Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Dap, e singura japo care mi se pare frumusica . O sa-i pun un parbriz Puig fumuriu 30% . In rest ramane fara modificari . 

Practic am luat-o pentru look, dar mai ales pentru sunetul fenomenal ...in rest ...o sa ma pregatesc sufleteste rotiseria pe care o sa o am de indurat.

 

Ce mi se pare incredibil este ca am nimerit una care inca este pe softul original , dupa 12 ani. 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Vizitator goe 75

Mda , acum am si ier 1 ...si am avut destul timp de testare sa pot spune foarte sigur ca variantele cu evacuarea sub sa sunt de tot rahatul , ca motorete de strada . 

Orice Suzuki o face praf ca putere si orice Blade o distruge la ciclistica , deci nu se justifica disconfortul cauzat de rotisorul de sub fund decat pentru Yamaca fanboys.

 

Repet

Daca nu sunteti obsedati cu Yamaha , stati departe de R1 cu tobe sub sa ca nu se merita derajul cand sunt atatea alternativa mai bune pe piata.

 

Aaa...si faptul ca la ture de cca 5-600 km / zi ajungi acasa cu hainele imbacsite de gaze de esapament , este destul de neplacut. 

Ca sa aiba sens sa-i dau o a doua sansa ,am facut o resoftare la TNG si schimbarea a fost miraculoasa ( dar tot nu se compara cu puterea Suzuki) si am comandat o toba laterala , joasa , scurta.

Peste iarna o sa mai bag in ea cam 1500 € si la primavara o sa ma lamuresc daca o sa ramana in colectia mea permanent sau o sa vand la pret de vandut pe loc , ca sa ma scap de ea instant si sa nu mai aud de yamaca .

 

Singura surpriza pozitiva a fost ca m-am inteles cu pozitia in sa fantastic de bine la drumuri lungi. Ajuns acasa fara dureri absolut deloc ...in timp ce se aude ca ar pune presiune pe incheieturi...si am simtit presiunea aia si pe pielea mea cand am incercat-o cu ani in urma si nu aveam experienta de acum.

 

 

Daca aveti cunostinta de un kit de coditza R1 2008 care sa arate bine fara tobe , link-uri va rog. 

Daca nu o sa gasesc ceva de genul , prefer sa las si tobele superioare montate ...doar ca sa nu-i stric aspectul placut, in versiunea de strada . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut colegi! 

Ma adresez în special deținătorilor de Yamaha R1 2010, respectiv Big Bang.

As vrea sa achiziționez modelul din 2010 și m-ar interesa o părere despre moto.

Poziție , putere, fiabilitate(cam ce se strica des la ea, la modelul predecesor erau probleme cu oala la ambreiaj), și o părere cam cum trage motocicleta din diferite ture ( am înțeles ca la acest model crossplane ar trage cam de la orice turație , nu are acea explozie de putere de la 7k ture de la predecesorul lui..).

M-ar interesa sa o folosesc si pe circuit .

 

Țin sa menționez ca nu sunt începător , dețin carnet de 6 ani in care am schimbat moto de la 125cmc pana la 1000cc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator goe 75

Dap, caldura si mirosul de esapament din haine erau cele mai importante neplaceri de corectat. 

In noua varianta cam trage cu mitraliera pe decelerare ...dar mai vad in timp daca o sa ramana asa sau mai fac o vizita la TNG.

I-am facut si o revizie totala la frana fata ,pus furtune metalice si placute noi xbk5 ...si abia acum incepe sa se simta frana cam cum trebuia .

-1+2 la lant . 

Inecepe sa devina mai de termen lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Vizitator goe 75

Ha! 

 

Am 2008 , dar e acelasi aproape 100%.

 

Dealungul anilor am avut ocazia sa merg cu modelul asta , imprumutat de la prieteni , de mai multe ori , inainte sa-mi cumpar unul al meu.

