christian Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 eu sunt ocupat cu facultatea, am intrat in sesiune si imi dau licenta o sa lipsesc o perioada buna de la intruniri. va transmit salutari si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_One_Forever Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Vine cineva maine 21 Mai .... ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Vin eu Cristi sa te oftici iar cand vezi o mobra mai buna ca a ta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 <br /><br /><br /> Sti ce spunea un prieten posesor de Honda 1000rr ? I-am imprumutat motorul meu 2 luni anul trecut, deci stie exact ce inseamna Honda si Yamaha R1 " Honda este precum un labrador, invata rapid trucurile dar dupa ceva timp te plictisesti, aceleasi trucuri. In schimba R1 este ca un caine cu personalitate, imprevizibil. Trebuie sa-i oferi atentie pt a-l putea controla, pretentios in intretinere, dar incredibil cand este vb de senzatii." Vrei sa dormi linistit si sa visezi la femei si la pensie - HONDA este alegerea perfecta ! Vrei sex si adrenalina 24 din 24 - Yamaha R1 este alegerea perfecta ! belea reclama, ma bate si pe mine gandu' sa imi iau r1, dar reclama ta plina de pasiune m-a facut sa iau hotararea, in toamna sau iarna imi cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Nu este nici o suparare ! La o asemenea cerere, era normal o asemenea replica Daca nu erai tu, era alcineva. Iar ca sfat pt amicul nostru : "vezi ce bani ai in buzunar, urca pe cateva modele ce ti se potrivesc financiar si apoi alege " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) am pierdut de la codita prinderea de plastic rotunda(partea inferioara, chestia de plastic de sub), are cineva cumva una in plus ? daca nu am s-o comand, daca mai vrea cineva cate ceva sa zica... Editat Mai 30, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) salut baieti si eu sunt proaspat posesor de R1 ,din 99 ceva mai vechi dar eu sunt f multumit pana acum ,cu riscul de a fi injurat eu nu am reusit sa gasesc pana acum in topic ce ulei sa folosesc , acum merge cu motul 10w60 si sincer parca se aude cam urat motorul mai ales sus in ture mie mi se pare ca "bat tachetii" ,stiti cumva cu ce ulei ar trebuii sa merg ? Editat Iunie 1, 2009 de BogdanFUG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) salut baieti si eu sunt proaspat posesor de R1 ,din 99 ceva mai vechi dar eu sunt f multumit pana acum ,cu riscul de a fi injurat eu nu am reusit sa gasesc pana acum in topic ce ulei sa folosesc , acum merge cu motul 10w60 si sincer parca se aude cam urat motorul mai ales sus in ture mie mi se pare ca "bat tachetii" ,stiti cumva cu ce ulei ar trebuii sa merg ? 10w40 300v MOTUL (full sintetic) sau 10w50 Castrol Power 1 Racing (full sintetic) eu pe astea doua le recomand, mi se pare prea mult 10w60 Editat Iunie 1, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 @homosexual fara permis: Bag seama ca esti genul de 'forumist scandalagiu' si probabil vei fi dezamagit ca nu primesti injuraturi cum din pacate se practica uneori pe aici. N-am mai 'quotat' toate divagatiile tale de tip ziar tabloid ce rastalmaceste cuvintele, sper totusi poate ca nu doar atat te duce capul sa intelegi, si ca esti totusi cat de cat inteligent. De bun simt ar fi sa-ti ceri scuze ca un motociclist veritabil si cu experienta ce esti, si sa exprimi parerea pertinenta ta ca posesor (daca esti pentru ca nu am inteles exact). Cuvantul drujba trebuia sa aiba intr-adevar ghilimelele de rigoare pentru a putea fi inteles sensul...de catre toata lumea. "Drujba" cu care am mers (de obicei de dat, ma dau in barci nu cu motorul) cam 6 metri este un sp1 al unui amic manelist si putin mai negru la fata care in timpul in care nu vinde semnite calareste drujba, dar aia e o poveste pe care o sa ti-o spun alta data. Orice alte pareri sunt binevenite @R1. In momentul asta oscilez intre R1 2009 si FZ1 Fazer (deh dragostea de naked inca nu s-a stins...) Respekt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Stai linistit ca 2009 suna si se comporta, partial, ca o drujba in v. Ca sa ma citez pe mine insumi. R1 2009 n-are nici o treaba cu 4L ca mod de pilotare iar tu ai zis ca nu-ti plac "drujbele". