Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :) dupa ce am coafato putin :D

Mesaj completat

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :baldy: dupa ce am coafato putin :)

post-60921-1301349235_thumb.jpg

post-60921-1301349250_thumb.jpg

post-60921-1301349333_thumb.jpg

post-60921-1301349369_thumb.jpg

post-60921-1301349388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km.

 

Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea.

 

Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina.

 

Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km.

 

Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm.

 

Bafta.

Mesaj completat

Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre...

http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389

 

 

relantiul il maresc din acceleratia de pe ghidon ?

ce bujii imi recomanzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o "rotita" metalica pe partea stanga, undeva sub rezervor e plasat pe langa carene uita-te atent...

Mesaj completat

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :) dupa ce am coafato putin :baldy:

Mesaj completat

 

 

sa o stapanesti cu placere si fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9

De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant.

 

P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e.

 

P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti...ea e noua mea iubire de asta-toamna, si sunt foarte mutumit de ea :) dupa ce am coafato putin :D

Mesaj completat

 

 

A iesit frumos, mai ales cu toba :baldy:

 

Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ puffy2zero10 :

 

Salut,salut,arata foarte bine,s-o stapanesti sanatos.Imi place toba.

:) :)

Mesaj completat

A iesit frumos, mai ales cu toba :baldy:

 

Sa nu uiti sa schimbi discurile pe fata!

dar ce au discurile ca sunt ok :D

Editat de puffy2zero10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergi pe rosu tot timpul si o folosesti des prin orasi atunci NGK/CR9EIA-9

De unde ai intrebat se regleaza jocul manetei fata de injectie, reglajul de relanti se face pe unde a spus bajatul de mai sus probabil. Nu am niciuna in garaj acum sa ma asigur dar oricum este intre cadru si motor, in partea stanga cum stai pe ea, deasupra pinionului de atac lant.

 

P.S. Nu incerca alte bujii decat ce ti-am scris ca nu tin mult. Modelul 2002-2003 e un pic altfel si nu merge bine ca toate celelalte pe cr9e.

 

P.S.S. Fiind modelul pe injectie este posibil sa n-ai acea rotitza de reglaj relanti si sa trebuiasca sa mergi la service de profil sa demonteze rezervorul si filtrul ptr a creste turatia in parametri.

 

Rotita exista si la motoare pe injectie si face acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km.

 

Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea.

 

Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina.

 

Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km.

 

Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm.

 

Bafta.

Mesaj completat

Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre...

http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389

 

 

am reglat relantiul la 1250 si e mult mai ok

doar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture

sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer :)

 

multumesc de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reglat relantiul la 1250 si e mult mai ok

doar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture

sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer

Se prea poate bujiile,astea cand merg e totul ok,cand sunt pe gata zici ca e dracul bagat in motor,nimic nu mai mere bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da relantiul la 1300 1400 si sa vezi viatza in motoreta. Mai protejezi si lantzul de distributie mergind fara socuri.

Mesaj completat

Interesant proiect. Ma intereseaza.

 

Am si de 2008, e putin ai subtzire jos sa intre perfect. Se poate face reglaj fatza spate de ordinul centimetrilor, e mult loc.

Mesaj completat

Cam jumate din bujiile schimbate ar mai fi putut fi folosite. Oscilatia relantiului nu e de la bujii de cele mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap :

 

Bune pozele astea ptr vopsitori sau tinichigii... Multe motocilete vopsite pe la ... ... ... au ajuns sa schimbe injectoare, pompe si sa cheltuie aiurea deoarece au fost in special vopsite fara a izola rezervorul in timpul respectivei lucrari...

 

Dar vinovati sunt motociclistii care cred ca pot face reparatii mai ieftine la un var ce le face treaba si care real se umplu de spume si se golesc de bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,la una gen Hornet mai merge sa-ti bagi tu mainile prin ea,ca e jumatate Mobra (excluzand motorul propriu-zis),dar la R1 ar trebui apelat la mecanici-mecanici daca incepe sa tuseasca sau altceva,pt ca e alta mancare de peste.Deja pompe si injectoare si ECU-uri si toate draciile.Noroc ca sunt Made in Japan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

christian, si cea de FZ6 are piciorusele acelea si am reusit sa o scot si sa o pun inapoi fara sa le rup. Mi-a luat ceva :)

 

 

Daca ti-a luat ceva e c-ai fost atent si foarte bine. La Yamaha e de obicei aceeasi pompa in rezervor.

 

Si Hornetul e lafel de sensibil. Nici o diferentza la acest punct daca ambele sunt pe injectie sau ambele pe carburatie. Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki, sunt lafel de sensibile pe linia alimentare, nici o diferentza fata restul Natiunilor constructoare.

 

Yamaha-Suzuki au otelul cel mai bun, urmate de Honda cea calculata si de Kawasaki cea mai Idioata...

 

Probleme au celelalte Natiuni fabricante si au mare nevoie de Service foarte des fatza de Japan!!!

 

Japan fiabil si performant la pret mic.

 

Eu personal din 1998 am si iubesc R1 dar de cand am MV ul am inceput sa vad ce-i aia tehnologie si necesitatea servisarii deosebit de dese. Daia la 2 ani imi schimb R1. Sa am un vehicol de zi cu zi in maxima putere si raspuns.

 

R1 e Talent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap :

se scoate foarte usor pompa din rezervor, chestiile alea sunt flexibile putin, chiar daca sunt din plastic... cand ajungi la ele, impingi cu o surubelnita intr-una din parti stanga sau dreapta si iesa foarte usor din rezervor, ca sunt foarte putin mai mari... 2 mm-3..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...