JAGI Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Se face o mare confuzie vis a vis de abilitatile fiecarui motociclist de a merge pe un SBK(SSP). Nu ma refer la skill, ci la capacitatea de a "indura" disconfortul si durerile. Ca sa intelegeti ce vreau sa spun, cei care frecventati sala de fitness, ati vazut ca sint unii care fac indreptari cu 100kg fara a fi mari fortosi, altii nu sint in stare sa faca indreptari nici cu propriul corp acuzind dureri de spate. Nu toti sintem la fel. Pe unii ii dor spatele pe altii mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Te contrazic, nu poti merge cu un ss drumuri lungi,numai in cazul in care esti masochist, am mers cu un r1 vreo 200 km si am avut dureri de incheieturi si de spate vreo 2zile.Nici macar cu un sport tourer nu poti spune ca este miere, am facut cu f3 un drum de 700km pana la mare, la plecare am vrut sa vin cu trenu.Nu degeaba le spune la unele motoare " tourere" Majoritatea pun mai mult pret pe look si firma nu comoditate/manevrabilitate.Iar r1 nu face parte nici macar din categoria st. Ma poti contrazice dar o faci degeaba.cum spune @JAGI,suntem diferiti.eu de 3 ani plini si inca jumate de sezon pe R1(inainte Hornet cu peste 50k facuti) am facut concedii cu zile de peste 500km(in total peste 2300km in 5 zile) cu pasager si bagaje,am facut constant iesiri cu peste 300km pe zi si ghici?nici eu nici pasagera nu am avut dureri.fac miscare in rest la greu(deh,jobul) prietena la fel si pt noi in afara de oboseala fizica nu e o problema.de la om la om e suportabilitatea.si iti zic sigur din experienta:nu ma dor nici incheieturile nici spatele deloooc dupa o zi de R1 touring.:)ca tu consideri ca tre sa fii masochist,eu consider ca trebuie sa ai antrenament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Pe moto nu trebuie sa ai antrenament, pana la urma este un hobby, o relaxare,o placere de a te plimba.Nu zic ca nu exista cazuri in care moto se impaca cu bikerul dar sa fim seriosi sunt putine cazurile de genul.Ai avut si hornet inainte, trecerea cum a fost?, garantat nu ti-a placut.Am observat ca moto de genul sunt confortabile pt persoanele mici pana in 1.70 , cu cat esti mai inalt (lung) disconfortul creste datorita pozitiei.Am avut un gixu in trecut, nu m-am inteles deloc cu pozitia pe el si l-am vandut dupa cateva luni de la cumparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Se face o mare confuzie vis a vis de abilitatile fiecarui motociclist de a merge pe un SBK(SSP). Nu ma refer la skill, ci la capacitatea de a "indura" disconfortul si durerile. Ca sa intelegeti ce vreau sa spun, cei care frecventati sala de fitness, ati vazut ca sint unii care fac indreptari cu 100kg fara a fi mari fortosi, altii nu sint in stare sa faca indreptari nici cu propriul corp acuzind dureri de spate. Nu toti sintem la fel. Pe unii ii dor spatele pe altii mai putin. V-a explicat JAGI cum sta treaba, nu mai fiti gica contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Pe moto nu trebuie sa ai antrenament, pana la urma este un hobby, o relaxare,o placere de a te plimba.Nu zic ca nu exista cazuri in care moto se impaca cu bikerul dar sa fim seriosi sunt putine cazurile de genul.Ai avut si hornet inainte, trecerea cum a fost?, garantat nu ti-a placut.Am observat ca moto de genul sunt confortabile pt persoanele mici pana in 1.70 , cu cat esti mai inalt (lung) disconfortul creste datorita pozitiei.Am avut un gixu in trecut, nu m-am inteles deloc cu pozitia pe el si l-am vandut dupa cateva luni de la cumparare. Poate asa vrei sa te convingi pe tine, eu nu cred asa ceva. Probabil motivul vanzarii a fost altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Poate asa vrei sa te convingi pe tine, eu nu cred asa ceva. Probabil motivul vanzarii