Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Gata... Am intrsat deja in noul an si nu prea vad actiune in Forumul R1.

 

Am piese de motor ptr R1 2004-2006. Daca are cineva nnevoie de ceva sa ma sune ca-i treaba buna.

 

Ptr orice piesa YZF R1 merita sa dai un sms cu anul si exact piesa. Vei primi raspuns oricum dar mai mult ca sigur ca rezolv problema la pret de invidiat.

 

Daca nu sti exact ce are atunci hai la RaceTek, daca sti dar nu sti cum i zice atunci da o poza pe viber in tel meu.

 

Da ceva si dau si eu... :)))

 

Un an bun tuturor si mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Actiunea incepe undeva pe la sfirsitul lui februarie, cind toti intra in fibrilatie sa aibe mobrele gata in max 1 saptamina, deaici si preturile exorbitante care le platesc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice.

 

Scos astazi motoreta la o tura.

8-9 grade la umbra,soare si senin,nu era frig deloc.Strazile erau uscate in principal,dar unde era umbra era periculos (gheata,asfalt ud).Cauciucurile nu s-au incalzit deloc cum trebuie,spatele rupea aderenta destul de repede.

Am dat o tura de vreo 20 km,nu mi-a placut,am bagat-o inapoi si am luat bateria de pe ea. :unsure:

Mai e ceva pana la primavara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepind de ieri programul de scriere al ECU la R1 R6 s-a updatat. Reglabil si turatia la care se ridica, se scurteaza, tunelele de admisie aer, reglabil turatia maxima a motorului, de la 13 000 la 18 000, cu pasi de 500 tr/min.Foarte curind si functia de quick-shifter, cine doreste quick-shifter, o investitie care face toti banii si pt strada si pt race, achizitioneaza doar senzorul (orice marca, nu conteaza decit sensul de apasare sau tragere), 100-150euro, restul instalatiei specifica quick-shifterului nu mai este necesara, senzorul se cupleaza direct la computerul motocicletei.

 

Pt rescrierea ECU cu toate optiunile costul este de 200euro, negociabil.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Foarte tare Documentarul. Te face sa te grabesti spre garaj si sa-ti saruti aleasa.

 

Lipseste din el (n-a fost publicat) faptul ca Yamamoto in 1997 si-a concediat Dep Design si a luat un intreg Departament Italian, ca in 2003 a luat marele Pilot Rossi care a modificat din 2004 geometria cadrului si duritatea aluminiului.

 

Sunt lucruri care nu au schimbat cu mult numarul vanzarilor dar au convins indragostiti de aceast moto sa isi cumpere noul model.

 

Oricum multumesc ptr link, merge perfect in acest sezon si ma face sa acord mai multa atentie faptului ca detin aceasta moto.

 

Tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipseste din el (n-a fost publicat) faptul ca Yamamoto in 1997 si-a concediat Dep Design si a luat un intreg Departament Italian, ca in 2003 a luat marele Pilot Rossi care a modificat din 2004 geometria cadrului si duritatea aluminiului.

Exact,din cate am inteles,cei de la Yamaha au angajat aproape tot Dep Design de la Ducati,pt a crea "noul model" pe atunci rn12,din aceasta cauza R1 2004 are multe puncte comune cu Ducati 916 (pastrand proportiile,desigur : forma parbrizului,fantele de admisie a aerului si bineinteles,tobele sub sa,trademark-ul Ducati-ului):

post-27208-0-13706400-1325752304_thumb.jpg post-27208-0-91228300-1325752320_thumb.jpg

 

Dar am vazut ca in documentar n-au amintit de lucrul asta.

In schimb,nu stiam ca si Rossi a avut o contributie la acest model

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si La multi ani

 

 

am iesit zilele astea la o plimbare si am observat ca incepe sa imi faca probleme la schimbarea treptelor 3 si 4 atunci cand le urc dar si cand le cobor,facea si pana sa o bag la iernat dar nu asa rau.

 

fenomenul e urmatorul: sunt in treapta 2 apas ambreiajul si daca dau schimbatorul in sus se salta dar nici nu iese din 2 nici nu trece in 3 acceasi problema si din 3 in 4 dar ceva mai rar! si cand cobor treptele la fel,apas ambreiajul dau in jos schimbatorul se duce dar nu iese din treapta respectiva!

 

model 2002-2003

ceva idei?

multumesc anticipat

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si La multi ani

 

 

am iesit zilele astea la o plimbare si am observat ca incepe sa imi faca probleme la schimbarea treptelor 3 si 4 atunci cand le urc dar si cand le cobor,facea si pana sa o bag la iernat dar nu asa rau.

 

fenomenul e urmatorul: sunt in treapta 2 apas ambreiajul si daca dau schimbatorul in sus se salta dar nici nu iese din 2 nici nu trece in 3 acceasi problema si din 3 in 4 dar ceva mai rar! si cand cobor treptele la fel,apas ambreiajul dau in jos schimbatorul se duce dar nu iese din treapta respectiva!