Deja cand am mers doar ocazional si scurt am observat cateva chesti enervante la el , dar dupa ce l-am cumparat am descoperit si mai multe iar alea pe care le stiam deja au devenit si mai enervante.

Eu l-am cumparat in varianta stoc si am facut tone de modificari si inca nu sunt sigur ca nu mai trebuie sa mai fac cateva .

 

Sunt putin presat de timp acum asa ca incerc sa fac o lista scurta cu problemele cel mai enervante:

 

-In varianta stoc putere se simte la fel de slaba ca la un 600 sau maxim un gsxr 750.

- nu are absolut niciun sens sa fie folosit fara modificarea pinioanele cu -1+2

- caldura degajata de galeriile de evacuare de sub sa este absolut insuportabila in toate zilele din inceput de vara pana in mijloc de toamna. Ajuta un pic daca inlocuiesti cat-ul cu teava ,dar se rezolva cu adevarat doar cu toba scurta laterala.

-nu are sens fara resoftare la TNG ( daca incerci la altcineva e tzeapa)

-cu tobele in pozitia sub sa iti uple hainele de miros fum , gaze  la orice calatorie de peste cca 2 ore ( de la tubulentele de aer ...nu conteaza , te afuma rau )

-ciclistica este ani lumina peste orice Suzuki ...dar fata de Honda e in scutece. 

 

Pt mine s-a meritat toata aventura pt ca am ceva conectie sentimentala cu modelul  , si ma mai si loveste cate un chef sa fac experimente ...dar daca situatia era alta cred ca nici acum nu ma opream din injurat mr Yamaha.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.03.2021 la 4:50, goe 75 a spus:

-cu tobele in pozitia sub sa iti uple hainele de miros fum , gaze  la orice calatorie de peste cca 2 ore ( de la tubulentele de aer ...nu conteaza , te afuma rau )

 

Nu stiu ce sa zic, eu nu am observat aceasta problema (full MIVV) dar poate are de a face si cu stilul de condus, la ce turatie schimbi, etc.? In lipsa unui test in tunel putem doar specula insa nu vad cum o toba mai in fata si mai jos ar scapa de turbulente, poate ca motorul tau "afuma" mai mult decat normal? Resoftarea a fost facuta pe dyno sau e vorba de o harta generica?

 

In rest, datorita normelor de noxe si poluare fonica mai toate motoarele sunt cam gatuite in varianta standard, -1/+2 probabil aduce raportul transmisiei finale in zona unde si constructorului i-ar fi placut. La fel si cu resoftarea, beneficiul major este de fapt anularea restrictiilor si mai putin imbunatatirea performantelor si a puterii propriu-zise, ma refer din nou, la hartile generice. Personal am fost incantat de posibilitatea ajustarii franei de motor si respectiv imbunatatirea vizibila a tranzitiei frana-gaz din mijlocul curbei si nu in ultimul rand, de activarea functiei "quick-shifter". Din pacate ECU nu stie "blip-assist" insa se poate folosi un modul stand-alone de genul TransLogic, de care eu unul sunt foarte multumit.

 

Despre ciclistica nu comentez, starea suspensiilor si mai ales reglajele fac o diferenta enorma, pentru nivelul meu de condus si mai ales pentru strada mi se pare mai mult decat suficienta. Ridica spatele cu 2-3cm sau coboara jugul pe telescoape 1-2cm si ai un motor total diferit.

 

P.S. - De acord, TNG este foarte serios si mai ales priceput, insa sa spui ca restul dau tepe la resoftare... mi se pare un pic exagerat.

