Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Las si eu mesajul asta aici poate a mai patit cineva sau poate primesc niste sugestii pana ajung cu ea in service.

R1 2006 80.000km revizii la zi, mergea ca noua pana azi dimineata.

S a intamplat pe A2

Motorul nu mai vrea sa treaca deloc de 10.500 de ture si are un sunet specific de motor care nu mai trage bine.

Dealtfel pana in 10.500 de ture motorul trage cam la 70-80% din capacitatea lui, il simt!

Dupa 8000 de ture, turometrul urca din ce in ce mai greu pana in 10.500 si motorul il simt cum trage fortat, cand defapt la acest regim el trebuia sa “fluiere”

Daca apas ambreiajul si accelerez, turometrul se duce fara nici un fel de probleme pe rosu!

In oras daca nu l urci in 10.000 de ture, un ochi neavizat nu prea si ar da seama ca motorul nu mai trage cum trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai coduri de eroare generate atunci cand motorul iti face probleme,poti incepe cu un test presiune si volum pompa de benzina.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut la R1 2005 aceeasi problema, ba mai mult, uneori murea de tot daca nu turam.

Rezolvarea a fost simpla, am luat o pompa de benzina.

In iarna precedenta sezonului cu pricina am pus stabilizator in benzina de peste iarna, poate asta o fi cauzat la mine problema.

Spor la rezolvare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai de unde imprumuta o pompa functionala, desfa pompa veche, vezi codul de pe pompa, 99% sanse sa se potriveasca si pompa de Logan. Pompa de R1 2008 se potriveste pe Megane-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o prima verificare am gasit un cablu de la exup rupt si unul sectionat. Am inteles ca rolul lor e sa controleze supapele de evacuare si de aici e buba.

Am de gand sa o tin mai mult in service pentru o revizie generala, pt ca urmeaza sa fac un drum mai lung, dupa care revin cu feedback cand este gata!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce sa vezi, defectul explica simptomele.

 

P.S. ce ai gasit tu pe net e traducere mecanica din engleza... totusi, clapeta aia pe evacuare face cateva minuni de genul reguleaza doua fenomene: cel de baleiaj si rezonanta acustica. Nu degeaba dupa ce a expirat patentul (14 ani) mai toti producatorii l-au preluat. A nu se confunda cu clapeta de pe evacuarea finala de la motoarele mai mici (gen R6) care are doar rol de atenuare a zgomotului si oarecum sa ajute baleiajul, si mai putin rezonanta acustica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, te-ai speriat si acum dai vina pe moderatori. Raspunsul meu de mai sus (#5570) a fost on topic si am facut mentiunea tocmai ca sa nu creada ca e o greaseala pe acel site. In caz ca nu ai realizat problema e la tine (si la altii), posteaza omul ceva si gasiti voi nod in papura ca sa-l atacati pe respectivul iar cand va da perversa ca pe Targu Ocna tot voi chemati politia.

 

Pai ori suntem golani ori nu mai suntem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...