Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Cred ca trebuie ceva mai mult decat asfalt uscat....

Cand ai motor peste 120cp cred ca cel mai important e anturajul in care te invarti. Mai ales cand ai "Interests:Participant curse / Fotograf " si ai R1 de 2 saptamani.

 

Bafta!

 

Participant curse = Rizoma???? "Participant curse" e doar pt impresionarea celor neavizati.

 

Daca vreti ca la o simpla scapare de pe cric a motocicletei sa vi se crape carena laterala in zona gaurii prin care iese semnalul, puneti Rizoma. Patit personal. Sint rigide si preseaza plasticul. Si se mai si strica, in sensul ca se pierde din intensitatea luminii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Semnalizarile oem sunt sfinte mai ales pe rn12,eu am trantit-o urat de pe stand si s-au pliat si n-au patit nimic plus ca mi se pare ca arata binisor,nu sunt butucanoase,au forma etc.

Sunt perfect de acord cu Jagi,Rizoma n-are nici o treaba cu cursele.Rizoma e doar bling.

 

@ClaudiaMDB :

Bine ai venit printre noi astia cu dileala asta de motocicleta numita R1,cati km ai facut cu ea,cum ti se pare pana acum?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))))))))))))))))))))))))

 

Urla Lupii in padure:)))))))

 

Umbla vorba ca a aparut o femela prin codrii si care mai de care vor s-o protejeze pe Printesa R1. Nice story...

 

Daca mananci de la Roial sa sti ca nu iti pierzi blanitza printre copacii astia zgrumturosi...

 

Una peste alta hai sa va dau eu un alt motiv de pretenie:

 

Din surse neoficiale dar in proportie de 90%, sambata se redeschide Bikers Club Otopeni. Total schimbat cu copaci cojiti etc.

 

Hai sa ne vedem acolo la 1-100 de beri si sa ne povestim life.

 

Bine ai venit printe Lupi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Broooo!!!

 

Cand vi sa dai la "peste" nu arunci acul cel mai mare gol golutz, ruginit si smirgheluit, mai ales la rapitor...

 

Ai aruncat unde nu trebe.

 

Ia-ti o lanseta sa tina la greutate si un set de linguritze, altfel fara o pungutza sanatoasa de mamaligutza n-ai sa prinzi nimic.

 

Parol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratioare, asta este, fiecare pescuieste cu ce are... Daca aveam mamaliguta premium, va salutam direct ca membru de forum si va aratam poza cu bestia. Om mai vedea, stii tu cum e la pescuit, cateodata ai noroc!

Iar despre partea cu "acul mare, ruginit si smirgheluit" insa, Doamne, sa ne ierti! N-om avea noi lanseta de carbon, dar nici nu ne batem joc de fibra noastra de sticla.

Hai ca deja o dam in metafore de se suceste Eminescu. Pe scurt ideea era ca poate stiti vreun gagiu care vrea s-o lase mai moale si i-ar placea mai degraba un tourer confortabil. Normal ca ma gandesc la un R1 de 98-99, nu la ceva mai scump.

Avelo pacea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man. Faptul ca iti doresti un R1 e defapt tot ceea ce ai nevoie. Restul sunt doar momente pana reusesti cu fortele tale sa l ai.

 

De ce ai ales R1?

Fiindca vreau un superbike, am avut 2 Fireblade-uri si acum vreau ceva un pic mai "nebun" si mai frumosssss.... :grinbandit:

 

La momentul asta ma dau pe un Suzi BIG facut motard, pe un DR 650 care va primi cat de curand inca un set de SM si pe BMW.... am coborat de pe vitezane cand mi s-a nascut copilul, ca s-o las mai moale, dar ma mint degeaba :rusinica: Imi trebuie miar, 4 in linie. Mi-este clar. Si cel mai bun raspuns la ce imi trebuie mie acum este R1. Din pacate nu imi pot permite ceva mai proaspat de primele modele, desi m-ar fi coafat macar un 2002. Asta e. O sa vina si vremea aia (dar peste cativa ani buni :rolleyes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supermoto este alegerea comuna dupa SS. Si eu am inceput sa am vise cu un Multistrada 1100 dupa 2008...

Legat de R1 la anii aia trebuie sa alegi cu grija pt ca sunt f alergate si probabil nu foarte bine intretinute. Parerea mea e sa mai astepti pana iti permiti macar prima generatie pe injectie.

 

multistrada 1200, pardon

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt R1 din 98 care-s mai bine intretinute si cu mai putini km decat 2007. Am vazut pe strazile Bucurestilor astfel de exemplare.

 

De exemplu 2007 le meu are 11000 si mai pun eu pe an inca 2-3000. Ca mine care mai au si alte mijloace de fataiala zilnica sunt majoritatea si atunci ai mari sanse sa gasesti ceva bun la bani putini.

 

Cauta pe bikeshop dar totodata vinde bmw ul si ia cashul. Combinatii bmw-r1 chiar nu cred ca ti iese.

