Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Am eu o punga de suruburi ramase pe undeva dar nu stiu exact de care:) ai tu vreo idee anume de care vrei sa fie? :)

Uite aici ceva apropiat, doar ca e cu cap hexagonal ingropat:

A00114C71BE147CDBDD108AAA219A371.jpg

Stai cumva prin Dr Taberei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite aici ceva apropiat, doar ca e cu cap hexagonal ingropat:

A00114C71BE147CDBDD108AAA219A371.jpg

Stai cumva prin Dr Taberei?

Tre sa ma uit prin garaj daca mai am de asta exact,ca le-am cam pierdut din ele:) nu nu,stau prin Baia Mare:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare : am un disc frana deformat pe fata.De unde as putea cumpara un disc de r1 04-06?Nu ma prea inter aftermarket-uri.Vreau pur si simplu un disc normal,bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare : am un disc frana deformat pe fata.De unde as putea cumpara un disc de r1 04-06?Nu ma prea inter aftermarket-uri.Vreau pur si simplu un disc normal,bun.

Fa un filmulet , sa se vada bine defectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu e din uzura.Adica nu l-au uzat placutele aiurea.

S-a strambat ca sa zic asa.Mi l-a masurat baiatul care mi-a echilibrat roata si a zis ca ar trebui dat jos ca sa-l masuram mai bine dar din ce a vazut el da oscilatii mari la rotatie.Adica s-a ovalizat.Am simtit si eu treaba asta in mers,imi da o vibratie destul de maricica pe franare.Dar daca ma proptesc bine in frana brusc,nu mai da.

Am schimbat placutele,acum guma,am echilibrat roata si mai ramane sa schimb si rulmentii de la jug,ca oricum bat.Furca nu e stramba,nu a luat-o niciodata in dinti.

Daca nu se opreste vibratia dupa ce schimb si rulmentii,clar va trebui sa dau jos discurile sa vad ce-i cu ele.Se poate repara o ovalizare?N-as prea crede,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am auzit sa repari discurile. metalul ala e cam greu de indreptat. cred ca mai ok ar fi sa le schimbi si ai scapat de problema. la R1 se gasesc mai usor.

tin minte ca la 916 am luat un bolovan care l-am auzit in disc. dupa aia am tot asa o bataie pe franare dar o simt la viteze mici. initial am crezut ca sunt placutele, dupa aia am crezut ca sunt rulmentii la jug. dupa un timp parca nu mai aveam bataia aia, sau poate ca m-am acomodat eu cu ea.

incearca sa le dai jos si sa le faci o examinare amanuntita. sau prinde axul in ceva si invarte de roata. ar trebui sa vezi orice deviatie a discurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand carene yamaha r1 an 2000-2001...mai am urmatoarele piese:
-laterale-150 ron
-aripa fata-100 ron
-aripa spate-100 ron
-aripioarele care vin in interiorul carenelor laterale-100 ron
-codita-250 ron
-ceas bord-200 ron
-parbriz(este negru si nu se poate vedea prin el)-200 ron
Schimb si cu diferite accesorii care sa se potriveasca pe r1 2000-2001...sau echipament

Detalii la 0723.268.945.

Editat de abs1nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Problema" de copil tampit:

-R1 2002(stock,filtru aer sport si finala sport,pinion +2 spate) indica pe bord 127kmh la 5000rpm in treapta a 6a.

-R1 2004(stock,filtru aer sport,finala sport,pinioane stock) indica 127kmh la 5600rpm in treapta 6a.

 

Care e treaba?n-ar fi normal ca modelul 2004 sa indice o viteza mai mica la acelasi regim de turatii in special avand in vedere ca modelul 2002 avea pinion mai mare pe spate?tinand cont de plusul de cuplu si cai putere al modelului 2004.

 

 

Sunt proaspat posesor de 2004 si la primul drum am observat acest detaliu care mi-a atras atentia instant avand in vedere ca viteza mea de "croaziera" e in treapta a 6a la 5000rpm:)

 

Restul diferentelor intre cele doua modele le voi asterne pe masura ce voi aduna kilometrii si odata ce voi seta motorul in functie de necesitatile si dorintele mele.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de 2 motoare diferite. Nu te astepta ca toate motocicletele sa indice aceeasi viteza la turatii identice. Ai masurat viteza reala cu un GPS sau alt aparat cat de cat precis, sau e vorba despre ce vezi in bord ? Chiar daca ar fi precis kilometrajul din bord, cu +2 pe spate sigur ti-a aratat viteza gresit.

