Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Scuze :D

 

Din cate stiu eu, modelele pe carburatie (deci si 99) trageau bine in joase si medii, asta spre deosebire de R1-urile pe injectie (2002-2008). Este insa o motocicleta brutala. Dupa cum spunea si Haurar, totul tine de pilot, mintea si mana sa. In locul tau, as evita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai sus cu 4 posturi ... :D

 

Mai mult ma intereseaza date si informatii despre motocicleta in sine. Intretinerea in ce consta, carenele la ce pret ajung, stopuri, kit de lant, chestii care... sunt necesare etc.

 

 

am mers eu cu modelul pe carburatie, e cam slab pe ciclistica si foarte naravas... nu prea il foloseste lumea la curse, s-au mai bine spus e evitat la curse acest modelul datorita faptului ca e mai brutal si asa cum am mai zis ciclistica cam lasa de dorit (pentru strada eu zic ca e foarte ok)! totusi sa nu exageram eu zic ca dupa o perioada de acomodare o sa fie bine asta in cazul esti un om calculat. e mai trist pe curbe cu gazul, dar si la modelele mai noi daca scapi mana in gaz e cam la fel de trist. eu zic sa il incerci o tura si dupa vezi ce si cum, ar fi cel mai bine asa

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ma citez pe mine insumi. R1 2009 n-are nici o treaba cu 4L ca mod de pilotare iar tu ai zis ca nu-ti plac "drujbele".

 

Poy nu ma dau in vant dupa cuplu maxim din prima secuda a pornirii motorului (altfel as astepta sa devina populare motoarele electrice, insa daca se va intampla asta o sa ma las drq de meserie :D ), insa din cate am citit prin reviste si pe forumuri din afara, ultimul model (care-mi place mult ca aspect) are ordinea de aprindere identica cu un motor in V (ceva ref la defazarea manetoanelor [nu ca as stii ce inseamna :blink: ]) obtinand astfel un cuplu mult mai bun in ture joase. Detaliile tehnice nu le prea inteleg insa ca sa ma conving cred ca o sa incerc un test drive, poate si cu modele mai vechi. Din pacate singurul cunoscut ce avea R1 il are acum facut acordeon (ultimul cuvant e cu ghilimele pt avizati :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un site cu piese si accesorii Yamaha pentru R1 din `99 daca stie cineva?

Vreau sa stiu pretul pieselor.

 

Motocicleta este cea de mai jos.

 

Conform si anuntului de pe bikeshop,:

Yamaha Yzf R1 26.000Km, Vopsea Proaspata, Telescoape Fatza Racing, Toba Racing Arow, DinoJet, Coditza Circuit, Stop Pe LEDuri Carena Fatza Cu Lupa Bixenon Cauciucuri 85% Schimb de Consumabile acum 1000Km (Consumabilele banuiesc ca au fost schimbate, daca nu, la ce pret ajunge o 'revizie'?)

post-46091-1244127284_thumb.jpg

post-46091-1244127297_thumb.jpg

post-46091-1244127310_thumb.jpg

post-46091-1244127324_thumb.jpg

post-46091-1244127341_thumb.jpg

post-46091-1244127348_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dealer Y recomandati pt un test-drive in Bucuresti? Pe net n-am gasit mai nimic... :D

 

 

Chiar n-am auzit de asa ceva.....Cine ti-ar da un motor sa faci un test drive , indiferent cat de avansat esti in ale motoarelor? Eu zic ca nimeni :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe site-ul oficial nu apare nici un dealer in romania...

mail trimis la dual tours...raspuns...zero

 

ma veti injura probabil insa la harley/buell/hyosung (pe titulescu) sau la suzuki se poate face test drive, conditia e sa ai vechime minim 2 ani de A... :rock:

 

 

pt Y nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma nene ce naibi e asa greu . Preturi de intretinere? ca si la celelalte moto . Ulei- depinde de care bagi e si mai ieftin si mai scump , placute - cand trebuiesc schimbate(cam aceleasi preturi ca la alte moto) , discuri - lafel , ! Acum depide si cum iei motorul : daca are consumabile noi .. te urci ai dat cheie si go ! daca nu... mai bagi niste bani ca sa te poti plimba . Motorul in general e bun , cutia am inteles ca , face probleme in treptele 2 si 6. (Am auzitt si eu nu bag mana in foc). bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult bau-bau ... exact despre asta vbesc... un kit de lant, o chestie, o maslina ..

Uleiuri ce recomandati, chestii.. .bla bla bla...

Nu de alta, dar pe tot forumul am citit ca... incepatorii pe motociclete vai ce fac ce se dau ce etc...

Eu daca-mi iau, vreau sa stiu exact ce-mi iau, cat ma costa, cum ma costa, de ce asa si nu asa.

Si daca nu va intreb pe voi care stiti despre ce vbiti, atunci pe cine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma nene ce naibi e asa greu . Preturi de intretinere? ca si la celelalte moto . Ulei- depinde de care bagi e si mai ieftin si mai scump , placute - cand trebuiesc schimbate(cam aceleasi preturi ca la alte moto) , discuri - lafel , ! Acum depide si cum iei motorul : daca are consumabile noi .. te urci ai dat cheie si go ! daca nu... mai bagi niste bani ca sa te poti plimba . Motorul in general e bun , cutia am inteles ca , face probleme in treptele 2 si 6. (Am auzitt si eu nu bag mana in foc). bafta

 

 

multe se aud putine sunt adevarate ... la cutie au fost si sunt probleme la modelele 98 - 02 la un moment dat(km multi si forja multa) datorita uzurii se strica pinionul de la a2a (de la forja mare i se rup dintii, in conditii de mers normal nu are nici o problema!). dupa 2003 au dublat grosimea si nu mai exista problema asta. diferenta de intretinere intre r6(fostul meu motor) si r1 nu este decat daca asa cum s-a scris mai sus vrei consumabilele de o calitate superioara. in rest livreaza putere din plin, drumuri bune sa avem :rock:

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar putea influenta dimensiunea cauciucului fata ciclistica motocicletei???

adica la r6 '99-'04, cartea tehnica spune ca trebuie guma 120/60, dar acest tip de guma este cam rar si de aceea am pus 120/70 care se gasesc pe toate gardurile (doar din '05 s-a trecut la 120/70). are vreo importanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar putea influenta dimensiunea cauciucului fata ciclistica motocicletei???

adica la r6 '99-'04, cartea tehnica spune ca trebuie guma 120/60, dar acest tip de guma este cam rar si de aceea am pus 120/70 care se gasesc pe toate gardurile (doar din '05 s-a trecut la 120/70). are vreo importanta?

 

 

merge fara nici o problema ce ai tu 120/70. nu ai de ce sa-ti faci griji

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze ca am disparut pentru o perioada scurta de timp... joia viitoare am ultimul examen :D. ultima oara cand am fost eu nu prea era lume, in rest octav e mereu prezent :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...