 

P.S. Rulmentii Jug www.motonetro.ro cea mai buna calitate si fiabilitate. Baga modelul in dreapta sus si ii gasesti in lista. Daca pretul e ok atunci ma suni si in aceeasi zi ii ai.

 

Nu lua aiurea de la colt.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt R1 din 98 care-s mai bine intretinute si cu mai putini km decat 2007. Am vazut pe strazile Bucurestilor astfel de exemplare.

 

Cauta pe bikeshop dar totodata vinde bmw ul si ia cashul. Combinatii bmw-r1 chiar nu cred ca ti iese.

 

Daca as reusi sa-l vand pe cash as fi superdaddy! Numai ca stau cu el la vanzare de trei luni si nu m-a sunat ABSOLUT NIMENI! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am un prieten care are R1 din 99 si nu are timp sa stea pe forum... intrebarea este urmatoarea: Kilometrajul nu inregistreaza corect km, arata viteza reala dar la 10 km fura 2 km sau 3(variaza). Unde ar putea fi problema? Numai bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care anume este pinionul de atac " " ... problema e posibil sa nu vina doar de la o piesa schimbata deoarece motoru inregistreaza inconstant, de exemplu... la 80 de km reali a inregistrat 60km, la alt drum la 30 de km reali a inregistrat 16km si tot asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea :) ,

 

Imi cer scuze ca ma bag in seama, dar am citit tot topic-ul la R1 si nu am gasit raspuns la cateva intrebari, asa ca m-am gandit sa va intreb pe voi poate ma ajutati. Am un R1 model 2008 pe care l-am luat de nou anul trecut prin Octombrie, si cu care am facut vreo 1600 KM .... mai mult n-am reusit ca nu ma plimb decat in weekend.

 

La prima revizie m-am uitat pe manualul utilizatorului si acolo scria ca se fac niste verificari, se ung niste cabluri etc... numai ca la service mi-au schimbat uleiul si au intins lantul si cam atat. Revizia am facut-o la service-ul Dual Motors din Pipera. Uleiul folosit a fost Motul 15w50.

 

> sa ma apuc eu sa dau cu spray pe la cablul de ambreiaj / acceleratie, ce credeti? Sau mai astept pana la urmatoarea revizie (din ce am vazut eu, comenzile de apasa destul de usor .. si nu prezinta semne ca ar merge mai greu).

 

Din ce am observat la mersul prin oras, la franari mai bruste (ex: se pune rosu la semafor si trebuie sa opresc de la 50 ~ 60 km/h) imi cam derapeaza roata de pe spate (cauciucurile sunt calde / folosesc pneurile din fabrica ). In afara Bucurestiului daca apas frana spate cu aceeasi putere, roata nu derapeaza ... nu stiu ce o fi in oras .. poate praf sau alt ceva. Am renuntat sa mai pun frana pe spate si doar schimb o treapa inferioara si incerc cu frana de motor si frana fata.

> in situatia asta opresc destul de eficient, dar e OK pt. ambreiaj? Se strica in timp?

 

Inainte de a schimba uleiul, motorul pornea la prima cheie, chiar si dupa iesirea din iarna. Acum trebuie sa incerc de vreo 4 ~ 5 ori cand e motorul rece. Folosesc numai benzina de 99 / 100 / 101 ... si nu inteleg ce are. Odata pe cand ma scremeam sa o pornesc, a venit cineva si a rasucit de vreo 3 ori cheia fara sa dea aprindere, ca sa isi traga pompa benzina si dupa aia a pornit din prima.

> voua vi se intampla la fel?

 

Referitor la limitarea din treapta 1 si 2. Am citit pe forumuri de afara ca din ECU in treptele mici se limiteaza puterea la 60%. Mie mi se pare ca trage cam slab cu a 1-a pana pe la 6000 ~ 7000 RPM si nici nu prea as vrea sa trag ambreiajul sa o turez si sa ii dau drumul, ca atunci secam ridica pe o roata, si nu-mi prea place senzatia :blink: . ...Apropo .. odata m-a depasit unu' cu scuterul ca asta nu-mi tragea la plecare de pe loc :what: ...si m-am gandit sa imi iau un G-Pack http://direct.nikkoracing.com/boutique_us/fiche_produit.cfm?ref=GP-Y207-OV&type=12&code_lg=lg_us&num=0 .

Numai ca asta da peste cap kilometrajul... (cica Yamaha masoara treapta cu o rezistenta .. G-Pack-ul baga rezistenta aia de la 0KM/h si ECU-ul crede ca deja esti intr-a 3-a si iti da full power). Numai ca aceeasi rezistenta e folosita si de senzorul de viteza.... si pe display o sa iti arate ca mergi cu 60 cand tu de abia ai plecat de pe loc.

 

Ma gandeam sa combin G-Pack-ul cu un SpeedoHealer: http://www.r1messagenet.com/forums/showthread.php?t=398 . Intrebarea este: oare in ce ordine vin astea conectate?

 

In configuratia asta, G-Pack-ul da semnalul modificat catre ECU si de acolo pleaca catre display.