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu cu tehnica. Cele 2 modele de R1 au alte turatii maxime, ultimul are 13750ture/min cind intra in functiune limitatorul de turatie. Primul model are cu cel putin 1500ture mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kyp si @jagi:ok,stiu prea bine ce spuneti amandoi dar...TEORETIC nu ar trebui ca modelul nou sa fie mai putin turat la aceeasi viteza decat cel precedent?

@jagi:nu e greu cu tehnica deloc,de citit manuale tehnice stiu si eu doar ca practic nu mi se parea logic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kyp si @jagi:ok,stiu prea bine ce spuneti amandoi dar...TEORETIC nu ar trebui ca modelul nou sa fie mai putin turat la aceeasi viteza decat cel precedent?

@jagi:nu e greu cu tehnica deloc,de citit manuale tehnice stiu si eu doar ca practic nu mi se parea logic.

2004 e mai turat, 1000ture in treapta a 6-a inseamna chiar si 20-25km/h .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza doar rapoarte din cutie + rapoarte din kit-ul de lant(mai conteaza si diametrul rotilor cu tot cu cauciucuri). Modelele de care vorbesti tu au alte rapoarte atat in cutie in a6a cat si in kit-ul de lant OEM. Nu baga de seama ce scrie pe bord dupa ce ai schimbat pinioanele decat dupa ce ti-a calculat eroarea determinata de modificari si stii sa faci conversia spre realitate.

 

Uita-te aici si o sa iti dai seama de ce ti se intampla asta. Ai pentru ambele modele. Sigur stiai site-ul.

 

 

http://www.gearingcommander.com/

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george :

O sa ma uit si eu la cate ture am viteza asta 127-130 kmh.A mea e stock,tot 2004.

Chiar te rog:)

 

Conteaza doar rapoarte din cutie + rapoarte din kit-ul de lant(mai conteaza si diametrul rotilor cu tot cu cauciucuri). Modelele de care vorbesti tu au alte rapoarte atat in cutie in a6a cat si in kit-ul de lant OEM. Nu baga de seama ce scrie pe bord dupa ce ai schimbat pinioanele decat dupa ce ti-a calculat eroarea determinata de modificari si stii sa faci conversia spre realitate.

 

Uita-te aici si o sa iti dai seama de ce ti se intampla asta. Ai pentru ambele modele. Sigur stiai site-ul.

 

 

http://www.gearingcommander.com/

Yep,stiu ca au rapoarte diferite in cutie,la transmisie nu stiam:)(da,stiu,rusine mie).ce ma mira pe mine era ca un model mai nou e mai turat ca unul mai vechi.super site-ul,habar nu aveam de el,se foarte multumeste.ma apuc sa-l descifrez si sa fac doua trei "calcule".chiar sunt curios ce iese.

In alta ordine de idei ieri am schimbat lichidul de frana, azi i-am pus frumos setarile standard la telescoape si amortizor spate,setat frumos bordul(era harcea parcea:P).zilele urmatoare primeste schimbul de ulei si asteptam weekendul sa facem setarile corespunzatoare pe telescoape si amortizor in functie de persoana in cauza:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kyp si @jagi:ok,stiu prea bine ce spuneti amandoi dar...TEORETIC nu ar trebui ca modelul nou sa fie mai putin turat la aceeasi viteza decat cel precedent?

 

Nu ! Modelul mai nou are plaja de turatii mai larga, deci la aceeasi viteza trebuie sa fie mai turat (chiar si cu + 1000 de ture)

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ! Modelul mai nou are plaja de turatii mai larga, deci la aceeasi viteza trebuie sa fie mai turat (chiar si cu + 1000 de ture)

Haha...booon,deci logica mea e de balta:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar te rog:)

 

Yep,stiu ca au rapoarte diferite in cutie,la transmisie nu stiam:)(da,stiu,rusine mie).ce ma mira pe mine era ca un model mai nou e mai turat ca unul mai vechi.super site-ul,habar nu aveam de el,se foarte multumeste.ma apuc sa-l descifrez si sa fac doua trei "calcule".chiar sunt curios ce iese.

