Vizitator sangerete Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 e ok mai mult pentru supermoto.... cu un ss nu cred ca schimbi a 2-a..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 e ok mai mult pentru supermoto.... cu un ss nu cred ca schimbi a 2-a..... o schimbi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Pe amckart cu ss-ul, dupa ce o bagi in a 2 a, asa o lasi frana si accelaratie, in rest nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 nu stiu daca e neaparat o regula generala... cred ca depinde un pic si de raportul de transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Da, dar in a 2 a deja sari de 150, ai loc pe Amckart sa ii dai 150?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Alo, dragi atotstiutori, mergeti acolo si incercati macar un 1minut si 15 secunde. Am un prieten care merge cu R1 2007 1.09 cu a 2-a si calcatura lantului 17 fatza si +2 spate(47dinti). Si stie sa mearga kilometri pe-o roata. Cauciucurile se incalzesc daca bagi 1.9 spate(Pireli, Bridg) si 1.35 spate Dunlop. Editat August 20, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Are cineva de vanzare vreo aripa fata oem de r1 2004-2006? Daca este pe rosu o dau si la schimb cu una de carbon (fibra de carbon nu stickere sau alte prostii). Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 salutare,am si eu o probl cu r1 meu de la un timp "tuseste" adik merg normal si din knd in knd imi intrerupe gazu,adik scade turatia urca si dupa merge normal ce poate fi?am skimbat si bujiile si tot degeaba?eu mam gandit la pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Azamfirei Alexandru Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Fratilor,vreau sa va intreb si eu ceva,sper sa nu ma luati la suturi,mi-a spus cineva,care are o honda bineinteles,ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 salutare,am si eu o probl cu r1 meu de la un timp "tuseste" adik merg normal si din knd in knd imi intrerupe gazu,adik scade turatia urca si dupa merge normal ce poate fi?am skimbat si bujiile si tot degeaba?eu mam gandit la pompa de benzina verifica si bornele de la baterie ...ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el r1 consuma ulei doar daca e stricat. 1000rr consuma ulei si cand e nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Daaaa...R1 e cea mai proasta motocicleta! Consuma, explodeaza la putere, papa ulei, se da pe-o roata singura, provoaca cele mai multe accidente, te indeamna sa mergi in tricou slapi si pantaloni scurti...ce sa mai Nu mai cumparati ca si asa suntem multi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Fratilor,vreau sa va intreb si eu ceva,sper sa nu ma luati la suturi,mi-a spus cineva,care are o honda bineinteles,ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el Sa stii ca e adevarat. La inceputul lunii mi-am vandut R1 (de fapt am dat-o aproape pe gratis) pentru ca manca ulei, consuma mult, suspensia fata era deja terminata, mergea naspa... etc. Dar era model 2001 si tocmai trecuse de 100.000 km. Imi parea rau ca nu are kilometrajul ca masinile vechi care de la 99.999 km treceau la zero km, ca ziceam ca e noua Ramane sa interpretezi singur daca R1 e fiabila sau nu. Eu am auzit de honda care au ajuns la acelasi kilometraj, dar nu am vazut niciuna. Si la fel sunt si OZN-urile, toata luma a auzit de ele, unii le-au si vazut, dar nimeni nu le-a atins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Fratilor,vreau sa va intreb si eu ceva,sper sa nu ma luati la suturi,mi-a spus cineva,care are o honda bineinteles,ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el r1 2002 aproape 40k km, daca ai grija de el putin si ii schimbi "hainele" la timp nu papa ulei si nu ai probleme cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Intreruperile de scantee aiurea nu sunt de la bujii ci: 1. verifica bornele la baterie si mai ales conducta de minus intre baterie si blocul motor. Desfa-le si strange-le din nou. 2. Deschide