 

---- senzor ---- | Gpack | ---- [ECU] ---- display

 

Daca s-ar putea intercala SpeedoHealer-ul cu semnalul de iesire de la ECU poate am putea anula eroarea introdusa de G-Pack.

 

---- senzor ---- | Gpack | -- -- [ECU] ---? <SpeedoHealer> ?- display

 

Chestia e ca astea 2 daca ar merge impreuna, ar fi mai ieftine decat un ECU custom care costa 1000 si ceva de euroi.

 

 

Sper ca nu am aberat prea mult .... Atasez si niste poze cu motorul.

 

Multumesc,

Cristian

 

post-67543-0-14981000-1317237813_thumb.jpg

post-67543-0-35661200-1317237840_thumb.jpg

post-67543-0-27462500-1317237856_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WOW... ma intreb pentru ce ti-a trebuit tie R1, ca vad ca nu prea stii prea multe despre ea.

 

1. In primul rand tu ai YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), deci nu ai ce sa ungi. Cablul de ambreiaj nici atat... in cei 1600 de km ai tai. Deci la prima intrebare, raspunsul este ca nu trebuie sa ii mai faci nimic, las-o asa!!

2. Cauciucurile alea nu sunt tocmai potrivite pentru un R1. Sunt vechi (daca zici ca sunt cele din fabrica) si sunt de compozitie tare. Daca vrei aderenta, schimba-le cu ceva mai performant. Desi cred ca problema cu blocatul rotii spate e la tine, si nu la motocicleta ;) Apoi intrebi de ambreiaj... n-are nicio treaba cu faptul ca faci tu frana de motor. Asa e normal sa faci, doar nu tragi ambreiajul si te folosesti numai de frane... Mai ales ca ai si slipper-clutch. Raspuns: Nu se uzeaza

3. Nu stiu care e faza cu uleiul, dar nu inteleg de ce ii bagi tu numai benzina de 99, 100 si 101. Crezi ca te ajuta cu ceva? Baga-i benzina normala!!

 

Iar la ultima chestiune no comment. Invata-te sa mergi cu ea, si dupa aia gandeste-te la G-pack si chestii de genul asta. Tu nu poti sa pleci tare de pe loc ca ti-e frica sa nu o ridici pe o roata, dar vrei schimbari la ECU.

 

Sincer iti spun, mai bine iti luai scuter si puteai sa pleci si tu tare fara sa iti fie rusine :)

 

Poate am fost cam dur, dar... stii cum ai descris tu aceste probleme? ca si cum mi-as cumpara eu un aparat foto profesional de cateva mii de euro, si intreb pe forum ce are de nu face poze clare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, R1 2007 are compresia mai mare si trebui superbenzina, adica nu merge bine cu 95. Si eu sint fan al benzinei de 95 numai ca daca compresia in cilindri e prea mare risc sa stric prematur motorul. Cablurile de acceleratie exista la fel ca la orice alt model moto, numai ca in loc sa traga direct clapetele din rampa de injectie, trag doar un potentiometru care da tensiune la ECU. Evident ca cablurile de acceleratie trebuie unse, la fel ca orice alte cabluri. Eu folosesc ori ulei de suspensie, 5W, ori WD40 cind ma grabesc. Operatiunea trebuie facuta macar de 2 ori /sezon. Chestia cu pornitul, fa-mi o vizita si o rezolv, e o buba tipica modelului 2007 2008.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Killer.

 

Eu am un 2007 ca al tau. Si o experienta din 1989... E al 5 lea R1 pe care l am...

 

O servisare corecta ca la carte intradevar include ungerea cablurilor si multe alte gresari de obiceio fac (la mine) proprietari de BMW.Ei respecta inclusiv reglajele de supape la 10000 si de injectie si tot tacamul. In rest lumea vrea ieftin repede si bine. Adica bine e ultima grija care si-o pun.

 

Cartea Yamaha e una si cerinta moto e alta (in Romania) drept ptr care si Yamaha trece ca glontul prin asta.

 

15w50 este un ulei total neadecvat motocicletei tale. E un ulei ce se schimba la 2500km (nu ce scrie pe el ci ce e corect ptr moto) care are indice de vascozitate mare ptr o moto la 1600km ( normal il bagi cand te dai cu ea pe circuit frecvent si motorul a prins uzuri) cu indice de rezistenta la temperatura ok in cazul tau. Normal trebuia sa bagi 10w40 dar sincer eu as fi bagat 5w50 sau 5w60 ca sa se lase motorul frumos. Macar ptr primele 2000km.

 

R1 tau si cu tine inca nu va cunoasteti. E o prietenie care nu se face cautand raspunsuri pe net ci pur si simplu sa pleci pana undeva departe si sa vezi seara ce discutii si intrebari aveti impreuna.

 

Felicitari ptr motocicleta aleasa si drum bun. Pune km pe ea si vei vedea ca va fi ok

 

P.S. pornirea grea e din cauza faptului ca ai tot pornit-o si ai oprit-o. Ai distrus bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...