Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Nu-l pune pe cel original, are cursa MUUUULT prea lunga, aproape niciodata nu se poate da full gas din scurt, mai mereu trebuie facuta miscarea din mina de 2 ori , si riscul sa ramii dupaia cu acceleratia blocata pe frinarea de urgentza.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si sfatul meu e sa pui de R6 2007 sau o acceleratie rapida.

Daca nu gasesti, ca o ultima solutie, pot sa ti-l trimit eu, gratis. Iti platesti doar transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

Si sfatul meu e sa pui de R6 2007 sau o acceleratie rapida.

Daca nu gasesti, ca o ultima solutie, pot sa ti-l trimit eu, gratis. Iti platesti doar transportul.

merci frumos,o sa caut de R6:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Square, dai procent ca-ti trimit clienti.



Numai de R6 2006-2007. Cele de R6 2008 in sus sint acceleratii sensibil mai lungi comparativ cu 2006..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

am eu de r6 2007. 0765336589

Merci frumos.Acum am reusit sa intru pe net.O sa te sun maine dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii faci resoftare la Jagi, iti recomand si senzorul de quick shifter. Investitia de 100 de euro o sa te multumeasca mai mult decat orice ai pus pe motor pana acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

daca ii faci resoftare la Jagi, iti recomand si senzorul de quick shifter. Investitia de 100 de euro o sa te multumeasca mai mult decat orice ai pus pe motor pana acum :)

:)Nu pun la indoiala ce spui,dar,dupa ce o resoftez,am sa o pun la vanzare.Garantat.Vreau modelul urmator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 vs 2008



Pe linia dreapta, in 500m reuseam de fiecare data sa ma apropii cel putin 5m de 2009-le din fatza, am stat 4 ture in spatele lui, in ultima tura, cea de final, am reusit doar 6sutimi de sec in spatele lui.Daca ai turatia optima, adica peste 7000(asta implica frina de motor mica pe curbe) avantajul lui 2009 cu cuplu mai mare la ture medii dispare.

post-1003-0-88746900-1369909479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

2009 vs 2008

 

Pe linia dreapta, in 500m reuseam de fiecare data sa ma apropii cel putin 5m de 2009-le din fatza, am stat 4 ture in spatele lui, in ultima tura, cea de final, am reusit doar 6sutimi de sec in spatele lui.Daca ai turatia optima, adica peste 7000(asta implica frina de motor mica pe curbe) avantajul lui 2009 cu cuplu mai mare la ture medii dispare.

:)Corect,aici tine de pilot..cu a mea,crezi ca reuseai sa`l iei?App,frumoasa poza..si de apreciat stapanirea de sine a celui cu modelul din 2009..nu`i atat de usor sa ai pe cineva in spate care ``musca `` din roata ta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am stiut nicicind ca ma aflam deja pe locul 3 in cursa aia. Credem ca sint undeva pe la mijloc, si am zis ca nu are rost sa risc sa fortzez o depasire. Ca tehnica, in ultimele 5 ture am mers numai in treapta a 3-a, cu exceptia liniei drepte lungi. Aveam 2 locuri unde puteam forta depasirea, acolo era suficient sa dau in treapta a doua si fortam la iesirea din viraj, asta implica in primul rind oboseala suplimentara care poate duce la greseli, eu vroiam sa merg fara nici un risc. Pe linia de finish, eram convins ca-l fac, am tras tare de gaza la iesirea din ultimul viraj. Abia ajuns la boxe, mi-au zis prietenii ca-s pe 3, cazusera, abandonasera vreo 3-4 rideri din fatza mea.



Posibil 100% sa mearga pe orice model de R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

Io nu am stiut nicicind ca ma aflam deja pe locul 3 in cursa aia. Credem ca sint undeva pe la mijloc, si am zis ca nu are rost sa risc sa fortzez o depasire. Ca tehnica, in ultimele 5 ture am mers numai in treapta a 3-a, cu exceptia liniei drepte lungi. Aveam 2 locuri unde puteam forta depasirea, acolo era suficient sa dau in treapta a doua si fortam la iesirea din viraj, asta implica in primul rind oboseala suplimentara care poate duce la greseli, eu vroiam sa merg fara nici un risc. Pe linia de finish, eram convins ca-l fac, am tras tare de gaza la iesirea din ultimul viraj. Abia ajuns la boxe, mi-au zis prietenii ca-s pe 3, cazusera, abandonasera vreo 3-4 rideri din fatza mea.

Pacat,merita riscat putin,oricum erai in ascensiune pt un loc mai bun.Daca mai stau cu tine de vorba,nu o mai vand.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)Corect,aici tine de pilot..cu a mea,crezi ca reuseai sa`l iei?.

Nu stiu citi cai are a ta, a mea are 163 cai in toate treptele de viteza, benzina de 99 romaneasca, masurati in vreo 15 run-uri la United Motors. Cu ECU neresoftat dar cu evacuare full Akra racing am avut doar 162 cai, benzina 99, Powercomm cu harta standart de Akra, sonda lambda deconectata.Inainte de resoftare am vindut sistemul Akra, acum am doar Y Akra si site AR in tobele originale(care-s de Ti!!)

 

Cu ECU neresoftat puterea maxima e doar in treptele 5 si 6 , treptele inferioare, mai ales a 1-a si a doua au limitari mari la hartile de ignition, plus deschiderea clapetelor de acceleratie foarte neliniara.

 

Takke, pune te rog aici pe topic niste poze du QS-erul instalat, eventual descrie ce-ti place, fa si un filmuletz cu accelerarea propulsorului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris de mai multe ori, te rog cauta in posturile mele. Topicul este chiar acesta, detinatori de R1.



