Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Exact cum banuiam,o pista de karting pe care te poti da cu motorul si posibilitatea sa ajungi pe jos,pt.ca nu se incalzesc cauciucurile,viteza fiind mica,multe viraje la viteza mica,un fel de pufff.Ca sa ma conving,trebuie sa merg sa vad cu ochii mei :).

Editat de kerozen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alo, dragi atotstiutori, mergeti acolo si incercati macar un 1minut si 15 secunde. Am un prieten care merge cu R1 2007 1.09 cu a 2-a si calcatura lantului 17 fatza si +2 spate(47dinti). Si stie sa mearga kilometri pe-o roata. Cauciucurile se incalzesc daca bagi 1.9 spate(Pireli, Bridg) si 1.35 spate Dunlop.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare vreo aripa fata oem de r1 2004-2006?

Daca este pe rosu o dau si la schimb cu una de carbon (fibra de carbon nu stickere sau alte prostii).

Thks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am si eu o probl cu r1 meu de la un timp "tuseste" adik merg normal si din knd in knd imi intrerupe gazu,adik scade turatia urca si dupa merge normal

ce poate fi?am skimbat si bujiile si tot degeaba?eu mam gandit la pompa de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor,vreau sa va intreb si eu ceva,sper sa nu ma luati la suturi,mi-a spus cineva,care are o honda bineinteles,ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

salutare,am si eu o probl cu r1 meu de la un timp "tuseste" adik merg normal si din knd in knd imi intrerupe gazu,adik scade turatia urca si dupa merge normal

ce poate fi?am skimbat si bujiile si tot degeaba?eu mam gandit la pompa de benzina

 

 

verifica si bornele de la baterie

 

 

 

...ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el

 

r1 consuma ulei doar daca e stricat.

1000rr consuma ulei si cand e nou.... laugh.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaa...R1 e cea mai proasta motocicleta!

Consuma, explodeaza la putere, papa ulei, se da pe-o roata singura, provoaca cele mai multe accidente, te indeamna sa mergi in tricou slapi si pantaloni scurti...ce sa mai

 

Nu mai cumparati ca si asa suntem multi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor,vreau sa va intreb si eu ceva,sper sa nu ma luati la suturi,mi-a spus cineva,care are o honda bineinteles,ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el

 

Sa stii ca e adevarat. La inceputul lunii mi-am vandut R1 (de fapt am dat-o aproape pe gratis) pentru ca manca ulei, consuma mult, suspensia fata era deja terminata, mergea naspa... etc. Dar era model 2001 si tocmai trecuse de 100.000 km. Imi parea rau ca nu are kilometrajul ca masinile vechi care de la 99.999 km treceau la zero km, ca ziceam ca e noua :)

 

Ramane sa interpretezi singur daca R1 e fiabila sau nu. Eu am auzit de honda care au ajuns la acelasi kilometraj, dar nu am vazut niciuna. Si la fel sunt si OZN-urile, toata luma a auzit de ele, unii le-au si vazut, dar nimeni nu le-a atins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor,vreau sa va intreb si eu ceva,sper sa nu ma luati la suturi,mi-a spus cineva,care are o honda bineinteles,ca r1 is de (cuvant urat) si ca mananca ulei cate un litru la un plin de benzina.E pe bune sau doar vroia sa laude Honda in fata mea pt ca are el

 

r1 2002 aproape 40k km, daca ai grija de el putin si ii schimbi "hainele" la timp nu papa ulei si nu ai probleme cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreruperile de scantee aiurea nu sunt de la bujii ci:

1. verifica bornele la baterie si mai ales conducta de minus intre baterie si blocul motor. Desfa-le si strange-le din nou.

2. Deschide si inchide din nou conexiunea de la comutatorul de pornire (mana dreapta) eventual deschide-l si curata cuplajul de la butonul de pauza (cel mare rosu mana dreapta) si dupa fiecare actiune verifica din nou.