a fost altul. Nu a fost alt motiv in afara de pozitie si codita care nu imi placeau, Am schimbat multe motoare in decursul anilor , sa le incerc pe toate .Si cel de 600 e cam mort, am cautat de 750 dar nu prea se gaseau atunci si erau si foarte scumpe. » Post actualizat in 02 Jul 2015 08:51 Acum 2 ani cand am luat 9r am avut de ales intre gsxr 600 (model corona 00) si 9r(99) amandoua erau a unor prieteni.Gsxr era spectacol cum arata dar 9r este peste el la tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/two-brothers-racing-unveils-new-silencer-for-the-yamaha-yzf-r1m-ar168905/picture627293.html http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/yamaha-yzf-r1-gets-new-exhaust-system-from-akrapovic-ar168852.html, http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/yamaha-yzf-r1-gets-new-exhaust-system-from-akrapovic-ar168852/picture626745.html cu full Akra, cam 186 cai cu ram air-ul sub presiune. Editat Iulie 2, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Pe moto nu trebuie sa ai antrenament, pana la urma este un hobby, o relaxare,o placere de a te plimba.Nu zic ca nu exista cazuri in care moto se impaca cu bikerul dar sa fim seriosi sunt putine cazurile de genul.Ai avut si hornet inainte, trecerea cum a fost?, garantat nu ti-a placut.Am observat ca moto de genul sunt confortabile pt persoanele mici pana in 1.70 , cu cat esti mai inalt (lung) disconfortul creste datorita pozitiei.Am avut un gixu in trecut, nu m-am inteles deloc cu pozitia pe el si l-am vandut dupa cateva luni de la cumparare. Hornetul imi rupea fundul dupa 4-500km pe zi din cauza seii inguste-problema cea mai mare la asemenea naked.trecerea a fost incredibil de facila,sincer.eu am 1,80 si destul de osos,si pe R1 atat de bine stau de nu-mi vine sa cred.dupa ce am luat R-ul al doilea drum a fost unul de aprox 400km intr-o zi,si seara eram absolut ok fara nici o durere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Salut, caut sa cumpar un ecu pentru yamaha r1 2003 daca are cineva. tel: 0742161802 sau mesaj pe pm..mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Azi am avut placerea sa alerg intr-o cursa prieteneasca desfasurata pe Adancata. La un moment dat am avut in fata un R1 » Post actualizat in 05 Jul 2015 19:07Azi am avut placerea sa alerg intr-o cursa prieteneasca desfasurata pe Adancata. La un moment dat am avut in fata un R1 2009+, negru, cu tobele date jos de sub shea si inlocuite de o toba montata jos. Pe linia dreapta se intra din ultima curba cu max 55km/h, sub 5000ture, treapta a 2-a. R1-le 2009+ a intrat primul , eu lipit de el la cc 1.5m, am deschiz gazul inaintea lui, l-am ajuns, i-am dat o roata in fata, nu am reusit sa ma distantez, nici el sa treaca, la frinare am frinat mai devreme eu. La cuplul superior pe care R1 2009 il are la 4-6000tr, ma asteptam sa-mi dea vreo 10m. Suzuki K7-8 , K5-6 fac asta, m-am duelat cu multe. R1 2009+ nu, e mai slab ca K7 la plecare cu turatie mica. M-am mai duelat la Serres cu alt R1 2009 si la fel ca si acesta, nu m-a impresionat deloc. Motocicleta mea, aceeasi R1 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 R1 acela este al unui prieten, Bebe Becheru. Poate este mai manevrabil dar nu trage mai tare ca un k6 (din spusele unui prieten, Grig, care a avut R1 2009 si K6 1000 in acelasi timp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Stiu ca era Becheru, la antrenamente mergea mai tare ca mine. Cind si-a luat Grig R1 2009 pt curse i-am spus ca e greseala, mai ales ca el mergea bine pe K6, mi-a confirmat mai tirziu. Daca motocicleta mea ar fi avut calculatorul neresoftat, ci doar un Powercommander si IgnitionModule, mai mult ca sigur ca R1 2009-le mi-a fi dat minim 10m la plecare. Curba de acceleratie creste in partea de 4-8000ture in