Powercommanderul modifica DOAR timpii de injectie benzina. Prin resoftare se pot rescrie hartile de injectie, hartile de ignition (ceea ce face de fapt un Ignition Module), se rescriu hartile de YCC-T (hartile de deschidere ale clapetelor de acceleratie in functie de deschiderea manuala a primului TPS fatza de turatia motorului). Functie de QS, este suficient doar un simplu senzor de QS care se leaga direct la ECU.Delimitarea in treptele inferioare, puterea este cea maxima in toate treptele, la stock puterea maxima e doar in treptele 5 si 6.Daca insumezi cit costa POWCOMM, Ignition Module, QS, rezulta la un pret de second hand , minim 450euro investitie. Eliminarea limitarilor in treptele inferioare se poate face si cu un montaj electronic ieftin, numai ca ECU va interpreta ca moto se afla minim in treapta a 5-a si va pompa mai multa benzina crezind ca se afla la o viteza mare, cum in treptele inferioare nu exista mare presiune de aer in cutia de aer, va rezulta un amestec prea bogat.



Cine are chiulasa cu came YEC, am si harta de injectie YEC, cea care vine scrisa pe ECU Yamaha YEC pt full Akra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha's Dark Side :

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/May/may3113-yamahas-dark-side/

 

Un fel de teaser pt noua linie pe care o va adapta Yamaha,punand mult mai mult accent pe sportivitate.Deocamdata sunt foarte secretosi,nu spun nimic,pana pe 11 iun la ora 16 :P

 

Suspectez ca vor lansa prototipul,schita,draftul,etc al noului R6 ce mai mult ca sigur va avea motor 3 in linie cu crossplane.

Sau poate R1 2014,sau amandoua?

Oricum,e vorba despre lansarea unei sportive din ce dau ei de inteles,vom vedea peste aprox 2 sapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta manualul de reparatie. E descris acolo. Dealtfel e descris si in manualul de utilizare ce vine cu motocicleta. Problema ta ar putea fi de fapt defectarea lui, in sensul ca hidraulica din el nu mai lucreaza, rezervorul de azot e depresurizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai scris de mai multe ori, te rog cauta in posturile mele. Topicul este chiar acesta, detinatori de R1.

 

Powercommanderul modifica DOAR timpii de injectie benzina. Prin resoftare se pot rescrie hartile de injectie, hartile de ignition (ceea ce face de fapt un Ignition Module), se rescriu hartile de YCC-T (hartile de deschidere ale clapetelor de acceleratie in functie de deschiderea manuala a primului TPS fatza de turatia motorului). Functie de QS, este suficient doar un simplu senzor de QS care se leaga direct la ECU.Delimitarea in treptele inferioare, puterea este cea maxima in toate treptele, la stock puterea maxima e doar in treptele 5 si 6.Daca insumezi cit costa POWCOMM, Ignition Module, QS, rezulta la un pret de second hand , minim 450euro investitie. Eliminarea limitarilor in treptele inferioare se poate face si cu un montaj electronic ieftin, numai ca ECU va interpreta ca moto se afla minim in treapta a 5-a si va pompa mai multa benzina crezind ca se afla la o viteza mare, cum in treptele inferioare nu exista mare presiune de aer in cutia de aer, va rezulta un amestec prea bogat.

 

Cine are chiulasa cu came YEC, am si harta de injectie YEC, cea care vine scrisa pe ECU Yamaha YEC pt full Akra.

hmm... ati murit toti cu r1??? :)) dupa sfaturile voastre m-am hotarat sa mai stau putin si sa iau un r1 2007 -2008 (voiam 2005), acum as vrea sa ii schimb evacuarea complet si filtre sport si tot ce mai gasesc si as vrea sa trec si pe la bucuresti pt resoftare... Jagi vad ca e lider la capitolul asta. si de aici intrebarea mea: tot ce as vrea eu sa schimb la ea trebuie sa schimb inainte sau dupa resoftare? ar parea logic ca inainte dar nus vreun impatimit al mecanicii. STIMA si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, de banii de full evacuare, ia-ti cauciucuri noi, benzina tone, si da-i bice. Full evacuare nu are sens la acest model, diff e de doar 3-4 cai, si asta daca te duci la un stand Dyno si-i dai 2 ore full gaz- maiplatesti vreo 200euro pt harta acolo. Si asta -pt max, maxim 4 cai?????

 

 

Resoftarea poti s-o faci oricind, dupa ce schimbi evacuarea(pe care dai citeva sute de euro), trimiti prin curier ECU la mine si-ti rescriu hartile de injectie, dureaza 2 zile maxim.Prima resoftare costa bani, urmatoarele sint gratuite.

 

Nu uita sa pui bani deoparte si pt senzorul de QS, e cel mai smecher tuning care are aplicabilitate 100% si pe strada.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... ati murit toti cu r1??? :)

 

Nu,pe aci pe la posesori de r1 nu prea se scrie (decat daca avem diverse probleme) pt ca mai avem si alte treburi.Adica sa ne si dam cu ele :D.

Pe restul forumurilor dedicate unei anumite moto e mult mai multa activitate,aici cam bate vantul in timpul sezonului,iarna ce se mai face cate o discutie.

Si eu zic ca nu are rost sa-ti schimbi toata evacuarea decat daca vrei sa faci performanta,dar ti-a zis Jagi ce implica treaba asta.Sunt alte lucruri pe care le poti face cu acei bani.Cum ar fi un QS.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...