 

model 2002-2003

ceva idei?

multumesc anticipat

 

 

ori ai probleme la cutie , ori ceva se intampla cu cablul de la maneta ( de ex : daca nu e reglata bine maneta si mergi cu ambreiajul cuplat se poate strica cutia / ambreiaj ), ori cablul de ambreiaj se blocheaza pe traseu... e greu sa iti dai seama din detaliile descrise de tine mai sus.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca apesi ambreajul cu motorul oprit in orice treapta si reusesti sa impingi moto atunci e ok.

 

Ce ulei ai in motor??? Asta poate fi cauza!!!

 

Daca nu atunci sfatul meu e sa o aduci la service unde nu te costa nimic sa afli cauza.

 

La R1 2004 model scos cu contributia lui Rossi:

 

Cadrul nu mai imbraca quloasa ci trece peste ea devenind motocicleta mult mai subtire si reusind sa se incline mai multe grade pe viraj. Ajuta mult in sicane si in viraje.

 

Tot in sicane rapide este ajutata din 2004 de greutatea mai mica a jantelor care beneficiaza de o rezistenta-greutate mai mica 300% (probat de mine in timp ce indreptam jante) ce ajuta enorm la raspuns.

 

Tot 2004 R1 beneficiaza de galeriile lungi ce cresc cuplu motor la turatii medii si mici.

 

Practic R1 are 2 modele ce au revolutionat tehnologic: 1998 si 2004, restul sunt modele intermediare la care s-au reparat-schimbat problemele acestor 2 modele.

 

2009 este si ea un nou model dar nu a impresionat prin schimbari masive ca cele 2 ua de mai sus cu toate ca este per total cea mai cea.

 

P.S.

Haga in 1997 era pilotul de top Yamaha care a scos practic primul model YZF R7. Aceasta moto s-a bucurat pe modelul de serie de toata tehnologia YFR (yamaha factory racing) dar datorita pretului, consumabilelor si a numarului limitat nu a fost achizitionata decat de marile case moto Yamaha ce aveau Piloti in liga Pro.

 

In 1998 practic Yamaha a scos modelul asazis civilizar R1 ptr publicul larg.

 

In primi 3-4 ani se spunea ca daca iti iei R1 ar fi bine sa-ti iei si adio de la prieteni ca nu se stie daca mai vi acasa...

 

Suzuki practic toti acesti ani a fost pa modelele de strada cel cu care Yamaha a avut de furca sau de joaca.

 

Suzuki este in continoare o motocicleta puternica si fiabila dar nu a mai investit in design si piloti din 1994 cand s-a retras Kavin Svantz, cel care practic a inventat GSXR ul.

 

Cat despre Honda, dozeaza cei mai multi bani in F1 ce-i aduce maximul de tehnologie si totodata in MotoGP unde scoate si testeaza modele aparte.

 

Eu personal sunt Yamaha Boy caci pe ea ma simt cel mai bine ca pozitie si raspuns dar nu am de spus lucruri rele decat despre Kawasaki...

 

Practic Kawasaki cand imi vine la servisare incep sa am emotii. Nu sti niciodata oricat de perfect ai face totul daca acea moto va pleca pe o roata si o va tine asa mult timp.

 

Este cea mai ieftina si datorita acestui factor sunt nevoiti sa nu faca toate conexiunile antioxidabile si ieftineala se vede si in alte subansamble...

 

In schimb Kawasaki are practic o ciclistica foarte misto si un motor comparabil cu Yamaha. Doar ca nu-i asa fiabila.

 

Toate motocicletele trebuie in momentul in care iti intra pe rampa sa le tratezi cu multa atentie si daruire dar la cele Italiene aceasta atentie pentru a gasi cauza tre sa le bibilesti mult mai mult si mai atent. Sunt niste fetitze delicate in servisare dar brutale pe asfalt.

 

Si-am incalicat pe sea si ma duc la yamaha mea. :cheers:

post-11347-0-75859800-1325834721_thumb.jpg

post-11347-0-82285700-1325834800_thumb.jpg

post-11347-0-59906600-1325834907_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori ai probleme la cutie , ori ceva se intampla cu cablul de la maneta ( de ex : daca nu e reglata bine maneta si mergi cu ambreiajul cuplat se poate strica cutia / ambreiaj ), ori cablul de ambreiaj se blocheaza pe traseu... e greu sa iti dai seama din detaliile descrise de tine mai sus.

bafta

 

 

la asta m-am gandit si eu intitial,cablu,reglaj sau ceva de genul problema e ca debraiaza cum trebuie de fiecare data cand il apas!

