cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ce bani a fost halatul? sa o stapanesti cu placere si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 E cea de la Botosani? S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Off : RIP James Gandolfini. http://www.mediafax.ro/life-inedit/james-gandolfini-zece-roluri-memorabile-ale-starului-din-clanul-soprano-foto-video-10746728 A murit la 51 de ani,fiind in vacanta la Roma.Atac de cord.Mi-a placut foarte mult in toate filmele in care a jucat,dar mai ales in Sopranos si The Castle. Foarte bun actor,pur si simplu se transforma cand juca,asemenea "alunecari" in pielea personajului am mai vazut numai la Al Pacino. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Nu e din Botosani... e din Buc. Iar de bani nu vorbim, ca nu punem pret pe placeri Sper ca azi sa o pot lua, sa am parte de un weekend calator prelungit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 informativ doar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 E motoreta lui Zircon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Cateva poze cu Vaduva Neagra ... WE trecut am ajuns si pe circuitul de la Tg. Secuiesc ..ii ridicol halu`n care aluneca...daca n-ai anvelope de curse..pfhhh...strada ramane baza.Keep it real ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Alea sunt BT-O14 ? Naspa,aiurea..cam nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Dunlop Qualifier 2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Dunlop Qualifier 2.. aluneci asa tare cu Qualifier 2? multi le lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 comandante pune cu 55 pe spate si ceva mai special ,am pus gpracer`urile si cred cu tarie ca puteam sa fac trecerea mult mai devreme,sunt geniale !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Subiect de gindire: la Tg Secuiesc vin mai mult localnici, multi cad. Bucurestenii, cad aproape deloc, si merg mult mai tare pe circuitul ala. Nu se pune problema de talent, e vorba doar de gume. Eu am fost o singura data acolo, la sfirsitul lui sept 2012, soare , asfaltul max 25-30grd, mers destul de incet,1.12, 1.14, adica cauciucurile doar caldutze-GP211, soft spate, hard fatza, ambele cumparate second, spatele din 2010, fatza din 2011. Nu au fugit decit pe dungile albe de la linia de start sosire, e vopseaua prea in relief. Gume second performante se gasesc de cumparat, merita din plin un 150euro investitia sa te bucuri de circuitul de la Tg Secuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 cmd, daca te prinde ploaia pe la munte cu gp-racer, mai sunt bune de ceva? (sa ajungi acasa safe...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 E adevarat, 190/50/17 e o dimensiune anti curbe, schimba in rau aplecarea pe viraje, iesirea din viraj cu gaz. Trebuie minim un 190/55, 200/55, 180/60, 195/65(pt bogati, slickuri KR de la Dunlop). Stie cineva ce marca si ce model de anvelope se folosesc la Moto 2?Si culmea, se pot comanda de orice muritor de rind, noi noutze? Si care nu costa cu mult mai mult decit celebrele KR108 106 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) cmd, daca te prinde ploaia pe la munte cu gp-racer, mai sunt bune de ceva? (sa ajungi acasa safe...) Pardon, din experientza proprie, testat vara, se poate merge, deplasa, pe ploaie cu 60km/h si cu SLICK-uri. Depinde ce intzelege lumea de a " merge" pe ploaie. Adica, inainte sa ploua, un 100-130km/h viteza de croaziera, dupa ce incepe sa ploua, se pastreaza viteza de pe uscat sau se reduce, si cit . E cea mai mare duma cu "mersul" pe ploaie. In primul rind ca mersul pe ploaie nu-ti ofera nici o satisfactie, al doilea-daca chiar te prinde o lasi mai moale, pina la limita evitarii oricarei surprize, al treilea- in 10 sezoane, mai mult de 95% din numarul de km parcursi ii faci pe uscat. Nu merita sa puneti toata ziua in balantza mersul pe ploaie. Si , foarte multi, inainte sa scoata motoreta din curte, se uita pe smartphone cum va fi vremea pe traseul planificat. Editat Iunie 22, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Pardon, din experientza proprie, testat vara, se poate merge, deplasa, pe ploaie cu 60km/h si cu SLICK-uri. Depinde ce intzelege lumea de a " merge" pe ploaie. Adica, inainte sa ploua, un 100-130km/h viteza de croaziera, dupa ce incepe sa ploua, se pastreaza viteza de pe uscat sau se reduce, si cit . E cea mai mare duma cu "mersul" pe ploaie. In primul rind ca mersul pe ploaie nu-ti