La 11.03.2021 la 21:54, Ionut roberto a spus:

Buna sunt pe cale sa achiziționez un Yamaha R1 2007 , deține careva acest model ? Dacă da , as dori câteva detalii despre eventuale probleme

 

Cea mai comuna problema e joc la niturile de la oala de ambreaj, in special daca a fost data pe-o roata din ambreaj pot aparea chiar fisuri in zona de sustinere. Un pic de cling-cling in zona ambreajului pe liber e normal, dar daca nu dispare cand tragi ambreajul ar fi bine sa dai capacul jos si sa verifici. A doua ar fi magnetii statorului, care au prostul obicei sa se dezlipeasca si sa intre in motor... cu consecintele de rigoare. Nu prea ai ce sa verifici aici, daca nu a fost schimbat cu modelul "imbunatatit" poate ar fi bine sa iei in calcul cu prima ocazie. Alfel, ca orice motor second-hand, conteaza unde, cat si mai ales cum s-au dat fostii proprietari. Jocul supapelor este recomandat pe la 40 mii dar de cand au revenit la 4 supape pe cilindru nu mai este asa de critic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@yo4hgx

 

Exact la del de circumspect am fost si eu cand problema cu gazele de esapament impregnate in haine , mi-a fost semnala prima data de un coleg de aici de pe forum.

 

L-a inceput i-am recomandat sa mearga la mecanic sa-si schimbe colierele.

Mai tarziu am inceput sa fac ture mai lungi si am schimbat de la piele  la echipament textil si am inceput sa simt mirosul. 

 

Daca mergi cu echipament textil o singura zi de 500 km , o sa miroasa geaca atat de puternic incat trebuie aruncata in masina de spalat instant.

 

Daca faci 10 iesiri pe an si la distanta de saptamani intre ele , in echipament de piele , nu o sa  fii deranjat deloc probabil , pt ca pielea are mirosul ei natural si mascheaza gazele si nici nu permite sa patrunda adanc in material decat la mers aproape zilnic in acelasi echipament.

Presupun ca este un efect similar cu masinile combi care se musdaresc in spate mult mai rapid decat berlinele.

 

 

R1 asta e chiar fain daca il testezi in izolare . Problema este ca eu am prieteni cu scule adevarate si cand am iesit la plimbare cu ei am inceput sa vad problemele ...si toate au devenit foarte clare cand am mai facut si schimb intre noi . 

Se intampla ca am si un Suzi k6  si R1 e praf pe langa ala la toate capitolele mai putin ciclistica ...iar cand vine vorba de putere e o gluma proasta, in comparatie.

 

Cu R1 schimb pe la 12500-13000 ture . Cu suzi pe la 10000.

Cand am iesit la o tura de Cheia -Siriu cu R1 in configuratia stoc nu am avut nevoie sa schimb a 3-a decat pe portiunile unde am lasat-o mai touring si eram fortat sa iau toate curbele cu prima. De aici nevoia absoluta de -1+2.

Eram obisnuit ca pot merge toata ziua pe a 3-a si schimbat a 2-a pe curbe si a 4-a din ani in pasti pe liniile drepte.

 

 

 

*La

 

 

La faza cu suspensia ...mai bine te gandesti ca vorbim de un model de 13 de zile in care a fost testat de toti testerii de pe pamant si toti au observat exact ce am spus . Dealtfel toate problemele semnalate se mine pot fi gasite si in testele facute de jurnalisti dealungul timpului ...dar ei le spun mai cu filtru pentru ca daca se exprima categoric si pun accentul pe prea multe , nu-i mai invita nici dracu pe la lansari ...si au de pierdut mult rau.

 

 

Si daca tot m-am pornit sa spun toate negativele modelului , pretectia la vant e atat de proasta incat acum cre ca sunt pregatit sa-mi cumpar si un naked ...daca are o pozitie mai agresiva ...gen Monster.

 

 

Singurele pozitive clare:

inca este una dintre putinele japo frumoase.

pozitia in sa este , pentru statura mea la 183 , cea mai perfecta intalnita pentru mersul pe curbe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75

 

Da... si nu! Da, merg numai cu echipament de piele si da, ies rar cu motorul, mai de weekend asa... si nu, nu cred ca este de la locatia tobelor. Nu ai spus, ce harta ai pe motor? Revin pentru ca mai toti folosesc o harta dezvoltata de YEC, care nu e rea deloc, insa cine stie exact pentru ce evacuare a fost optimizata?! Eu am reusit sa fac rost de hartile dezvoltate de DynoJet pentru evacuarea mea in toate configuratiile, full, numai finalele, cu si fara silencere, etc. si vreau sa spun ca, desi nu uriase, diferentele sunt notabile. In plus, tobele sub sa nu sunt, sau mai bine zis nu au fost un moft estetic ci o tentativa de imbunatatire a cuplului in ture medii datorita efectulul de baleiaj.

