Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

hmm... ati murit toti cu r1??? :)

 

Nu,pe aci pe la posesori de r1 nu prea se scrie (decat daca avem diverse probleme) pt ca mai avem si alte treburi.Adica sa ne si dam cu ele :D.

Pe restul forumurilor dedicate unei anumite moto e mult mai multa activitate,aici cam bate vantul in timpul sezonului,iarna ce se mai face cate o discutie.

Si eu zic ca nu are rost sa-ti schimbi toata evacuarea decat daca vrei sa faci performanta,dar ti-a zis Jagi ce implica treaba asta.Sunt alte lucruri pe care le poti face cu acei bani.Cum ar fi un QS.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok atunci am sa ii pun doar niste finale ca totusi sa se auda putin mai bine si atat. cam cati banuti trebuie sa imi pun deoparte pt senzorul ala si resoftare?

M-a sunat un baiat din Bacau. Daca nu esti tu, poti sa ma apelezi cu incredere. 0735 131 844 , 0763 681 602 (Orange) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute a fost un baiat cu un R6/2007, il luase pt o ruda de-a lui, care e incepator. Mi-a pus o intrebarea care mi-a dat o idee traznet. " Poti sa-i micsorezi puterea?" Bineneteles ca pot! Pina acum, toti vor zeci de cai in plus, daca se poate. Deci, cine e incepator si chiar are de gind sa inceapa pe R1, R6 (2006 +) poate sa si-i cumpere linistit, din soft, ii pot limita deschiderea clapetelor de acceleratie la cit vrea dinsul( si la 50cai daca doreste). Limitarea fiind din soft, miscarea tubului de acceleratie nu va fi restrictionata deloc. Practic, va fi o acceleratie extrem de lunga, in loc de la 0%-100% clapetele se vor deschide doar pina la o anumita valoare (60-70-80%).Nu se actioneaza asupra cantitatii de benzina sau asupra timpilor de aprindere(ignition), motorul va functiona STOCK.Dupa acomodarea cu noua obra, se poate din nou resofta si mari puterea la 100%.

R1 2009+ are 3 moduri de acceleratie: STD, A si B. STD-standart, A-quick throttle, B- long throttle - la deschiderea 100% a gazului de catre rider clapetele nu se deschid mai mult de 80%. R1 2009+ are facilitatea de a inmagazina mai multe harti de YCC-T, 07-08 R1 nu are aceasta posibilitate, dar se poate scrie orice harta de YCC-T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iese mai bine 2004 din viraj ca 2007?M-as mira...

Al meu tre sa am grija mare pe iesirea din viraj cu accel ca imediat devine nervos daca il abuzez.Bine,n-am nici eu mari cauciucuri,(Pilot Power 2ct),dar totusi.

Sa vedem cum mere cu Gpracere,ca le am pregatite,trebuie numai sa le pun sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg excelent! am mers numai pe cauciucuri de strada pana sa pun gpracer,au tinut excelent insa dupa ce am mers pe curbe cu gpracer mi-am dat seama ca puteam face pasul mult mai devreme si cu SUCCES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da faine drumuri aveti voi acolo.

So true! :rolleyes:

 

 

6, ala din spate e 2004? Care ti se pare ca are iesirea din viraj mai buna?

Da, e un 2005. Nu mergem blana pe strada, asa ca diferentele sunt insesizabile. Eu stiu doar ca motocicleta mea e racheta, acum, dupa resoftare. :D

 

Jagi, nu stii daca e trackday pe 8 august la Hungaro, inainte de etapa RoSBK? Am veni si noi la un trackday si am ramane ca spectatori la etapa. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da faine drumuri aveti voi acolo.

 

da inca ce drumuri au...... moamaaaaaa. merge facut un "Isle of Man" de toata frumusetea.

 

 

Sa vedem cum mere cu Gpracere,ca le am pregatite,trebuie numai sa le pun sus.

nu o sa-ti vina sa mai pui altceva pe ea. intradevar se duc repede, dar cand tragi de ea pe curbe, o faci cu toata increderea.

 

Jagi, nu stii daca e trackday pe 8 august la Hungaro, inainte de etapa RoSBK? Am veni si noi la un trackday si am ramane ca spectatori la etapa. :rolleyes:

tare-mi vine sa ma bag si eu, asa de-o plimbare. posibilsa fiu acasa atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 6.

 

Va dati simbata in cursa de andurantza, va lipiti la 1-2 echipe, , costul e simbolic. Sau, platiti o taxa si va dati 2 pe o taxa, schimbati abtzipildul de pe parbriz. e 420euro o taxa, impartita la 2 vine 210euro pt 3 zile. Vineri sint 2 curse, simbata andurantza, e mult de dat.

 

Dati tel la circuit aflati toate informatiile.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Tocmai ce-am intrat in grupul detinatorilor de R1 :) si sunt mandrul posesor al unuia din 2009, cu un face-lift de 2013.

Momentan reparam ceva bubite estetice si inconsistente, dar imediat ce e gata, revin cu mai multe poze.

Pt moment, un teaser :D

 

Stupid iPhone... imi intoarce pozele la upload...

Editat de GabaraB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off :

RIP James Gandolfini.

 

http://www.mediafax.ro/life-inedit/james-gandolfini-zece-roluri-memorabile-ale-starului-din-clanul-soprano-foto-video-10746728

A murit la 51 de ani,fiind in vacanta la Roma.Atac de cord.Mi-a placut foarte mult in toate filmele in care a jucat,dar mai ales in Sopranos si The Castle.

Foarte bun actor,pur si simplu se transforma cand juca,asemenea "alunecari" in pielea personajului am mai vazut numai la Al Pacino.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din Botosani... e din Buc. Iar de bani nu vorbim, ca nu punem pret pe placeri ;)

Sper ca azi sa o pot lua, sa am parte de un weekend calator prelungit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva poze cu Vaduva Neagra ...

WE trecut am ajuns si pe circuitul de la Tg. Secuiesc ..ii ridicol halu`n care aluneca...daca n-ai anvelope de curse..pfhhh...strada ramane baza.Keep it real !

post-19031-0-48359800-1371846647_thumb.jpg

post-19031-0-98025800-1371846698_thumb.jpg

post-19031-0-81195800-1371846769_thumb.jpg

post-19031-0-82299300-1371846829_thumb.jpg

post-19031-0-55372000-1371846926_thumb.jpg

post-19031-0-70547800-1371846955_thumb.jpg

post-19031-0-35229400-1371847049_thumb.jpg

post-19031-0-87788800-1371847097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comandante pune cu 55 pe spate si ceva mai special ,am pus gpracer`urile si cred cu tarie ca puteam sa fac trecerea mult mai devreme,sunt geniale !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subiect de gindire: la Tg Secuiesc vin mai mult localnici, multi cad. Bucurestenii, cad aproape deloc, si merg mult mai tare pe circuitul ala. Nu se pune problema de talent, e vorba doar de gume. Eu am fost o singura data acolo, la sfirsitul lui sept 2012, soare , asfaltul max 25-30grd, mers destul de incet,1.12, 1.14, adica cauciucurile doar caldutze-GP211, soft spate, hard fatza, ambele cumparate second, spatele din 2010, fatza din 2011. Nu au fugit decit pe dungile albe de la linia de start sosire, e vopseaua prea in relief. Gume second performante se gasesc de cumparat, merita din plin un 150euro investitia sa te bucuri de circuitul de la Tg Secuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...