In alta ordine de idei ieri am schimbat lichidul de frana, azi i-am pus frumos setarile standard la telescoape si amortizor spate,setat frumos bordul(era harcea parcea:P).zilele urmatoare primeste schimbul de ulei si asteptam weekendul sa facem setarile corespunzatoare pe telescoape si amortizor in functie de persoana in cauza:P

Reboundul la susp fatza , lucreaza cum trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cateva pareri dupa primul drum mai serios(voi mai impartasi pe parcurs dupa alti km)...

-pozitie mai sportiva decat pe modelul 2002(si scaritele sport isi fac simtita prezenta din plin)

-suuuper agila indiferent de situatie

-manevrabilitate de vis!

-telescoapele si amortizorul spate mai "precise" oferind un feedback impresionant

-pe accelerarile puternice fata e destul de zburdalnica(setarile facute pe greutatea mea) dar de asemenea foarte precisa(paradoxal,stiu)

-cadrul transmite incantator semnale cu tot ce "face" si imi pare ca e genul de motor care odata ce te imprietenesti ajunge sa se muleze aproape perfect pe dorintele pilotului

-se intinde bine la drum chiar si cu pasager si ceva bagaje:)

-liniile drepte le inghite cu usurinta dar frumusetea si placerea vin pe curbe evident

-consum aberant de decent(la mers decent)...nu l-am luat pt asa ceva dar nu am putut sa nu fac ceva calcule avand in vedere ca l-am scos la o plimbare mai lunga:)

-e cu totul alt motor fata de modelul precedent,nu doar pe foaie...

-sunt sigur ca ma va surprinde mai mult decat placut odata ce vom incepe sa ne imprietenim mai bine si odata ce-l voi duce unde-i place(curbe multe si frumoase)

Parerile sunt mai in gluma mai in serios,deci tratati-le ca atare:)

Still to come:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cateva pareri dupa primul drum mai serios(voi mai impartasi pe parcurs dupa alti km)...

-pozitie mai sportiva decat pe modelul 2002(si scaritele sport isi fac simtita prezenta din plin)

-suuuper agila indiferent de situatie

-manevrabilitate de vis!

-telescoapele si amortizorul spate mai "precise" oferind un feedback impresionant

-pe accelerarile puternice fata e destul de zburdalnica(setarile facute pe greutatea mea) dar de asemenea foarte precisa(paradoxal,stiu)

-cadrul transmite incantator semnale cu tot ce "face" si imi pare ca e genul de motor care odata ce te imprietenesti ajunge sa se muleze aproape perfect pe dorintele pilotului

-se intinde bine la drum chiar si cu pasager si ceva bagaje:)

-liniile drepte le inghite cu usurinta dar frumusetea si placerea vin pe curbe evident

-consum aberant de decent(la mers decent)...nu l-am luat pt asa ceva dar nu am putut sa nu fac ceva calcule avand in vedere ca l-am scos la o plimbare mai lunga:)

-e cu totul alt motor fata de modelul precedent,nu doar pe foaie...

-sunt sigur ca ma va surprinde mai mult decat placut odata ce vom incepe sa ne imprietenim mai bine si odata ce-l voi duce unde-i place(curbe multe si frumoase)

Parerile sunt mai in gluma mai in serios,deci tratati-le ca atare:)

Still to come:)

Cam de acord cu tine :D ,cu mici remarci :

- ca si pozitie eu iau 2 pozitii : cea de mers relaxat,ma dau cat mai in fata pe sa (care dupa cum ai obs e ff lunga) si astfel am o pozitie f ridicata si destul de confortabila,iar la mers sportiv,pozitia 2,cu cwru in spate,unde saua se lateste,pozitie f buna pt mers sportiv si care te lungeste rau pe ea.Singura mentiune e ca ma deranjeaza ca saua nu e dreapta,ci inclinata in fata.Cred ca ma coafa mai bine o sa dreapta si sa ma lase pe mine sa-mi aleg pozitia.

- ca si agilitate,e f agila intradevar tinand cont de anii ei si de faptul ca e miar,mi se pare totusi centrul de greut putin cam sus si putin mai greu de mutat rapid de pe o parte pe alta,spre deosebire de un gixxer k5

- suspensie f buna,cadru la fel,e boboc.Cu cat sunt gumele mai bune,cu atat lucra mai bine cu ele si ai feedback-ul mai bun.