3. Daca aceste 2 solutii inca iti creaza probleme atunci www.racetek.ro si scapi de bube.

 

R1 si mancatulde ulei este adevarat dar doar la cei ce i tine macaroana sa: dea maxim toata autostrada si sa piarda maxim 100g ulei, cilindri ovalizatiin urma competitiilor de cel putin 3 sezoane (dar cade mai repede cutia decat cilindri) si bineinteles a celor care isi cumpara bijuterii dar le tin la gatul animalelor din gospodarie (servisare cu consumabile ieftine la distante necunoscute)ce duc fara indoiala la asta.

 

Atuul lui Honda vis a vis de asemenea specimene (des intalnite pe colinele Romanesti) este ca foloseste 1litru de ulei in plus si ca nu are puterile si tolerantele bolidului R1!!!

 

Honda si Yamaha sunt cele mai excentrice constructii Japoneze. Suzuki si Kakasaki sunt intre ele.

 

Honda pune accent pe Cuplu si fiabilitate fiind cea mai inzestrata cu cele 2 ua.

Yamaha pune accent pe Sport si concentrare Extrema direct la modele serie.

Suzuki are si cuplu si caluti fiind o punte intre cele 2 ua ce-i multumeste si pe unii si pe ceilalti.

Iar Kawasaki sincer nu stiu cum de n-au dat faliment dar rezista pe piata cu modele performante care cad odata cu garantia...

 

Eu personal am tot respectul ptr cele 3 dar am fost proprietarul a 8 R1 si am mers-testat-reparat mai mult de 100 buc.

 

Practic nu pot trai fara sa am macar un R1. Lea-si vrea in gospodarie pe toate dar pot doar 1. The one.

 

P.S. A reusit sa scoata si Honda o motorizare ce copiaza graficele R1 (motocicleta mea de Supermoto) CRF 450R (ilegala pe strada datorita excesului de putere) dar ptr a tine fiabilitatea este necesara servisare la 100ore functionare (schimb 4 supape-titan, schimbat biela-titan si schimb piston segmenti. Daca respecti cele 100 ore atunci Honda chiar si HRC rezista sa nu-si piarda dintii. Tot i rup eu pana la urma...

 

P.S.S. Am mers si pe GSXR 3 ani de Competitie Lot National si a tinut foarte bine. Am prajit 3 motoare (cat am prajit la R6 intr-un an) dar la suzuki imi cadea cutia de la frane de motor ce incepeau mult dupa linia rosie...

 

R1 nu consuma ulei mai mult sau mai putin decat Honda sau Suzuki dar o bate pe Honda de-i sta ceasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa bagi toate motocicletele de la o anumita firma in aceeasi oala.Cand spui suzuki sau kawasaki etc.,specifica si cilindreea.Tu spui de "BOLIDUL" :) r1 ca este ceea mai tare,cand tu probabil,nu ai incercat ZX14R SAU HAYABUSA.Ca HONDA (care honda)are cuplu cel mai mare,te contrazic,Yamaha R6 99-02 are cuplul mai mare decat Honda F4 01 si tot asa.Ce-a mai buna motocicleta,este aceea care ti-o poti permite si care o ai :) .Ca exemplu,Kawasaki ZX6R 96-00 are cutia mai silentioasa si mai buna decat un Suzuki gsxr 96-03 si exemplele pot continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa bagi toate motocicletele de la o anumita firma in aceeasi oala.

 

Ba pot!!!

 

Merg zilnic cu moto clienti in teste si vad cum raspunde fiecare.

Am fost Pilotul de teste MotoLife 3 ani la rand.

Am mers si particip in continoare la majoritatea ramurilor moto FRM.

Am Hayabusa 2009!

Am primit si primesc sponsorizari de a alege care este sau va fi motocicleta mea ptr categoria sportiva in care particip.

 

Nu o spun ca sa ma laud ci ca sa intelegi ca nu intru pe site sa induc lumea in eroare ci sa ajut in luarea de decizii vis a vis de probleme moto.

 

E foarte simplu sa intri pe forum si sa influientezi oamenii cu gandurile tale dar mai exista si profesionisti care intradevar vorbesc din experiente vaste nu din ce-a zis ala si alalalt despre ursu din padure.

 

Pot man. Linisteste te sau adu unul ca mine ca sa ai puterea contradictiei.

 

Oalele mele... Ma refeream la clasa 1000, clasa 600, clasa supermoto etc... nu comparam enduro cu choper.