 

 

nu patineaza nu face nimic

 

 

sabin

 

cu motorul oprit si bagata in viteza merge impinsa fara probleme

 

ulei motul 300v schimbat acum 500 km

Editat de 86RUN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta m-am gandit si eu intitial,cablu,reglaj sau ceva de genul problema e ca debraiaza cum trebuie de fiecare data cand il apas!

 

 

nu patineaza nu face nimic

 

 

sabin

 

cu motorul oprit si bagata in viteza merge impinsa fara probleme

 

ulei motul 300v schimbat acum 500 km

 

 

poate discurile metalice de la ambreiaj sa fie strambe ? du-te la cineva care e specialist ! bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta m-am gandit si eu intitial,cablu,reglaj sau ceva de genul problema e ca debraiaza cum trebuie de fiecare data cand il apas!

 

 

nu patineaza nu face nimic

 

 

sabin

 

cu motorul oprit si bagata in viteza merge impinsa fara probleme

 

ulei motul 300v schimbat acum 500 km

 

ceva de genu am patit si eu prin toamna doar ca la mine era altfel problema

tin motoru intr`o incapere mai mica si cand il scot dau cu spatele si cateodata mai loveam cu scarita stanga peretele

incet incet s-a curbat si tija de la schimbator si am ajuns cam la rezultatul tau

nu am stiut nici eu ce s-a intamplat si imi venea sa plang ca s-a "inbolnavit iubita" :D pana am vazut care e probl si m-am linistit :)

in concluzie poti sa te uiti si la tija respectiva ca nu strica

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica asta ..se mai intampla la yamaha,se rupe arcul sau acea clema care il tine ..

 

Da a fost o problema cu sistemyul de incarcare selector pe modelele pana in 2004. Se manifesta prin faptul ca nu se mai intoarce maneta pe mijloc (maneta schimbator).

 

Porneste motorul, apasa ambreajul (in garaj) si cu mana dreapta (mana stanga pe ambreaj cu cricul ridicat) incearca sa bagi a 2 a dupa care a 3 a si tot asa pana la a 5 a. Daca vezi ca nu raspunde atunci adut tu cu mana maneta in punctul de mijloc si vezi daca asa merge.

 

Daca ajutata merge atunci ai rupt incarcatorul, cel prezentat de tng.

 

Ai posibilitatea de a-l repara pana iti cumperi unul nou (recomand) ca sa fi linistit dupaia.

 

Si eu am rupt piesa respectiva si multi altii. Am reparat-o de cateva ori (o tot rupeam la curse) si nu e foarte complicat sa fie demontata-montata si sudata-rectificata,100ron la service cu tot inclus...

Fa proba respectiva si vei afla daca asta e. Real sansele sunt de peste 70% sa fie asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor..am si eu o intrebare pentru voi...Ce kit de lant recomandati pt r1 98 si de unde as putea sa imi cumpar?:D

 

Cel mai bun Doctor esti chiar tu, Propietarul.

 

Spune tu daca ai vrea sa prinda viteza mai repede sau daca ai vrea sa fuga mai tare si abia dupaia intreaba ce ti-ar trebui.

 

Daca vrei serie

 

www.motonetro.ro

 

www.schumoto.ro/

 

daca vrei mai mult dar cu aceeasi bani atunci contacteaza-ma.

 

multumesc pt informatii si raspunsuri,o sa verific si asta sa vad daca gasesc ceva

 

 

 

inca o data multumesc

 

ai verificat? cum e?

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inca,nu am avut timp.

am iesit si ieri cu ea si acceasi problema :scratch: .

 

Nice...

 

Iti lua mai putin tie sa vezi daca arcul aduce schimbatorul inapoi pe mijloc decat mi-a luat mie sa scriu. Mai ales daca ai si iesit cu ea. Max 10 secunde iti ia si sti ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor..am si eu o intrebare pentru voi...Ce kit de lant recomandati pt r1 98 si de unde as putea sa imi cumpar?:D

 

Un lantz RK GXW520 costa in jur de 390ron, e cel mai avantajos lantz, tine cam 20 000km. Pinion si foaie i-ti cumperi separat, i-ti recomand cu caldura un pinion fatza de 15dinti si o foaie de 45dinti. Cauta-ma pt detalii. Foaia si pinionul costa sub 200ron. Lanturile DID sint niste porcarii, fac cel mai repede burta, adica se intind inegal. Si cu toate astea costa mai scump. Ce ti-am recomandat se foloseste inclusiv la motorete de 200cai la roata(250cai la arbore)in conditii de curse.Moto tau nu are mai mult de 140cai la roata.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice...

 

Iti lua mai putin tie sa vezi daca arcul aduce schimbatorul inapoi pe mijloc decat mi-a luat mie sa scriu. Mai ales daca ai si iesit cu ea. Max 10 secunde iti ia si sti ce are.

 

 

pai daca nu prea se pricepe baiatu'... ajutati-l si voi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...