 

Sincer nu am avut cu ce compara, insa eu de pe la 8-9000rpm ma lupt sa tin roata din fata pe asfalt, rar depasesc 10-11000rpm pentru ca e turbata rau. Nu am mers cu Blade-ul din aceeasi perioada insa stiu ca se dau rau la ulei, umbla lumea cu sticla in poseta la drumuri mai lungute. Suzete si kakasakiuri nu am calarit niciodata insa recent am vazut un material in care un K5 a facut muci un papagale nou-nout si abia dupa ce broscarii au schimbat telescopul spate au reusit sa-si salveze onoarea. Si e vorba de pista si trei piloti meseriasi nu de liniute pe bulevard. In fine, poate ca tu ai alte standarde...

 

Nu mai stiu ce parbriz aftermarket am insa nu mi se pare ca bate vantul prea tare, posibil sa ajute si casca noua. Dar trebuie sa recunosc ca nici nu ii mai dau in gura ca pe vremuri prin romanica... aici daca depasesti 160Km/h pe autostrada ramai fara permis 2 ani. Si functie de cat de grav ai comis-o amenda poate ajunge la 30% din venitul lunar pentru 6 luni... si chiar puscarie. Plus ca nu merge cu spaga.

 

Si ai dreptate, si eu am ramas mirat la cat de mica e, cat de mult spatiu ai pentru picioare. Eu fiind mai scurt asa, pe la 1.75m, a trebuit chiar sa duc scaritele la maximum in fata si sa le ridic binisor ca sa-mi intre genunchii ca lumea in locasul din rezervor.

 

Departe de a fi perfect, e singurul motor care m-a determinat sa ma despart de vechiul FZR1000EXUP pe care l-am avut vreo 17 ani. Am incercat si crossplane-ul de dupa '09 insa nu m-am inteles cu el, mi s-a parut greoi. Insa cel mai mult m-a deranjat sunetul, zici ca-i ducati stricat... mai lipseau clopoteii de la ambreaj :) . M-am tot invartit pe langa un R1M '15 insa nu pot justifica caruta de bani, in conditiile in care in ultimii 4 ani am facut cca 10 mii de km cumulat. Vorba neveste-mii... "another expensive decoration". Dar na, sa vedem ce-o mai fi, ca de anul trecut nu prea se pune, poate anul asta sa mai invartim un pic roata.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare deținători de R1...🤝

Am un R1 an 2005 de câțiva ani buni și doresc un service ce poate recondiționa complet mobră... 

Nu doresc sa achiziționeze altceva și sunt conștient ajung la un cost destul de costisitor dar este un proiect ce vreau sa îl îndeplinesc.

 

Are cineva o recomandare de un așa service capabil de acest proiect?

Mulțumesc și asfalt uscat!!!🤝🤝

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Mr.White a spus:

Salutare deținători de R1...🤝

Am un R1 an 2005 de câțiva ani buni și doresc un service ce poate recondiționa complet mobră... 

Nu doresc sa achiziționeze altceva și sunt conștient ajung la un cost destul de costisitor dar este un proiect ce vreau sa îl îndeplinesc.

 

Are cineva o recomandare de un așa service capabil de acest proiect?

Mulțumesc și asfalt uscat!!!🤝🤝

 

Încearcă la Emil Drăghici/ Tase Racing, are garajul în Faur sau tot în Faur încearcă la Trancanici / Răzvan Radu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Acum 7 ore, Rareș Constantin a spus:

Salut nu merge link ul 

După 15 ani jumate ar fi chiar culmea să mai meargă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...