JAGI Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Am un amortizor de directie Hyperpro RSC, negru, fara girieturi, e ca nou. Pindere de R1 2000. Nu stiu daca se ptriveste prinderea la 98 sau 2002.Amortizorul costa 150euro, negociabil, prinderea 50 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Teoretic nu s-ar potrivi la cel de 2002. La cel de 98, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Am la 75euro amortizorul cu dublu corp R1 2008. Normal ar fi sa ai prinderile pe motocicleta... Teoretic nu s-ar potrivi la cel de 2002. La cel de 98, da. Da mi te rog o oferta la galeriile Graves R1 2008. Cele race... P.S. Si o oferta la MV Agusta 1000r tot galeriile cele mai smechere. Cred ca R1 ori are bujii incandescente foarte smechere(de nu mai intreaba nimeni nimic pe frigul asta) ori sunt acoperite de zapada si s-a uitat de ele. Halooooo. R1 uuuu. Ce faci? Hai mai trezirea ca de sapt viitoare se anunta 10 grade!!! Editat Ianuarie 31, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Am la 75euro amortizorul cu dublu corp R1 2008. Normal ar fi sa ai prinderile pe motocicleta... Da mi te rog o oferta la galeriile Graves R1 2008. Cele race... P.S. Si o oferta la MV Agusta 1000r tot galeriile cele mai smechere. Cred ca R1 ori are bujii incandescente foarte smechere(de nu mai intreaba nimeni nimic pe frigul asta) ori sunt acoperite de zapada si s-a uitat de ele. Halooooo. R1 uuuu. Ce faci? Hai mai trezirea ca de sapt viitoare se anunta 10 grade!!! 10 grade cu minus :banana: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 am un prieten care tocmai a cumparat un r1 2002 , am cateva intrebari : cum se face autodiagnoza?eu am tinut cele 2 butoane apasate apoi am pus contactul ,a aparut DIAGNOZA sau asa ceva scris pe ecran apoi ce trebuie sa fac mai departe?? alta problema e ca becul neutral sta aprin chiar daca baga in viteza (orice treapta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) am un prieten care tocmai a cumparat un r1 2002 , am cateva intrebari : cum se face autodiagnoza?eu am tinut cele 2 butoane apasate apoi am pus contactul ,a aparut DIAGNOZA sau asa ceva scris pe ecran apoi ce trebuie sa fac mai departe?? alta problema e ca becul neutral sta aprin chiar daca baga in viteza (orice treapta). R1 2002 nu are diagnoza ca si modelele noi pe display. Are doar o "diagnoza" pe turometru, respectiv la cate ture oscileaza acul, si supravegheza doar 3 senzori TPS,senzorul de la rezerva benzina, si exup. Daca ce ai tu pe bord dupa ce ai apasat cele doua butoane este mesajul "DIAG" Asta inseamna ca ai 2003 cel putin. Atunci mai tii apasat din nou cele doua butoane, si intri in codurile de supraveghere. Sfatul meu este sa citesti foarte bine manualul si acolo spune clar ce sa faci si ce inseamna fiecare din acele cifre care apar acolo! Editat Februarie 10, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) tng, nu mai stiu sigur , dar parca si 2002 are aceeasi diagnoza ca si 2003. Editat Februarie 10, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) tng, nu mai stiu sigur , dar parca si 2002 are aceeasi diagnoza ca si 2003. Da ai dreptate! Din 2002 a intrat si generatia 3 de R1 cu injectie,dar in paralel la inceputul anului a mers si generatia 2 cu carburatie. Aici m-am pacalit! Da, deci este sistemul mai evoluat de diagnoza, asa ca manualul este prietenul tau! Ai tot acolo ce trebuie sa stii.Yamaha este una dintre motocilcetele mele preferate legat de sistemul de diagnoza.Acolo ai tot ce ai nevoie in special valori reale ale senzorilor! Editat Februarie 10, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Sa ma uit prin acte sa vad daca mai am manualul, sau l-am dat odata cu motorul...daca il am scanez faza cu diagnoza. Editat Februarie 10, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 (editat) www.manualedereparatie.info Editat Februarie 11, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 da, cel mai bine, ca nici nu l-am mai gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 am un prieten care tocmai a cumparat un r1 2002 , am cateva intrebari : cum se face autodiagnoza?eu am tinut cele 2 butoane apasate apoi am pus contactul ,a aparut DIAGNOZA sau asa ceva scris pe ecran apoi ce trebuie sa fac mai departe?? alta problema e ca becul neutral sta aprin chiar daca baga in viteza (orice treapta). vreo idee cu becul de neutral ? inca o problema , are montata alarma dar telecomanda e distrusa ,si ar dorii sa scoata alarma ,e montata in doua mufe care se afla sub sa ,o mufa e triughiulara alba cu 3 fire alta e mai patratoasa alba cu mai multe fire ,stiu ca daca scot mufa de la alarma trebuie facut strap intre niste fire in mufa patratoasa aveti idee intre care fire ce culori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Neutralul este un intrerupator pus pe cutie.Or a ramas inchis or ai pe traseu de la martorul de bord pana la firul