Stau-De-6 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Din cate stiu, 2004-2006 e acelasi model. 2007-2008 e altul. Sunt si eu interesat de diferentele intre aceste doua modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 diferentele sunt foarte mici intre 2004-2006. la 2006 este bascula mai lunga, difera capacul de la ambreiaj (eu asa le deosebesc) si in rest diferente foarte mici (scheme de culori) 2007-2008 e foarte diferit... motor in 16 supape, drive-by-wire, ECU mult mai complex, etrieri cu 6 pistoane, alt exterior etc etc. Daca vrei unul gata preparat ti-l vand pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Nu am buget foarte mare, sa vad ce gasesc.. am programat achizitia pentru luna aprilie. Sa vedem ce gasesc, sper sa nu nimeresc vreouna busita pe la cutie.. de obicei cand sare din treapta doi ? In forja.. cand schimbi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Am eu cutia de 04-06. Nu se strica asa usor. Sincer nici n-am auzit de vreun 04 cu cutia stricata. Cu toate ca am 2007 inca imi e dor de 04. E cel mai usor motor de ai da drumu la putere cu banuti foarte putini. Eu personal nu am simtit diferentza la bascula marita nici pe curbe nici pe dreapta. ZX10 tau e o moto putin mai sportiva ca si geometrie,cu suspensia fata mai rigida dar care nu are explozia R17000rpm,9000rpm si plus nu are probleme electrice sau pe cadru-roti. Din 2004 YZF R1 a scos aluminiul cu rezistentza 300% fata de restul. Adica se stramba foarte greu si de indreptat mai bine uita... Din 2004 pana in prezent R1 este sub manevrabilitatea Rossi, geometric. E ceva de vis. Alegerea perfecta ptr cei ce n-au probleme cu inima, ba chiar ii cauta carcota. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. poti cauta pe google sau aici: http://www.bateriimoto.ro/ bagi datele motorului si iti dau ei ce baterie e . tu poti alege cu gel fara ...etc Editat Martie 5, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. CT12B-4/YT12B-BS 12V/11AH YAMAHA YZF-R1 (RN042) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosRmin Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare. Am un bord pt un R1 04-06 250 euro dc e cineva interesat lasati mesaj. E negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salut! Va rog sa imi spuneti si mie daca stiti ce model de baterie vine din fabrica pe YAMAHA R1 2001?Din pacate m-a lasat si vreau sa cumpar acelasi model. Uite cele 3 baterii de top: http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2001/?page=-1#none Suni la 0726974121 si adaugi taxele de transport cu plata la primire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Adica daca deconectezi alarma nu mai porneste motorul? Daca da atunci tre sa mergi pe traseul ce pleaca din alarma tre sa fie 2 fire ce trec printr-un releu si se duc undeva in firele din zona computer. Vei descoperi ca un fir al instalatiei originale a fost taiat si legate capetele sale la cele 2 fire din alarma.. Vezi toate legaturile alarmei unde se leaga si ce fire ale motocicletei au exact aceleasi culori (2 la numar) si dezizoleaza-le, si leagal inapui fara cele 2 din alarma. Nu-i complicat deloc daca ala ce-a montat-o n-a fost maniac sa faca aceasta legatura sub rezervor. De obicei se taie firul de alimentare al computerului sau cel al managementului scantee. Cauti in manunchi din relee unde se leaga 2 fire de exact aceeasi culoare si la legi-izolezi intre ele si gata. Demufezi alarma si te asiguri ca nu ai alte fire ce ar putea da la masa. cred ca alarma a fost pusa de fabrica ,am plecat pe fire de la cele doua mufe si aproape toate intrau in acel manunchi gros care merge inspre motor , acea izolatie tip furtun nu a fost deschisa . am luat fiecare fir in parte si am reusit dupa 2 ore sa anulez alarma .un fir alimenta releul care comanda injectia , un fir era masa la bobinele de inductie un fir taia datul la automat ,si 2 fire pt comanda semnalizatoarelor in rest alimentarea alarmei. motocicleta porneste acum dar a ramas problema senzorului de neutral care nu functioneaza ,maine il demontez sa vad daca e ceva blocat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Nice. Da l jos si vezi daca poti sa-i intinzi arcul si sa-l reambutisezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Sabine, daca scoti limitarile electronice din calculator, R1 2007 e peste puterea lui 2004, in plus, la modificarea chiulasei obtii mai multa performantza, e vorba de cele 4 supape vs 5 supape la 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Salutari!. Caut pentru un amic cateva piese de R1 98 -99, mai exact carena dreapta de langa suportul de bord (cea mica), maneta de frana si ambreiaj si sonda din rezervor. Astept un pm cu o oferta daca are cineva ceva din lista de mai sus. O alta intrebare cum se poate anula mufa care intra in sonda de benzina pentru a nu mai da cod de eroare la 8000 rpm? E o mufa verde cu 2 cabluri. Trebuie pur si simplu inchis circuitul?. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Salutari!. Caut pentru un amic cateva piese de R1 98 -99, mai exact carena dreapta de langa suportul de bord (cea mica), maneta de frana si ambreiaj si sonda din rezervor. Astept un pm cu o oferta daca are cineva ceva din lista de mai sus. O alta intrebare cum se poate anula mufa care intra in sonda de benzina pentru a nu mai da cod de eroare la 8000 rpm? E o mufa verde cu 2 cabluri. Trebuie pur si simplu inchis circuitul?. Multumiri! Iti dau eu sonda! 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 O alta intrebare cum se poate anula mufa care intra in sonda de benzina pentru a nu mai da cod de eroare la 8000 rpm? E o mufa verde cu 2 cabluri. Trebuie pur si simplu inchis circuitul?. Multumiri! probabil o rezistenta de cativa zeci de ohmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Sabine, daca scoti limitarile electronice din calculator, R1 2007 e peste puterea lui 2004, in plus, la modificarea chiulasei obtii mai multa performantza, e vorba de cele 4 supape vs 5 supape la 2004. http://lkm.de/tuning%20kits/r14_07.htm Da frate sunt sigur ca e cel mai smecher R1 din toate ptr genul meu de pilotaj... 2009 merge mai mult pe cuplu si acolo sus unde sunt eu invatat merge ca o rabla... 4 supape pe cilindru are si Moto GP si F1. Deci lucrul mecanic ptr cele 4 valve in plus nu se justifica. Ptr a da drumu la puterea lui 2007 vs 2004 e mai costisitor electronic (tu sti cel mai bine) si financiar sunt alte costuri. 2004-06 scoti clapetele controlate de Management si raspunde direct. Daca vrei mai mult atunci tot la tine ajungi:))) Pana la cursa nu am timp sa deschid quloasa si oricum fara harta mai rau fac, plus ca am pe masa de operatie un motor R1 04 cu valvele sparte ce tre resuscitat cu garantie 2 ani tot pana in cursa... Deci singura mea solutie de am mai monta niscai rachete pana in cursa esti tu. Am de reparat niscai carene carbon la un R1 2000 si cu banutii incasati vin la tomograf sa-mi faci R1 sa conume nu sa bata pasul pe loc. Sunt extrem de curios dupa modificarea psihologica cat de nebuna reusesti sa mi-o faci. P.S. Am galerii de 42 titan WSBK si tobe titan carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Stimati colegi, Vreau sa imi schimb si eu anu asta cauciucurile la YAMAHA R1 si nu stiu ce sa aleg.Bugetul pentru cauciucuri este maxim 1000ron.Am gasit ceva oferte la MICHELIN PILOT POWER,MICHELIN PILOT POWER 2CT si DUNLOP DUNLOP SPMAX QUALIFIER si nu stiu ce sa aleg Astept sfaturi si pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 http://lkm.de/tuning%20kits/r14_07.htm Ptr a da drumu la puterea lui 2007 vs 2004 e mai costisitor electronic (tu sti cel mai bine) si financiar sunt alte costuri. 2004-06 scoti clapetele controlate de Management si raspunde direct. Daca vrei mai mult atunci tot la tine ajungi:))) Pretul pe care il cere Jagi pe resoft este mai mult decat civilizat. Pe mine m-a costat mult mai mult (asta era in 2010 insa). Diferenta este enorma doar prin modificarea soft-ului. Daca mai investesti si in head porting si o garnitura de chiulasa YEC (asta ca prima solutie de tuning) atunci animalul se schimba complet. Nu stiu la 04-06 ce zici tu de clapete insa din electronica castigul este mult mai mare la 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 N-am spus ca Jagi cere mult. Nu!!! Am spus doar ca se aduna mult prea multe pe capul meu ptr a intra din nou pe circuit. Azi e sedinta FRM Viteza unde mai mult ca sigur se va vota varianta ca ROSBK 1000 sa intre in camp national. Asta ma va delapida pe mine cu taxa de viteza a clubului alti 300 pe 2012 si licentza cu asigurarea alta 100... Eu personal prefer sa platesc acesti bani ptr un sezon dar sa fiu cub FRM-FIM dar am luat decizia sa reintru cam tarzi si sunt cheltuieli mari ... Nu stiu daca reusesc sa imi bag softul ptr cursa asta dar fac tot posibilul sa-mi upgradez calutzul. Nici de porturi si arbore n-am timp acum pana in cursa.Imi ia 4 zile sa fac quloasa si e cam greu. Poate totusi reusesc macar cu softul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Daca mai investesti si in head porting si o garnitura de chiulasa YEC (asta ca prima solutie de tuning) atunci animalul se schimba complet. http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_head_porting The "Porting and Polishing" mythIt is popularly held that enlarging the ports to the maximum possible size and applying a mirror finish is what porting is. However that is not so. Some ports may be enlarged to their maximum possible size (in keeping with the highest level of aerodynamic efficiency) but those engines are highly developed very high speed units where the actual size of the ports has become a restriction. Larger ports flow more fuel/air at higher RPM's but sacrifice torque at lower RPM's due to lower fuel/air velocity. A mirror finish of the port does not provide the increase that intuition suggests. In fact, within intake systems, the surface is usually deliberately textured to a degree of uniform roughness to encourage fuel deposited on the port walls to evaporate quickly. A rough surface on selected areas of the port may also alter flow by energizing the boundary layer, which can alter the flow path noticeably, possibly increasing