- da,fata tinde sa intre in volblaj pe accel puternice si/sau pe drum denivelat,si telescopul ala anti-voblaj de fabrica e degeaba.Dar e destul de previzibila daca nu sari calul.

- da,ca si consum nu am nimic sa-i reprosez.E adevarat,cand o duci peste 9-10 mii si ii vin crizele nu poti sa mai ai pretentii la consum.Insa pe partea ailalta am mers aprox 20 km pe autostrada cu 260-270 kmh si chiar a consumat decent,ma asteptam sa pape,probabil e f aerodinamica.Ca un tip,daca vrei sa consume putin,tine-o sub 9000.

 

Ca si parere generala,e o motoreta f ok din toate punctele de vedere.F fiabila ca si motor,0 probleme pe electronica (inj Denso,bobine,tci,ecu,etc Mitsubishi),f buna pe curbe.Odata ce te obisnuiesti cu ea (mie mi-a luat ceva timp),restul motoretelor ti se par destul de slabe ca si handling.

A,si alta chestie importanta,spre deosebire mai ales de primul model,asta iti mai iarta greselile.Adica mere sa o comiti asa,mai usor,nu te arunca.Deci e nesperat de iertatoare,am comis-o de cateva ori si m-a iertat,chiar nu ma asteptam.Fatza foarte stabila.

Mie mi s-a parut destul de naspa la drumuri lungi,nu prea ii place regimul de touring,tot timpul parca asteapta sa bagi mana in gaz,si alta treaba,peste 10 mii e cam greu de controlat pe curbe.Cel putin pt mine,pt ca devine foarte irascibila,orice input pe care i-l dai e tratat dur,nu stiu daca m-am exprimat bine,cert e ca e foarte nervoasa.Dar fara crizele alea n-ar fi R1 :P

A,si i-ar fi foarte necesar un slipper-clutch si un telescop anti-voblaj bun.In rest e beton.

 

Personal,dupa aproape 4 ani,eu sunt f multumit de a mea,si nu intentionez sa o schimb deocamdata.

Ca si putere inca tine pasul cu motoretele actuale,din ce am vazut in teste pe dyno,au undeva aproape de 160 de cai la roata daca sunt mentinute in conditie buna,hanling-ul mi se pare mai mult decat bun pt nivelul meu,cam are tot ce-i trebuie in afara de electronic aids.Dar pt a-ti lua ceva cu electronica,adica ceva vechi de 1-2 ani,trebuie bani seriosi.Pana atunci stam linistiti.

Poate doar cand oi avea bani de un rsv4,deci mai am de stat mult si bine :D

 

P.S. : La ce intrebai tu mai demult,putin peste 130 kmh@5500rpm.Totu stock. (filtru,foi,etc).

A,benzina 98.As recomanda sa bagi si tu 98,consuma mai putin simtitor decat cu 95,iar eu cand bagam 95 incepuse pompa de benzina sa faca fite,nu stiu daca din aceasta cauza sau nu.Am trecut la 98 si si mere boboc si am aproape 30 de mii cu ea.

Daca iti trebuie manuale,etc,da un pm.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de acord cu tine :D ,cu mici remarci :

- ca si pozitie eu iau 2 pozitii : cea de mers relaxat,ma dau cat mai in fata pe sa (care dupa cum ai obs e ff lunga) si astfel am o pozitie f ridicata si destul de confortabila,iar la mers sportiv,pozitia 2,cu cwru in spate,unde saua se lateste,pozitie f buna pt mers sportiv si care te lungeste rau pe ea.Singura mentiune e ca ma deranjeaza ca saua nu e dreapta,ci inclinata in fata.Cred ca ma coafa mai bine o sa dreapta si sa ma lase pe mine sa-mi aleg pozitia.

- ca si agilitate,e f agila intradevar tinand cont de anii ei si de faptul ca e miar,mi se pare totusi centrul de greut putin cam sus si putin mai greu de mutat rapid de pe o parte pe alta,spre deosebire de un gixxer k5

- suspensie f buna,cadru la fel,e boboc.Cu cat sunt gumele mai bune,cu atat lucra mai bine cu ele si ai feedback-ul mai bun.