 

Daca tot vrei sa sti (parerea mea) despre cea mai mmechera 600: R6 2004 le are pe toate.

 

In 2003-2004 Yamaha alaturi de Rossi a scos 2 motociclete cu o geometrie total diferita.

 

A reusit la CLASA 1000 prin ocolirea motorului sa faca o ciclistica prin cadrul suplu ce i-a permis arat o inclinatie mai mare pe viraj. A subtiat motocicleta (cadru-rezervor)in zona picioarelor si totodata a schimbat departamentul Yamaha-Design luand tot personalul din Italy...

 

La r6 erau deja cu un model tare ce statea pe podium dar care l-a modificat drastic (alaturi de Rossi si Dep Design ) dabea in 2006, moment in care a si scos acel R6 ce a fost creat ptr Racetrack si minti ascutite...

 

Eu personal nu detin un 600 dar daca as alege ar fi clar modelul 2003-2005 ce le are pe toate (cuplu, cai si multa manevrabilitate) ce mi-ar servi enorm in Bucuresti si traficul aferent.

 

Cat despre oala si Kawasaki:

Tot ce scrie Kawasaki are probleme pe electrica( mufele oxideaza) si da erori aiurea cand ti-e lumea mai draga, pe cadru ( foloseste un aliaj de aluminiu care cedeaza la vibratii) si apar fisuri,pe cutia de viteze ce se blocheaza si da puncte moarte la viteze superioare (lucru foarte naspa daca te prinde in viraj) am avut-mers in competitii si nu-mi mai trebe...

 

P.S. Chiar daca (unii simt o discriminare) la RaceTek proprietarilor Kawa li se spunde inainte de a intra in Service ca nu li se garanteaza decat strict lucrarea. Naspa dar corect fata de ambele parti. Si li se recomanda vanzarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da, sunt asa de proaste kawa incat e plina romania de "tigai" sport intre 400 si 1000 din '90 pana-n 2000 cu peste 80.000 in bord care merg si azi fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi mai tuseste,tot e de la ambreaj,da nush ce sa stricat la ambreaj,a mers normal si dintro data sa facut moale maneta adik se tragea foarte usor....si nu o mai pot tine la semafor,intra 1 cu ambreaju tras da sa plece...ce sa dus dracu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi mai tuseste,tot e de la ambreaj,da nush ce sa stricat la ambreaj,a mers normal si dintro data sa facut moale maneta adik se tragea foarte usor....si nu o mai pot tine la semafor,intra 1 cu ambreaju tras da sa plece...ce sa dus dracu?

 

Sunt cateva de verificat si anume:1 ULEIUL,2 CABLUL DE AMBREIAJ,3 ARCURILE DE LA AMBREIAJ,4 DISCURILE DE LA AMBREIAJ.Aceasta este ordinea de verificare dar tind sa cred ca este CABLUL DE AMBREIAJ Bafta.

Editat de kerozen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata la Bucuresti-Amckart marea Competitie de Supermoto FRM.

 

Cursa a 2 a se tine pe nocturna cuDiscoteca si tot tacamul.

 

Foarte multi Sportivi de la Enduro se antreneaza zi de zi sa intre si ei si sa-si arate puterile.

 

Se asteapta un nr de minim 30 moto la start.

 

Mare Spectacol si mare Distractie ptr cei indragostiti de Motociclism.

 

Sportivi din provincie au inceput sa apara inca de aseara si astazi incep sa testeze pista.

 

Distractie Placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata la Bucuresti-Amckart marea Competitie de Supermoto FRM.

 

Cursa a 2 a se tine pe nocturna cuDiscoteca si tot tacamul.

 

Foarte multi Sportivi de la Enduro se antreneaza zi de zi sa intre si ei si sa-si arate puterile.

 

Se asteapta un nr de minim 30 moto la start.

 

Mare Spectacol si mare Distractie ptr cei indragostiti de Motociclism.

 

Sportivi din provincie au inceput sa apara inca de aseara si astazi incep sa testeze pista.

 

Distractie Placuta.

 

Sabin, la cat e prima cursa? Ai cumva un program al evenimentului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...