Stau-De-6 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Sambata, daca e buna vremea, ma gandesc sa mai dau o raita spre Suceava (e tare buna pizza la Taco Loco). Daca mai are cineva chef, sa dea de veste. Editat Septembrie 19, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) Mersi Shobo de filmulete/lamuriri,mi-am luat sitele de la A&R foarte ok,foarte civilizate.Nici tare,nici incet nu se aude,chiar in regula.Le-am montat super usor,simplu,recomand.Nota 8/10.65$+35$ transportul.Vin cu tot ce trebuie.Le-am trimis mail,mi-au raspuns imediat,oamenii ff seriosi.Mi-au zis ca ajung in 2-3 sapt,cred ca au ajuns in 10 zile maxim.Au scris pe ele ca fac 20$ si deci nu am platit vama,doar o taxa de 4ron. Bine,acum sa nu-si inchipuie careva ca sunt Yoshi sau Akrapovic.Trebuie pastrate proportiile.Alea se vor auzi mult mai bine.Dar nici nu dai 800$ pe ele. Cert e ca nu regreti banul pe care il dai cu aceste site. M-as gandi si la un Y pipe pt a scoate cat-ul dar nush ce urmari ar avea cat-ul scos... Editat Septembrie 24, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Alea Race sau alea Track? Y-ul e cel mai usor de facut, si efectul cel mai mare din punct de vedere al sunetului(in ture mari). Il scoti pur si simplu si cu o surubelnita spargi catalizatorul, sa stai cu o masca pe fata ca o sa scoata mult praf de un metal care eu l-am inhalat si nu a fost prea placut. Motoreta atunci o sa consume mai mult si o sa se balbaie mai urat la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Eu am Y-ul stock ,golit .Ce am observat : (+)sunet muult mai grav.infinit mai grav ,nu se compara (+)motorul urca ceva mai usor in ture (posibil si ceva caluti in +) (+)motorul nu se incinge asa tare (-)asteapta-te sa creasca consumul .. (-)apar turbulente in interiorul Y -ului,in locul unde au fost sitele alea. Concluzia :In viitor o sa achizitionez un Y dedicat (mai bine studiat aerodinamic pe interior+ceva mai usor).De "back pressure" se ocupa in continuare EXUP-ul ,nu e recomandat sa-l scoti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) comandante cu y`ul scos ai pierdut clar din putere ,sigur nu a crescut,e doar o impresie de putere din cauza(datorita) sunetului Editat Septembrie 24, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 CMD, de unde stii? Ai fost cu ea la Dyno? Sau dai doar copy-paste la alte ineptii scrise?Eu am mers la Pannonia cu R1 meu cu Y original, negolit, am avut groaznica senzatie ca motoreta nu mai trage pe linia dreapta, m-am dat 3 zile. Asta, dupa ce in prealabil mersesem cu full Akrapovic, care masurata pe Dyno avea 162 cai. Acum am doar Y akra finala AR si motoreta scoate "doar"163cai. Sa-ti dau un pont: daca la un model X de moto, scoaterea catalizatorului, duce la o pierdere de performantza, asta nu inseamna ca se aplica la toate modele de moto. In cazul de fatza, R1 2004 si 2007, scoaterea lui duce la crestere(chiar daca doar le golesti Y-urile originale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Comandante am ECU falsh cu harta dedicata.Nu am PC3 ,am harta de curse direct pe ECU... De pierdere de putere nu putem vorbi ,urca la fel de repede spre 300 ca inainte....diferenta o fac gumele .am luat motorul cu michelin @ 2.3 presiune pe ambele ,acum am dunlop cu 1.8 pe spate...presiunea conteaza ENORM la aceleratii 250-300.am testat asta-vara @2.5 presiune,dunlop, si am ramas uimit cat de repede a ajuns @285kmh....din pacate nu am unde sa testez vmax in siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) asa spune,ma gandeam ca doar cu Y scos fara ecu hacking !(am uitat ca ai facut ecu,mea culpa) cu ecu hackuit e alta treaba ! :* . Editat Septembrie 24, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Comandante am ECU falsh cu harta dedicata.Nu am PC3 ,am harta de curse direct pe ECU... De pierdere de putere nu putem vorbi ,urca la fel de repede spre 300 ca inainte....diferenta o fac gumele .am luat motorul cu michelin @ 2.3 presiune pe ambele ,acum am dunlop cu 1.8 pe spate...presiunea conteaza ENORM la aceleratii 250-300.am testat asta-vara @2.5 presiune,dunlop, si am ramas uimit cat de repede a ajuns @285kmh....din pacate nu am unde sa testez vmax in siguranta Poti sa testezi viteza maxima pe Slovakiaring, se intra pe linia dreapta de aproape 1km cu peste 180km/h, ai aproape 800m se accelerezi blana, problema e ca dupaia trebuie sa opresti la 120km/h in mai putin de 150m.Mai este o curba larga in care se merge cu 200km/h cu genunchiul pe asfalt. Suna interesant? Daca cazi, sansa sa mori este sub 1 la mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Alea Race sau alea Track? Y-ul e cel mai usor de facut, si efectul cel mai mare din punct de vedere al sunetului(in ture mari). Il scoti pur si simplu si cu o surubelnita spargi catalizatorul, sa stai cu o masca pe fata ca o sa scoata mult praf de un metal care eu l-am inhalat si nu a fost prea placut. Motoreta atunci o sa consume mai mult si o sa se balbaie mai urat la relanti. Sunt cele Track.Deci atunci cu cat-ul mai stau.Poate imi iau un Y-pipe,dar mi se par scumpicele cele de la Akra,sau poate gasesc pe cineva sa-mi faca una.Cel oem nu l-as strica... In alta ordine de idei,as vrea sa-mi pun conducte de frana fata de la Galfer.Sunt vreo 120$ parca,are cineva asa ceva,sunt ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Sunt