de sonda ,da la masa. Apropo vezi ca in diagnoza este si contactul de la neutru si cric! Cat despre alarma nu as putea sa-ti sugerez ce fire sa tai, sau sa strapezi, pana nu vad cum s-a montat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Prin spatele motorului (in capatul basculei) e senzorul tau de neutral... Se cupleaza cu un fir (usor de scos) demonteaza-l si intinde-i arcul sau schimba-l. Nu intra in diagnoza R1 dacao faci ptr prima data fara ajutor. Lasa motocicleta asa ca sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) . Editat Februarie 15, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Neutralul este un intrerupator pus pe cutie.Or a ramas inchis or ai pe traseu de la martorul de bord pana la firul de sonda ,da la masa. Apropo vezi ca in diagnoza este si contactul de la neutru si cric! Cat despre alarma nu as putea sa-ti sugerez ce fire sa tai, sau sa strapezi, pana nu vad cum s-a montat acolo. o foto cu mufele la care e legata alarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 o foto cu mufele la care e legata alarma Adica daca deconectezi alarma nu mai porneste motorul? Daca da atunci tre sa mergi pe traseul ce pleaca din alarma tre sa fie 2 fire ce trec printr-un releu si se duc undeva in firele din zona computer. Vei descoperi ca un fir al instalatiei originale a fost taiat si legate capetele sale la cele 2 fire din alarma.. Vezi toate legaturile alarmei unde se leaga si ce fire ale motocicletei au exact aceleasi culori (2 la numar) si dezizoleaza-le, si leagal inapui fara cele 2 din alarma. Nu-i complicat deloc daca ala ce-a montat-o n-a fost maniac sa faca aceasta legatura sub rezervor. De obicei se taie firul de alimentare al computerului sau cel al managementului scantee. Cauti in manunchi din relee unde se leaga 2 fire de exact aceeasi culoare si la legi-izolezi intre ele si gata. Demufezi alarma si te asiguri ca nu ai alte fire ce ar putea da la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Adica daca deconectezi alarma nu mai porneste motorul? Daca da atunci tre sa mergi pe traseul ce pleaca din alarma tre sa fie 2 fire ce trec printr-un releu si se duc undeva in firele din zona computer. Vei descoperi ca un fir al instalatiei originale a fost taiat si legate capetele sale la cele 2 fire din alarma.. Vezi toate legaturile alarmei unde se leaga si ce fire ale motocicletei au exact aceleasi culori (2 la numar) si dezizoleaza-le, si leagal inapui fara cele 2 din alarma. Nu-i complicat deloc daca ala ce-a montat-o n-a fost maniac sa faca aceasta legatura sub rezervor. De obicei se taie firul de alimentare al computerului sau cel al managementului scantee. Cauti in manunchi din relee unde se leaga 2 fire de exact aceeasi culoare si la legi-izolezi intre ele si gata. Demufezi alarma si te asiguri ca nu ai alte fire ce ar putea da la masa. ok ,voi incerca ,alarma a fost montata in italia si pare legata foarte profii. vand o janta spate completa cu disc frana pt rn09 merge si pe modelele mai vechi ,janda nu a fost lovita sau indreptata ..etc. discul stare perfecta. detalii pm . pret 100 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 o finala sa sune bine pt r1 98 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 o finala sa sune bine pt r1 98 are cineva? Tot k io... Toba Carbon -foarte misto, suna super cool la 165euro. Necesita dupa montaj sa-i dai minim 3 afturide sudura la conexiunea pe galerie sau sa-i montezi arcuri de conectare. Eu pot sa-ti trimit toba (daca vrei cu prinderi de arcuri-2buc) executare din sudura Titan impecabil (ca la fabrica) urmand ca tu sa iti faci prinderile pe galerie so sa-ti iei arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergall Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Care vinde un rezervor pt una din 98-99 ca dupa plasticele de jos de la rezervor nu se mai potrivesc.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
86RUN Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 a facut careva o plimbare pe anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Doar cu FZ6. R1 nu e de scos pe asemenea temperaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 daca intereseaza pe cineva ce se vede in foto ,netaiat ,deci bascula cu caseta f aer si janta completa pt r1 2002 2003 ,janta nelovita nu a fost indreptata sau revopsita . tot 100 eur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salutare Am mai postat p-aici acum ceva vreme, acum sunt hotarat .. vreau R1. Am tot citit ieri si azi topicul asta, vreo 90 de pagini cred ! Acum vine intrebarea : E diferenta mare intre modelul 2004-2005 si modelul 2006 ? din ce am citit p-aici am retinut ca 2006 are bascula mai lunga, ma ajuta pe viraje ? Am avut un zx10 2004 inainte si am fost foarte multumit de el.. a mers cineva si pe zx10 ca sa imi poate face o comparatie ? Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.