urma rescrierii hartilor de deschidere a clapetelor de acceleratie, YCC-T. Am avut la mine in bagaje un calculator de R1 2007, i l-am imprumutat unui baiat, Dorin, din Iasi. Omul a ramas masca cind a vazut diferenta la deschiderea gazului. Editat Iulie 6, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 un electromotor de yamaha r1 2005 ar avea cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Vezi ca se repara, ia legatura la Manu vvu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Azi am avut placerea sa alerg intr-o cursa prieteneasca desfasurata pe Adancata. La un moment dat am avut in fata un R1 » Post actualizat in 05 Jul 2015 19:07Azi am avut placerea sa alerg intr-o cursa prieteneasca desfasurata pe Adancata. La un moment dat am avut in fata un R1 2009+, negru, cu tobele date jos de sub shea si inlocuite de o toba montata jos. Pe linia dreapta se intra din ultima curba cu max 55km/h, sub 5000ture, treapta a 2-a. R1-le 2009+ a intrat primul , eu lipit de el la cc 1.5m, am deschiz gazul inaintea lui, l-am ajuns, i-am dat o roata in fata, nu am reusit sa ma distantez, nici el sa treaca, la frinare am frinat mai devreme eu. La cuplul superior pe care R1 2009 il are la 4-6000tr, ma asteptam sa-mi dea vreo 10m. Suzuki K7-8 , K5-6 fac asta, m-am duelat cu multe. R1 2009+ nu, e mai slab ca K7 la plecare cu turatie mica. M-am mai duelat la Serres cu alt R1 2009 si la fel ca si acesta, nu m-a impresionat deloc. Motocicleta mea, aceeasi R1 2007. Esti subiectiv, nu asa se evalueaza un motor deoarece pilotul face o mare diferenta. Timpii de reactie, cunoasterea agregatului, a traseului, a gumelor, ca sa nu mai pomenesc de modificarile geometriei si reglajele suspensiei, etc., toate la un loc pot schimba radical comportamentul unui motor. In plus crossplane-ul asta nu are cuplu superior in ture mici ca atare ci este "tunat" in acest sens in mod deliberat pentru ca, fata de distributia clasica, nu rupe asa de usor aderenta (si nu ma refer la asistarea electronica). Din punct de vedere ingineresc aprinderea "dezechilibrata" este un cosmar si penalizeaza in mai multe directii dar se pare ca pe mana cui trebuie este imbatabila pe curbe... Mi-ar suna mai bine un test comparativ direct, timpii si impresiile tale, fie si subiective, intre '07 si un crossplane >'09 pe care insa ai avea sansa sa-l softezi si reglezi dupa gustul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Comparatia am facut-o strict pe linie dreapta cu plecare de la maxim 55km/h, poate 50km/h. Nu am comparat ce ar putea face pe viraje, asta tine si de pilot, de aceea nu am pomenit nimic de cum negocia curbele, am stat minim 2 ture in spatele ei. La urma urmei am depasit-o in viraj. Editat Iulie 6, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Era pilotul cam martalog . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) Era pilotul cam martalog . https://www.facebook.com/bebe.becheru?fref=ts Du-te la el la curte si spune-i in fata, atentie la catelusi. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=841549742588921&set=ms.c.eJw9zMENACAIQ9GNjDRUyv6LaVC8~%3BXdo5UbPmKCU4FB55Wky8Rx2GmC0~%3Bdq~%3B797aUTa1V~%3B2JGwGYFuk~-.bps.&type=1&theater » Post actualizat in 07 Jul 2015 03:59 Acum , dupa ce ma uit la poze, vad ca pilotul de pe 2009 e mai usor ca mine cu minim 15kg, asta inseamna un plus de 10cai la roata. Editat Iulie 7, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Si pana la urma cine e de vina ? pilotul sau motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) pilotul de pe 2009 e mai usor ca mine cu minim 15kg, asta inseamna un plus de 10cai la roata. Ai cam iesit de pe trasa la afirmatia asta In schimb imi place optimismul vis-a-vis de grasi si grasuti. Editat Iulie 7, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Stai