Stau-De-6 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212? Inafara de pinot noir. Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 A venit frigul, deaia a pus Amstaff intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 A venit frigul, deaia a pus Amstaff intrebarea. pe strada pe frig si pe ploaie un hypersport(in special Bridgestone S20, e sticky de rece) e mult mai bun decat un race cu DOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can. Editat Octombrie 10, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Jagi, rainurile n-au DOT, eu nu pot sa ies pe strada cu gume fara DOT, nu pot nici sa ma duc la munca cu R10 ca le topesc pe autostrada aiurea, cu S20 am mers fara probleme la 5-10 grade si pe ploaie sau mazga de ceata , sunt bestiale si faci 2x mai multi km la bani mai putini. La anu vreau sa-mi mai iau un set de jante sa pun R10 sau D212 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun. Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el). Tinere...la anu GP-racer scrie si pe tine si pe mine si pe Jul...daca ne va trebui etapa de ROsbk:)))si eu am fost foarte multumit de 212,dar nu m-au surprins cu ceva in mod deosebit(cum au facut-o slickurile)..la mine e simplu,orice guma e,ne acomodam:) Depinde , daca pui un Supercorsa SC1, BT R10 soft, sau chiar un cauciuc race de ploaie, iti fac pariu aici pe forum ca faci stopie si wheelie la 6 dimineatza, la 4grd afara, abia plecat de pe loc. Bani sa ai, restul e can can. Nu vreau sa intru in polemici cu tine...dar am avut sc1,dot-anul in curs(2010 eram pe atunci) si ghici...nu e chiar cum spui cu stoppie si wheelie de pe loc etc etc...ai exagerat putin,mai mult,desi gumele sunt dementiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede. Editat Octombrie 11, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Le-ai pus de noi? E foarte important, Pirelli se imbatrinesc repede., foarte repede. Yep,noi tipla...e drept ca se incalzeau aberant de repede,si apoi...dementa totala.stau-de-6 poate confirma cam ce se poate face cu un Hornet(modificat destul de mult pe parte de furca si frane) incaltat cu SC1:) asta e ordinea preferintelor mele:SC1,metz K1,pirelli superbike slick....etc:)la anu,doar pt ca vreau etapa de Rookies in care sa si punctez,voi pune GP-racer...altfel,ordinea de mai sus ar fi alegerea:P Editat Octombrie 12, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 este cineva amator sa schimbe un r1 dupa 2002 cu un r6 din 2001 plus diferenta de bani din partea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Nu s-a intimplat asta niciodata, e practic imposibil s treci de la R1 la R6. Am observat ca de ani de zile numerosi detinatori de supersport 600 vor sa dea la schimb 600-le pe un miar, asta din cauza ca nu-si pot vinde 600-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 acum cu legea noua a permiselor,adio cumparatori de 600cmc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 O sa mearga mai multi la risc, cu categoria A2, dar in nici un caz nu renunta la avioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 stai sa mediatizeze cateva cazuri si o sa se linisteasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Dupa ce ca piata era in scadere, acu a mai aparut si legea asta...o sa prefere sa astepte pana la 24 ani: ba..astept 24 si imi iau miar, pai ori la bal ori la spital, poate pana atunci iau un naked ceva si "imi fac mana" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 oricum, poate mi se pare doar mie, dar au fost mai putine accidente anul asta. cel putin n-am mai auzit: Incepator si R1 si mortal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 nu mai sint bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 bani sunt. cunosc cativa dornici care mi-ai spus sec. mai astept si-mi iau ........ nu se pot impaca cu ideia de a sta pe ceva inferior orgoliului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Salut, O mica nelamuire am legata de al meu motor, r1 02' rog daca ma puteti ajuta sa o clarific. Schimbat antigel pe la jumatatea verii, verificat de cateva ori nivelul si totul ok. Acum cand s-a lasat frigul, la 5-10 minute de la pornire, apa cumva pe la 50 grade, mi se mai aprinde pentru scurt timp becul de ulei. Asta pentru 1-2 minute, nu mai mult, dupa inca 1-2 km se stinge si e ok, apa in motor sta cumva in jurul de 60-70 grade. Patesc asta doar cand e motorul rece, la pornirea de dimineata. Anunta ceva probleme majore beculetul meu mic si rosu? Multumesc. Editat Octombrie 16, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 pune 100-200ml de ulei in plus in motor. Eu , sint patit cu prima Yamaha, un XJ600 din 91, care facea la fel. Dupaia, la toate motoarele am pus ulei la nivelul maxim, cind merg la curse, ii pun chiar mai mult, ca sa nu ramina cumva sorbul gol cind motoreta e aplecata la maxim. Nu s-a intimplat nimic rau, de genul distrus simeringuri in motor, sau dat ulei in ram air prin furtunul din carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Uleiul in momentul acesta e putin sub jumatatea indicatorului ( normal recomandat) deci chiar e loc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 cind merg la curse, ii pun chiar mai mult, ca sa nu ramina cumva sorbul gol cind motoreta e aplecata la maxim. Pai uleiul nu sta tot pe fundul baii cand motocicleta e aplecata? De ce sa ramana sorbul in gol cand e aplecata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 sorbul e chiar pe mijlocul baii, cind te lasi pe-o parte, risti sa traga aer in loc de ulei, R6 2006 deaia crapau cu sutele la circuit, pina s-au prins baietii, au cheltuit mii de euro pe propulsoare, si dupaia crapau iar. Rezolvarea simpla a fost 2-300ml de ulei in plus. in plus, sint curbe in care mergi cu genunchiul pe jos , foarte lungi, acolo e riscul mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 In alta ordine de idei,cine e baiatul cu R1 07-08 care mai trece pe Dealul Hategului? Foarte faina motoreta,alb-rosu,suna beton. Daca ma aude,cand mai trece,sa mai zaboveasca si cu noi acolo pe deal sa dam cateva ture. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Ca tema pentru vreme mai rea, poate stiti voi, am tot cautat pe net insa nu am reusit sa gasesc mare lucru. Tinand apasate ambele butoane de pe bord, cand pun contactul ( r1-2002) intra in ceva gen service meniu. Exista undeva la indemana si pentru oamenii de rand documentatie despre ceea ce se gaseste acolo sau e ceva doar pentru avansati, reprezentanta, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Manual de reparatie. Nu este nici un secret, doar engleza sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.