puffy2zero10 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Mesaj completat Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km. Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea. Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina. Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km. Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm. Bafta. Mesaj completat Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre... http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389 relantiul il maresc din acceleratia de pe ghidon ? ce bujii imi recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 ai o "rotita" metalica pe partea stanga, undeva sub rezervor e plasat pe langa carene uita-te atent... Mesaj completat Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Mesaj completat sa o stapanesti cu placere si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9 De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant. P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e. P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri. Editat Martie 29, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea dupa ce am coafato putin Mesaj completat A iesit frumos, mai ales cu toba Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 @ puffy2zero10 : Salut,salut,arata foarte bine,s-o stapanesti sanatos.Imi place toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) @ puffy2zero10 : Salut,salut,arata foarte bine,s-o stapanesti sanatos.Imi place toba. Mesaj completat A iesit frumos, mai ales cu toba Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata! dar ce au discurile ca sunt ok Editat Martie 29, 2011 de puffy2zero10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Da ne o poza. Pozele-s de pe R1 meu, am vrut sa vad daca se potriveste la 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Mesaj completat dar ce au discurile ca sunt ok mi se pare ca au uzura mare...poate asa pare in poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 mi se pare ca au uzura mare...poate asa pare in poze.... nu sunt,probabil asa ti s-au parut tie...daca nu uit o sai fac si 2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant. P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e. P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri. Rotita exista si la motoare pe injectie si face acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Pozele-s de pe R1 meu, am vrut sa vad daca se potriveste la 2008. Interesant proiect. Ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km. Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea. Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina. Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km. Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm. Bafta. Mesaj completat Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre... http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389 am reglat relantiul la 1250 si e mult mai ok doar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 am reglat relantiul la 1250 si e mult mai okdoar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer Se prea poate bujiile,astea cand merg e totul ok,cand sunt pe gata zici ca e dracul bagat in motor,nimic nu mai mere bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Da relantiul la 1300 1400 si sa vezi viatza in motoreta. Mai protejezi si lantzul de distributie mergind fara socuri. Mesaj completat Interesant proiect. Ma intereseaza. Am si de 2008, e putin ai subtzire jos sa intre perfect. Se poate face reglaj fatza spate de ordinul centimetrilor, e mult loc. Mesaj completat Cam jumate din bujiile schimbate ar mai fi putut fi folosite. Oscilatia relantiului nu e de la bujii de cele mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 aici erati mah ? ca peste tot unde citeam numai hornet si cbr nici urma de R1 cu toate ca sunt foarte multi posesori (sper sa fiu si eu). Superbe motociclete . Sa le stapaniti sanatosi si cu placere . Respectele mele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap : Bune pozele astea ptr vopsitori sau tinichigii... Multe motocilete vopsite pe la ... ... ... au ajuns sa schimbe injectoare, pompe si sa cheltuie aiurea deoarece au fost in special vopsite fara a izola rezervorul in timpul respectivei lucrari... Dar vinovati sunt motociclistii care cred ca pot face reparatii mai ieftine la un var ce le face treaba si care real se umplu de spume si se golesc de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Corect,la una gen Hornet mai merge sa-ti bagi tu mainile prin ea,ca e jumatate Mobra (excluzand motorul propriu-zis),dar la R1 ar trebui apelat la mecanici-mecanici daca incepe sa tuseasca sau altceva,pt ca e alta mancare de peste.Deja pompe si injectoare si ECU-uri si toate draciile.Noroc ca sunt Made in Japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 christian, si cea de FZ6 are piciorusele acelea si am reusit sa o scot si sa o pun inapoi fara sa le rup. Mi-a luat ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 christian, si cea de FZ6 are piciorusele acelea si am reusit sa o scot si sa o pun inapoi fara sa le rup. Mi-a luat ceva Daca ti-a luat ceva e c-ai fost atent si foarte bine. La Yamaha e de obicei aceeasi pompa in rezervor. Si Hornetul e lafel de sensibil. Nici o diferentza la acest punct daca ambele sunt pe injectie sau ambele pe carburatie. Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki, sunt lafel de sensibile pe linia alimentare, nici o diferentza fata restul Natiunilor constructoare. Yamaha-Suzuki au otelul cel mai bun, urmate de Honda cea calculata si de Kawasaki cea mai Idioata... Probleme au celelalte Natiuni fabricante si au mare nevoie de Service foarte des fatza de Japan!!! Japan fiabil si performant la pret mic. Eu personal din 1998 am si iubesc R1 dar de cand am MV ul am inceput sa vad ce-i aia tehnologie si necesitatea servisarii deosebit de dese. Daia la 2 ani imi schimb R1. Sa am un vehicol de zi cu zi in maxima putere si raspuns. R1 e Talent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap : se scoate foarte usor pompa din rezervor, chestiile alea sunt flexibile putin, chiar daca sunt din plastic... cand ajungi la ele, impingi cu o surubelnita intr-una din parti stanga sau dreapta si iesa foarte usor din rezervor, ca sunt foarte putin mai mari... 2 mm-3.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 biatch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Poza de perete. Luati de la mosu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Poza de perete. Luati de la mosu: super tare mi-as face un poster cu asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.