cele Track.Deci atunci cu cat-ul mai stau.Poate imi iau un Y-pipe,dar mi se par scumpicele cele de la Akra,sau poate gasesc pe cineva sa-mi faca una.Cel oem nu l-as strica... In alta ordine de idei,as vrea sa-mi pun conducte de frana fata de la Galfer.Sunt vreo 120$ parca,are cineva asa ceva,sunt ok? Am pus eu pe 2008 conducte Venhill (UK) foarte bune, usor de instalat si mai ales ieftine (cauta la piese de schimb userul "Mexykanul" ca are preturi suuuuuper bune, sub 300 de lei parca au fost ale mele, culoarea metalului ca n-am vrut colorate). Y pipe eu mi-am luat de pe ebay, cauta cu rabdare si imposibil sa nu gasesti ceva (540 de lei adus acasa) sau daca nu urmareste unul stock si-l aranjezi. De cand mi-am pus Y nu mai da atata caldura pe piciorul drept, e mai ok de mers in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Am eu furtune racing Galfer si sunt foarte multumit. Frana merge la fel indiferent de conditii. Recomand schimbarea lichidului de franala inceputul fiecarui sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Am si eu furtune racing.Eu le-am luat de la MAC (65 euro setul) dar si mexycanu are preturi bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Am pus eu pe fostul R1 furtune race si mare diferenta n-a fost... cea mai mare diferenta a fost la schimbarea placutelor dar mai ales la schimbarea pompei de frana,de aceea am si vandut-o fara astea puse pe ea, oricum R1 04+ are frane cu mult peste orice alta motoreta din acelas an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Da,ca si frana stock comparativ cu motoretele din acei ani e superioara.Pompa brembo 16 stock e ceva.Am vazut ca Kawa zx6r'08 vine cu aceeiasi pompa.Etriere f bune,Sumitomo daca nu ma insel,firma inhouse Yamaha. Simteam mai ales asta vara dupa frane mai dure ca nu mai face fata : pompa mai avea cursa,trageam dar forta de franare era la fel.Nu pot sa-i spun fadding,dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Cateva piese R1 /index.php?/topic/703140-semnale-si-stop-oem-yamaha-r1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) Eu am incheiat sezonul. Am facut o ultima iesire pe Tihuta. Desi a fost soare toata ziua, asfaltul si gumele nu s-au incalzit suficient. Am mai adaugat 3.300 de km anul acesta. Editat Septembrie 28, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 salut ! frumos ..si eu tot pe la 2900-3000km sunt.mai fac 1-2 plinuri sezonul asta.... ce calcatura ai ?gume? Y stock sau ...?QS ...cum se comporta ? La anu` ce upgrade urmeaza (pe R1 evident)? in `14 sigur-SIGUR o sa vizetez tihuta intr-un WE prelungit (vineri- sambata- dum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Calcatura e mai scurta, un -2 pe fata. Se ridica pe-o roata si cand schimb din a doua in a treia. Nu la modul wheelie, dar salta fata. Gumele sunt D212. Niste rachete. Y-ul e stoc, dar l-am golit cand am schimbat interioarele tobelor. Sunetul e ce trebuie. QS-ul e boierie, dupa cum am mai spus. Se comporta bine, dar mi-am schimbat cizmele si pana ma obisnuiesc cu ele, am mai schimbat treapta si involuntar. Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia. Si, daca o s-o ard mai des pe circuit, o sa-i cumpar un set de scarite race + sistemul de parghii pe a schimba vitezele invers. Doar pe circuit le-am simtit lipsa. Te astept pe Tihuta, Levi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Nicule, vezi ca in China se gasesc scarite cu 140-150$ aduse aici in RO, deci ieftine, si mai mult decit bune. Un peg rupt costa 10 euro, facut la noi la Bucuresti.Trebuie doar avut grija sa aibe rulmentii la leviere , dublu, ceva de 2 rinduri de bile. Si inca ceva, sa aibe sistemul de schimbare al treptelor, complet independent fatza de scaritza stinga. Editat Septembrie 29, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 stie cineva unde gasesc pentru a achizitiona senzorul de nivel la ulei ? se pare ca al meu a "obosit " , am facut si schimbul de ulei , nivelul e ok ,se pare ca de vina este senzorul (l-am dat jos si l-am verificat )! mentionez martorul de la ulei este aprins permanent dupa pornirea motorului, dupa incalzirea motorului acesta palpaie intermitent ! R1- 2003 ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha. Editat Septembrie 29, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Calcatura e mai scurta, un -2 pe fata. Nu e mult -2? (e undeva intre +5 si +6 pe spate) eu i-am pus -1 pe fata la a mea si e foarte ok, mult mai bine decat stock, trage mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) levi,Nicu sunteti sefi,am ajuns acum la munca si ma uitam pe foaia(istoricul) motocicletei pt anul asta si anul trecut ,am in facut 2500km iesit doar duminicile insorite din 2 in 2 vichenduri , anul trecut au fost 3100 dintr-un total de 15600 cat are ea acum Editat Septembrie 30, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha. sunt de acord cu tine , dar cum i-ti explici ca si dupa o tura de 100 km sta tot aprins , uleiul in cazul acesta cu siguranta nu mai ieste rece ! la masuratori senzorul la cel de-al doile grup de valori a fost intre 300-360 ohm , deci mult pe departe fata de ce spune "cartea " si anume : 1. 108-132 ohm pentru nivel scazut (fara ulei ) 2. 526-624 ohm pentru nivelul normal ( conditii in care martorul ar trebui sa se stinga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.