, in domeniu. Am facut facultatea de arhitectura si m-a fascinat aerograful destul de mult, dar mi s-a parut intotdeauna ceva prea complicat de folosit in proiectele de scoala, asa ca l-am ocolit.

 

Acum ca am intrat un pic in domeniul vopsitului, am decis sa incerc aerografiatul. Asa ca am decis sa imi cumpar aerograf, sa exersez cu el un pic si sa ma pun pe treaba.

 

Daca aveti sugestii pentru incepatori, un tutorial, stiti linkuri utile sau orice altceva folositor, cred ca atat eu cat si altii va ramanem datori, cel putin moral.

 

Numai bine!

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti atent tinere ."Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 .........".Fa-ti un up-grade in legatura cu materiale si tehnologii noi in vopsitoria auto si vei vedea ca nu se mai lucreaza cu apa .Slefuit si matuit uscat dar cu masini pe aer comprimat si vacum .......si mai multa bafta..... :moto:

zic ca mai important e rezultatul .....decat mijloacele

 

tu chiar crezi ca daca intrii pe forum shi te infigi intr-un topic toata lumea o sa strige : pe tine te vrem ca sa ne pictezi motoarele! ?

mai intai citeshte topicul de la inceput, prezinta-te sau macar da o dovada de bun simt shi completeaza-tzi datele personale din profil, pune shi tu imagini cu lucrari facute de tine shi apoi mai vedem...

sal kerosen...toata lumea e artista.......asta e un curent acum....e la moda sa fim artisti...care mai decare mai experimentat decat altul...si mai rau...apar ca ciupercile dupe ploaie....e f. bine asa ..mai ales ca si robichoper atinut in frau topicul asta.....si tocmai de aceea apreciez ca si tu faci acelasi lucru...asa ca ...bai fratilor aerografisti!!!!!...aci decat postam lucrari si lasam o adresa...un nr. de tel...si atat!!!!...restul sa hotaorasca clientu` pe cine alege ....multa bafta si ne vedem la Motorrock..... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut salut , nu am adaugat de mult ceva

 

dar am terminat vulcanu si am prins un suzuki rgv(work in progres)

 

iar despre ciuperci io zic ca o sa se rareasca dar asa cum am inceput si eu sa lucrez ,toata lume-i libera sa incerce ce vrea ...,o sa ramana numai cei care sunt seriosi si devotatzi acestui capitol asa cum a zis si bono pe vremea cand era in cluj si l-am prins intr-o discutzie

post-9376-1147083949_thumb.jpg

post-9376-1147083974_thumb.jpg

post-9376-1147084021_thumb.jpg

post-9376-1147084037_thumb.jpg

post-9376-1147084063_thumb.jpg

post-9376-1147084117_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...