ofera nici o satisfactie, al doilea-daca chiar te prinde o lasi mai moale, pina la limita evitarii oricarei surprize, al treilea- in 10 sezoane, mai mult de 95% din numarul de km parcursi ii faci pe uscat. Nu merita sa puneti toata ziua in balantza mersul pe ploaie. Si , foarte multi, inainte sa scoata motoreta din curte, se uita pe smartphone cum va fi vremea pe traseul planificat. unu din cele mai bune comentarii. am mers pe ploaie cu D211. poate suna ciudat, dar top speed-ul a fost de peste 230Km/h.intradevar, mi-a dat un fior in rect cand am prins o pata mare de apa si am simtit cum ma tine doar aerodinamica. am facut bucurestiul pe ploaie si am putut merge lejer cu 160Km/h. am putut frana destul de "violent" chiar si de curiozitate dar si de nevoie. in schimb nu poti merge sportiv pe curbe sau avut grija la retrogradari pe asfaltul lucios. sepoate merge decent cu ele, fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) cu orice ma prinde ploaia ,ma simt ca pestele pe uscat,nu e treaba de cauciucuri ,cele mai bune cauciucuri cu care am mers pe ploaie torentiala si blana cat puteam eu cu masinile oprite pe margine au fost michelin pilot sport dar a fost doar o intamplare ,daca ma prinde ploaia ma opresc sau merg mult mai incet,sincer nu prea am avut surpriza aceasta,planific bine iesirile insa surprizele sunt omniprezente ... ma adaptez nu-mi aduc aminte cand am mers ultima oara pe ploaiemultumesc pt grija ! Editat Iunie 22, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Daca Rossi & co. merg cu 300km/h pe pista uda, noi de ce nu am putea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Daca Rossi & co. merg cu 300km/h pe pista uda, noi de ce nu am putea? pentru ca au cauciucuri de ploaie, sunt pe pista si daca nu ma insel,aleadin GP sunt ceva mai diferite de stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Mai e un "amanunt", depinde in cit timp atingi cei "300km/h"(doar pe bord), si in cit timp reusesti sa si opresti moto de la "300" la 0km/h. Tin sa-i dezamagesc pe fanii celor "300", Yamaha R1 2008, cu calcatura stock, a atins doar 287km/h pe Dynorun, asta in conditiile in care fiind in treapta a 6-a a intrat limitatorul de turatie in actiune,13750tr/min, ECU motoretei fiind resoftat sa nu aibe limitare la peste 299km/h. Ca sa atinga peste 300km/h, ar trebui urcata cu cel putin 1000ture turatia maxima, adica 14750tr/min, dar asta implica costuri foarte mari.Deci, vise placute in continuare cu 300km/h, poate va da Dzeu pe mina o motoreta din SBK , si aia inmatriculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Aici as putea sa va ajut eu ca sa nu mai visati.Stati linistiti ca nu e placut la 3..,te bate aia cu coasa pe spate.Totusi R1 ramane o moto deosebita orice top speed ar avea,dar prea naravasa pt strada.Parerea mea.Am avut in teste vreo 3(01,02,05),usoara si rea as cataloga-o,dar prea mica de mine.Va urmaresc topicul din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 unu din cele mai bune comentarii. am mers pe ploaie cu D211. poate suna ciudat, dar top speed-ul a fost de peste 230Km/h.intradevar, mi-a dat un fior in rect cand am prins o pata mare de apa si am simtit cum ma tine doar aerodinamica. am facut bucurestiul pe ploaie si am putut merge lejer cu 160Km/h. am putut frana destul de "violent" chiar si de curiozitate dar si de nevoie. in schimb nu poti merge sportiv pe curbe sau avut grija la retrogradari pe asfaltul lucios. sepoate merge decent cu ele, fara probleme. esti idolul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Jagi ,sigur ajungi si la 300 daca-i schimbi calcatura , dar eu cred ca nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 daaa, daca slabesti la 50 kile, faci operatii de micsorarea a volumului corpului, si alegi o ruta cu vintul din spate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) Salut, pana acum am citit , dar acum apelez pentru putin ajutor sau un sfat. Am un r1-rn09 2002 si o problema cu cel putin un furtun de apa, cel de sus din partea dreapta mai gros ce cred ca vine de la termostat la radiator. Arata ca si cum ar fi fost taiat. cumva pe interiorul curburii cam 5 mm. Precizez ca diametrele de la capete sunt putin diferite. De unde as putea gasi cel putin acest furtun sau ma gandesc ca s-ar potrivi de la unu de masina ce are asa cot la 90, cred ca as putea largi unul din capete putin. Multumesc Editat Iunie 23, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.