flow. This is similar to what the dimples on a golf ball do. Flow bench testing shows that the difference between a mirror finished intake port and a rough textured port is typically less than 1%. The difference between a smooth to the touch port and an optically mirrored surface is not measurable by ordinary means. Exhaust ports may be smooth finished because of the dry gas flow and in the interest of minimizing exhaust by-product build-up. A 300 - 400 Grit finish followed by a light buff is generally accepted to be representative of a near optimal finish for exhaust gas ports. The reason that polished ports are not advantageous from a flow standpoint is that at the interface between the metal wall and the air, the air speed is ZERO (see boundary layer and laminar flow). This is due to the wetting action of the air and indeed all fluids. The first layer of molecules adheres to the wall and does not move significantly. The rest of the flow field must shear past, which develops a velocity profile (or gradient) across the duct. For surface roughness to impact flow appreciably, the high spots must be high enough to protrude into the faster moving air toward the center. Only a very rough surface does this. Nu prea ma pricep, dar se pare ca nu toate operatiile de tuning duc la rezultatele asteptate daca nu avem in vedere un scop anume pt. motor. Dupa cum vad aici, in cazul in care se netezeste suprafata porturilor de admisie, moleculele de aer nu vor mai aluneca peste cele deja depuse pe peretii special prevazuti cu imperfectiuni, si curgerea aerului va avea loc chiar mai ineficient decat inainte. Daca se mareste prea mult diametrul porturilor, se pierde cuplul la viteze mici ... deci chestia cu slefuirea e buna numai pt. motoare ce functioneaza la viteze mari .. Am inteles eu bine ? sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) Bravo! Macar ti-ai dat interesul sa te citesti! Acum cauta mai adanc si o sa vezi ca nu inseamna doar slefuire. Prima intentie este da, sa se mareasca "teava" prin care trece aerul cand intra in cilindrii pentru ca orice motor aspirat se comporta ca un aspirator. Daca era turbo nu mai contau asa mult restrictiile. Este adevarat ca pierzi ceva jos in ture insa motoarele de motociclete oricum nu sunt gandite pentru cuplu si putere la turatie mica. Este in principal o solutie pentru race unde oricum o tii sus in ture. Prin porting se intelege toata lucrarea facuta la chiulasa, nu doar scoaterea de material ci si modul cum sunt refacute scaunele de la supape (se vor in principal 3 unghiuri). Lucrarea in sine este facuta bine sau prost in functie de cat de bine reuseste cel care o face sa scoata aceeasi cantitate de material pe fiecare cilindru si respectiv sa fie cat mai "egale" ca flow. Tot la fel de mult depinde si cum face scaunele si supapele pentru ca de cele mai multe ori sunt facute din titan si tratate la exterior. Tratamentul este insa de ordinul zecimilor de mm si daca iei prea mult s-a dus totul in jos. In fine, cam astea ar fi bazele....dai inainte cu cititul. Editat Martie 9, 2012 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Ma opresc sa dau info despre Quloasa si ce fac eu motoarelr de curse ptr a scadea secunde si sutimi... Daca zic atunci sigur vor fi inteligenti care fara ucenicie vor incerca sa-si bage pilele in canale si odata gresit iti tre alta quloasa. Quloasa motocicletelor este piesa de cea mai mare finete (impreuna cu ungerea arborelui si bielelor) ce daca nu ai conditii perfect sterile si mintea limpede doar norocul te mai poate scapa. Quloasele cu porturi marite Pro au 5 unghiuri la supapa din 3 oem... Nu va bagati in ele caci nu obtineti nimic din lectura ci doar din scolarizare foarte atenta si din extrem de mare pasiune ptr respectivul motor si tintele sale. Doar motoarelor de curse de top li se recomanda sa-si sacrifice asta ptr a obtine ceva caluti ce-i ridica pozitia. Daca faci porturile inseamna ca deja ai axele cu came minim stagiul 2 daca nu ... Nu fa asta caci dai doar jumate din cat ar putea. Eu nu ma voi atinge de motor pana nu vad ce e cu mine si cat mi-a mai ramas din mintea ascutita. Abia dupa evaluarea mea voi lua hotararea de a deschide si modifica quloasa-axele-injectiasi cel mai important, suspensia. Pana atunci pot doar sa o fac de curse si sa-i pun uleiul ce mi-o tine in viatza... Cu toate ca cine-a vazut-oi-a placut, mie nu!!! Am sa refac designul carenei fata si a curului si voi trece pe nr de SUA 707. Voi ce parere aveti de viitoarea mea cursiera si designul Bel Ray? Editat Martie 10, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) A aparut o noua problema la R1 (din 2000)si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles! Editat Martie 12, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut baieti.am pus ochii pe un r1 2006....difera mult fata de 2004-05? Puncte slabe? La capitolul cuplu/putere cum sta fata de.....un k7 1000 sa zicem?...astept opinii multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Am o problema la R1 (din 2000)si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.