si inchide din nou conexiunea de la comutatorul de pornire (mana dreapta) eventual deschide-l si curata cuplajul de la butonul de pauza (cel mare rosu mana dreapta) si dupa fiecare actiune verifica din nou. 3. Daca aceste 2 solutii inca iti creaza probleme atunci www.racetek.ro si scapi de bube. R1 si mancatulde ulei este adevarat dar doar la cei ce i tine macaroana sa: dea maxim toata autostrada si sa piarda maxim 100g ulei, cilindri ovalizatiin urma competitiilor de cel putin 3 sezoane (dar cade mai repede cutia decat cilindri) si bineinteles a celor care isi cumpara bijuterii dar le tin la gatul animalelor din gospodarie (servisare cu consumabile ieftine la distante necunoscute)ce duc fara indoiala la asta. Atuul lui Honda vis a vis de asemenea specimene (des intalnite pe colinele Romanesti) este ca foloseste 1litru de ulei in plus si ca nu are puterile si tolerantele bolidului R1!!! Honda si Yamaha sunt cele mai excentrice constructii Japoneze. Suzuki si Kakasaki sunt intre ele. Honda pune accent pe Cuplu si fiabilitate fiind cea mai inzestrata cu cele 2 ua. Yamaha pune accent pe Sport si concentrare Extrema direct la modele serie. Suzuki are si cuplu si caluti fiind o punte intre cele 2 ua ce-i multumeste si pe unii si pe ceilalti. Iar Kawasaki sincer nu stiu cum de n-au dat faliment dar rezista pe piata cu modele performante care cad odata cu garantia... Eu personal am tot respectul ptr cele 3 dar am fost proprietarul a 8 R1 si am mers-testat-reparat mai mult de 100 buc. Practic nu pot trai fara sa am macar un R1. Lea-si vrea in gospodarie pe toate dar pot doar 1. The one. P.S. A reusit sa scoata si Honda o motorizare ce copiaza graficele R1 (motocicleta mea de Supermoto) CRF 450R (ilegala pe strada datorita excesului de putere) dar ptr a tine fiabilitatea este necesara servisare la 100ore functionare (schimb 4 supape-titan, schimbat biela-titan si schimb piston segmenti. Daca respecti cele 100 ore atunci Honda chiar si HRC rezista sa nu-si piarda dintii. Tot i rup eu pana la urma... P.S.S. Am mers si pe GSXR 3 ani de Competitie Lot National si a tinut foarte bine. Am prajit 3 motoare (cat am prajit la R6 intr-un an) dar la suzuki imi cadea cutia de la frane de motor ce incepeau mult dupa linia rosie... R1 nu consuma ulei mai mult sau mai putin decat Honda sau Suzuki dar o bate pe Honda de-i sta ceasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Nu poti sa bagi toate motocicletele de la o anumita firma in aceeasi oala.Cand spui suzuki sau kawasaki etc.,specifica si cilindreea.Tu spui de "BOLIDUL" r1 ca este ceea mai tare,cand tu probabil,nu ai incercat ZX14R SAU HAYABUSA.Ca HONDA (care honda)are cuplu cel mai mare,te contrazic,Yamaha R6 99-02 are cuplul mai mare decat Honda F4 01 si tot asa.Ce-a mai buna motocicleta,este aceea care ti-o poti permite si care o ai .Ca exemplu,Kawasaki ZX6R 96-00 are cutia mai silentioasa si mai buna decat un Suzuki gsxr 96-03 si exemplele pot continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 @ SabinRace Cel putin din 2010 si BMW-ul S1000RR s-a bagat in combinatie! Si culmea, chiar le-a mers bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Nu poti sa bagi toate motocicletele de la o anumita firma in aceeasi oala. Ba pot!!! Merg zilnic cu moto clienti in teste si vad cum raspunde fiecare. Am fost Pilotul de teste MotoLife 3 ani la rand. Am mers si particip in continoare la majoritatea ramurilor moto FRM. Am Hayabusa 2009! Am primit si primesc sponsorizari de a alege care este sau va fi motocicleta mea ptr categoria sportiva in care particip. Nu o spun ca sa ma laud ci ca sa intelegi ca nu intru pe site sa induc lumea in eroare ci sa ajut in luarea de decizii vis a vis de probleme moto. E foarte simplu sa intri pe forum si sa influientezi oamenii cu gandurile tale dar mai exista si profesionisti care intradevar vorbesc din experiente vaste nu din ce-a zis ala si alalalt despre ursu din padure. Pot man. Linisteste te sau adu unul ca