ca chiar nu inteleg. Nu are importanta greutatea pilotului la o liniuta de 750m de sprint? Eu ma refer aici numai si numai la diferentele de putere ale modelului 2007 si 2009, nicidecum de ciclistica. In plus , fiecare centimetru patrat de suprafata corporala expusa la vint, necesita cai putere in plus. In fine, eu am avut , repet, 2 experiente de cursa cu 2 R1 2009, au fost mai multe sprinturi per total, mai ales cu cea de la Serres. Imi dau seama prea bine cind concurentul deschide mai devreme sau mai tirziu gazul. » Post actualizat in 07 Jul 2015 13:01Cu un BMW S1000RR se vede instant diferenta de putere, chiar si cind BMW-ul deschide mai tirziu gazul. Am un film tot de pe Adancata, cu urmarirea unui BMW-u, e infiorator cum pleaca. Nu stiu unde sa-l up-loadez, are cam 5Gb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Pai taie partea mai interesanta si comprim-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Comparatia am facut-o strict pe linie dreapta cu plecare de la maxim 55km/h, poate 50km/h. Nu am comparat ce ar putea face pe viraje, asta tine si de pilot, de aceea nu am pomenit nimic de cum negocia curbele, am stat minim 2 ture in spatele ei. La urma urmei am depasit-o in viraj. Asa o fi, mai ales ca, desi discutabile, multe teste dyno au aratat cativa CP lipsa la '09 fata de '08-'07 si chiar cateva kg in plus... Totusi, tot am impresia ca esti un pic subiectiv, pentru o concluzie transanta fiind nevoie de un pic mai multe informatii despre competitori. Mai acum vreo doua saptamani am ajuns din urma doua Triumph-uri care mergeau "intre ape", nici suficient de incet sa-i fi putut depasi fara efort, nici suficient de tare ca sa nu ma impiedic de ei in curbe. Cu prima ocazie cand traficul mi-a permis i-am depasit cu o diferenta de viteza suficienta ca manevra sa fie clara si curata si, cum urasc sa am pe cineva prea aproape in spate, dupa aceea m-am lasat pe gaz un pic mai greu, intentionand sa ma indepartez un pic inainte de a reveni la viteza mea normala de croaziera. Probabil insa unul dintre ei a interpretat gestul meu drept o provocare pentru ca l-am vazut instant cum se umfla in oglinzi. Am zis bine, hai sa vad cate parale face trompeta asta englezeasca, mai ales ca nu parea cine stie ce... insa habar n-aveam in ce ma bagam, fiind nevoie de absolut cam tot ce puteam da, atat eu cat si batranul meu FZR. Doar asa l-am tinut la distanta o perioada, dupa care a trebuit sa-i pun capat deoarece eram amandoi cu pasager si se cam incinsesera spiritele. Mi-am rumegat fericit "victoria" pentru tot restul zilei, pana cand odata ajuns acasa am dat o cautare sa vad ce caracteristici avea motorul respectivului si... mi-a cam cazut fata. Era vorba de Triumph Rocket III... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Se face o mare confuzie, pe strada, la mers touring, nu poti face comparatie 100% reala, sint nspe factori externi care pot distorsiona concluziile. Trafic, necunoasterea traseului. La pista , cind pilotii sint cit de cit egali, circuitul il stii cu ochii inchisi, fara trafic, nici macar alti concurenti prezenti in imediata apropiere, mai multe ture parcurse, rezultatul e cit de cit real. Plus ca am mai facut o cursa la Serres, mai mult de 5 ture cu alt R12009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Atunci asa o fi, cum zici, tu stii cel mai bine. Probabil prima versiune de crossplane a facut ceva compromisuri la capitolul putere cruda. Dar 2015? Ai avut sansa sa o vezi la treaba? » Post actualizat in 08 Jul 2015 10:51 Un fleac. Power cruiser cu motor de 2300 cmc. ... cu un fleac de cuplu de 221Nm/2750rpm. Sunt curios cate motoare ii stau in fata la capitolul reprize pana in 200km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.