- da,fata tinde sa intre in volblaj pe accel puternice si/sau pe drum denivelat,si telescopul ala anti-voblaj de fabrica e degeaba.Dar e destul de previzibila daca nu sari calul.

- da,ca si consum nu am nimic sa-i reprosez.E adevarat,cand o duci peste 9-10 mii si ii vin crizele nu poti sa mai ai pretentii la consum.Insa pe partea ailalta am mers aprox 20 km pe autostrada cu 260-270 kmh si chiar a consumat decent,ma asteptam sa pape,probabil e f aerodinamica.Ca un tip,daca vrei sa consume putin,tine-o sub 9000.

 

Ca si parere generala,e o motoreta f ok din toate punctele de vedere.F fiabila ca si motor,0 probleme pe electronica (inj Denso,bobine,tci,ecu,etc Mitsubishi),f buna pe curbe.Odata ce te obisnuiesti cu ea (mie mi-a luat ceva timp),restul motoretelor ti se par destul de slabe ca si handling.

A,si alta chestie importanta,spre deosebire mai ales de primul model,asta iti mai iarta greselile.Adica mere sa o comiti asa,mai usor,nu te arunca.Deci e nesperat de iertatoare,am comis-o de cateva ori si m-a iertat,chiar nu ma asteptam.Fatza foarte stabila.

Mie mi s-a parut destul de naspa la drumuri lungi,nu prea ii place regimul de touring,tot timpul parca asteapta sa bagi mana in gaz,si alta treaba,peste 10 mii e cam greu de controlat pe curbe.Cel putin pt mine,pt ca devine foarte irascibila,orice input pe care i-l dai e tratat dur,nu stiu daca m-am exprimat bine,cert e ca e foarte nervoasa.Dar fara crizele alea n-ar fi R1 :P

A,si i-ar fi foarte necesar un slipper-clutch si un telescop anti-voblaj bun.In rest e beton.

 

Personal,dupa aproape 4 ani,eu sunt f multumit de a mea,si nu intentionez sa o schimb deocamdata.

Ca si putere inca tine pasul cu motoretele actuale,din ce am vazut in teste pe dyno,au undeva aproape de 160 de cai la roata daca sunt mentinute in conditie buna,hanling-ul mi se pare mai mult decat bun pt nivelul meu,cam are tot ce-i trebuie in afara de electronic aids.Dar pt a-ti lua ceva cu electronica,adica ceva vechi de 1-2 ani,trebuie bani seriosi.Pana atunci stam linistiti.

Poate doar cand oi avea bani de un rsv4,deci mai am de stat mult si bine :D

 

P.S. : La ce intrebai tu mai demult,putin peste 130 kmh@5500rpm.Totu stock. (filtru,foi,etc).

A,benzina 98.As recomanda sa bagi si tu 98,consuma mai putin simtitor decat cu 95,iar eu cand bagam 95 incepuse pompa de benzina sa faca fite,nu stiu daca din aceasta cauza sau nu.Am trecut la 98 si si mere boboc si am aproape 30 de mii cu ea.

Daca iti trebuie manuale,etc,da un pm.

Yep,de acord cu cele spuse:) legat de consum si turatii,sunt la aprox 130kmh/5500rpm,deci e la fel:)

Consumul,extern 95% din drum(doar drept aproape farabprea multe sate sau urcat si coborat)a fost 5,9L/100km cu varfuri de 230kmh,constant 130kmh si pe sate intre 70-100kmh.si accelerari liniare,cu pasager.cu benzina de 95.o sa incerc si cu 98/99/100 sa vedem,poate scot 4:)) abia astept sa vad cand o sa o trag de urechi pe curbe:D

Am uitat sa mentionez ca mansoanele sport Domino,mega grip pe ele,imi rup palmele si nu atenueaza nimic...ma dureau incheieturile dupa 250km de parca m-am batut.avand in vedere ca am mers cu precedentul si peste 600km pe zi cu mansoane normale si nu ma durea nimic.o sa iau un set de harris-uri pt drumuri externe:P

Da,la drum intins parca tot vrea gaz gaz gaz gaz,dar eu nu-i dau,deci ne intelegem:))

@Method:am luat owners manual de pe net.as avea nevoie si de alte manuale?daca da,as aprecia daca mi le-ai trimite:) multumesc!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...