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Vand costum piele yamaha model 2009, nou, nepurtat, grosime piele 1.3mm, protectii full, buzunare interioare, slidere genunchi, etc... Marimea este 52 si poate fi imbracat de o persoana cu inaltimea pana la 1.86 si greutate 85 kg. Pretul este de 350 euro neg (am dat 420 euro) sau la schimb cu acelasi model marimea 54. poze pe link /index.php?showtopic=364642 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 @homosexual fara permis:Bag seama ca esti genul de 'forumist scandalagiu' si probabil vei fi dezamagit ca nu primesti injuraturi cum din pacate se practica uneori pe aici. N-am mai 'quotat' toate divagatiile tale de tip ziar tabloid ce rastalmaceste cuvintele, sper totusi poate ca nu doar atat te duce capul sa intelegi, si ca esti totusi cat de cat inteligent. De bun simt ar fi sa-ti ceri scuze ca un motociclist veritabil si cu experienta ce esti, si sa exprimi parerea pertinenta ta ca posesor (daca esti pentru ca nu am inteles exact). Cuvantul drujba trebuia sa aiba intr-adevar ghilimelele de rigoare pentru a putea fi inteles sensul...de catre toata lumea. "Drujba" cu care am mers (de obicei de dat, ma dau in barci nu cu motorul) cam 6 metri este un sp1 al unui amic manelist si putin mai negru la fata care in timpul in care nu vinde semnite calareste drujba, dar aia e o poveste pe care o sa ti-o spun alta data. Orice alte pareri sunt binevenite @R1. In momentul asta oscilez intre R1 2009 si FZ1 Fazer (deh dragostea de naked inca nu s-a stins...) Respekt! eu zic ca r1 2009 e scula de scula , ar fi urmatorul meu motor desi aspectul nu e tocmai unul foarte placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unoarecaremuritor Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Salut. Dupa ce am citit tot forumul legat de "Detinatorii de Yamaha R1" am decis sa arunc si eu primul post, care vine cu o intrebare (logic). Facand abstractie de cata experienta am eu, pe ce am mai mers etc (stiu ca e esentiala treaba dar, vreau sa trec direct la subiect) . Acum vreau sa ma interesez strict de R1. Vrea cineva sa-mi vanda un R1 din `99. Pretul este irelevant, ne-am inteles noi cumva. Multa lume in schimb, mi-a spus sa stau departe de motocicleta aia. In afara de problema de ciclistica, mai are o problema la acceleratie. Dupa anumite ture cand accelerezi nu se mai intampla nimic, iar apoi de-odata iti da un surplus de putere care e posibil sa te arunce. A trecut cineva prin chestia asta? (vbesc strict de R1 `99) E chiar atat de greu de tinut motocicleta? Nu vreau sa ma iau nici dupa proprietar care are intentia de a-si vinde marfa, chiar daca il cunosc destul de bine. Pretul la piese pe la cat ajunge? Tot proprietarul zicea ca un set de carene ajunge pe la 350 Euro. (poate doar de pista) ca altele ... nu stiu e sa zic... Ocazional am condus motociclete gen GSX-R750, 900RR, 600 F2. Nu sunt foarte profesionist in ale motocicletelor. Imi plac mult masinile si sa fug cu ele. Faza cu motocicleta... de mic mi-au placut costumele, schemele, etc. Acum am zis ca am capul pe umeri incat sa fac nebunia asta. Astept raspunsurile voastre. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Pai , poti sa ai si F-16 TomCat , daca stii sa dozezi gazul bine , nu ar trebui sa ai probleme de nici o natura...Eu zic ca toata treaba tine de bibilica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Pai , poti sa ai si F-16 TomCat , daca stii sa dozezi gazul bine , nu ar trebui sa ai probleme de nici o natura...Eu zic ca toata treaba tine de bibilica... ala e Falcon, F 14 e Tomcat acum pe bune, faza asta cu "nebunia" dupa anumite RPM, doar nu are postcombustie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unoarecaremuritor Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Eu intreb. Nu ar fi o problema da ii dea un zvac dupa o anumita turatie, numai sa nu ma prinda in curba. Mai mult de asta mi-e teama. As vrea sa stiu la ce ma astept daca o iau. Din cate am citit, toata lumea e super multumita de R1. Dar sa fim si obiectivi va rog. Ganditi-va ca puteti salva o viata Astept parerile voastre in continuare despre Yamaha R1 din `99. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Nu ai spus ce motociclete ai mai pilotat si cat timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unoarecaremuritor Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Ocazional am condus motociclete gen GSX-R750, 900RR, 600 F2. Nu sunt foarte profesionist in ale motocicletelor. Imi plac mult masinile si sa fug cu ele. Mai sus cu 4 posturi ... Mai mult ma intereseaza date si informatii despre motocicleta in sine. Intretinerea in ce consta, carenele la ce pret ajung, stopuri, kit de lant, chestii care... sunt necesare etc. Editat Iunie 3, 2009 de unoarecaremuritor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Scuze Din cate stiu eu, modelele pe carburatie (deci si 99) trageau bine in joase si medii, asta spre deosebire de R1-urile pe injectie (2002-2008). Este insa o motocicleta brutala. Dupa cum spunea si Haurar, totul tine de pilot, mintea si mana sa. In locul tau, as evita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Mai sus cu 4 posturi ... Mai mult ma intereseaza date si informatii despre motocicleta in sine. Intretinerea in ce consta, carenele la ce pret ajung, stopuri, kit de lant, chestii care... sunt necesare etc. am mers eu cu modelul pe carburatie, e cam slab pe ciclistica si foarte naravas... nu prea il foloseste lumea la curse, s-au mai bine spus e evitat la curse acest modelul datorita faptului ca e mai brutal si asa cum am mai zis ciclistica cam lasa de dorit (pentru strada eu zic ca e foarte ok)! totusi sa nu exageram eu zic ca dupa o perioada de acomodare o sa fie bine asta in cazul esti un om calculat. e mai trist pe curbe cu gazul, dar si la modelele mai noi daca scapi mana in gaz e cam la fel de trist. eu zic sa il incerci o tura si dupa vezi ce si cum, ar fi cel mai bine asa Editat Iunie 4, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Ca sa ma citez pe mine insumi. R1 2009 n-are nici o treaba cu 4L ca mod de pilotare iar tu ai zis ca nu-ti plac "drujbele". Poy nu ma dau in vant dupa cuplu maxim din prima secuda a pornirii motorului (altfel as astepta sa devina populare motoarele electrice, insa daca se va intampla asta o sa ma las drq de meserie ), insa din cate am citit prin reviste si pe forumuri din afara, ultimul model (care-mi place mult ca aspect) are ordinea de aprindere identica cu un motor in V (ceva ref la defazarea manetoanelor [nu ca as stii ce inseamna ]) obtinand astfel un cuplu mult mai bun in ture joase. Detaliile tehnice nu le prea inteleg insa ca sa ma conving cred ca o sa incerc un test drive, poate si cu modele mai vechi. Din pacate singurul cunoscut ce avea R1 il are acum facut acordeon (ultimul cuvant e cu ghilimele pt avizati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unoarecaremuritor Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Un site cu piese si accesorii Yamaha pentru R1 din `99 daca stie cineva? Vreau sa stiu pretul pieselor. Motocicleta este cea de mai jos. Conform si anuntului de pe bikeshop,: Yamaha Yzf R1 26.000Km, Vopsea Proaspata, Telescoape Fatza Racing, Toba Racing Arow, DinoJet, Coditza Circuit, Stop Pe LEDuri Carena Fatza Cu Lupa Bixenon Cauciucuri 85% Schimb de Consumabile acum 1000Km (Consumabilele banuiesc ca au fost schimbate, daca nu, la ce pret ajunge o 'revizie'?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Ce dealer Y recomandati pt un test-drive in Bucuresti? Pe net n-am gasit mai nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ce dealer Y recomandati pt un test-drive in Bucuresti? Pe net n-am gasit mai nimic... Chiar n-am auzit de asa ceva.....Cine ti-ar da un motor sa faci un test drive , indiferent cat de avansat esti in ale motoarelor? Eu zic ca nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unoarecaremuritor Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 nimeni... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.