mine ca sa ai puterea contradictiei. Oalele mele... Ma refeream la clasa 1000, clasa 600, clasa supermoto etc... nu comparam enduro cu choper. Daca tot vrei sa sti (parerea mea) despre cea mai mmechera 600: R6 2004 le are pe toate. In 2003-2004 Yamaha alaturi de Rossi a scos 2 motociclete cu o geometrie total diferita. A reusit la CLASA 1000 prin ocolirea motorului sa faca o ciclistica prin cadrul suplu ce i-a permis arat o inclinatie mai mare pe viraj. A subtiat motocicleta (cadru-rezervor)in zona picioarelor si totodata a schimbat departamentul Yamaha-Design luand tot personalul din Italy... La r6 erau deja cu un model tare ce statea pe podium dar care l-a modificat drastic (alaturi de Rossi si Dep Design ) dabea in 2006, moment in care a si scos acel R6 ce a fost creat ptr Racetrack si minti ascutite... Eu personal nu detin un 600 dar daca as alege ar fi clar modelul 2003-2005 ce le are pe toate (cuplu, cai si multa manevrabilitate) ce mi-ar servi enorm in Bucuresti si traficul aferent. Cat despre oala si Kawasaki: Tot ce scrie Kawasaki are probleme pe electrica( mufele oxideaza) si da erori aiurea cand ti-e lumea mai draga, pe cadru ( foloseste un aliaj de aluminiu care cedeaza la vibratii) si apar fisuri,pe cutia de viteze ce se blocheaza si da puncte moarte la viteze superioare (lucru foarte naspa daca te prinde in viraj) am avut-mers in competitii si nu-mi mai trebe... P.S. Chiar daca (unii simt o discriminare) la RaceTek proprietarilor Kawa li se spunde inainte de a intra in Service ca nu li se garanteaza decat strict lucrarea. Naspa dar corect fata de ambele parti. Si li se recomanda vanzarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 da, sunt asa de proaste kawa incat e plina romania de "tigai" sport intre 400 si 1000 din '90 pana-n 2000 cu peste 80.000 in bord care merg si azi fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 nu imi mai tuseste,tot e de la ambreaj,da nush ce sa stricat la ambreaj,a mers normal si dintro data sa facut moale maneta adik se tragea foarte usor....si nu o mai pot tine la semafor,intra 1 cu ambreaju tras da sa plece...ce sa dus dracu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) nu imi mai tuseste,tot e de la ambreaj,da nush ce sa stricat la ambreaj,a mers normal si dintro data sa facut moale maneta adik se tragea foarte usor....si nu o mai pot tine la semafor,intra 1 cu ambreaju tras da sa plece...ce sa dus dracu? Sunt cateva de verificat si anume:1 ULEIUL,2 CABLUL DE AMBREIAJ,3 ARCURILE DE LA AMBREIAJ,4 DISCURILE DE LA AMBREIAJ.Aceasta este ordinea de verificare dar tind sa cred ca este CABLUL DE AMBREIAJ Bafta. Editat August 29, 2011 de kerozen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Sambata la Bucuresti-Amckart marea Competitie de Supermoto FRM. Cursa a 2 a se tine pe nocturna cuDiscoteca si tot tacamul. Foarte multi Sportivi de la Enduro se antreneaza zi de zi sa intre si ei si sa-si arate puterile. Se asteapta un nr de minim 30 moto la start. Mare Spectacol si mare Distractie ptr cei indragostiti de Motociclism. Sportivi din provincie au inceput sa apara inca de aseara si astazi incep sa testeze pista. Distractie Placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Vand Yoshi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Sambata la Bucuresti-Amckart marea Competitie de Supermoto FRM. Cursa a 2 a se tine pe nocturna cuDiscoteca si tot tacamul. Foarte multi Sportivi de la Enduro se antreneaza zi de zi sa intre si ei si sa-si arate puterile. Se asteapta un nr de minim 30 moto la start. Mare Spectacol si mare Distractie ptr cei indragostiti de Motociclism. Sportivi din provincie au inceput sa apara inca de aseara si astazi incep sa testeze pista. Distractie Placuta. Sabin, la cat e prima cursa? Ai cumva un program al evenimentului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Robert, aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Robert, aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.